Hirdetés
Hirdetés
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
it Elmondta Elon Musk, hogy mennyi Startshipet indítanak a Marsra – ha nem lesz gond, utána mehetnek az emberek. 4 éven belül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #279600 üzenetére
Neked is di2 van? Ezt az automata valtast csípem. Abban használom a sys, ha 34 rol indulok meg es elérek a szélére (12t) szépen észrevétlenul atvalt oda amit megadtam neki 50T re váltva elől. Q jó sztem. Ugyan ez fordítva
Megmondom őszintén, voltak fenntartásaim ezzel a di2 sys el, de tényleg nem mennék vissza mechanikusra kopkopkop.
Így waxolva a hajtás álom csendes, preciz valtas, villamgyors..finom[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz balintbaba #279590 üzenetére
És ha lefele eléd kerül egy balf@sz elektromos autós aki visszatölt 55-el azt 46-os tányérral nem előzöd meg, de még a 48 is kevés oda.
#279582 Hasaggymeg köszönöm, kicsit melegszik még az idő és akkor jobban szétszedem.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #279606 üzenetére
Kapva az alkalmon, GX AXS tényleg hibátlan? Hogyan viszonyul a kábeleshez érzésre, hatékonyságra, sebességre?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz balintbaba #279606 üzenetére
Eladhatod az outit, krossztrekking a Te bringád!
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #279745 üzenetére
a nuroadon a felül záró gumikupakot rá kellett szigetelőszalagoznom a vázra, mert csúszkált
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #279895 üzenetére
köszi Azzal az a baj sztem ha valahol ereszt épp, akkor feleslegesen töltötted bele.
Bár nem vágom még, ezért is érdeklődöm.csak a kérdésre.
am is fulton = mindent tul gondol, és hátszélben teker. Így átléphetünk ezen köszi.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #279897 üzenetére
Értem. A kimaxolás vonz. Finomabb gördülese a guminak. Tudom h erre jönne a, mi az a 2-3 watt...meg alacsonyabb psi..de én másként latom ezt saját tapasztalatomból. Szerintem annál többröl van szó, a könnyebben, kényelmesebben gördülő gumit jobban tudom pörgetni (fenttartani sebességet) ez pusztán az én erdeklődésem/kivancsisagomról szól. Szóval van egy jo gépem, miért ne.
Nem a defektek miatt...
még átgondolom a kapott infok alapján, de van esély h kipróbálom. A csepelen nemsoka csere érett lesz a pirelli, akkor arra átpakolnám a cube-ról, arra meg venném a TLR.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #279897 üzenetére
Egyébként, amit még észrevettem
Az outin - tök mindegy hogy, eleve magasabb a pulzusi alapjárat. Teljesen mind1 hogy lassan megyek vagy gyorsan, de valahogy "ugrása készebben állós a pulzus" kicsit úgy pariban van a bicóval - ahogy az is fürgébb ugrásra készebb. A csepelen viszont alacsonyabb -nak fest. Ha csak úgy megyek vele.
Az is tény hogy az outival messze jobban ki tudom magam pörgetni mint valaha a csepellel. Eddig 176 nál nagyobb pulzust nem értem még el rajta mióta tekerek. A cube- val volt 183 is, de az is úgy derült ki hogy lenéztem az órára (néztem egyet). Mondjuk azt mindig is feltételeztem hogy valszeg magasabb a maxom mint a 176 - a 150et sem érzem olyannak hogy megpusztulnék tőle egy 50-60 km alatt. (de az nekem azért már haladós tartomány)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #279985 üzenetére
De, ezért is minél nagyobb a hátszél annál jobb a hasítok és mégis csend van élmény.
#279986Ixion77...jelleg ide, vagy oda a fehér nagyon kényes és olyan mint a zuhanykabin melyet jól meg kell nézni a kirakatban mert egyszer ha elkezded használni és víz kerül rá többet sosem lesz olyan. Tudom mit beszélek mert nejem fehérmániás, fehér bringa, fehér bowdenház, korábban fehér markolat, most fehér bandázs, fehér nyereg továbbá beszereltem több 10 zuhanykabint is... 🙁
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz balintbaba #280071 üzenetére
ott a pont
és tényleg zárható
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #280071 üzenetére
A fék a gyávák mentsvára
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #280118 üzenetére
Lehet csak a rózsaszín cangádból indult ki a Strava.
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #280145 üzenetére
A felni miatt? Hogy erted? Mit kellene ereznem?
Igen, a fekek nem tul acelosak rajta, Dura-Ace ide vagy oda. Erdekes a design a hatso feknel. A fekhuzogatas szerencsere tenyleg nem lesz gyakori nalam. Ha lenne lehetoseg, biztos cserelnek kerekszettet is rajta, lehetoleg zero raforditassal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #280156 üzenetére
Okes, igy fogom csekkolni.
A tulaj hasznalta a bringat. ~40k km van benne.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SteveAd
tag
válasz balintbaba #281141 üzenetére
Nem fizet jutalekot nekem sajnos az Assos az eladott nadragok utan, de megis mi a gond, mit kellene nezni? Azt hogy a flatlock varras a visszajan nem mertani egyformasagu? Evek ota hasznalom ennek a korabbi valtozatat, maximalis elegedetseggel. De nem ez varras a lenyeg a pantnal, hanem a sajat minosegi anyagok, atgondolt tervezes, tartossag, es leginkabb a betet. De mutass ennyiert egy best buyt, kivancsi lennek.
-
SteveAd
tag
válasz balintbaba #281259 üzenetére
Ok, így már érthető. Nézd, évek óta használom, soha nem volt emiatt kényelmi gond. Az új Assos generáció más pánt designt használ, de az előzőnél a csúcsmodell is ehhez hasonló volt. Szeretném látni azt a kínai alternatívát ami az Assos szintjén van más szempontból is (még ha nem Is olcsóbb). Elég sok kerékpáros fórumot követek több nyelven is, de még soha senki nem utalt arra, hogy Assost cserélt volna le kínaira. Ebben megint egy kicsit a fordított sznobizmust érzem: kizarolag kép és ár alapján határozott véleményt nyilvánítani? Hát.... Kicsit a kákán a csomó esete
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #281285 üzenetére
Erre jó a lockhead, csak nem mindig lehet használni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #281285 üzenetére
A felső csavar meglazulása nem kellene a kormány elfordulásához vezessen, sőt, beállítás után akár ki is vehetnéd azt a dugót (és kinyomni PUR habbal a villanyakat eső ellen ) mert nem az tartja fixen, irányban a kormányt hanem a kormányszár (stucni) villanyakszorító csavarjai. Az a felső csavar, akár aluba való koronaanyába, akár ilyen karbon villanyakba használatos táguló dióba csavarodik, a kormányzás csapágyrendszerének (alsó alátét, csapágy, (csapágyház, felső csapágyház), felső csapágy, ék, alátét, hézagolók stb.) összehúzására lett kitalálva és nem a kormány egyenesen tartására, vagy végleges, terhelhető rögzítésére.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz balintbaba #281285 üzenetére
Ez a másolat Bianchin fordul elő? Egyszer beszélgettem egy kínai Pinarello bringással, nála ugyanez volt a hamis Most egybe kormány stucninál. Azért ez elég veszélyes tud lenni. Nálam a Canyonon több mint 5 év alatt nem fordult elő ilyen a gyári stucnival.
Més que un club!
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #281380 üzenetére
Hát ez jó, nem az első ilyen hsz hogy a hátsó puhábban fog, ezek szerint valahogy kicsit levegős lett az első a dugattyú ki be nyomogatástól (járatástól). Nincs vele baj, halványit később van a "pont" behúzáskor mint hátul, meg puhább kicsit, de fog mint az állat szóval nem foglalkozok vele. Csak érzésre lehet picit érezni fékezéskor hogy másabb mint a hátsó.
Viszont brahiból fogtam egy satut csak az elsővel tegnap, bringa velem együtt előre.. (nyilván kis sebességnél). Na ennyi volt, a tárcsa meg is deformálódott, kusz kusz lett hazáig
Viszont ez úgy tapasztaltam nem következik be alap esetben - első hátsó egyszerre fékezéskor - de áldjam a kedves eszét annak aki kitalálta a hézagokat a tárcsához.Erősebb kiállva esetekben (ergó mindig ) sprintnél továbbra is beleér. De már megszoktam, nincs vele mit tenni, talán majd egy merevebb keréknél nem lesz ez. Kutakodtam agree tulajoknál - másnál is jelen van.
Am már teljesen megszoktam kiállva is az irányítást, dropon is. Jó lehet tolni neki úgy.[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz balintbaba #281380 üzenetére
Való igaz hogy a bowdenes fék jobban adagolható szerintem is, enyém hibátlan be van koptatva és tökéletesen működik de teljesen máshogy működik mint a felni fék és ez nekem szokatlan még .
Fék távról szerintem itt lehetne vitatkozni .. Nekem is volt a hétvégén egy meleg helyzet részben az én hibám másik részben az autós miatt (bár asszony jóval óvatosabban jön megy elbeszélése szerint ő gyakrabban fog ki ilyen idiótákat) is lendületből mentem mély fék távval egy olyan kereszteződésbe ahol alig jön autó ki és be is. Elkezdtem lendületből fékezni az utolsó 150-200m-n hogy a végén lassan át gurulva menjek a kereszteződésen szétnézve erre nekem balról egy fehér BMW-s még nagyobb lendülettel lassítás nélkül és persze szét nézés nélkül vágodik be nekem balról kb.50m-m sem volt hogy állóra álljak meg az ő rosszaló tekintetéknek tüzében. Ezt egy jobb fajta párhuzamosítós V-Fékkel se lehetett volna igazán össze hozni ezt a mutatványt szerintem de a tárcsafékkel sikerült igaz orra állt a bringa a végén.
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #281380 üzenetére
Sokat úgy lehet javítani a fékerőn, hogy a súrlódást csökkentjük. Így alap a teflonos bowden és bowdenház. Nekem először Acor hosszanti szálas ház volt, ami brutál merev, teflonos bowdenszállal, így jó volt a fékerő, bár később a sima Jagwire CEX is tudta ugyanezt, bár ennek nem volt olyan brutál tartása. Ez azért volt nekem fontos, mert idegesítő hangja van ha a vázhoz csapódik a külső elvezetés miatt.
-
semmiho
tag
válasz balintbaba #281317 üzenetére
Ugyanez van nálam, már ami a csavarokat illeti. Már látszik a korrózió a csavarokon...
Nekem nem lazultak ki a csavarok még, nyomatékkulccsal húztam meg rendesen az előírt nyomatékra - ettől függetlenül gyanús, hogy kellene rakni valamennyit a Canyon gyári zsírból (szerintem ez Ritchey Liquid Torque), ami elvileg meggátolja, hogy elcsússzon a karbon a villanyak felületén.
Pedig maga az integrált kormány+stucni elég klassz, hiába nehéz (340 grammot mértem), nagyon merev az egész konstrukció, jól irányítható vele a bringa.Ahogy írtuk többen, +1 db 5mm-es spacer segíthet, ha esetleg a ahead kupak feküdne fel a villanyak tetején. Csak ugye speciális spacer kell nekünk a Canyonhoz, ami sajnos csak szettben, jó drágán kapható.
A magam részéről egy ilyennel oldottam meg és részben megoldotta a kotyogósodást (nálam egyértelműen felfeküdhetett az ahead kupak a villanyak felső felületén, meghúzásnál): [link]
-
addikt
válasz balintbaba #281542 üzenetére
Hát, ők eleve az út rossz oldalán mennek
Mindegy, néztem GCN-es videót, egy 3 literest kipróbálok. A hsz-ek közt van olyan tanács, hogy tedd a láncot, kazettát zacsiba, abba a zsíroldót, és úgy a vízbe. Takarítani sem kell a tankot, és szebb lesz az eredmény is állítólag. 80€-t megér kipróbálni. Ha nem jó, megy vissza
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #281542 üzenetére
Nem mossa bele. Facebook csoportban láttam először, az egyik bolt/szerviz használja például rendszeresen, de többen írták, akiknek van, hogy sokkal tisztább lesz a lánc, mint bármilyen módszerrel. Én is gondolkodtam rajta, lehet kapni kisebbet 20-25 ezer Ft körül, abba a sor és a lánc is simán belefér.
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #281593 üzenetére
Lehet, hogy hetvegen benezek egy Decathlonba, es felprobalom. Igazabol a labam meretei a fo problemak, legalabbis szerintem.
Na meg probaltam olcson meguszni a valtast. Es teszem hozza, itthon ez az NW cipo is 50.000Ft lenne. A kovetkezo szint NW -nel mar 250EUR korul lenne, az Extreme Pro 3. Az tobb, min 3x befektetes, amit tulzasnak tartok.
Parandroid irta meg a Fizik OVERCURVE R5 -ot, azt meg talan megprobalom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #281593 üzenetére
Azt hiszem bikeinnen vannak atop alkatreszek, de lehet rosszul emlekszem
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Mezga Aladár
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #281652 üzenetére
Gondoltam, hogy ha mar ez hozza valo, ezt rakom ra. Egyebkent pont 1db kopas van a bringan, a stucni kupakjat ledorgolte egy masik bicaj szallitas kozben. Igy az a csunya alkatresz pont lekerul. Persze sima tarto olcsobb lett volna, de igy nem kell a csunya elemet sem nezegetnem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #281681 üzenetére
Azt mondod, hogy lesz ebből még szobabicikli is?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #281681 üzenetére
Na, akkor feljegyezhitek, elmenthetitek, !Nem lesz teljesitmenymerom!
MTB -re jo volt a Garmin karora, nem erdekelt a real time sebessegadat, csak a vegosszesito. Outinal mas, folyamat csekkolom, csekkolnam mennyivel haladok. HR pantom mar van kozel 1 eve, utalom, nem is hasznalom. Meg a Varia is kerdeses, nem erzek ra kesztetest.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #281694 üzenetére
Vannak autósok, akik mindenáron sávon belül próbálnak meg előzni, még akkor is, mikor teljesen üres az út.
sajnos így van, ha traktort vagy kombájnt kell előzni, akkor tud fordulni a kormány, azt valahogy nem centizik ki.
csak trafizás helyett ezt macerásabb lenne büntetni.
btw az új kreszben lesz már megfelelő oldaltávolság előírva előzésnél?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
peetie1
aktív tag
válasz balintbaba #281694 üzenetére
" Tudom hülyeségnek tűnhet, de szerintem többször széleznek le, ha nagyon az útszélén tekersz. Vannak autósok, akik mindenáron sávon belül próbálnak meg előzni, még akkor is, mikor teljesen üres az út."
Nekem is volt ilyen teóriám, de aztán rájöttem, hogy a gyökér az gyökér, mindegy neki te hol tekersz, vagy jönnek e szembe, az centizni fog. 10ből 8 le bír lassítani / normálisan kikerülni, a maradék 2 meg centiz. De sztem is jó a varia , villogjon csak a szemükbe, ha egy kicsivel is több az esélye, hogy nem bambul el és meglát már megérte.
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #281699 üzenetére
Oszt' ezzel hogy rakod el a piros lámpánál a kocsisor mellett, mert te előre mehetsz, és ott nem zavar, ha 20 centire van a tükör?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
válasz balintbaba #281699 üzenetére
Nagykörúton és kiskörúton biztos sok támogatót szerezne az autósok körében Meg bárhol amúgy, ahol a kerékpárost bevezetik az autósok közé, pl Fehérvári út
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz balintbaba #281699 üzenetére
A legjobb az lehet, mikor egy kocsi, vagy a szél beüti a küllők közé.
6030D: na, az előresorolás nagyobb gond, mert ilyenkor a legtöbb úgy áll meg, mintha parkolni kellene, pedig nemrég ment el mellettem. De nehogymá' elférjen a k*cs*g bringás, és megint meg kelljen előzni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #281799 üzenetére
Én 280km után(hajnal 3 körül) álltam meg a sátrazásos alvásra.
A 22-es útvonalnál ~170km körül volt a kőröshegyi mászás, azután én is megrogytam. -
szimpláncsak
tag
válasz balintbaba #281799 üzenetére
Az a -35 fok tényleg durva lehetett
Hasaggymeg: Egyszerűbb lett volna berajzolni Magyarország határait, az is a Balaton körül megy, nem?
Gumifelrakáshoz. Eleinte én is szerencsétlenkedtem a leszedőkkel. DT E1800 kerekekre, 28mm-es conti ultrasport III fel sem ment. Szégyenszemre szerelősrác rakta fel. Nah, tőle tanultam, hogy nem kell finomkodni, de két erős marok jól jön hozzá (Előny, ha nem volt barátnőd kamaszkorodban ). Szóval tavaly mikor cseréltem a külsőket, mindenféle szerszám nélkül felment, csak baromi erősen kell húzni, szóval egy kesztyű mondjuk jól jön. Jah meg előtte minél inkább a felni közepe felé rakni a gumi peremét. Persze biztos van olyan gyilkos kombó ami így sem menne fel
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #281799 üzenetére
Utána kocsival visszavittek Siófokra, ahol egy jakuzziból néztem a naplementét és a saját ágyamban aludtam. Utána másnap reggel vissza Fonyódra és indulhatott megint.
Mehettél volna ebike-kal is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #281815 üzenetére
Mindjárt kiderül, a maradék úton meg stéhereztetek a lakóautó után...
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #281815 üzenetére
Mi meg puffogunk, hogy csalás, ha a monti maratonon valakinek adnak fel új kulacsot, nekünk meg nem.
Remélem a lakóautóban volt vasalt flaneling is, meg bajuszwax.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szuszinho
őstag
válasz balintbaba #282040 üzenetére
Combfix?
-
nagyúr
válasz balintbaba #282209 üzenetére
akkor fácsén te árulod az aranyost? szemezgettem vele.
a vazelint mivel mostad ki belőle?Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #282325 üzenetére
Montival a valtas minosege is hagy kivanni valot maga utan. Baratom a legnagyobb, 50T -s sort vette meg a Sram GX helyett, es erezheto volt a kulonbseg.
parandroid:
Megehet, hogy csak kifogott egy jo napot, es hatszellel vitorlazott. Ahogy nezem, orszagutisok koreben a kom gyujtogetoknel eleg nepszeru szokas az orkannak hattal tekeres.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #282325 üzenetére
+1 a QOM-os megjegyzésre ami azért lehet mert a szebbik nemnél kisebb a "tolongás" a KOM-os szakaszokon mint a férfiaknál. Nejemmel picit leszállunk a frekventált útvonalakról, vagy éppen olyan kedve van és tartja velem egy ideig a tempót máris jönnek neki, ha nem is a QOM-ok, de minimum a kupák. (55 éves nőről beszélünk aki sportszerűen sosem edzett ). Én 2x annyit ülök a nyeregben 3x annyi szinttel és...semmi. Igaz nem is vadászok a KOM-okra, vagy lesem a hátszelet, de hát ő még annyira sem.
#282326
Jester01...erről én is írtam már néhányszor, nevezetesen, hogy érzed mennyire faxa, jó erőben vagy és csak úgy suhan ahhoz, hogy a végén a számokban ne köszönjön vissza semmi belőle, vagy éppen fordítva, xarnak érzed aztán meg a végén kielemezve elcsodálkozol...vagyis gyakran az van amit éppen érzel.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz balintbaba #282325 üzenetére
pont úgy van, ahogy írtad. 11-13-15-17-19 kerekek vannak acélból.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #282369 üzenetére
Tavaly kimentem es adtam neki. Mindig kinyíródtam és nem gyorsultam. Idén elkezdtem Z2-zni, már érzem a fejldődést. Pedig február van. Egyszerűen még jobban (hatékonyabban, tudatosabban) akarom csinálni.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz balintbaba #282369 üzenetére
Tavalyelőtt/tavaly mikor csináltam a zónákhoz ragaszkodást, utána az első pár tekerésnél úgy ment a bringa alacsony sebességnél, mintha húzták volna.
Ha kicsit nagyobb hangsúlyt adok a pörgetésnek, még lehet, hogy sebességre is szert teszek.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
avl
senior tag
válasz balintbaba #282369 üzenetére
- nem érdemes görcsösnek látni
- szerintem is van "simán" is fejlödés
- csak nem mindegy, hogy mennyi es milyen hatasu
- teljesen rendben van az optimalizalasi kiserlet (adott idö jut/szánódik itt pl. a mozgásra, azt jobb hatékonyan, a célnak leginkább megfelelöen eltölteni; a cél A-nal az elmeny, B-nel a fogyas, C-nel az 1perces teljesitmeny, D-nel a 20 perces teljesitmeny, E-nel a ...fejlesztese elsösorban)
- igen nagy egyeni különbsegek lehetnek a szervezetekben, veszélyes általánosítani (kinek mi mit okoz; klasszikus példám: a 43-as cipö az egyiknek passzol, a asiknak kicsi, a harmadiknak nagy)
-
Csokicsibesz
tag
válasz balintbaba #282369 üzenetére
Releváns videó, sajnos kevés megtekintéssel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Motorolaj és szűrő topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Spórolós topik
- Viccrovat
- Ukrajnai háború
- Politika
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen