- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
Igyál meg egy kávét/szívjál el egy-két cigit/menj ki a szabadba, mert szép idő van.
Választhatod akár mindet a fentiek közül, de elsősorban higgadj le.Tök feleslegesen pörögsz, mint a búgócsiga.
Jogos a felvetésed vmilyen szinten, de:
- használj olyan lámpát, amiben nem mozdul el az elem
- ellenőrizd a üzemképességet indulás előtt.
Ezekkel az esetek 99%-ban megúszod a gondot. A többire meg úgysem tudsz készülni még két lámpával sem.Akinek meg nem elég az egy lámpa mert hanyag/trehány, annak a 2 sem lesz, mert ugyanúgy lesz@rja.
Persze, hogy jobb a két lámpa, mint az egy, de ha ezzel lehetne javítani a közlekedésbiztonságon, akkor úgy gondolom, hogy a törvényhozók már léptek volna.
Az emberi hanyagság/hülyeség ellen meg úgy sem tudsz védekezni.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
glacious
addikt
Ha betartod a szabályokat kerékpárral, akkor sokkal lassabban haladsz, mintha nem. Ezt sajnos magamon tapasztalom, hogy lassabb vagyok, mert nem megyek át a már éppen piroson, holott átférnék, stb... Az autósoktól, (kivéve azoktól, akik maguk is bicajoznak, nekik sokkal jobb az általános hozzáállásuk) azt tapasztalom, hogy mindenáron meg akarnak előzni, pedig wekerlén pl., ahol a busz vonalon is 30-as tábla van, én a maximális megengedettel tekerek.
Minden bringához csatolni kellene, azt a kis kerékpáros alapismeretek füzetet, talán ha el is olvasnák, jobban tisztában lennének a dolgokkal. Ugye a szabályok nem ismerete nem mentesít a betartásuk alól, viszont neked okoz egy életre lelkiismeret furdalást, ha éppen a motorháztetődön végzi.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
ja, taxis.
beülök tavaly egy taxiba. Mondom a címet, stb ide vagyok hivatalos esküvőre. Erre a taxis: az merre is van?
pff, hát én tudjam vazze?#12780) Gyufaaa: ú basszus, most hogy mondod, lehet hogy inkább azt kellett volna mint 1200ft-os 2 km-re
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
Azt elismerem, hogy vannak barom kerékpárosok is, de talán ha lenne normális KERÉKPÁR ÚT, akkor nem kéne a járdán is kerékpározni. Ezt most nem konkrétan a te általad említett eset miatt írom, hanem úgy általánosságban. Én megfordítom a dolgot, nehogy már nekem mondja meg egy xy jóska vagy marinéni, hogy mikor és hol kockáztassam az életem mert nincs rendes kerékpárút. Ha elég széles a járda és én normálisan közlekedek nekem ne mutogasson meg szólogasson be. Ott megyek ahol tudok, persze úgy, hogy mást ne veszélyeztessek. Persze vannak olyan szakaszok ahol megyek az autóúton, de a nagyon veszélyes részek helyett inkább a járda, akár tetszik akár nem tetszik.
Az utóbbi időben a gyalogosoknak is nagy lett az arca, ha meglátnak egy békésen kerékpározó embert, teljesen mindegy, már úgy néznek vagy be szólnak mintha éppen direkt el akarná őt ütni. Szerintem egyik félnek sem kéne a konfliktust keresni, se a kerékpárosnak azzal, hogy túl gyorsan megy a gyalogosok között, se a gyalogosoknak azzal, hogy beszólogatnak meg mutogatnak mindenkinek aki csak kerékpáron ül és éppen nem az autóúton megy hanem a járdán el merészel menni mellette.[ Szerkesztve ]
-
pengemetal
aktív tag
Teljesen egyetértek! Én igyekszem nagyon ritkán járdára vagy járda/kerékpárútra tévedni (valahogy nagyobb biztonságban érzem magam az autók közt, számomra kiszámíthatóbbak), de ha előfordul ilyen akkor nincs csöngetés, anyázás, hanem csendben kerülés, előzékenység. Bezzeg ha a csak kerékpár úton kóricál a kedves gyalogos..
Az említett szakaszon szerintem azért is csöngetnek az alagútban, hogy a szembejövő biciklis észlelje, hogy bent van valaki, eléggé beláthatatlan a hely. Legalábbis amikor sokat jártam arra én ezért csináltam[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
cekkk
veterán
Ott én is csöngetek, pont azért, hogy ha jön valaki szembe velem akkor tudja, hogy ott vagyok.
Ellen mindenhol vannak hülyék, de ahogy látom egyre több a hülye nem törődöm ember mint aki oda figyel a másikra, és az mind vonatkozik a kocsisokra, biciklisekre, motorosokra gyalogosokra és mindenkire aki részt vesz a közlekedésben. -
cekkk
veterán
Lehet én nem emlékszem jól, de én nem láttam még ott olyat, hogy bicikliút vége jel. Egyik irányból sem, sőt sebesség korlátozó táblára sem
Én nem megyek gyorsan az ilyen helyeken, mert ezek kifejezetten baleset veszélyes, mint végig az a budai szakasz.
De a gyalogosok is tudnak nagyon szépen kóvályog, így legalább tudják, hogy érkezik valaki[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
Na ezt még én nem vette észre
(I)mondjuk a járdán szabad-nem szabad kérdéssel nem vagyok tisztában ... egyszerűen nincs rá időm ... az én utolsó információm a 10 kmph-ról szól, és hogy a gyalogosforgalom zzavarása nélkül.(/I)
Nem szabad csak akkor ha az útnak a minősége olyan, hogy szinte járhatatlan vagy ha (talán) 12 éven aluli gyerek vagy, de abból már kinőttünk És akkor lehet max 10el menni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
A rakparton a járda egyik fele a bicajosoké, de a legtöbb gyalogos ezt telibesz@rja, kóvájognak összevissza mint az ökörhugyozás.
Abban igazat adok, hogy a kerékpáros ne száguldozzon a gyalogosok közt, akkor valóban menjen az autóúton. Viszont ha normálisan közlekedik a járdán akkor a gyalogos se pofázzon. Én inkább úgy vettem észre, hogy többnyire a gyalogosok pattognak nem a bicajosok.Több kerékpárút kéne, még ennél is több bicajos lenne Budapesten, pedig már így sincs kevés. Majd talán egyszer...
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nézd, lehet kicsit csípősen fogalmaztam, én alapvetően tök nyugodt ember vagyok, előzékeny is. Nem terrorizálok én senkit sem, a gyalogosokat sem. Még egyszer mondom, engem az bosszant fel, hogy némely ember úgy beszél velem mint akit a seggéből rángatott elő, holott semmi veszélyeset nem csináltam rá nézve. Valószínű nem véletlenül dühös ő sem, biztos sokan száguldoztak el már mellette, aztán ha meglát egy kerékpárost már mutogat meg magyaráz, akkor is ha tőle 3 méterre gurul el.
Már ne is haragudj, de a gyökér az, akinek lehetősége lenne egy élhetőbb Budapestet kialakítani, de b@szik rá és az autóknak rendel alá mindent. Nem érdekli, hogy lassan már megfulladnunk a szmogtól, de csak nem tesz semmit. Az kurvár@ nem a kerékpáros hibája, hogy felterelik a járdára. És attól még nem gyökér mert nem óhajtja elüttetni magát egy barom autóssal mondjuk épp a te kedvedért, mert téged zavar a 3 méter széles járdán a kerékpáros. És igen sétáltam már a rakparton, nem katonásan, de a gyalogos sávba húzódva , van ott elegendő hely a gyalogosnak, pont annyi mint a kerékpárosnak. Szerintem ha már ez van meg kéne próbálni normálisan egymás mellett meglenni, a kerékpáros se veszélyeztesse száguldozásával a gyalogost, de a gyalogos se akarja lezavarni a kerékpárost az autók közé. A kerékpár út a kerékpárosoknak is jobb lenne elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nem mondom, hogy nincs igazság abban is amit te mondasz, de valahogy akkor is meg kell próbálni kulturáltan egymás mellett meglenni, ha már a város vezetése nem tesz semmit.
deicide: 44 km terepen az szép kis túra. Nekem a legnagyobb élmény a hegyi kerékpározás, de az igazi élményhez szükségeltetik egy megfelelő paripa is. Lehet még építesz majd egy össztelósat.
120-140mm rugóút az igazi élmény, mert az még nem hátráltat a felfeléken, de a lefelék nagyon élvezetesek.[ Szerkesztve ]
-
albert8
addikt
-
Tomi_Sci
őstag
Én filmet/sorozatot néznék közben, a tekerés amolyan pótcselekvés lenne
De a bringámat féltem. A vázra milyen hatással van? Illetve mennyire érzékeny arra, ha a hátsókerék nem tökéletes (icipici tojás)?Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
rii
nagyúr
ez meg félreértetőre sikeredet ... a futás nem unalmas
sőt .... szenvedés, koncentrálás, túlélés minden perce - számomra
amikor felértem a helyre, ahonnal el szoktam indul annó, a magam kis 30 percére, csak azért startaoltam el, csak annak köszönhető, hogy nekilódultam, mert mindig megnyomtam az órámon a start gombot ... és akkor már muszáj volt ... mert pörögtek a mp-ek. de kb. sírva ....piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Tomi_Sci
őstag
Szerintem unalmas is, egyszerűen túl kevés "tájat" látok túl hosszú idő alatt. De ettől függetlenül majd még futok, de rájöttem, hogy a bringázást nem helyettesítheti nálam, inkább megmarad egzotikumnak heti 1-2x.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
pengemetal
aktív tag
Nálam is! 2x próbáltam rávenni magam az elmúlt 1 évben, szörnyű volt. Én a futás azt a formáját tudom csak elviselni, ahol lehet labdát kergetni kosár vagy foci formájában.
Görgő: 3 hete vettünk egyet. Főleg párom használja (ő heti 6x, én heti 1x-2x). Eddigi tapasztalatok: gumi tényleg nagyon kopik, alatta gumi forgáccsal van tele a padló, váz bírja a közel 100 kg-at. Közben én is tv-zek az unalom miatt. Idáig 30-40 percet csináltam max., de éreztem a combom rendesen, lehet túl erős fokozatra állítom?
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ha be akarjátok rakni akkor előtte át kéne kicsit fogalmaznom, mert van benne egykét zagyva fogalmazás ami miatt nem elég pontos a leírás hogy "sajtó" formát öltsön, csak átfutottam mielőtt elküldtem.
szjoci; hoffman_
Érdekelnek ezek a dolgok, Köszi. Idegesít ha valamit nem értek hogy működik vagy nem tudom megszerelni, akkor addig kattogok rajta míg nem megy.Runner_fxr
Itt a környéken sem vállal senki teleszkóp szerelést rajtunk kívül, pedig van 3 hivatalosan működő szerviz, plusz 3 maszekoló.. főnököm régebben is olyan elgondolás szerint csinálta a szervizt, hogy mindent elvállal, meg ha már bicikli szerviz, 3-4 féle műszerész végzettséggel akkor a gránát agytól a elektromos bicajig mindent elvállal, 2 éve én is szorgalmaztam hogy szereljünk teleszkópot, azóta csak 3 fox volt amit inkább elküldtünk Salához vagy Pista bácsihoz, abból is az egyik hátsó tag volt, nitrogén töltőt meg nem fogunk venni mert évente kb 1 nitros tagot hoznak..[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
A legjobban a térdre kell figyelni, persze érdemes az egész testet megfelelően óvni a hidegtől.
Talán a legfontosabb egy olyan térdmelegítő, amin nem fúj át a szél. Hiába veszel fel több gatyát, ha a szél átfújja. A térdmelegítőt sokan összekeverik a lábmelegítővel, ami olyan mint egy téli bringás nadrág levágott láb része. A térdmelegítő egy vastag neoprén szerű anyagból készült szélálló ruhadarab, ami kizárólag a térded fedi be. Szerintem a legjobb a tépőzáras verzió. Én motorosboltban vettem. A kerékpáros üzletekben kaphatóak legtöbbször túl vékonyak. A nem tépőzáras pedig könnyen lecsúszik tekerés közben a térdedről.
0 fok körül nekem egy db sí aláöltöző, rá a térdmelegítő és felülre egy nadrág elegendő szokott lenni. Bringázás után amikor leveszem a térdem teljesen meleg, szóval rendesen ellátja a feladatát.
Felülre szintén sí aláöltöző, polár pulcsi és egy soft shell kabát is elegendő szokott lenni. Sisak alá soft shell sapka, jó minőségű téli kesztyű. 0 fok alatt már nem szívesen ülök bringára, de ahhoz is fel lehet öltözni. A kabátnál az fontos, hogy védje a nyakad és a csuklónál is be lehessen tépő zárazni, mert ha befúj a szél akkor nem ér semmit akármilyen vastag.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Sajnos ez már nagyon régi trükk, főleg külföldön.
Ha találsz még egy lakatot a bringádon, azon nyomban le kell vágni / vágatni, de minimum kell kérni egy csavarhúzót és beletörni / eltörni a zárat.
Akár milyen teendőd lenne helyette, mert 2 óra múlva garantáltan nem lesz ottEgyébként pedig van egy javaslatom annak aki sokat bringázik és van okostelefonja.
Scannelje be számlát a bringáról vagy az adásvételit, küldje el magának emailben és ha ilyesmibe fut bele, akkor hívjon azon nyomban rendőrt, akkor neki lehet kezdeni fűrészelni zavartalanul.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
kenguru99
aktív tag
-
Óóó, erre egyszerű a megoldás.
Leballagsz a helyi kapitánysághoz, és lefényképezed magad a biciklivel. Minél előbb.
Ha ilyet tapasztalsz, akkor kihívod a rendőrt, megmutatod a fényképet (telefon, akármi), majd elmagyarázod, hogy ez egy újféle trükkös lopás, és szeretnéd, ha segítene neked.
Aztán visszaballagsz egy erővágóval, elsőnek kinyitod a saját lakatod (!), majd elcsíped a trükkös-láncot, mindezt a rendőr jelenlétében.
Innentől fedve vagy, a kamuláncot hagyd ott.
Tekerj tovább boldogan.mod:
de ha rafkós vagy, kérdezd meg a rendőrt, mi lenne, ha hívnál egy zárast. hátha ki tudja nyitni a zárat, neked meg lesz egy jobb láncod mint a korábbi[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
sanzi89
addikt
Tehát csomagolással együtt biztos több, mint 750 gramm. Olcsó megoldás az ajánlott levél 2000gramm-ig. Könyvelt, az átvevőnek aláírással kell igazolnia az átvételt, ha bármi gond lenne akkor feladási díj 13 (vagy 14?)-szerese a kártérítés. Egyébként itt tudsz te is számolni.
Esetleg olcsóbban Vaterafutár.[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Solad
őstag
Múlt hónapban pont egy ilyen fejlámpás ürgét ütöttem el majdnem városban Sötét ruha, nulla küllőprizma (merőleges úton jött, arra az útra kanyarodott rá balra (kis ívben ) amelyikről én jöttem). Persze nézett mindenhova, így a lámpáját sem láttam. Centiken múlott a dolog, de az istennek sem akart észrevehető lenni...
Annyi talán könnyebbség az általad kifogásolt szempontban, hogy a fejlámpának nem stabilan előre mutat a fénye, hanem általában lefelé. Bár lehet hogy nem így van, sosem figyeltem még
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
-=RelakS=-
veterán
Amíg jönnek szembe meg mögöttem olyan autók, aminek a sokkal erősebb fényszórója van, és kb mindent megvilágít az utat kivéve, addig egy fejlámpa sok vizet nem fog zavarni. Nálam legalábbis.
Persze, attól még aki az autós képébe világít vele direkt, az öles nagy paraszt
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
Én is bevakultam múltkor, olyannyira, hogy le kellett kanyarodjak a tervezett iránytól
Mert a szembejövő mami égbe fel.bszzintott erős led-es lámpával villogóra állítva vakította az "ellent"Intettem neki és és más is, de bagózott rá magasról
(#14739) rii: azt vágod hogy már az új szerint az első villogó is rendben van ?
(#14738) -=RelakS=-: autó fényszórótól 90%-ban lehet látni, az új SUV-ok led-es lámpája és a Xenon tud az őrületbe kergetni autós és kerékpárosként is
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-=RelakS=-
veterán
Én a villogás miatt rántottam már bringás felé a kormányt. Szerencsére nem jobban, mintha tüsszentettem volna, szóval baj nem lett belőle, de ez a szemem sarkában látok egy villanást, és odakapom a fejem, hogy "miafszomvoltez?" nekem nem jön be. Inkább legyen erős és folyamatos a fény, mint villogó. Vagy ha már villog, másodpercenként 2-3 villanás legyen már.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
Egyébként néha ki lehet fogni nagyon jó retro bringákat nevetséges összegekért. Pl volt a bikemag-on nemrég egy gyönyörű alpinestars mtb. Talán még ide a fórumra is belinkeltem. karcmentes gyári fényezéssel,alu vázzal, valószínűleg nem sokat volt használva, teljes deore dx szettel, ami már anno a 90-es években is egy elnyűhetetlen szettnek számított. A kantiféket leszámítva simán felveszi a versenyt a mai belépő kategóriás kerékpárokkal, sőt szerintem jobb is mint a belépő kategória. Ez a gép is 30 ezer körül volt. Persze ez ritka és ezekhez a gépekhez kell a szakavatott szem, hogy észrevedd a sok szar között. Ez egy abszolút nem hozzáértőnek nem fog feltűnni.
Egyébként rengeteg ember el van tájolva kerékpárügyileg, az üzletben ahol dolgozom sok ember jön be, láthatóan nem egy csóró, teljesen normálisan felöltözve, nem turkálós ruhákba és 30-40 ezerért akar új kerékpárt venni. Az eszem megáll. Telefonra nem sajnálja, ruhára stb, de bringát meg azt hiszi tescos árakon dobálnak utána mindenhol.
Sível is foglalkozunk, na ott is akadnak szép figurák, elmegy síelni, egy síút nem két fillér, erre 15 éves sífelszereléseket akarnak használni mert sajnálja a kölcsönzés árát egy normális sílécre, amivel kb 20 szor élvezetesebb csúszni, pedig a síút töredéke lenne a bérlés. Némely síléc annyit nem ér mint amit kifizet egy élezés + waxolásra.
Persze ettől függetlenül megy azért a kölcsönző, sokan bérelnek, de van egy réteg aki számomra érthetetlen kategóriát képez, síben és bringában is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest