- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Android szakmai topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Június 12-én Európába is érkezik a most bemutatott Honor 200 és Honor 200 Pro
ma A Honor 200 és 200 Pro menetrendszerűen mutatkozott be, hamarosan felénk is elérhető lesz.
-
SaGa: Emerald Beyond teszt
gp A Square Enix üzleti modellt vált: ezentúl csak a hatalmas költségvetésű megajátékokkal foglalkoznak. Talán az utolsó kivételt az Emerald Beyond jelenti, ez a kiismerhetetlenségétől nagyszerű RPG.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz maximilian4 #177208 üzenetére
Szerintem elég korrekt, nekem is van egy olyanom.
A Bryton csak Ant+-on kommunikált, ezért vettem egyet. Egy évet használtam teljesen jól működött/működik. Most a Garmin tud B+, így befogtam kicsit a TomTom pulzusmérőmet, nem tapasztalatam eltérést a kettő között.Ma kipróbáltam, hogy mérek csuklóról egy pulzust és összenézem azzal ami az Edgen van. Hát brutális a kölönbség Forerunner 35 szerint 145 volt a pluzusom, pulzuspántos mérés szerint 115.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #177478 üzenetére
Tegnap néztem pont egy videót, hogy mi a külnbség az új Deore és XTR között.
Szerintem súlyon kívül túl sok pozitívuma nincs az XTR hátsó váltónak. Igáslónak nem biztos, hogy vennék Xt-t, vagy SLX-et, mivel technikailag lényegében megegyezik a Shimano összes 12-es hátsó váltója.Viszont váltókarból érdemes XT-t venni, mert az a felfele váltásnál is többet tud húzni, mint egy (ezt se a Deore, se az SLX nem tudja). Mondjuk ez nem tudom mennyire kompatibilis Sram sorral, mert ott szerintem nincs a Hyperglide+ kialakítás.
Esetleg lehet, hogy Deore-ból is van 12 sebis 11-50-es hátsó sor, ami tudj a Hyperglide+ és így érdemes jobb váltókart venni hozzá.Új első lánctányérre is szükséged lesz a Narrow-wide kialakítás miatt, érdemes ezzel is kalkulálni.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #177484 üzenetére
Lehet nincs igazam és nincs összefüggés a kettő között.
Nekem kicsit furcsa, hogy a többszörös lefele váltás csak a Hyperglide+ termékeken érhető el, azon belül is csak az XTR és XT tudja. A korábbi változatok (9000 és 8000) nem tudják ezt a funkciót. -
Csokicsibesz
tag
-
Csokicsibesz
tag
válasz sebgutkopf #177502 üzenetére
"Szeretem" ezeket a márka vallásokat. Mindig mindenki a sajátjára esküszik a másik meg szar.
1 éve sincsenek kint az új XT meg SLX cuccok bajosan van bárkinek több tapasztalta ezzekkel (a bejelentés után több mint fél évig nem lehetett kapni egy darabot se sehol belőlük).
Ebből a "tapasztalatból" én azért vonnék egy gyököt. -
Csokicsibesz
tag
válasz parkr #177556 üzenetére
Az a durva, hogy kb. 1 perc után már a 8-10 ezer forintos bringákat nézegettem...
Mondjuk eléggé elmentek a használt árak. Több mint 10 éves bringa, ami új korában volt 140e most használtan 115. Vicc.
Lehet nekem is túrnom kéne valami régi cuccot görgőzéshez, aztán bírja ameddig bírja.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #177646 üzenetére
Szerintem érdemes az új Deore hátsó váltót megnézni, mert az masszívabb, mint a többi (Xtr, St, Slx). Pár napja linkeltem is egy videót erről. A fő különbség az az XTR-hoz képest, hogy masszívabb anyagokból van összerakva, ebből ered a súlytöbblet is.
Hétköznapi használatra szerintem jobb egy masszívabb hátsó váltót választani. Elég sok mindent kap terepen.
-
Csokicsibesz
tag
-
Csokicsibesz
tag
válasz IMIIKE1998 #177773 üzenetére
Nem a méret lesz a baj, hanem az izomzatod (hátad) gyenge. Ezért fáj.
Ha nem dőlsz előre, hanem egyenes háttal ülsz, akkor nincs ez a probléma. Ennyi.Mindig méregetsz mindent, de ennél sokkal egyszerübb a megoldás. Kell egy régi nagykormányos igazi tanyabike, azzal semmi bajod nem lesz. Sportolásra és menőzésre viszont alkalmatlan lesz. De valamit valamiért.
-
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #178061 üzenetére
A tárcsa talán többet dob a fékerőn, mint egy új fék.
Egyébként nekem is volt 395-ös fékem és szerintem egy elég jó cucc. Amikor érzed, hogy megy el a fékerő az inkább a tácsa hibája, mert túlhevül. Ha mondjuk egy RT10-es tárcsa van fent elől, akkor az már megmagyarázza a problémát.Én már nem vennék régi típusú féket, inkább egy új Deore-ra neveznék be. Állítólag azzal, hogy van még egy érintkezési pontja a kormányon, sokkal stabilabbnak érződik a fékezés. Én mondjuk a servevo kialakítást is szeretem, de ez már abszolút izlés kérdése.
Rockriderre biztos át lehet rakni, de lehet benn egy-két buktató. Pl. érdemes megnézni, hogy a két bringa fékfelfogatása (pl. post mount, direct mount stb.) egyezik-e, illetvetve az is lehet, hogy vágni kell a fékcsövön vagy cserélni kell ha adott esetben rövid. Valamint a tárcsa is jó, ha az adott fék márkához való.
-
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #178131 üzenetére
Szerintem érdemes IceTech tárcsát felrakni, mert érezhetőbben jobban hűl. De alapvetően olyat vegyél, ami a fogyasztói kosaradba belefér.
Az RT54 szerintem még nem olyan jó minőségű, így nem feltétlenül előrelépés az RT10-hez képest. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #178145 üzenetére
Főleg, hogy a Specialized lényegében Merida. (Most ezt lehetne boncolgatni, hogy inkább fordítva igaz, mert a Merida tulajdonolja 49%-ban a Specializedet, de mind1).
Ugyanabban a távolkeleti gyárban, ugyanazok a munkások, ugyanolyan technológiával rakják össze a vázakat.
1 v. 2 év múlva a Merida is ki fog jönne egy új merev vázzal, ami véletlenül pont egyezni fog geóban a mostani Epiccel.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #178153 üzenetére
Én nem vennék használtam tárcsát, mert azt pont azért cserélik az emberek mert elkopik.
Nekem is van a szekrényben pár elnyöstölt darab, de nincs pofám ezekért pénzt kérni. -
Csokicsibesz
tag
Van esetleg valaki, aki konkrétan érte ezt az e-bike-os kizárásos történetet és el is tudja magyarázni?
Elolvastam pár cikket, de nekem még mindig nem derült ki, hogy mi volt a baj a bringákkal.
Vagy a UCI-nak van ilyen random ki vagy zárva és kész kártyája? -
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #178552 üzenetére
Agy csere nem játszik nálad?
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #178560 üzenetére
Vannak átalakító kit-ek vagy egy agycserével (non boost --> boost) is megdolható a dolog. Így használhatnád tovább a szeretett kereidet. Csak tipp.
(Sőőt ha átalakítható átutősre az agyad, akkor egy sima boostinatorral jársz a legjobban. Az kipótolja a pár hiányzi mm-et és filléres tétel.)
-
Csokicsibesz
tag
Egy ideje már nézegetek görgőket, főleg aprón próbálkoztam jó áron kifogni egyet, de sajnos az összeset elvitték előlem.
Most már tényleg szeretnék beszerezni egyet, de eléggé úgy néz ki, hogy görgőkből is készlet hiány van. A 40-50 ezer ft közötti ár tartományban nem igazán találok semmit. Próbáltam nézni külföldi webshopot is, de hála a rendkívül combos forint árfolyamnak itt se nagyon találtam semmit az általam kinézett ársávban.
Nekem nincsen szükségem smart trainerre, nem is kívánok annyi pénzt kifizetni érte. Esetleg van valakinek tippje, hogy honnan lenne érdemes rendelni?
-
Csokicsibesz
tag
válasz FerNandor #178846 üzenetére
Melyik görgő pontosan és mekkora ellenállási szinten ill. milyen tempónál? Mert a hang ezektől a tényezőktől függ. Ezekbe a random facebook csoportokba feltöltött videókról nincsen túl jó véleményem. Főleg ha alul olvasható szépen spanyolul, hogy legendado.
Sima alapozó edzéshez a görgők 90% megfelel, mind hangerőben, mind elenállásban.
-
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #178862 üzenetére
Szerintem a rücsköset, a sima az inkább pilátesz henger. Mondjuk az se rossz cucc.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Napfénysüti #178866 üzenetére
Én úgy tudom (lehet, hogy rosszul), hogy a hengerezés úgymond a masszázs kiváltására való. Segít fellazítani az izmokat és utána jobban le tudsz nyújtani.
A sima henger is alkalmas erre. -
Csokicsibesz
tag
Ha esetleg van valakinek parlagon sebesség és/vagy pedálfordulat szenzorja és eladná dobjon rám nyugodtan egy privátot. Ant+ és B+ is egyaránt játszik.
Alapvetően görgőzéshez kellene. -
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #179151 üzenetére
Érdemes ilyen időben szélálló mellényt használni. Talán ZolkoW javasolta régebben a Decás futómellényt, nyáron épp le volt akciózva és vettem is egyet, vagy 4 vagy 5 ezer ft volt. Teljes mértékben elégedett vagyok vele.
Én ilyen időben használok egy alap réteget (sima technikai poló, decás ezer vagy 2 ezer forintos már nem tudom pontosan) arra húzom rá a hosszú mezt és arra rá a mellényt. Lehet variálni szépen, hogy melyiket nyitod, csak az egyiket, csak a másikat, vagy mindkettőt. -
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #179233 üzenetére
Én is gondoltam holnap menni egy kört holnap a Kopaszra. Szerintem most gáz az erdő, múlt vasárnap is teljesen korrekt körülmények voltak. Szerintem telejsen vállalható.
-
Csokicsibesz
tag
válasz ZolkoW #179495 üzenetére
Mostanában nekem is elkezdte birizgálni az agyamat a Trek Prorcaliber. A narancs-piros váz eléggé bejövős, csak sajnos a gyári bringa ár-érték arányban nagyon rossz.
Ha jól néztem a Trek nem is árul külön vázat. 700k HUF-ot egy Rockshox Judys bringáért én "kicsit" soknak tartom (tudom karbon a váz, de akkor is). -
Csokicsibesz
tag
válasz ZolkoW #179519 üzenetére
290 ezer Ft egy alu vázért elég horror, összehasonlítás képpen a Merida BigNine alu vázat 140-ért lehet megvenni újonan. Mondjuk a 440-re árazott karbonvázat is kicsit sokallom a Meridánál. Ebben a megilágításban a 700 ezres Trek se vészes.
Ha lenne normális áron Trek váz, akkor lehet elgondolkoznék rajta, de a Meridának sincs semmi baja.
Igazából az a baj, hogy az a bringa lényegében készen van Teljesen overkill lenne már rajta bármit cserélni.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz FerNandor #179552 üzenetére
Ha telefonálni szeretnél, akkor ne vegyél kerékpáros computert, mert az másra való. Az egyik alma, a másik pedig körte.
Alapvetően a két készüléket szerintem nem érdemes egymással összehasonlítani, mert bemegyünk abba az utcába, amibe éppen Te is eltévedtél.
Egy bringás computernek nem a strava futtatása a lényege, hanem az, hogy a neked fontos dolgokat lásd magad előtt egy vagy több képernyőn. Aki megvesz egy 100e készüléket, az nem csak a sebességet, meg a pulzust szeretné nézni.
Ezek a készülékek tudnak edzés vezetni, sokkal jobb bennük a gps vevő, rögzítenek magassák adatokat stb. A Garmin 530 színes kijelzővel több mint 10 órát elmegy, ami egy telefonnal kivitelezhetetlen. Bírják a hideget, meleget, esőt, párát.
A navigáció csak egy funkció ezeknél a készülékeknél, de ezen kívül rengetek mindent tudnak. Watt mérőt pl. szerintem nem nagyon lehet telefonhoz párosítani. -
Csokicsibesz
tag
Kés érdekesség: ma voltam a LifeLike sportlaborban teljesítmény diagnosztikán (kajak kenu szövetséghez köthető). Nagyon kulturált volt a környezet, elég komolyan fel van szerelve. A srác akivel a tesztet csináltam nagyon normális volt. Kb. 3 órát voltam ott, rengetek adatot kaptam: test összetétel (zsír, víz, izom arány), testzsír %, izom eloszlása a ball és jobb oldal között stb, pontos watt és pulzus zónák (mondjuk watt mérőm nincs).
Érdekes volt a teljesítmény mérés is, én még nem görgőztem soha, szóval nekem ez a fix wattos dolog elég furcsa volt. Megvannak a hivatalos pulzus zónáim, amik egyébként egyeznek az általam mért adatokkal (tényleg 202 a max pulzusom). Szóval a TomTom pulzusmérő nem egy szar cucc, csak ajánlani tudom.
Nincs mondjuk új a nap alatt a laktát küszöböm elég alacsony pulzusnál van (144) és ezért ezen kell még dolgozni rendesen. Mondjuk kb. 2 éve bringázom, így komolyabban és ez alatt soha nem alapoztam vagy edzettem rendesen. Szóval azért reménykedem, hogy egy rendesen felépített edzéstervvel sikerült ezt a pontot feljebb tornászni.
Aki egy kicsit komolyabban szeretne bringázni vagy edzeni annak csak ajánlani tudok egy ilyen vizsgálatot, mert nagyon alapos. Csomó mindent néztek (vérnyomás, regenerálódás, vércukor, laktát). Az elején kicsit sokaltam a több mint 30 ezer forintos árat, de ha ezt elosztjuk 3 órára (mert annyit voltam ott), meg a rengetek adatra amit kaptam, akkor már nem olyan vészes.
-
Csokicsibesz
tag
Végre ki tudtam próbálni a görgőt, úgy érzem mintha valami nem lenne okés.
Látszik, hogy rajta van a gumi a görgőn, tehát érintkeznek, amennyire tudtam próbáltam ráállítani. De hiába állítom az ellenállást nem igazán érzek semmit. Amikor elkezdem hajtani a bringát, akkor hallom ahogy a gumi fut a görgőn.
Ez attól lehet, hogy nincs rajta rendesen a gumi a görgőn? -
Csokicsibesz
tag
válasz IMIIKE1998 #180016 üzenetére
A 26'-os vázaknak más a geometriája mint a 29'-nek. Nem érdemes őket összehasonlítani.
A 26' nekem is alig van kihúzva a nyeregcső, a 29'-en pedig elég jól ki kellett húzni azt a csövet.
Végre sikerült rendesen összeraknom a görgőt is, végre működik, nem baromi hangos és az ellenállási fokozatok és megvannak. Így teljesen használható. Köszönet itouchfan fórumtársnak a gumiért!
Már csak egy (vagy inkább kettő) CAD szenzort kéne vennem. Mondjuk a több 10 ezer ft-os szenzor árakat nehezen veszi be a gyomrom. -
Csokicsibesz
tag
Azt nem mondom, hogy baromi izgalmas a görgőzés, de azért nem is dögunalom.
Lehet én vagyok nagyon béna, de nekem nem megy olyan könnyen, hogy tartsak folyamatosan (40-50 percig) egy megadott pedálfordulat és pulzusszámot. Koncentrálnom kell rendesen, hogy ne menjek ki a zónából. -
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #180356 üzenetére
Nekem tényleg a pulzus ingadozás a legnagyobb bajom. Van olyan, hogy azonos pedálfordulat és érzésre azonos intenzitás alatt el kezd esni a pulzusom és kimegyek a zónából.
A másik meg amikor kinyúlok a kulacsért és iszok, akkor meg elég könnyen összejön +10-15 ütés és a felső határból megyek ki.
Gondolom (remélem) ez is javul, hogyha nő az edzettségi szint, de most eléggé nagy szívás. Még az elején gondolkoztam rajta, hogy kipróbálnám a Zwiftet, de most már látom, hogy totál felejtős. A sima 3 adatmezős kijelző is bőven elég kihívás. -
Csokicsibesz
tag
válasz flash- #180383 üzenetére
130-135 közötti pulzuson próbálok menni 90-100 közötti pf-en. Persze én is játszok a váltóval meg az elenállással, de úgy gondolom, hogy az lenne a jó, ha egy edzésblokkot 1 ellenállási és váltási fokozaton tudnék végigcsinálni.
FTP teszten sincs váltás, fix áttéten mész végig, a watt az ami változik.(Azt talán érdemes megemlíteni, hogy nekem nagyon könnyen megy le a pulzusom, cserébe könnyen is megy fel.)
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #180535 üzenetére
Plusz a készlet hiány mellett jövőre 10% feletti áramelés lesz több gyártó részéről.
"Kíváncsian" várom az alkatrész árak változását is, én számítok sok jóra. -
Csokicsibesz
tag
válasz itouchfan #180585 üzenetére
Nincs rendes navija, a 450-es tud már kicsit normálisabban navigálni.
De nekem az sem igazán jött be, amikor próbálgattam.
A Bryton csak úgy tud turn by turn navigációt, ha a kínai térképén tervezed meg az utat, gpx file felmásolásakor nem tudja ezt.
Országútival használható, mert írja az utcák nevét, mtb-nél már kevésbé. -
Csokicsibesz
tag
válasz INTELligent #180868 üzenetére
Inkább ezeket a posztokat olvasom, mint 350. milyen bringát vegyek, jó-e nekem méretben, hogyan kell megszerelni hozzászólás.
Bár azt vettem észre, hogy az edzéssel kapcsolatos téma nem izgat túl sok embert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Sorozatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Politika
- Linux - haladóknak
- Nintendo Switch
- Mobil flották
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen