- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz szentkuti11 #27006 üzenetére
Ooo ebből a Scout-ból sok lesz a hazai piacon.
Nem véletlen, hogy mind a két hirdetés szegedi illetőségű.Venera Bike
Subotica, Srbija
Szabadka, SzerbiaOdakint ezen az "outi-k":
26.400RSD - 39.600RSD
között mennek, ami átszámítva:
71.000 HUF - 106.500 HUF
között van.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz superecneB #27008 üzenetére
Tessék, de drága dolog.
Így már találni olcsóbban is és még titánból is van, plusz ha elfér, akkor még szebb formájú is akad.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz HollyBoni #27014 üzenetére
Ha már itt tartunk, akkor ez a másik Scout most mi? Nem értem.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz HollyBoni #27309 üzenetére
massivebikes.com
Szemezgess, csak előtte keres egy stabil és kényelmes karfás, támlás széket. Vannak árak... -
D.Orion
veterán
Valaki jó párt nappal ezelőtt érdeklődött egy Wellgo pedálról.
Írtam anno, hogy nekem ilyen van és megírom a fejleményeket. Nos ma van fejlemény. A jobb oldali pedál már közel sem úgy pörög ahogy a bal oldali. A bal oldalinak még szinte új a forgása, de a jobb oldali max két fordulat után megáll. Összekócolódtak benne a csapágyak már. Még nincs semmi baja, de valahogy meg kell csinálnom, mert ez így nagyon hamar tönkre fog menni. Nem bírja a 85kg-os taposó terhelést.
A kép nem az én pedálomról készült, csak illusztráció.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz jackbacsi87 #29520 üzenetére
Ha szoktál külföldről rendelni, akkor érdemes keresgélni helmet foam pad név alatt.
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #29598 üzenetére
Hm hm, Székesfehérvártól bazi messze van, de most rengeteg szabadidőm lett.
Átolvasom a programokat.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz yodamester10 #29624 üzenetére
Általában egy mérettel nagyobbat szoktak ajánlani. Az SPD-ben lehet közlekedni, amire te gondolsz az a LOOK pedál.
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #29598 üzenetére
Köszi, hogy beírtad. Részemről én kihagyom. Versenyezni nincs kedvem/erőm. A többi program pedig nem érdekel, túrázni itt is tudok.
-
D.Orion
veterán
Ne veszekedjetek. Inkább a hozzáértők mondják meg, hogy eme semmit mondó képek alapján érdemes-e foglalkozni/gondolkodni e két outi valamelyikén:
Cannondale Caad 8,full Shim.105.karbon villa <- 2006?, R800
gepida bandon 1000 full ultegra <-2009Cél: Hobbi és 100km alatti "edzések". Nem nekem kell.
-
D.Orion
veterán
válasz imyourfriend #29745 üzenetére
Mindkettő carbon villás. Használtban szerintem a carbon villa pont, hogy hátrány, mert nem tudod, hogy mit kaphatott, hány döccenő van benne. A kerék tényleg jobb a Cannondale-ben. Cannondale váza lehet, hogy jobb, de szerintem ronda, mindkét váz gyárilag jónak mondható.
Igaz, hogy kopás esetén a 105-ös szettet olcsóbb cserélni, mint az Ultegra-t.
Azért ez a Bandon népszerű volt ám a kispénzű hobbi tekerők körében, mert 50K-70K-val olcsóbb volt ebben a márkában az Ultegra, mint másoknál, igaz gyengébb kerék járt mellé.Szóval továbbra is kérdés, hogy melyiket ajánljam inkább.
-
D.Orion
veterán
válasz Pttypang #29815 üzenetére
Részben igazad van, de az esetek döntő többségében segít a csengő, hogy ha megfelelő távolságból használja az ember. Itt nem az 50cm-re gondolok. Csengetés és jelzés nélkül pedig senki se várja el, hogy a járdán a gyalogos jobbra tartásban közlekedjen, mivel ezt a kresz nem írja elő. Ahogy azt sem, hogy figyelnie kell a mögöttes forgalmat. A járda a gyalogosoké, a kerékpárosnak csak opció. Ennyi, bele kéne már nyugodni. Bocs, ha erős volt, de unom a témát.
Vasinger!: Mind1, többet ehhez a részhez nem szólok hozzá. Én a magam részét meg tudom oldani.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Gázspray természetesen a kóbor kutyák miatt van, illetve azon kutyák miatt akiket a gazdi nem tanította meg alapvető hívószóra és póráz nélkül sétáltatja két falu közt a mező szélén. Még nem kellett használnom, de mielőtt megvettem majdnem lekapou két kutya a kerékpárról.
-
D.Orion
veterán
válasz Rottweiler89 #30009 üzenetére
60-as, nagyobb méret nincs belőle. Kicsit torzít a kép és gyárilag is eléggé vastag a váz.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Ha valaki új MTB-t akar venni 120K-ért.
Bergamont Vitox 9.2 (2012) 20"Tárcsafékek Hayes Stroker Ryde Comp MC
Hajtómű Shimano Alivio (FC-M430-L)
Hátsó váltó Shimano SLX (RD-M662-SGS)
Első váltó Shimano Alivio (FD-M430-6)
Lánc Shimano Deore (CN-HG53)
Fogaskeréksor SRAM PG-950 (11-32T)Azért ez így nem rossz kiindulási alap. Hátha valakinek pont ilyen kell.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Balazska15 #30108 üzenetére
Megragadtad a lényeget. Lehet azt még le lehet alkudni, hogy ha nem kell.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Tothgera30 #30299 üzenetére
Szerintem:
A nagy tányérban már van rendesen km. A hátsó sorban is van már, a sort + a láncot úgy kaparták ki a rozsdából.
Ettől függetlenül szerintem még így is megéri, ha a teleszkóp jó állapotban van.
Újonnan ez simán lenne 300K.
Egyébként itt egy bolti példány, de sajnos nem stimmel a vázméret.(#30303) Rhino666
Bár nem ismerem a SRAM váltókat, de szerintem leheletnyivel jobb az X4, mint az Acera. Egyetlen lényegi különbség a két gép között ez a váltó és az, hogy az X4-es(Sport) 8 sebességes, az Acera-s(Comp) meg 9 sebességes.Ha nyolcas rendszer mellett döntesz majd, akkor azt vedd figyelembe, hogy nehezebb lehet hozzá alkatrészt beszerezni hosszú távon. Most még kapni hozzá minőségi láncot és hátsó sort, de ki tudja 3 év múlva mi lesz. Ellenben jóval olcsóbb az alkatrész, mint a kilencesnél.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Rhino666 #30381 üzenetére
Most mobilról vagyok, de este majd körbenézek pcről. Általában 120k-ért akcióknál már ki lehet fogni olyan 26"-os kerekű gépeket ahol legalább a hátsó váltó Alivio. Hidrás tárcsa ebben az árkategóriában olyan, mint a fehér holló.
3-4 éves beragadt darab v. tavalyi tesztbringa esetén lehet csak találni jobb felszeretséget.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Rhino666 #30442 üzenetére
Körbenéztem, de nagyságrendekkel jobb modelleket nem találtam. A Mongoose legalább márka.
Annyit tennék hozzá, hogy linkelted a Mongoose Tyax Comp-ot és a Mongoose Tyax Sport-ot. Nos ugyanazon a helyen ahol nézted a Comp-ot ott van Sport is, és olcsóbban, mint a másik hely.119K helyett 113K. Webbicikli-nél van valami ajándék osztás is, erre rá kell kérdezni, hogy micsoda.
-
D.Orion
veterán
válasz Rhino666 #30495 üzenetére
Nem tudom, hogy melyik lenne a jobb. Van pár apró különbség, Sram v. Shimano. Tektro v. Promax, és látom, hogy valamiben eltér a teleszkóp is. Én biztos csak élőben látva tudnék dönteni, tesztkör után.
Mongoose Tyax Sport 2013 112K
VAGY
Mongoose Tyax Comp 2013 124KEgy hozzáértőbb eldönthetné a kérdést. Esetleg más alternatíva 120K alatt Rhino666-nak?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
válasz Runner_fxr #31565 üzenetére
Én Zefal Z liner szalagot használok, egy defektem se volt vele. Szerintem jobb megelőzni magát a defektet, mint bízni abban, hogy majd valami eltömi a lyukat.
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #31608 üzenetére
? Ez nem kevlár szalag! Kb. 2mm vastag gumi-műanyag keverék az anyaga. 4600ft-ért vettem két éve ebike-ról és mivel 28as kerékbe raktam így bármelyik átmérőbe átmenthetem ha eladom a gépet.
Szerk: Pont annyi ideg tart berakni, mint egy belsőt. Az úgy tudom meg az azt hallottam kezdetű érvelés és okfejtés pedig nettó hülyeség. Én használom, nekem bevált. Ez tapasztalat nem hallomás.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz rayoliviero #31741 üzenetére
Szerintem nem, ez egy vicc gép.
-
D.Orion
veterán
válasz freelanced #31933 üzenetére
Nekem Liberty XXL van, no hát az se túl nagy nyereg. A Monte Grappa Argo kétszer olyan vastag, mint a Liberty.
-
D.Orion
veterán
Sziasztok!
Találtam két darab MTB-t. 90K és 110K. Szerintetek is "rendben" vannak?
Merida TFS 800 D Ez azért kapott az élettől rendesen, esztétikailag nem a legszebb. De így igen olcsó. Biztos nem az első láncot koptatja hajtómű. Sajna pont jó szögből nincs kép. Boltból eladó, ez nekem pozitívum.Kona Caldera Hajtva volt ő is. Itt tisztán látszik, hogy a nagy tányér az kuka, talán pár száz km-t még kibír. A hibák itt sincsenek titkolva.
Egyébként ez a Rock Shox revelation milyen szintet képvisel? Gondolom többet tud, mint a Tora. De mennyivel?
Bonus: Ezt ,meg csak úgy felraknám a falra nézegetni.
-
D.Orion
veterán
válasz feka007 #32183 üzenetére
Pont olyan állapotban van mint ami idén még nem volt letakarítva!
Szerk: Egyetértek, minimális kopás van rajta.
(#32184) tatabike: Miért mikor takarítod? Mikor az eső mossa? Vagy mikor új láncot kap? Netán a tavaszi hóolvadás letakarítja?(#32186) feka007: Pl. A hajtást tekered úgy meg, hogy a gép tulajdonképpen nem mozdult meg, csak a fogak kiugrottak és másik láncszembe léptek át. De ez a hátsó soron előbb jelentkezik, mint elől(általában).
Azt szokták mondani, hogy egy hátsó sor elvisz 3-4 láncot, hogy ha karban van tartva. Az elsők pedig még többet is akár. 3500Km már az a határ ahol megnyúlhatott már a lánc. Bármilyen boltban ingyen megnézik neked egy láncnyúlás mérővel, ha nincs otthon.[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest