- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Yettel topik
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
Szerintem írjon róla egy listát, és egy hirdetésben tegye fel kategóriánként. Aztán linkelje oda ezt a fotóalbumot.
Van egy két cucc amiket szerintem soha nem fognak megvenni, 800 ft os acél első agy, ilyeneket fémhulladékba viszünk vissza 10 esével komplett kerékben. 4000 ért deore első agyat meg már újban lehet kapni. Többinél meg kérdéses a kónusz, csapágy csésze állapot. Készre fűzött kerekekként lehet jobban megvennék.[ Szerkesztve ]
-
-
Stauffenberg
nagyúr
Már olvastam reggel. Gyönyörű bringa. Meg imádom a Turbó Metált és csípem, hogy autóbuzi létükre nincs kerékpár fóbiájuk (nem úgy, mint a másik kedvenc autós műsorom a Top Gear szerkesztőinek és műsorvezetőinek, akik aztán nagyon össze tudják ugrasztani a "két tábort").
Amúgy nagyon csípem az ilyen retro bringákat. Tudom hipszter dolog, de nekem mindig a gyerekkorom jut róla eszembe. Jó nem vagyok olyan öreg, de a '90-es években egész nyarakra le voltam passzolva én és az öcsém a nagyszülőkhöz falura. Ott akkoriban (de az öregebbek még most is) ilyen kis "csattogókat" hajtottak még. Mivel az átlag tempó alig volt több a gyaloglásnál, ezért nem csoda, hogy 30-40 évet kibírtak gyári alkatrészekkel. A nagyanyám gépe még a második világháború végén maradt rá, még ott volt a postaszolgálat címere, meg be volt ütve az 1941, mint gyártási évszám. Ezt mondjuk azért 10 évente felújították, de ment tisztességesen.
-
Stauffenberg
nagyúr
Az enyém most így néz ki, ez csak a munkába járós gépem. Fotós létemre még nem csináltam róla rendes fotókat, csak ez az Instagramos bénaság van.
Ezt akarom úgy átalakítani, hogy barna kormány bandázs és barna nyereg kerüljön rá. Bár egyelőre az is elég lenne ha kicserélném a monoblokkot meg a kormánycsapágyat. Az már lassan 1,5 hete várat magára, bár nincs is olyan idő, hogy munkába járjak kerékpárral.
Ha bringás cuccban tekerek nem érdekel az elázás, de munkába menni elázva... Azért a pocsolyákon keresztül gázolni is balesetveszélyes. Már mentem át olyanokon amik méretes kátyút rejtettek.
-
HwAdokVeszek
aktív tag
Nem üzleti vállakozás neve alatt akarunk "menni", hanem közösséget alkutunk , és ezt vállajuk is szerintem
Mondjuk mindenkinek nem tetszhet az ötlet, de ahogy elnéztem többségbe vagyunk akiknek tetszik, épp ezért szívesen megcsinálom, mert ennyit tudok tenni a közösségért.
Ha megnézed szerintem te is egy vállakozás neve alatt mész.
Pl. ruhamárkák, autómárkák, parfüm, és még sorolhatnám.
Szerintem ettől nem leszünk se jobbak se rosszabbak, de ez a kis szűk társaság tudja majd az utcán hogy aki vele szembe jön ide tartozik, és fórumozik, ami nem rossz dolog[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Van benne igazság tartalom, sajnos ez a pH! nem az a pH! ami 5-7 évvel ezelőtt volt. A reklám mentességet mondjuk nagyon egyszerűen úgy lehet megoldani, hogy a Prohardver és Bikers feliratokat felcseréljük és akinek nem tetszik a Prohardver szó az levágja ollóval ott a matricát. A P betűs ikont pedig így ebben a formában csak a lapcsalád látogatói fogják felismerni, mert így kerékpárral a közepén akár egy útnak is lehet nézni könnyedén, kívülállóként. Vagy a legegyszerűbb, hogy simán csak BIKERS UNOFFICIAL. Oszt csókolom! Aki tudja miről van szó és miért van ott az a matrica annak leesik, aki meg nem az meg csak les, hogy baszki ez egy versenyző vagy egyesületi tag vagy celeb?
Így belegondolva ebbe az elmevillanásba még meg is tetszett a Prohardver! szó elhagyása, csak az embléma alkalmazása.
A háttér nekem bejön, mert van rajta útszakasz az outi résznek, erdős-dombos rész a montisoknak, hegyek a DH részlegnek, a túrázók pedig maguknak érzik mind az utat, mind az erdőt. Szerintem ez a háttér így tökéletes ahogy van.
(#10178) Katsu:
Ez lesz a harmadik telem bringán, 4km munkába járás megvan nálam is minden nap. Leírom, hogy én milyen utat jártam végig, mi kell nekem ahhoz, hogy munkába be és haza tudjak jönni, akár -15°C-ban is. 4km-el az a baj, hogy kb be sem melegedsz, hogy ha nem hegynek kell tekerni. Nálad mi a távolság és van-é dombság?Sebesség: Munkába menet télen soha nem megyek 20km/h-nál többel, lejtőn se engedem meg. Ha ennél gyorsabban akarsz haladni főleg lejtőn ahol nincs erőkifejtés/nem termelsz hőt, akkor jobban be kell majd öltöznöd, mint nekem. Lehetőség szerint mindig tekerek, forognak a lábaim, még akkor is ha igazából erőt nem fejtek ki vele, lényeg, hogy mozogjak.
Sapka: Én semmilyen speciális kerékpáros sapkát nem használok, az itthoni normál szép méretes(1.5cm vastag sűrű szövésű) téli sapkám nekem elég.
Szemüveg: Szél esetén hordok átlátszó lencséset, vagy bazisok fehér hóban szürke lencséset.
Maszk: Hideg szelek és/vagy 0°C alatt én használok. Ez nekem nagyon bevált. Arcra bőven elég, orron át lélegezve szemüveg sem párásodik vele. Elől védi a nyakat/torkot/mandulát. Hátul pedig tépőzáras rögzítése miatt szinte bárkire jó. A hátranyúlás miatt a sapka és a kabát közt védi a tarkót, nyakat is. Így nem kell magas nyakú pulóver a kabát alá. Vaterán 2500Ft-tól elérhető. Ebay-ről 800Ft.
Felsőruházat: Aláöltöző, hosszú ujjú: Van Berger-es(Hervis) és van BTWin-es(Dechatlon, ez 35% elasztán vagy mi) is. Mindegyik nagyon jó előbbi 10K volt nadrággal szetben, utóbbi maga 4K. 10°C fok alatt használom és 0°C-ig egy vastag pulóverrel és egy szél dzsekivel elég. Pulóver normál nyakú, széldzseki magasabb nyakú. Így be tudom tűrni a maszkot a dzseki gallérja alá. 0°C alatt bőrkabátot veszek és sálat kötök magamra, -15°C-ig ez jó.
Alsó ruházat: 10°C alatt Berger-es aláöltöző párja, 0°C alatt térdmelegítőt még rádobom. Farmer vagy bársony nadrág. Zokni... kinek mi, amiben téli séta alatt se fázik a lábfejed. Cipő: Na ez nagyon fontos, lényeg, hogy szélálló legyen, máskülönben megfagysz lábujjból, komolyan... Én bakancsban tolom. Van még az úgynevezett kamásli amit cipőre kell ráhúzni, de munkába bejárni egy sima taposós pedállal ellátott bicikli esetén, szerintem felesleges. Ez spd-lockout cipőt viselők esetén számít.
Kesztyű: 8°C-nál én veszek fel egy cérnakesztyűt, de ezt nagyon hamar át is cserélem egy LIDL-s téli kesztyűre. Kesztyűnél ami fontos, hogy szélálló legyen és jó vastag. Több rétegben összevarrt kesztyű a jó. Jó dolog, hogy ha be tudod tűrni a kesztyű szárát a kabát ujja alá. LIDL és ALDI újságot érdemes nézegetni ez ügyben, mert lassan már biztosan lesznek ilyen termékek.
Részemről asszem ennyi.
fpeter07: Nem kell túl misztifikálni, csak munkába járásra kell neki. Tehát normál utcai ruházat lesz felül. Összeadva nálam: Aláöltöző szett 10K, maszk: 2.5K, kesztyű: 5K. 20ezer Ft alatt meg is állt a dolog. Gondolom bakancsa van és normál pulóverjei, kabátjai is. Ja én használok ilyen nadrág csíptető fém szalagot, hogy ne legyen olajos a nadrág se télen se nyáron a lánctól, ez 1200Ft/pár.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
+1
Pont ezen okokból nem vagyok hajlandó felvenni semmilyen Sky, Katusha, Radio Shack stb mezt, mert ki az aki reklámfelületet ad el ingyen 2013-ban? Jó nagy butaság ilyeneket hordani.
Amiért fizetnek az megint más, vagy szponzori részről, mint a profik azért hordják. De ingyen ma már semmi sincs.
Tudod.. Addig pörög csak egy üzlet amíg eladható. Mindig vannak akik látnak benne valamit.
2010-től látható, hogy az online reklámpiac fénykorát éli, és kitudja hova tovább![ Szerkesztve ]
undefined
-
HwAdokVeszek
aktív tag
Szerintem teljesen felesleges vitázni ezen.
Akinek nem tetszik az ötlet az nem kér matricát/pólót stb.
Aki meg szeretne az úgyis fog, és szerintem senki nem tudja lebeszélni róla.A panasonicra visszatérve szerintem az egy cikk csak, hogy megjelent stb, és nem termék teszt.
Ha termék teszt akkor le is lesznek írva a gyengeségei, és részletesen a képességei.Ja, és ami még eszembe jutott például a matricával kapcsolatba.
Tegnap ugye szó volt hogy elmarad a Prohardver felirat.
Csak a logó marad.Szóval ha én például nem ismerném a prohardvert, és ránéznék a matricára, akkor biztos bármi eszembe jutna, csak a ph nem
Aki meg felismeri annak már nem reklám.
Vagy rosszul gondolom?
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
Ez nem a PH hibája. Ilyen korcs világot élünk, ahol a pénz határoz meg szinte mindent.
Ezzel az erővel bedőlhetsz minden reklámnak és azt veszed meg amit látsz.De ez szerencsére nem így van teljes mértékben. Erre jó pl. egy adott fórum amit -többek között- ez az oldal is nyújt, ellentétben a tv sugározta reklámokkal, amit nehezebben kontrollálsz.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Packersbay
tag
Bár előbb ígértem,hogy leírom sajnos elég sok munkám volt. Szóval a tavalyit télen én így öltöztem föl.
Fejre megfelel bármilyen vastagabb sapka,én is ilyet hordtam. Felülre a következőképpen öltöztem föl:legalul 1 kerékpáros póló(olyan 2-3eközött lehet kapni) e fölé vettem egy aldi-s kerékpáros kabátot ami ha jól emlékszem akkor 6-7e lehetett,e fölé pedig ha 5fok alatt volt a hőmérséklet akkor 1 vastag polár pulcsit,ha fölötte volt akkor megfelelt egy sima mackó felső is Polár pulcsit 3-4e körül lehet kapni már a decathlonban.Ha valaki fázósabb akkor a póló és a kabát közé tehet újságpapírt. Kezemre én egy sima futókesztyűt húztam ami egy ezres volt a lidl-ben. Ha hidegebb volt akkor még ment rá 1 síkesztyű. Alulra vettem 1 kantáros téli kerékpáros nadrágot a decá-ban ez 7000 volt,majd rá egy pamut mackónadrág. Lábamra 2 vastagabb zoknit húztam és 1 bélelt bakancsot. Még gondolkoztam 1 vastagabb merinói gyapjú zoknin,csak tavaly azt még nem tudtam beszerezni normális árban. Most vettem az aldi-ban téli kerékpáros kesztyűt az majd most lesz tesztelve ha bejön a hideg,lehet akkor a futókesztyűt el is tudom hagyni.
Én ezeket viseltem tavaly télen a lakás és munkahely között ami oda-vissza 40-43km.
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
Muton
addikt
szerintem nem. motorokon látni gyakrabban ezt/ehhez hasonló megoldást. a lényeg, hogy a fékezés nem befolyásolja a rugózást, de hogy mi a hátránya, azt nem tudom. lennie kell, mert nem terjedt el. vagy mert drágább, vagy mert kevésbé stabil, vagy mert nincs szükség akkora rugózási pontosságra ilyen áron.
meg ahogy a kolléga is írta: ez a bicaj csúnyaMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
deicide
veterán
Biztos embere válogatja, én évek óta heti minimum 5 litert iszom, de nem tudok róla, hogy lett volna bármilyen gyulladásom, orvosnál sosem voltam, mióta körzeti orvosi rendszer van, nincs is körzeti orvosom. Idén volt a cégnél ilyen kamionos orvosi vizsgálat, ott mértek mindenfélét, minden érték rendben volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Solad
őstag
Olvastál erről valamiféle publikációt, vagy csak hallomás?
A magam részéről alsó hangom napi egy litert iszom, de nem hiszem/érzem hogy lenne negatív hatása ellenben ennek tudom be, hogy amikor robogóval frontálisan ütköztem egy autóval, még csak egy tisztességes törésem sem lettNo girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
Az ilyen hiresztelesekrol mindig az a csoka jut eszembe, aki keresztes hadjaratot hirdetett a kotelezo oltasok ellen. Az nem szamit hogy o valami zenesz, koze nincs az orvostudomanyhoz. Persze amikor a babaja meghalt, aminek kvazi biztos hogy koze volt az oltasok hianyahoz, akkor jott azzal hogy a szemet orvosok megoltek a gyereket a szerveiert...
Felre ne ertsd, nem teged vontalak ezzel parhuzamba az emberkevel, csak eszembe jutott.
Szvsz azert nem csinal ilyet mas emlos, mert nincsen meg ra a lehetosege/fejlettsege/tudasa
En szeretem a tejet, igy iszom, eddig csak pozitiv hatasat erzekeltem magamon
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Zola007
veterán
az emberen kívül nincs másik emlős aki kerékpározna.
akkor ez is káros és dobjam ki a bringám?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Engem rendszeresen néznek levegőnek, lámpa ide vagy oda.
A "legjobb" mikor haladok egyenesen, alsóbbrendű keresztútról kanyarodna ki a hölgyemén. Néz jobbra-balra hogy "oké, semmi nem jön" (autó nem, csak én) és továbbra is szépen jobbra-balra tekintgetve elkezd kicsorogni és tekerni a kormányt vigyorogva mintha nem is ugyanabban a téridő síkban mozognánk.én most rendeltem 1-1 ledes piros, zöld, kék villogót, ,majd felbiggyesztem a táskára, hátsó villacsőre meg a sisakra, akkor hátha észrevesznek.
bár az ilyennek csinálhatsz akár karácsonyfát is a bringából, akkor sem lát meg.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
épp ezért akarjnak 120 feletti villogási számot.
illetve akinek van jogsija, az tudja, hogy még azért, mert autóknál 60-120 közöttinek kell lennie az indexnek és azért is kell piros és gyorsabb a bringára, hogy ne indexelőnek nézzék az illetőt.#10974) Runner_fxr : tudom sajnos miről beszélsz, nekem a térdkalácsomban van kopás, valószínűleg szintén régebbi sérülés miatt
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zoli133
őstag
Ezt a 2 hátsó lámpás érvelést nem értem. A gondolatod alapján legyen 3 mert hát 2 is tönkremehet, de akkor meg már lehetne 4 mert mi van ha a 3-al is lesz valami.
De az autókat is szereljék 8 kerékkel mert a 4 defekt esetén veszélyes.
Persze kell a hásó világítás, de ha ilyen elemkirázkódá és hasonló valljuk be nem túl gyakran előforduló hibák ellen is védekezni akarunk akkor karácsonyfa kinézetű tankok lesznek az utakon."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Zoli133
őstag
Pont ugyanaz mintha 2böl 2 menne ki.
Részben ezért van kötelező prizma hátulra is. Annak egész kicsi a meghibásodái aránya és ha történne valami a lámpával nem helyettesíti de mindenképpen lesz valami ami növeli a láthatóságot."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."