- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
Voltam ma a Concept Storeban, és mutatták ezt. Szó volt róla, hogy outi is jó lenne, de cx is fun, meg murváznék is mondjuk NHH-re. Erre jött a válasz, hogy pont erre találta ki 2020-ra a Merida a Mission Road-ot. Szélesebb gumi megy bele, mint a Sculturába, de nagyobb az első áttétel, mint a Mission CX-en. Amilyen gumit pattintasz rá, olyan bringa, persze nyilván a versenyzős szegmensen innen. Kár, hogy az alu verzió 500e+, a karbon meg 700e+ Ft. De végre van ilyen is, és nem zsiráf, mint a Silex.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #149551 üzenetére
30-cal is be tudja gyűrni a kocsi alá, majd átmegy rajta.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149565 üzenetére
Ha le kellene kötni a bringát, akkor nekem sem számítana, hány kilós a lakat.
Somatom, tegnap itt ettem egy oldalast, eszembe jutottál. Jó hely, ajánlom!
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149608 üzenetére
Vannak ám arra felé sokan, csak read only módban. Stravázz, akkor látod.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ősz az minden sportban tunyulás, kivéve ha egyéni rekordokat akarsz menni, arra jó, mert nincs meleg. Jó, hogy tudsz/szeretsz ilyen hosszú köröket menni, ha a pulzust lejjebb akarod nyomni ugyanolyan temponál, akkor arra figyelj, ne másra. Mondjuk ne menj 150 fölé, majd, 140 fölé...
Ironizer: tudom hol van, de talán gyalog voltam arra egyszer. Megnézem, köszi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149626 üzenetére
Ezt hívják rasszizmusnak, nem?
Visszakerestem, hogy hátha megfogadtam valamit szilveszterkor, de szerencsére nem. Így akkor rendeben vagyok az idei tervhez képest, a km kb ugyanannyi lesz (<10e km) és a szint is (<100e m).
nmate91: az mindig csak egy tízes vót...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #149662 üzenetére
Én meghagynám a Cratert, egy lánc esetleg sorcserével, sárhányóval (esetleg), meg egy csapágykarbantartással. Tökéletes téli edzőbringa, akár aszfaltra is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149679 üzenetére
Decás a bringa, csak én ajánlottam a szerelőt. Nullkilométeres szerviz volt, így akár valami lazulhatott is, vagy a monoblokk vagy a szabadonfutó gyári hibás, ilyet is láttunk már.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz #76500480 #149694 üzenetére
Nem kell annyit megenni, mivel az elégetett kalóriák egy része (40-60 % között) a testzsírból jön. Ha 3000-et megettél, akkor az pont jó. Mármint akkor, ha volt benne szénhidrát is, nem csak kockacukrot szopogattál.
A BMI az ökörség, én most 81 kg vagyok, 12 %-os testzsírral, az pont a normál érték közepe, 70,9 kg-osan lennék a normál alján. 10 kg-mal kevesebben érdekesen néznék ki...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149709 üzenetére
Ez ugyanaz? [link]
A leírás szerint jár hozzá az adapter, amivel tudsz belőle 135-öt csinálni. Szerintem írj egy mailt a b-d supportnak, vagy chaten ha vannak.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz sanzi89 #149732 üzenetére
Vagy egy gumibelső darabot tegyél oda, vagy tekerd be olyan szövet ragasztóval, aminek nem tudom mi a hivatalos neve, de elektromos kábeleket szoktak összefogni vele. Fekete leukoplaszt.
jjeahh: nem tudom, írj rá, hogy milyen van neki. De az a bowden nem egy eséstől lett ilyen, így akár az is lehet, hogy valami Mekk mester centrírozta neki, aztán túl lett húzva, vagy ki tudja.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
Bolhán a használt lidlis állvány 18e-ért? Kellene valami visszajelzés, hogy az ilyet tényleg eladja-e. Ha igen, akkor legközelebb bevásárolok. Mondjuk sokat nem lehet bukni, mert visszaveszi a Lidl...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ha majd leesik a hó, összehozhatunk egy lámpás Börzsöny-túrát. Nem a vaddisznó fut át előtted, hanem fejmagasságban a szarvas háta... majd még 4 másik.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149824 üzenetére
Mondjuk én nem lennék elégedettebb, ha kiverte volna a szemem, nem csak elmegy a fejem mellett.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149826 üzenetére
Mivel az nem a kerék középvonalában pörög, hanem kijjebb, ezért eleve kifelé száll el. Illetve két helyen van rögzítve, az egyik elenged, utána amíg a másik elenged, kóvályogva fog csapkodni a prizma. Keszegi lejtőn volt egyébként.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #149847 üzenetére
Minden utcai gumi ennyire jól tűri.
[kép]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149851 üzenetére
Ő volt az egyik, a Strava szerint. Le kellett vezetni Israel-t.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149854 üzenetére
Szerintem ő is megismerte a nagy Hasaggymeget, csak nem meri posztolni az Instájára.
Egy kemény edzésen az emberek nem a kislányos arcukat szokták elővenni. Csinált 3 QOM-ot (női kom, Queen of..) meg pár kupát, úgyhogy nem regenerálni ment oda.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149857 üzenetére
Gyere a Naszályba, idáig nem jönnek a Pest környéki nagymenők. Haverom most "épített" (takarítás, seprés, fákhoz ugrató) egy XCO pályát, jövő héten megyek én is megnézni. 4,92 km/125 m, elég fun, ahogy a neve is mutatja Straván. Kör pálya, annyit mész egyben, amennyit akarsz.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #149859 üzenetére
ÁÁ, egyrészt nem cx-ezik (sem hobbi, sem verseny szinten), másrészt itt nem lesz verseny, mert nem adottak a feltételek hozzá. Szimplán csak "magának" csinálja. RÉgóta tervezte, aztán elment Kassára és ott gurult el a gyógyszer...
ZolkoW: a 60 cm az hosszában, vagy a síktól felfelé max annyi lehet, vagy max 60 cm a léptető? 10 cm padkának is neki lehet vágni a kereket, meg hosszút is lehet repülni, ha szépen érkezel.
trialboj: akkor miért megy a környezetünkben mindenkinek a Reba/Sid gond nélkül? Látott gyökeret, látott 20 cm-t. Akinek gondja van vele, az mind elfelejtette kapcsolni a lockot, vagy a bowden nem húzta vissza és azért ment tönkre. Erre lettek kitalálva, nem is értem miért lenne gond neki.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz BigBlackDog #149863 üzenetére
Teljesen: [link]
Sőt, egyelőre megy a gugli, hogy mit hogyan lehet jelölni az erdőben, amiért nem rúgnak tökön. Ha ez megvan, akkor kijelölné(nk) az egészet (fára felfestés, jel, ilyesmi), mert amíg nincs kijárva, addig egy kis szél beborítja mindennel, és nem látni az utat. Ha folyamatosan lesz használva/karbantartva, akkor már jó lesz.
Ha valakinek van hivatalos infója, hogy lehet ezt, az írhatna.
Elözönleni nem fogják a bringások, mert azért arrébb (feljebb ) van a parkolóval megközelíthető résztől.Csokicsibesz: ez nem CX pálya, ahhoz túl sok benne a szint. Volt is ebből nyavalygás, amikor talán a Kamaraerdőben a BuZsó olyan pályát rakott össze, ami inkább lett XCO-s, sok szinttel. EZ is hasonló lehet, bár még nem voltam rajta. Ezen is 20 perc körül van egy kör, 5 kör 600 m szint, arra azért nem vigyorognának CX bringával.
Holnap meg ez lesz, elfelejtettem eddig kirakni, bár a csuda idő miatt nem tudom mennyien lesznek. Ingyenes.
Börzsöny Ringtrialboj: amikor hozzád került csináltál rajta full szervizt? Utána évente?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149885 üzenetére
Igazán félre rúgdalhatnád a köveket, hogy legyen egy nyom.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149890 üzenetére
Kifelé hajlott a fékkar?
jjeahh: igen, általában ezek fognak leérni, esetleg a váltókar üti meg a vázat, ha befordul a kormány. Erre vannak a gyári vagy utólagos elfordulásgátlók, vagy a felsőcsőre lehet védelmet tenni, mint ahogy Tothgera30-nak volt a KTM-en.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #149893 üzenetére
Akkor lehet, hogy szerencséd van. Nekem anno kifelé, és ki is tépte a zégergyűrűt a testből, ami után sose lett jó, kis ütésre is kijött.
Tartsd meg a vázat és fejlessz 11-re. Most akciós. A gripshiftet elcserélem egy triggerre, ha nem tetszik.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #149897 üzenetére
Biztos van ilyen, ne miattam törjön el másnak a váza. De: a családban van egy 2010-es 26"-os Focus Raven, ami a kezdetektől tetőn utazik, és semmi baja. Több ismerősnek a 29"-os bringák szintén, váznál fogva. Nekem se volt gondom, Füredre úgy mentünk, hogy rángatta a szél a két karbon bringát (azóta lyukas a nyereg, mert összeért.. ), de nem lett baja a váznak.
A Shimano-t remélem nem nekem ajánlottad.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #149983 üzenetére
Gratulálok a versenyhez és a beszámolóhoz is!
Zolkow: a BörzsönyRingről nincs infóm, nem tudom mennyien voltak.
Kamásli: volt decásom, de az új már másmilyen, az nem szimpi. A Vital-ból vettem én is egy BBB-t, de az olcsóbb volt, mint amit linkeltél, de az is lehet, hogy uhyanez. Majd ha előkerül, megnézem milyen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #149983 üzenetére
Most néztem meg a videót, ismerem is a Milánt, aki feltöltötte, két éve együtt mentünk Szilvásra, akkor egy merev karbon Canyon-nal volt állandóan dobogón rövid távon. Aztán utána nem járt, még Straván láttam, hogy teker a Budai hegyekbe, meg cserélgette először egy Dartmoor-ra, aztán valami (Kellys?) fullyra. De már nem is látom, gondolom privátra állította magát, nem bírja a celeb életet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #150029 üzenetére
Jó videók, hogy küzd mindenki a mászásnál. Azért ilyen szűk pályákon tényleg gond az utolérés, nagyon ki kell állni a nyomról, hogy elengedj valakit, ha meg nem jön össze akkor lassítod. A sorrend gondolom a tavalyi sorozat végeredménye, vagy az idei sorozat eredménye alapján lehet. Xc-n úgy van. Nekünk mindig azt mondják, hogy el kell érni, hogy beszólítsanak (az első sorokba), akkor nem kell előzgetni az elején.
Egyébként nem mondom, hogy nem kaptam hozzá kedvet a videók alapján!Más: hétvégén a nyugati határ mentén voltam, bringás szemmel a következő gondolatok jutottak eszembe. A jánossomorjai futásom közben az, hogy ilyen síkra és ilyen egyenes földutakra (legtöbb helyen sóderrel feltöltve) semmi más nem kellene, csak a gravel. Esetleg valami full-full merev grammb*zulós monti. Az az érzés, amikor elfordulsz a kanyarban, és magad előtt nem látsz mást, csak egy 3 km-es egyenes csíkot, amiben nincs 10 cm szintkülönbség... Viszont edzeni tökéletes, alapozni meg főleg.
Ezután jött Sopron, és a Lővérek. Amikor a Zasszony hozza fel a témát, hogy "azért itt bringáznál, mi?" ... A tv-torony irányába tökéletes aszfalt megy fel, jókora szintkülönbséggel, amiről jobbra-balra ágaznak le a jelölt/jelöletlen turistautak. A Károly-kilátónál (komplett új játszótér mellett) volt egy térkép, a környék kilátóival, ösvényeivel, látnivalóival, de a legfontosabb: jelölt mtb pályával! Találtam róla egy elég friss videót is. [link]
Voltunk a határ túl oldalán is, kis utakon: ja, ott más lenne outizni...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz -=RelakS=- #150042 üzenetére
Ha feketét vagy szürkét vettél, akkor kulcstartónak átveszem, mondjuk egy sörért.
Ha más szín, akkor is elküldheted, de te fizetsz két sört!Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #150066 üzenetére
Gyárilag miért nem oda akasztják? Vajon az azért van, hogyha lágyul a rugó, akkor a szervizes át tudja akasztani, így nem kell váltót cserélni? Ha átakasztjátok, akkor előbb nyúlik ki a rugó?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali játékos kérdések órája
- Tippmix
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- SkyShowtime
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest