Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Motorola Razr 50 Ultra - ajtó, ablak
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
HMD Skyline - jó szerelés
ma Az eddigi legnagyobb tudású HMD telefon lépett piacra, ami külsejében a Lumia modelleket idézi, más szempontból viszont az utóbbi évek Nokiáinak problémáit hurcolja tovább.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz zsola32 #222004 üzenetére
Nincs manapság zsákbamacska, mert manapság minenről van teszt. Kivéve az egzotikus, ritka dolgokról. Bryton összes óráját tesztelték már, magyarul is (BikeMag.hu, Mozgásvilág YT csatorna).
Egyedül a Rider 15 Neoról nem találtam, de gyakorlatilag ugyanaz, mint ami nekem volt (illetve van még nem tudtam eladni) a sima 15. Egyedül a gombok lettek jobbak, ne csak hátul van két gomb + alul hanem már hátul kettő, meg alul két narancssárga gomb, amit sokkal könnyebb kezelni (akár kesztyűben is).
A csúcs kategóriában például nagyon jól sikerült az S500 és az S750. Egy S500 még mindig nem annyi, mint egy hasonló tudású Garmin. Igazság szerint a Bryton bérgyártó is, nem kezdők. Persze az elején a régi szériáknál voltak gyermekbetegségek, de tudtommal a Garmin sem mindig 100 %-os, ott is vannak bugok. Másrészt a Rider 15 Neo kategóriájában nincs olcsó Garmin alternatíva, így nem is lehet összehasonlítani a kettőt.
Másik márka az IGPSport ők is jönnek fel. Lesz még pár év múlva meglepetés.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz zsola32 #222841 üzenetére
Szerintem nem menj 28 alá, 32 után a 25 durván keskeny, és "kényelmetlen" lenne
Sokkal jobban éreznél minden úthibát, mert a 25-t jobban fel fogod fújni...
de várom a tapasztalatokat, mert én is ezt akarom meglépni Outin...
csak ami tetszene gumi, kurva drága, és a 32-snek sincs semmi baja, kopása még...
szóval még kitartok................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz zsola32 #222850 üzenetére
Continental Grand Prix 5000 S TR Comparison: 25, 28, 30, and 32 mm Compared
hát ezért én nem vennék napi felhasználásra
kisebb átmérőjűkeskenyebb gumit.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsola32 #222935 üzenetére
Sajna?! Én örülök ha nem látok sík, napsütötte aszfaltokat, ha lehetne nem is mennék mesterséges burkolaton és síkon sem egy métert sem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz zsola32 #223038 üzenetére
Nekem mind a kettő megvan itthon. A Rider 15-öt hirdetem, de a kutya sem írt még, asszony megkapja valószínűleg. Én meg a 320-ast használom. A sima 15 nem tud auto pauset az biztos. Manuálisan kell megnyomni a gombot. A 320 tudja magától. Ahogy 0 a sebesség megáll. Benne vagyok a Bryton csoportban, már volt a kérdés.
-
Gaben92
őstag
válasz zsola32 #224061 üzenetére
Tuti fog kelleni egy ilyen, de leírás alapján ez csak első kerékhez van. A 370 agy más mint a 240/350 (elvileg), és másfajta adaptert használ (legalábbis elől biztosan), de a hátsóhoz valót nem találom hirtelen. Hátra vagy az az adapter kell mint amin a 350-re, vagy pedig ugyanaz mint előre, de nem tudom melyik. Nem ártana egy e-mailt dobni DT-nek és rákérdezni, hogy melyik adapter kell, az a legbiztosabb.
Mindenesetre egy 50-60€-t a két szett adapter miatt mindenképpen számolj extra költségként.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
-
Pet84
tag
válasz zsola32 #226918 üzenetére
Hello!
Láncitsztításban tudnátok segíteni?
Adott egy lánctisztító kütyü amihez nem kell leszedni a láncot, egy lánctisztító folyadék, és egy lánckenő olaj. A leírás szerint a lánctisztító kütyüt fel kell tölteni a folyadékkal és úgy átmosni vele a láncot, majd érdemes utána újrakenni. Azt viszont nem írja hogy tisztítás után le kell törölni teljesen a láncról a tisztítófolyadékot, és csak azután megolajozni. Ez nekem nem egyértelmű, kell ilyekor szárazra törlés vagy sem?Nasenscheidewandverkrümmung
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsola32 #238459 üzenetére
Láncbontóból szerintem vegyél valami jobbacskát német vagy magyar webshopból, biztos van alin is minőségi, de zsákbamacska és mellényúlhatsz. Nagyon számít itt az anyagminőség.
#238460 Fall-N: nekem ide egy allroad kéne, ami outi masszívabb alkatrészekkel és belefér gravel gumi is, pl ez a kép sokatmondó. Mellé jöhetne terepre egy downcountry hardtail és télre egy fatbike (amit itt sokan szintén halott kategóriának titulálnak ). Mindjárt jön valaki és megírja, hogy az allroad is marhaság, aztán kiderül, hogy tulajdonképpen én csak olyan bringákkal szemezek, amik nem jók semmire
#238462 Ringman: ha jól tudom ő azért alaphangon graveles és néha próbálgat mást is.
#238463 MPowerPH: "Ami hatrany, az a plusz szervizigeny" , plusz magasabb ár, azonos áron nagyobb súly és rosszabb felszereltség. Szóval fullynak is van hátránya, fully sem szent grál, ha vastag a pénztárcád és bízol a helyi szervizesben, akkor persze, hogy jobb lehet. De nekem nem az és ennyi negatívum elég is, hogy ne vegyek fullyt. Sőt, nemrég témáztam arról, hogy kipróbálnék egy full merev 2.6" gépet, ha lenne lehetőségem (táskák nélkül), így megúsznám az első telóval járó macerát is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Maximum1
őstag
válasz zsola32 #238459 üzenetére
Nekem ez van, az előző kibírt 6500km-et és kb. 40ezer szintet.
Írok én is erre a gravel, xc, fullyra, rengetegen autóval hordják a helyszínre a bringát így nem nehéz célgépet venni és lenézni a másikat hogy pont szenved a sziklakerten.
De vannak a BRINGÁSOK akik otthonról szelik át a pl.: Pilist a Kevélyel és mindennel együtt ami közben van, sziklakert, döngölt föld út, 20+ os emelkedők, vízmosások, aszfalt.
Van gravelem, na erre nem jó/nekem nem jött be/, fullyt nem fogok 70-100km 800+ os szintekkel tekerni a 10km-es csapatásért, szerintem az XC a nyerő, okosban lejön mindenhol.[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz zsola32 #238459 üzenetére
Topeak Universal Chain Tool Riveter
- Első "rendes" láncbontóm.
10/10
Nagyon jó használni, 11-es, 12-es láncot rövidítettem vele.
Kicsike, mégis könnyű vele dolgozni.Ha drágábbat vennék, ezt próbálnám hasonló kicsiben;
Park Tool CT-5 Mini Chain ToolDell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
MPowerPH
félisten
válasz zsola32 #243518 üzenetére
Az Imperatorba. De ott az utolso alkalommal ugy rateptek pl. a valtofulet, hogy nem tudtam ertelmes erovel leszedni. Megh sehogy sem, mert nem eroltettem. Reccsent egy oriasit, nagyobb kulcsom nem volt, amivel nagyobb erokart tudtam volna adni neki. Most oda viszem vissza.
Elotte a Biciklikk huzta ugy ra a hatso atutotengelyt, hogy le kellett melegitenem, mert mashogy nem tudtam meginditani.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Fall-N
veterán
válasz zsola32 #244696 üzenetére
Ezzel a pedálfordulat dologgal az a baj, hogy genetika határozza meg, (meg az izomzat fehér és vörös izomrostok aránya), így komfortzónán kívül eshet sok mindenkinek a 100-110rpm. Magam részéről 75-90-ig tudok pörgetni, de régen simán elmentem a 48-as nagytányérral 60rpm-en. Na az biztos nem lesz már, mert nemsokára megy a levesbe a tripla lánctányér és jön a NarrowWide. Ott meg nincs mese pörgetni kell. Egy ideje át is álltam a 38-as lánc tányérra, csak azt használom. De valószínűleg 36T lesz az 1x rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz zsola32 #245603 üzenetére
már hogyne lenne ugyanaz az felni anyaga? eleve alu mindkettő, a toldási típus is azonos, a profil is ugyanaz, ha megnézed a gyártói oldalt. (azonos felnimagasságnál)
azt el tudom képzelni, hogy a felületképzés más, de használati szempontokat nézve az nem releváns.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MPowerPH
félisten
válasz zsola32 #246655 üzenetére
Nekem konkretan megmondtak, hogy szabalytalan, kerdeznem sem kellett. Snnyut mondtam, hogy stoplival szamomra nagyobb kockazat. Es tenyleg, volt mar ra pelda, hogy seggre ultem, mert hirtelen megindultam, mintha rendes cipoben lennek. Oszinten, a stopli miatt tobbet estem setalva, mint bicajjal. Sokszorosan.
De nalam az egesz felszereles ugy szabalytalan, ahogy van. Nem tudom, mi a kotelezo tartozek a bringan, de nincs se macskaszemem, de egyeb fenyvisszaverom. Nincs kukasmelleny sem... Soha nem szoltak erte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
andrisbandi
őstag
válasz zsola32 #246655 üzenetére
zebrán áttekerés bringával ... szabálytalan
- Lehet abból van a félreértés, h a bringautas zebrán át szabad tekerni, ezt nem szokták tudni a népek (külön felfestése van). A gyalogos sima zebrán azért is lehet tilos, mert nem számít rá az autós, és zavarhatja a gyalogosokat.[ Szerkesztve ]
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Tin
veterán
válasz zsola32 #247606 üzenetére
Jó, de ez a kivétel. Én a sport/helyváltoztatásra írtam, amit írtam. Az e-bike egy közelekedési eszköz, illetve egy rétegnek sporteszköz is lehet. Melóba járásra simán miért ne, hosszú távon a legjobb, talán árban is, és nem izzadsz meg. Én is jártam melóba egy időben elektromos rollerrel, na az a leggyorsabb és legolcsóbb volt. De mint közelekedési eszköz, nem mint sporteszköz.
Én azokról beszéltem, akik hétvégén "sportolásra" használják, nyilván velük találkozom, amikor elmegyek az elhagyatottabb részeken edzeni. De az erdő más. Mit élvezel belőle, ha közben végigsuhansz rajta? A gyalogos túrázók meg élvezzék a csendet úgy, hogy percenként suhannak el az e-bikeosok. Mondjuk mi mindig korán megyünk ki, és általában visszaúton jönnek szembe az emberek, így a nyugi érzése azért még megvan.
Amúgy meg te is igazolod azt, amit írtam, hogy amikor már kondiból nem megy annyira, akkor simán jó lehet az e-bike. De te valószínűleg nem felnyomnád a rásegítést maxra és ülnél rajta, hanem annyit adnál rá, amennyit még bírnál saját erőből ahhoz, hogy sport is legyen. Másrészről ha egy millát kicsengetnél elektromos biciklire, akkor biztos használnád is, hiszen drága volt, és akkor jönne a "rendes" bringázásod elhanyagolása.
#247607 Khelben: HA beleteszik. Én kevés olyan e-bikeost látok, akin az tűnik fel, hogy na ő beleteszi, amit tud, csak gyorsabban megy. Ha így lenne, hamar elérné a rásegítés határát, és rájönne, hogy feleslegesen cipel 10 kilót akkuban és merevítésben, ergo venne sima biciklit. Odaszúrni meg oda lehet, nyilván azért csinálom, mert nem vagyok edzett, és ezért is kezdtem azzal, hogy egyelőre még inkább demotivál. Egy idő után majd biztosan nem fog.
#247608 Hasaggymeg: most láttam a kiegészítésed, tökéletesen jól látod/látjátok, és az előző pár mondatban leírtam. Viszont legalább egy nézőpontod ad valaki olyan szemszögéből is (az enyémből), aki nem edzett, de szeretne az lenni, és az út elején jár. Az egyelőre szót pont ezért írtam bele, mert sejtem, hogy ez idővel változni fog.
A második felére egy remek példa tegnapelőttről. Megyek felfelé a "körömön" az emelkedőn (5% körül lehet), abban a fokozatban, amit egyelőre bírok. Bőven hatvan feletti faszi fele akkora lábtempóval elgurul mellettem lassan, nézem a bringát, hát NEM elektromos. Tudta a faszi, le a kalappal! Aztán felértem a tetőre, én ugye nyomtam neki ott is, így lehagytam, mert ő simán csak ment valahova a bringával, nem sietett
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz zsola32 #263750 üzenetére
Nemrég volt itt szó a shimis patentszem összezáró technikáról.
Első kerék a falnak szembe, (vagy első fékkel blokkolás)
alsó láncvonalon összeakaszt,
fölsőre áttekerni a szemet (hátsó váltón át),
rálépni, vagy ütni egyet a pedálra (vagy a hajtókarra, ha szöges). Így a helyére záródik.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
nagyúr
válasz zsola32 #264766 üzenetére
Akkor lehet találkoztunk csak nem ismertük meg egymást.
Azt lehet tudni mennyi izo itallal meg szörppel készültek a frissítőknél?
A birzalmas utakat leszámítve egyedül azzal volt a srácokkal bajunk hogy ezek idő előtt elfogytak. Javasolnám a szervezőknek hogy jövőre nagyobb mennyiséggel készüljenek.
De amúgy jó túra volt, élveztük.Més que un club!
-
nagyúr
-
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Motoros topic
- Kupon kunyeráló
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- 2024 őszi fórum peca
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen