Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #235123 üzenetére
Hagyomány, mely mikor megszületett még terepre csak teljesen alkalmatlan kerékpárok voltak. ...azt olvastam, hogy anno a verseny egy távoli, de még látható célpont (pl.szomszéd falu templomtornya) kijelölésével indult ahova az akkor még egysebességes, koskormányos versenybringákkal a start után mindenki úgy jutott el ahogy tudott, vagyis szép magyarsággal toronyirány árkon, bokron keresztül, gyakran cipelve a kerékpárt a hátukon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #235233 üzenetére
Szuper, tehát azért használható!... nem szeretnék sem 20-30 ezret adni egy kiütőért, de elkerülném a nagy csavarhúzóval kocogtatást is mert csak jobb ha teljes felületen ütögeted ki a házból a csapágyat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz varsam #235957 üzenetére
És andrisbandi : köszi a választ. Alkatrészt rendelnèk tőlük, náluk a legolcsóbb ( még külföldről is drágább lenne)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #236116 üzenetére
Hát ez nem xarozik! ...ugyanakkor versenykörülmények között, látszólag hidegben nincs idő pepecselni, ott a gyors megoldások kellenek melyek egy ilyen profinak aki hetente 10x csinálja gyerekjáték, de nekünk nagyon oda kellene figyelni ne szennyezd a betétet, tárcsát miután folyik az olaj az egész féktesten.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #236116 üzenetére
Ezzel a légtelenítős videóval sok k.anyázást megspórolhattam volna anno
- Amiket láttam, azokban lelazítják a fékkart, én csak sokadjára jöttem rá a bringa elejének megemelésére..
- Magura MT5, azt csak ezzel a féknyereg leszerelős, billegtetős módszerrel lehet lelégteleníten... mire ezt kitaláltam...
- A fékpofák tisztítása új trükk nekem.A megáztatott féknyereg ronggyal tisztára törlését viszont nem tudom elhinni.
Lehet másodjára már nem sima rongy volt az, hanem alkoholos.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Toobee
veterán
válasz varsam #236617 üzenetére
Ez a Kenda egyébként brutál jó lenne, ha bírnám erővel. Olyan helyeken ki lehetett vele állni és előre helyezni a súlypontot, ahol a Dissectorral például soha, még száraz időben sem. Hátul 1 bar, előre 0,9 (insert nélkül), de szerintem bírná a 0,8+0,9-et is. Olyan oldalfala van, hogy megtartja magát a gumi, de 1300 gramm
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #237522 üzenetére
THE RATCHET LN UPGRADE KIT
https://www.dtswiss.com/en/wheels/wheels-technology/ratchet-ln-technologyDell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Runner_fxr
Ármester
válasz varsam #237616 üzenetére
Valóban, egy két helyen ajánlja azt is. Rég néztem már pdf-et, emlékeimben kizárólag PM600/Butter volt.
Kiváló cucc a dynamic seal grease. Szívem szerint minden telóhoz ezt használnám, de a sűrűsége miatt ódzkodok tőle itt-ott, ahogy fentebb részleteztem. Maradok a jól bevált Butter/Slick Honey mellett.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
MPowerPH
félisten
válasz varsam #238994 üzenetére
Tegnap feladtam. Elozo hetvegerol tiszta seb a kezem egyebkent is, tegnap mar a felig begyugyult sebek is felszakadtak a vacakolasba.
Valamiert ez a gumi nem all jol a felnin... Passz, de hazafele beugrok a bikeshopba, fujjanak ra muhelypumpaval. Felhuztam magam, mert ott a control gumi, az 3 fujasra felugrik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Toobee
veterán
válasz varsam #236406 üzenetére
Van már pár kör benne és egyértelmű a különbség. Úgy tudnám leírni, hogy mindenben olyan, mint a G2 R, csak sokkal kifinomultabb. Nem mászkál semmit a fogáspont, iszonyat határozott, nem nyúlik a kar, nem érezni, hogy ez bármikor kevés lehet. Azonban lejtőzni még nem voltam vele, talán csütörtökön egy nyakaskő belefér munka előtt.
-
addikt
-
andrisbandi
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz varsam #240883 üzenetére
Én lejtőn soha nem érzem szükségét a nyeregcső letolásának, ahol akadályozna a nyeregcső, ott amúgy sem gurulok le, mert gyűlölöm az olyan meredek lejtőket, ahol ha elindulsz vagy leérsz, vagy elesel, mert útközben nem lehet megállni. Ergo ahol ki tudok mászni, ott be is megyek, ahol nem tudok kimászni, ott számomra nem tekerhető . A példa kedvéért a múltkor egy helyi meredek emelkedőn mászás közben ránéztem a Garminra és 26%-ot mutatott, annál talán picivel meredekebb ösvényen le is megyek. Ennek ellenére nem vagyok a dropper ellen, mert hosszú távon még nem használtam, jó lenne majd kipróbálni, aztán lehet ezzel is besz*pnám, ha rájönnék, hogy nekem fölösleges és plusz súly. Felénk nagyon nehéz eladni bármit is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #240883 üzenetére
Amíg nem buktál át a kormányon lejtőzés közben addig azt sem tudod mi az élmény.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sleek
senior tag
válasz varsam #240889 üzenetére
Eddig úgy van ,hogy csak hazánkban . 100mm a teleszkóp út, így azért annyira nem durva ereszkedések lennének
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #240889 üzenetére
Giant XTC SLR 29 2 keményfarkú
Maxxis Recon Race 29x2.25
Ehelyett? Shimano BR-MT200Szerintem erre kell neki.
Apró mintás nagyon keskeny gumival, nem hiszem, h 160-as tárcsa fölé tud menni hátul.Legalábbis azt hallani itt, h már 180-as tárcsával, 2.4-es kismintás külsőnél sem használható a monti hátsó Shimi féke, egyből blokkol. Úgyhogy 160-al mennek, úgy adagolható.
Nekem volt sok márkájú fékem, pár 2.4, de inkább 2.6 külsőkkel, 200-as tárcsákkal tökéletesen tudtam fékezni, régi Shimivel is.
Lehet a fékbetét is sokat számít? A gyári legjobb gyantásokkal volt nálam.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #240917 üzenetére
+Mushu...amióta sziklakertek is részei a rövidpályás XC versenyeknek muszáj az állítható nyeregcső és összerugózás, maratonra kellene a francnak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kobayashy
tag
válasz varsam #241010 üzenetére
Vasárnap fizettem ki a YT jeffsy core3-at,előtte végig mindig néztem a canyon neuron cf8-at,de szerencsére mint a multkori akcióban most sincs benne a cf8.talán még a spectral 125 ami bejött volna a jeffsy-től olcsóbban.Úgyhogy nemsokára new bike day
Amúgy érdekes a YT árazása,mert a Canyon-nál tudtam lejjebb vinni az árat ha szlovák címre rendeltem volna,majdnem 300eur-al.Itt viszont mindegy hova állítom a címet kb 40-50 eur a különbség,és ekkor vettem észre,hogy hiába nálunk a legnagyobb az áfa,mert ilyenkor a nettót viszi lejjebb.Szóval a Német-Szlovák-Magyar árak között ilyen max 40eur a különbség,de ebbe már az is benne van,hogy míg Németbe 30eur a szállítás,addig ide meg 60eur.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #241064 üzenetére
Nem semmi feleséged lehet, hogy ilyen bringára vágyik (vedd is meg neki! ), ugyanakkor rossz mérésre gyanaxom azzal a belső lábhosszal.
MPowerPH ...egyelőre nem hiányzik nagyobb fényerő, aztán persze lehet ez is olyan mint a Reba, karbon váz, vagy 2,35-ös gumi stb., csak akkor hiányozna ha visszalépnék tőle...jobb ha ki sem próbálom.
Fall-N...lehetséges mert elég jó hővezetőnek tűnik (hideg télen mint állat), nem nagyon könnyű sem és olyan kemény,hogy falat lehetne bontani vele.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #241010 üzenetére
Ilyen látvány is régen volt.
Bakker kicsit gondolkozóba ejtett a stiched 360. Pumpálni és egyéb skillek fejlesztésére látok benne fantáziát. Csak a 3. bicót már nem tudom hol tárolni, erkélyre mégse raknám kitenni az elemeknek.
YT-nél úgy tűnik, hogy nagyon szórják a jeffsy-ket. Szerintem csinlják a helyet az új modellnek és söprik a készletet, mert a capra és tues már megújult, az izzo ugye nem régi, a jeffsy geója 1 generáció mínuszban van a többi géphez képest.
Valaki követi egyébként a híreket, hogy újra útjára indult a YT MOB? EWS és DH world cup-on mennek az új gépekkel, enduro-n átcsábították Jack Moir-t a Canyontól. Nemrég tesztelték a 29-es Capra-kat különböző hosszúságű hátsó háromcsöggel és a colos faszi az amúgy is elég rövid gép esetében a két verzióból a rövidebbet választotta végül (442 vs 437mm) a tesznap végére.
Az még egyébként besz@rás az edzéseket nézve, hogy ezeknek az enduros csávóknak milyen kondijuk van. Addig örüljetek, amíg a környékre nem jönnek edzeni, mert nem csak lefelé, de felelé is minden kom veszélybe kerülne.
Ezzel teljes értelmet nyert, hogy 2022-ben a capra 3. gen esetében miért készült 2 verzió és eltérő kinematikával. A 29-en látszott, hogy annak lienárisabb és keményebb platformja az EWS-re lett velőve és lám lám itt a verseny csapat. Míg nekünk hobbi mugliknak a nagy számban eladásra ott van az MX (mullet verzió) progresszívabb hangolással, kicsit hosszabb rugóúttal. Parkozni és veretni (nem óra ellenében) nekünk ez a játékszer nem a verseny gép. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz varsam #241082 üzenetére
Anélkül, hogy tanácsot adtunk volna belső lábhosszat illetően?!😱 ...még mindig nem késő!
fulton...szeg ment a tapadba? 🤭...amúgy meg fog az még hátrább is kerülni idővel automatikusan, ahogy érezni fogod majd szükségét.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #241093 üzenetére
Nekem Moir "ízlése" az ami igazán meglepő a magasságához képest. Amikor Canyon-ozott azt mondta, hogy az új strive nagyon felült a hosszú bringa trendre, hogy colos létére talán az M és L-es vázat kérte versenyre, ezekkel variált. YT máshogy méretez itt ha jól rémlik L és XL vázakkal játszi és az, hogy mennyire nem érdekli, hogy egyensúlyban legyen az első/hátsó háromszög hossza, és teszten is a rövidebbet hozta ki neki jobbnak az egészen elképesztő. Ez megint egy olyan dolog, hogy ő versenyző és a szűk, meredek, technikás EWS pályákra választ és állíttat be bringát, ami az ő tudásával jó páros. Nekünk meg egyáltalán nem mérvadó, mert máshol bringázunk és legfőképp, más a tudásszintünk és erőlétünk.
A mostani neuron-t nehezen tudom elhelyezni, hogy mi is valójában. A geo-ja az max downcountry, és semmiképpen se trail, míg a megnövelt rugóútjai túlmutatnak a downcountry kategórián, mint egy felpumpált szteroidos downcountry gép. Ilyeneket (geó és a rugóút nem azonos kategóriába esett) korábban is csinált a canyon más kategóriában is, akkor kilógott vele a sorból, mára pedig beérett a rugóút és a geo-t is hozzá igazították. Rider oldalról megvan a varázsa, hogy (nem versenygép, nem versenyzőnek) egy tekerés orientáltabb bringához némi plusz rugóúttal több önbizalmat adnak a ridernek, aki csak azt veszi észre élvezi és miért is érdekelné a stopper, az a versenyzők világa.
-
addikt
-
zsocy
őstag
válasz varsam #242144 üzenetére
Nagyon jól néz ki a paripa, főleg ebben a csatahajó szürkében! Szerencsés az asszonyod.
A szörcsögő teló esetleg lehet alap garanciás ügyintézésre, főleg ha szakvélemény szerint sincs benne olaj, de a küllők átnézése, meghúzása beüzemelési feladatokhoz is tartozhat, azzal szerintem elhajtanak a szervizeshez, vagy majd az első szervizen kell azon állítaniuk amikor már beállt a terhelés.
Persze egy próbát mindenképp megér, lehet kapsz valamennyi visszatérítést, ha jól emlékszem itt a fórumon is valakinek pont a Canyonnál sikerült valamit kiharcolnia.
-
andrisbandi
őstag
válasz varsam #242144 üzenetére
Gratula
A küllők ropogása gyári keréknél nem szokványos szerintem.
(Új Dt-k voltak nálam kipróbálásra, azok nem zajongtak.)
Géppel csinálják meg, kicsit be is járatják, majd véglegesre húzzák a küllőket. Nem kell megbikázni őket.
Fűzettem pár kereket, azoknál nagyon hangosan ropogott pár percig. 100 km után kellett visszavinni, és véglegesítette a szaki. Nagyon elégedett voltam.Ha sokat ropog, én elvinném szervízbe kb 100 km után.
Egyszerű rutin meló, pár ezerből megvan.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Toobee
veterán
válasz varsam #242144 üzenetére
YT-nál nekem fizették számla elküldése után a szervizt (kerék fos volt nálam is, meg fékek se voltak normálisan beállítva). Ez a Zefal jó cucc, nekem ezt ajánlottam a fóliás srác az ő védelmén felül.
Gratuálok hozzá, nagyon pofás darab! Végre várhatjuk az akciókat új bringákra is, leáldozóban a használt nepperkedés is szerintem, pontosabban: várok egy kis normalizálódást a piacon.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen