- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
őstag
Megvettem az új szemüveget . A Bellé amit ajanlottatok azt hirdetik sokan de ami a katalógusban van kétharmada nem kapható. Ez egy DeWalt márka kéziszerszámban az egyik legjobb. Gumírozott nyél rendkívül igényes kialakítás, már fél órája hordon és még nem tört el. 3 300 Ft és fel lehet próbálni több darabot. Budaörsi boltBENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Peterhappy #118696 üzenetére
Amikor fiatal voltam én is terveztem a szomszéd Macukával egy beszélgetést de ... )
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz rétisün #118711 üzenetére
Bocsi a méret miatt.
Mikor gyerek voltam akkor foglalkoztam 250 MZ teljesítmény növeléssel. Már akkor is mindig kekeckedtem és megfelelő helyen megkérdeztem hogy miért árulnak használhatatlan főtengely csapágyat a motorhoz? Ugyanis aki megrendelte a kereskedelem számára az kitűnő kávét tudott főzni , de nem tudta hogy a végén lévő betű az azt jelenti hogy emelt hézagú a csapágy és mivel nem ezt rendelte meg mindegyik tönkre ment! Mi itt a probléma az agy körül? Teljesítmény többletet ígérnek lemértem kiszámítottam a két csapágy esetén 15.2 g. Nyilván van versenyző aki valamelyik három hetesen a király szakaszra hajt de ő nem bibelődik ilyesmivel mert a rajt előtt felemeli a lábát mint a fiú kutya mikor hugyozik és alá tolják a felkészített gépet. Azok akik nem profi szinten csinálják ekkora tömeg nem számít! Rákerestem most hogy szó volt róla egyrészt úgy adják elő mint egy mostani fejlesztést mikor a katalógus amit beraktam 2006 és már tartalmazza! Mi az amit szeretnék mondani? Az hogy a csapágy fészek és a tengely válla az agyban ha nem századra egyforma akkor mikor a villát szorítod a csapágy befeszül és nem a golyó pálya közepén fut! Persze lehet szidni a tizedik csapágy csere után az SKF édesanyját, de lehet másutt kell keresni a megoldást! Szarból viszonylag nehéz várat építeni! Az hogy valaki elhasznált egy garnitúra csapágyat és utána vesz egy szilikonnitrid csapágyat az nem ördögtől való de nekem úgy jött le a reagálásból mintha az lenne sugallva hogy azért fikazom mert nem engedhetem meg magamnak! Jelentem kértem kölcsön fizetésig és hétfőn veszek magamnak.BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
-
-
bringasisti
őstag
válasz Because #118720 üzenetére
A két csapágy között 700HV10 és 1600 HV10 a különbség tehát a kerámia nyilván tovább bírja. Viszont az acél csapágy indukciós eljárással készül így a golyó belseje lágy marad, ezért kisebb az esélye hogy lejtőzés közben eltörik és a kerék megáll mint a szög. Mivel három perc alatt ki tudom cserélni részemről ez egy lényeges szempont
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz emiki6 #118841 üzenetére
Hiba volt kétségtelenül hogy nem használtam hangulat jelet. Azt akartam mondani hogy ha valaki épít egy bringát akkor meg lehet nézni az online árakat +50% de ha ezt még a boltban csináltatja még akkor +20 ezer. Nem tudom hogy megfogalmazni de 140 kilóval nem fog senki hegyre menni lejtözni járdáról leugratni. Ezért kell egy acél bringa hátul tömör menetelés tengely és 2.-2.5 dömper gumi ami biztos hogy elforog a villában. Ezt akartam leírni röviden.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz 6030D #118877 üzenetére
Egy ilyen esetben nagyon lényeges hogy valaki pontosan fel tudja mérni hogy mennyire és meddig fog kitartani a lelkesedés, mert ha valaki vesz egy olyan gépet amit említettél és utána 1 év múlva úgy érzi hogy más mozgás kell neki akkor nagy a bukta
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
Megkérdezném hogy izotóniás ítókát ki használ melyiket és hol kell venni
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #119392 üzenetére
Kezd szimpatikus lenni mert a doki most javasolta a kálium nátrium bevitelt.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #119392 üzenetére
Földieper-cseresznye ízt vettem kicsit gejl de a cél szentesíti az eszközt szokták mondani
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz ZolkoW #119475 üzenetére
Pontosan ez a gond hogy olyan mértékegységet használnak amit az országba max 5 helyen tudnak mérni. Azt nem írják hogy milyen CREE LED és hogy mennyit vesz fel, mert akkor leveszem a polcról a mérőkémet és megnézem. Én 10 éve vettem egy Energizer lámpát 1W 45 lumen.3 ceruza hajtja és az áramfelvétele 230 mA az hogy ráínak valamire 10 W adatot az mit jelent. Nem akarok dicsekedni de a faluban nekem van a legnagyobb szerszámom. Csak ne mutatna mindig 6 órát....
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
Voltam tekerni. Egy kereszteződésben láttam egy bringát pici nyolcas volt a kerekében. Mellette egy mentő állt. Nagyon rossz érzés volt.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #119529 üzenetére
Én már nem fogom megélni de aki fiatal az tapasztalni fogja hogy az autós társadalom nagyon meg lessz nyesve vagy a föld belepusztul. Mondom aki 18 éves kora óta napi szinten vezet
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Mezga Aladár #119560 üzenetére
Mikor gyerek voltam rendszeresen csináltam. Felnőt fejjel akkor f@sz voltam nem is alap szinten.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #119566 üzenetére
Mikor gyerek voltam Szentedrén "felszálltam " a buszra és kimentem Visegrádra. Két dologra kellett vigyázni: mikor elvette a gázt a sofőr úgy kellett lemaradni a megállónál hogy mikor újra indult tapadni tudjak meg hogy ne lásson meg a tükörben. Sokszor a gumi a busz hátuljához ért és úgy szólt mint a sziréna. SR26 Csepel gépem volt elől nem volt váltó hátul 5 fokozat. Pedál fordulat az egekben. De akkor a busz szerintem 60 nál nem ment gyorsabban.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #119568 üzenetére
A képen is lehetett látni hogy a két jármű nem mozgott egymáshoz viszonyítva. Nekem is arra kellett vigyázni hogy a kerék 10 centiméterrel legyen a busz lökhárítójától így fékezés esetén nem alakul ki sebesség különbség
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #119575 üzenetére
Mikor két megálló között a leggyorsabban ment a busz nem kellett folyamatosan tekernem és többször volt hogy a kerekem a lökhárítójához ért. Ma már tudom hogy f@sz voltam.
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen autót vegyek?
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen