Hirdetés
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #163308 üzenetére
Az olyan zasszonyos 13-14 órás,hajnalban indulós,büfében,cukiban evős,egyszer fürdős,sötétedésre hazaérős kör ahol a bruttó átlag lesz vagy 13km/h,nettó meg 18-20.
(#163339) Teasüti...ez érdekes mert én a BR-M 615 -tel egy ujjal leszakítom a hátsó gumit,vagy fejre állok,amit éppen szeretnék.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #163323 üzenetére
Nézd a jó oldalát, legalább nem télen jártál így . Az durva, hogy neked a 140-150 bpm túlélésnek számít, nekem meg kb. bemelegítésnek, az átlagsebességünkben meg van kb 10km/h különbség .
Teasüti: biztos fékje is válogatja, de nekem a BR-M446 fékemben az olaj másfél év után fekete volt. Nem vagyok biztos abban, hogy a fékpor miatt, az is lehet, hogy az állandó forrósodás miatt elhasználódik, megfő . Anno egyszer az egyik szokásos lejtőcske után megálltam és véletlenül a lábszárammal hozzáértem a tárcsához, kellemetlen egy érzés volt, kb ropogósra sütte a börömet .
Más, ha már mászóka, a múltkor megpróbáltam itt kimászni és egy helyen már nem bírtam tovább hajtani, meg féltem, hogy hanyatt esek, muszáj volt kipróbáljam milyen is az a hírös "pushbike"
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #163334 üzenetére
+Jester: nem értem, a láthatóságnál "everyone" van beállítva, a csoportban benn van, végignéztem most a beállításokat, hogy el van-e állítva valami de nem találtam. Valami ötletetek nincs esetleg?
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
cech19960320
tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #163658 üzenetére
Meg lehet-e földútra menni vele a kerékpárral tetőn,mert mi szoktunk olyant,aztán olyan veszett módon billeg az autó (jó kis pattogós Suzuki SXszét),és tőle a kerékpár is a tetején,hogy gyakran félek letépi a csomagtartót. (bár ~13kg,de mégsem íbájk. )
Runner... kérdés tudok e addig várni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz 6030D #163703 üzenetére
apropó alapozás: kevés idő híján (heti 1-2x tudok menni tekerni) mennyire lehet hatásos az hogy az első félórában "hegyi" intervalokat csinálok(dombra fel ,dombra le)és aztán folytatnám síkon alapozó tempóval betartva az alapozó pulzust?
ettől még az alapozás alapozás maradna?vagy az előtte lévő erős hegyi "sprintek" úgymond hatástalanítanák az utána közvetlen letekerendő alapozás hatását?
heti 2 tekerést így tudok elvileg szátbontani hogy hegyi sprint-alapozás, a másik pedig sweet spot..
nem tudom ez így hatásos e? elvileg 3 pulzuszóna lefedve plusz esetleg görgőn még heti 1 HIIT..[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #163703 üzenetére
gyenge sz*r lettem...mennyire,már mehetünk is egyet együtt valamikor?
(#163711) Антей...az a műszerfal nagyon állat,van ott kamerától medvespray-ig minden!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #163705 üzenetére
Mi szoptunk ma a tubeless-szel. Elvált a Maxxisban a kevlár a gumitól. Dobtunk bele egy belsőt, azt persze kivágta. Nálam is volt még egy, azt kapta meg a gép, meg a lyukasból vágtunk darabokat, hogy legyen, ami védi. Gyök2-vel lejöttünk jobbára aszfalton, pedig lett volna még lehetőség mókázni. Ezt leszámítva jó kis túra volt: Dobogókő, Prédikálószék.
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #163766 üzenetére
Kéne, nekem is csak egyelőre még a szombati kört érzem... nincs izomlázam, nem is volt, de kicsit merevek az izmok bár a tegnapi 65 full sík, regeneráló (120 átlag pulzus) nagyon jól esett... kinézek valami emelkedőt aztán nyomok egy montit
MrStephen: ez elmebeteg„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #163796 üzenetére
Ismerős nemrég kapott egy hasonlót, úgy én is elfogadnám, de ha én kéne válasszak, engem elijesztene az a magas felsőcső, valahogy nem tetszik. Anno emiatt a BMC sem tetszett, de az újakon már jobban lejt az a cső.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
-
5oultrain
tag
válasz 6030D #163807 üzenetére
Köszi!
Megpróbálom ott is.
Ezt találtam róla azóta egy olasz oldalon. Új ára 300 júróhttps://www.vadilongashop.it/ciclo-mtb-275-sargas-21v-ty300-disk-mecc-black-orange
PSN ID: legalkriminalz
-
xy.zsolt
őstag
válasz 6030D #163830 üzenetére
szerintetek mi az a minimális távolság amit a villa és a gumi palástja között kellene hagyni? Most 5mm van és ez 1.5-2re lenne csökkentve ha 32es gumit raknék fel. 8ast leszámítva és tudva azt hogy komoly terepre nem mennék vele mi hátrányom lehet belőle?
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #163861 üzenetére
Kell vigyázni nem mozgasd a bringát a rendelésleadásnál,mert autóra van kelíberezve és valahányszor megmozdulsz megszakad a beszélgetés,vagy mi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #163901 üzenetére
3 szalag? . Ezt vajon miért csinálja? Ha egy felni tubelessel rizikós, az szerintem nem a szalag, hanem a perem és kialakítás miatt, a szalagok szimplán húzva is bírják a magas nyomást. Meg ha a tubeless szalag alatt van normál nem öntapadós szalag is, akkor a végén a tubeless szalag sem fog a felnire tapadni, mert ugy-e az alatta lévő szalagra ragad rá, szal valszeg el fogja engedni a levegőt a küllőknél.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #163988 üzenetére
Mondjuk annyit hagytam magamban,hogy még haza tudjak tekerni,de 10 alá biztos nem mennék soha...legalábbis nem ebben az életben. Lefele inkább meg se mondd meg mennyi a KOM! Esetleg felfele a QOM,most hogy már ilyen genderegyenlőség van?
(#163989) ZolkoW...kell egy kis lejtő, vagy hátszél...vagy jó szélárnyék.
(#163986) Toobee...terepig mennyi az aszfalt? Vagy ott leengeded? Ha nem akkor simán elmegy így aszfalton,vagy szenvedős?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #164071 üzenetére
Festett csavarok vagy mittomén...ami a versenyzőbringát illeti,van annak az éremnek egy másik oldala is,éspedig az igénybevétel,ami egy pár órás verseny alatt annyi is lehet mint egy muglinak az egész éves kerékpáruti sétálás.Persze,ha bízol az eladóban kifoghatsz jót is,de vesenyautót sem vennék amit ütöttek-vágtak néhány másodperc előnyért,akármennyit is legyen karbantartva.Szerintem...
metrion...érdekes szerviz lehet ahol kompesszorral (!) fújnak a telóba néhány cm³ levegőt,és nem hallottak 100-nál olcsóbb levegősről. [link] ...és akkor Suntourról még nem beszéltünk. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz 6030D #164079 üzenetére
Ugyan ezen a véleményen vagyok én is. Bár ezek sztereotípiák, de átlag user-től vett bringa nagyon ritkán kap szervízt, csak ha recseg/ropog/nem működik megfelelően. Mivel úgy is csak hétvégén hasznája, nem versenyzik vele, így nem látja fontosnak hogy bedobja időszakos átnézésre, esetleg a láncot átkeni, meg a vázat lemossa. Persze mikor használja, akkor terhelés alatt vált, és több esetben sem kíméli a technikát.
Saját magamból kiindulva, ha veszek egy drága bicajt (több hónapnyi gyűjtögetést követően), arra költök az állagmegóvás miatt, évente szervíz, ha használom, ha nem. Esetemben megvétel után mindent szétborít, ami csereérett cserélve, teljes vázfólia (a felverődő kövek/ágak miatt), zsírral minden vissza (ezt akár évi többször is). Illetve a legtöbb versenyző egy maraton után bedobja szervízbe a cangát hogy műszakilag mindig tökéletes legyen. Emiatt én bármikor vásárolnék versenyzőtől, high-end XC hardtail bringát, főleg ha ő is úgy vigyáz rá ahogy én szoktam, és rendszeresen szervizelteti.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #164134 üzenetére
Óáó!...ritka szép,még én is elfogadnám...csak a patentet kellene valahogy kiműtsem talpából.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #164264 üzenetére
...a Race Kingem sem olvasta,hogy mások alatt kIsodródik a kanyarokban,sőt,télen a hóban is jól ment nekem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz 6030D #164073 üzenetére
Ezt csak most látom, oké, én szívesen
Mindenkinek aki hozzászólt a váltó problémámhoz: úgy néz ki, hogy egy alapos takarítás, tisztítás, kenés 90%-ban megoldotta a dolgot, de azért majd megnézetem a bowdent. Úgyis kell egy pár dolgot csinálni lassan a bringán.
Nagyon durva, hogy az elmúlt hetekben ez a finom por mennyire beette magát az alkatrészek közé, mennyire beszivárog mindenhova... ma végre jó volt az erdő, nincs nagy sár még sehol a Budai-hegyekben, remélem nem is lesz... annyira jó, hogy nem porzik, hanem tapad a talaj„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #164345 üzenetére
Kb. 50%-ban viccvót, nekem sincs tetkóm, mondjuk a dús szörzettől nem biztos látszana .
Szíjas = szálkás
Nomád = bikepacking terepen(#164347) Hasaggymeg: itt két hétre esőt jósólnak, igaz csak délutánokra, de terepezni így már nem igazán lehet, blokkolja a kerekeket a sár.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nrg.960
tag
válasz 6030D #164448 üzenetére
Fene.. ne fájdítsd a szívem..
Néztem már amúgy..számolgattam.. de akkor most hajtómű, kerékszett és villacsere, tehát belevertem kb +300-at a bringába, és érdemeileg nem lett jobb. ..csak elől szélesebb 1cm-el, hátul meg 6mm-el..
Ha jó idő van a Magyarokra, a vázamat akkor is olyan 100-120 körül tudnám eladni, felcsapágyazva.. a villát meg vagy 80ért, úgy hogy 2 év alatt 4 szervízt kapott, tavaly meg csak állt a lakásban. Pedig ez a váz is hasonló kaliber volt annó, mint a Meridánál a CF5 szövet.
Jövőre vagy utána úgyis eladó lesz a Hai majd valami 3 kiló körüli áron aztán valami aktuális fenevad horogra akad.
Így ez a kör kimarad.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok a szavak embere..
-
Teasüti
nagyúr
válasz 6030D #164573 üzenetére
Láttam már én is (26x2.1) xc gumikat 450 g alá benézni, de ott azért elgondolkodnék mennyire defektálló. Ezen az 568 grammos Smart Sam-en is a kikönnyített oldalfaltól tartok kicsit.
Az új Schwalbe-k közül is inkább 500 g felett néztem SnakeSkin oldalfallal, mint alatta a papírvékony defektmágneseket. Egy 430 grammos verseny xc-vel mennyire lehet csapatni trail bringán?
A mostaniakat egyszer küldtem meg úgy rendesen még régen, 50 hm/h csúcssebességgel kimosott köves lejtőn és úgy fél perc alatt ütöttem fel mindkét kereket.A kérdés inkább annak a fényében értendő, hogy az átlag csapatós montis 7-800 grammos gumikkal közlekedik a divatos enduro gépeken. Ahhoz képest egy Smart Sam-et nem mondanék kőnehéznek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen