- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nutra
tag
válasz balintbaba #260440 üzenetére
Ja kérem, ha valakinek ilyen spéci kormány van, arra nem jó a gyári aero tartó
Alin sokfajta van wahoohoz is, csak érdemes jól megnézni a képeket és a szöveget is a tartónál (sokszor keresésre beírják a wahoot, de aztán csak garmin/bryton verzió az...) -
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #260508 üzenetére
Idióták azért. Hányszor hallottam, hogy Shimano sorral csak Shimano lánc működik csak jól, mert "együtt tervezik" (egymáshoz talán?) őket. Ezért veszek SunRacet. Ezzel szemben arra kell figyelni, hogy azonos "sebességes" legyen mindkettő. Bár ez sem mindig igaz, mert a MicroSHIFT például az Advent X valtóhoz 11 sebességes láncot ajánl, a váltás meg 1x10. Hajtóműnél meg totál mindegy, csak ne SS lánc legyen. Főleg NarrowWide nem engedi a láncot a fogprofilok miatt leesni, mozogni.
Egyébként is sokan használnak SRAM láncot Shimano hajtás és váltó mellett, mert elég tartósak.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz balintbaba #260539 üzenetére
Kerékpározáskor a 830 Sensor Bundle használom.
Amikor nem bringázok akkor a pulzus, oxigénszint, alvás monitorozására.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
parandroid
nagyúr
válasz balintbaba #260816 üzenetére
Ahogy utánaolvastam, két probléma lehet, egy, hogy a mechanikus 105 csak 11 sebis, a di2 meg 12-es, szóval ott új kazetta mindenképpen kell, illetve kérdés, hogy van-e kialakítva hely az akkunak, meg az akkutól a váltóig vezetékhely. Összességében rohadt drága, és tiszta szívás, redditen is arra jutottak, hogy ha nem magadnak csinálod, és tudod biztosan, hogy mit csinálsz (illetve el tudod adni a kiszedett cuccokat), akkor jobb venni egy új bicajt elektronikus váltással. Amilyen akciók vannak, legfeljebb nézegetek egy új Orbeát. De az nem idén lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz balintbaba #260928 üzenetére
cipőtalp (merevségi index 6): Nylon/üvegszálas kompozit, Sticki gumi
talpbetét: ErgoLogic - kivehető
felsőrész: szintetikus poliuretán, 3D szellős hálós anyag
záródás: BOA® L6Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz balintbaba #261158 üzenetére
Nekem van némi összehasonlítási alapom talán. Speciel nekem az adalgohatósága tetszik, meg nem kell annyira tépnem a fékkart egy normális fékezéshez.
Elvileg aero hatásban alig rosszabb a patkóhoz képest egy tárcsafék (valami elenyésző hátránya van emlékeim szerint).
Esős időben meg össze se lehet hasonlítani a kettőt. Pl a szerelőm msot váltott tárcsás outira mert mútlro esőben a karbon felnin alig volt fékhatása, kb életveszélyesnek érezte és megelégelte. Pedig ő jó sokáig kitartott a patkó meleltt, régebben versenyzett is.Volt olyan ismerősöm aki Grossglocknerről lefelé defektet kapott mert a patkófék annyira felmelegítette az alu felnijét hogy a belső nem bírta a hőt és kidurrant.
Annó én is lejöttem a nagy hegyekről még a patkós Focusommal de azért a tárcsával bátrabban mernék ilyen helyeket bevállalni lefelé.
Més que un club!
-
parandroid
nagyúr
válasz balintbaba #261158 üzenetére
Nekem sincs gondom a felnifékkel, a 3 országútimból kettő felnifékes, de azért ha egyszer van egy jó tárcsaféked (nem alap, belépő, mert az kb felnifék szint), akkor könnyű megszokni a jót, és nem szívesen mennél vissza. Ezt nehéz elmagyarázni, próbáld ki!
Terepen meg nem is kérdés, ott csak előnye van. Illetve abból jóval több.jjeahh: Azért országútiban a Dogma a mai napig az egyik legszebb váz.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #261158 üzenetére
Tovább tart a betét, nem kell folyamatosan a kopás miatt utánaállítani, kerékszerelésnél nem kell kiakasztani (amit aztán elfelejtesz visszaállítani , ) nem eszi meg a felnit, kevésbé függ a fékhatás az időjárástól. Cserébe jönnek azok a hátrányok, amiket leírtál. Nekem jobban bejött a tárcsa, már egyik bringámon sincs felnifék.
-
bardi
aktív tag
válasz balintbaba #261158 üzenetére
Saját tapasztalat, és csak gagyi felnifékekkel.
Gondolom azért, mert a fékpofa meg a fék deformálódik, hamarabb blokkol a felnifék, mint a tárcsa, tárcsával rövidebbet tudok fékezni, később akar orra állni. Lehet outi felnifékek jobbak ilyen szempontból, mint a V meg canti fékek, meg nekem ez a tapasztalat inkább alsó polcos fékekkel van.'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #261158 üzenetére
Sokkal jobb a hidrós tárcsafék, persze nem mindegy milyen. Próbáltam már ebikeon Tektro "olajos" féket, hát nem volt egy nagy szám. Én már biztos nem vennék felnifékes biciklit sehová, még városba sem. Most mecha tárcsafékem van, de jövő hónapban lehet veszek egy szett MT400-ast. Elvileg valamivel erősebb az MT200-nál és alig drágább nála.
Szerviz sem bonyolult, egyedül a teljes tisztítás, ami nehezebb, de a légtelenítés Shimanonál nem bonyolult (fékkarnál tölcséres). Magura és SRAM-nál bonyolultabb állítólag (két fecskendős), de nem mindegyik modellnél. Kisebb márkák a Shimano módszerét használják (Clarks, Tektro stb.) Persze ha a dugattyúkat kell piszkálni az szívás lehet.
-
Tin
veterán
válasz balintbaba #261241 üzenetére
Jövök le a szerpentinen, akkor az alján is szeretném, ha lenne fékhatás, és ritkán jönnek ilyenkor mögöttem. Bicajjal ugyanez, azért nézek hátrafelé is. Nyilván forgalomban nem, de a fék nem is attól melegszik el, ha 50-ről 40-re fékezel, hanem amikor pl nagy sebességről fékezel és lassítasz, szóval felesleges kiforgatni a szitut.
-
.LnB
titán
válasz balintbaba #261945 üzenetére
Az, hogy kitalálsz egy narratívát a fejedben, amerre ezt az egész témát el szeretnéd vinni, hogy neked jó legyen. Ahhoz én nem szeretnék asszisztálni.
Mert ez a "remek" kommented az első félmondattól kezdve kitaláció."Azt írod, hogy nem érdekel"
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #262572 üzenetére
Ja csak az autóiparjukat ne büntessék le
Nem tartom rossznak a Shimano megoldását sem, egyszerűen ha lehet, kihagynám már a kábelezgetést, pont az a lényege, hogy kábelmentes legyen a bicó.
Aztán lehet di2 lesz, ki tudja már követni mi lesz raktáron, én nem szeretnék fél évet-évet várni egy biciklire -
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #262677 üzenetére
Azért a Polgárdin belüli vonalvezetés sem kutya
-
andrisbandi
őstag
válasz balintbaba #263130 üzenetére
SRAM PG-1230 Eagle Cassette 12-speed
64,02 € + száll
https://www.bike24.com/p2284090.htmlEzzel jobban járnál szerintem.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
mrobes
tag
válasz balintbaba #263194 üzenetére
Nem viszek magammal mást, csak tiszta vizet. Ha kiürül a flaska a lehetőségektől függően újratöltöm.
Kb. 2 l ment el tegnap erdőben, (55km, 4 óra), de ha hűvösebb van akkor is megfektet egy több órás tekerés.
A mostanábant meg úgy értettem, hogy az elmúlt egy évben, vagy talán már régebben. -
.LnB
titán
válasz balintbaba #263316 üzenetére
A nyelvtantanárt mint szakmát, már ki is zárhatjuk.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #263441 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #263573 üzenetére
Ah ez de jó már. Kis stat nak. Bár haszna ezen felul semmi.
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #263573 üzenetére
nekem 38-11 a legnehezebb áttét, de azt sem használom túl sokat (aszfalton sem)
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #263822 üzenetére
Ezek is brutál árak, kár, hogy a Cues-el kinyírták a 12 sebesség alatti összes Deore-t: [link] [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stickermajom
addikt
válasz balintbaba #263822 üzenetére
Na hát ennyiért ki kell próbálnom ezt a nyerget. Köszi!
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #264234 üzenetére
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #264234 üzenetére
azaztánigen
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #264241 üzenetére
Nekem (nejemnek) már szakadt, megoldottuk a határoló csavarral, ugyanakkor erről az jut eszembe, hogy lehetne a villanyosoknál is valami kézi határoló mellyel mondjuk a sor közepén tudod rögzíteni, már mentem én is (igaz csak próbakört ) úgy villanyossal, hogy lemerült és a nagy tányérra vitte parkolni a láncot a váltó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #264241 üzenetére
Azért elég ritka esemény, hogy csak úgy előjel nélkül szakadna a bowden. Két évente ki kell cserélni, nem a leggagyibb fajtára és akkor nem szakad el. Már azt sem nagyon lehet írni, hogy beakad valahová, amikor a legtöbb vázon belül fut.
-
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #264234 üzenetére
A szíjhajtás nem rossz. A ceramicspeed hajtási vesztesége túl nagy, nem véletlenül nincs kardántengelyes hajtás kerékpáron.
-
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #264273 üzenetére
Régi szép idők, amikor kiszakadt tőből a fékbowden a fékkarnál, kötöttem rá egy csomót, és a csomós végén megfogta a fékkar. Szerencsére a féknél elég sok plusz bowden volt feltekerve, így vissza lehetett annyit húzni
-
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #264298 üzenetére
Az Airtag elrejtése érdekes dolog, ha a tolvajnak iPhone-ja van, akkor az első út után ki fogja írni az iPhone, hogy egy idegen Airtag együtt mozog vele. Utána csak meg kell találni, aztán lehet kivenni belőle az elemet, vagy feltenni egy arra járó buszra
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #264539 üzenetére
az hogy mekkora emelkedővel képes megbirkózni, az elsősorban áttét kérdése, szerintem az emberek 80+ %-át nem érdekli, hogy lejtőn mennyit tud beletekerni pluszban, de lehet hogy ezt csak az alföldi szűklátókörűségem mondatja velem.
előre kb 42/26 kellene (gyárilag nincs ilyen, aftermarketben meg sokszor elég drága, ha nem négyszögtengelyest akarsz, hátra meg 11-36 - 11-40 kellene, aztán elmenne sok helyen a bringa erdei utakon/doubletracken
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #264539 üzenetére
Ez így van, na meg szerintem városba is jobb a rossz utak miatt, mint egy virsligumis outi.
-
Friczy
senior tag
válasz balintbaba #264539 üzenetére
Na meg aszfaltra. Munkábajárásra, túrázásra, kirándulásra. Én elsősorban ezekre használom. Korábban egy Merida Speedert alakítgattam addig, hogy nekem megfeleljen, került rá sárvédő, csomagtartó, koskormány, és így erre a célra megfelelt. Nézegettem, hogy ha egyben le kéne cserélnem, akkor mi lenne hasonló, nyilván a CX adta volna magát, de azon nincs csomagtartó és sárvédő rögzítési lehetőség többnyire, aztán megjelent a gravel, és a Cube Nuroadok közt találtam olyat, ami gyárilag pont olyan volt, ami nekem kellett. Sárvédő, csomagtartó, extraként meg beépített agydinamós világítás. Négy éve megvettem, azóta változtatás nélkül (eltekintve a gumi lecserélésétől) használom, és az adott célra nekem ideális.
Nem az egyetlen, van még néhány másik, de ha az univerzalitást nézzük, akkor ez a legsokoldalúbb.
Ha azt mondanák, hogy csak egyet tarthatnék meg, akkor várhatóan ez lenne az (bár ahogy öregszem, lehet, hogy az ebike esélyesebb lenne). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #264612 üzenetére
Szerintem túl nyújtott a bal lábad, engedd lentebb a nyerget.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #264612 üzenetére
Ni, Racmmer mez
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #264612 üzenetére
Elég vitorlás a pozi. Én azt mondanám rövid a váz alád. De megtévesztő , mert nem mindenki szereti a fekvős gépet.
Nekem pl ez a pozi már nagyon rövid lenne.#264627Fall-N: persze értem én. A felnit kevésnek éreztem mikor jöttem lefele egy 10% lejtőn szenvedett, aztán már nyikorgott is az addig csendes fékem.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz balintbaba #264629 üzenetére
Baszki, elkezdtem olvasni a kérdést, és hirtelen nem tudtam hova tenni, hogy mit keresek a WoW topikban. Aztán leesett. Asszem megyek is aludni.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
válasz balintbaba #264629 üzenetére
biztosan.
én pár évig a decathlon géles" magasabbra pozicionált betétes nadrágját hordtam, aztán vettem tavaly a sima szivacsost, utóbbi megváltás volt mert új volt. ennyit számit igen.
balatonkört is abba csináltam idén, és nagyon nagy fájdalom nem volt csak a szokásos
de talán a 2016 ban vett narancsásrga szivacsos jobb volt mindnél, azt nagyon szerettem, csak mindig elmászott benne a betét mosás után[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #265092 üzenetére
Q mérges vagyok. Atverve erzem magam. Az egész ki* napom rászántam, azthittem h tudom min ülök emiatt utaztam le, es most h még a vonatot is lekéstem tudom meg h azt se tudom mi a * ültem(geo). 10 eves gép, szemben a tulaj allitasaval miszerint 3 eves....hu* bele ***** nevét nem írom ki de aki jaratos tudja melyik bolt az.
Arrol nem beszélve milyen ótvar állapotban rakták alám. Borzalom a köbön. És itt vegyen az ember biciklit? Lo*t
De leszartam úgy voltam vele geo a lényeg most nekem..hat **&&[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #265092 üzenetére
Még elvette volna az összes KOM-odat egy szűk órácska alatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz balintbaba #265092 üzenetére
ilyen ez a csávó, nem szól, csak jön mint a cunami.
volt szerencsém nekem is a bolthoz, hsz itt: [link]
a sztori vége amúgy az lett, hogy a cimbora megint meghúzta, azóta kb 2200 km belement még, és problémamentes, szóval lehet mégsem olyan rossz az a kéz, ami nem ezerszer csináltawir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #265258 üzenetére
Ha meg tegnap adott volna Jonas és Roglic 3 percet Kussnak, akkor meg az lenne a baj.
-
sepyi
aktív tag
válasz balintbaba #265258 üzenetére
Ez csupán izlés kérdése. Kuss a belét kidolgozza évek óta a másik két srácért tejese önzetlenül. Na jó a fizetésért is. Ezzel a gesztussal szerintem ezt kinyilváníthatják. Jövőre ez kamatostul megtérülhet. Ráadásul öt év múlva senki nem emlékszik majd rá, hogy megnyerették vele. Amikor tavaly Kuss várt a hegyen Roglicra akkor nem fanyalogtál, hogy nem hagyta ott, pedig ő volt az erősebb. Maradjunk abban, ha megnyeretik Kussal, az Fair play díjra esélyes tett lesz!
Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)
-
Csokicsibesz
tag
válasz balintbaba #266548 üzenetére
Köszi a tippeket! Igazából ezek az AI megoldások eléggé piszkálják a fantáziámat.
Elméletileg a videó óta sokat faragtag a TR működésén, utána kezdték el használni az AI-t.ChatGpt-vel én is irattam már edzést, csak sajnos abból még meg is kéne szerkeszteni, meg konvertálni stb. stb. Azért ennél egyszerűbb megoldásra lőnék.
-
Csokicsibesz
tag
válasz balintbaba #266596 üzenetére
Egy bizonyos pontig biztosan kilő, mint minden sportnál, mondjuk 140 wattról fel lehet menni 200 környékére. Aztán utána a növekedésekért már meg kell dolgozni rendesen. Aki beletesz elég sokat, az szerintem egy olyan 15%-os növekedést tud az első pár évben (mondjuk 5 csinálni). Aztán az is szépen csökkenni fog.
Van egy limit amit bír a tested, ha azt eléred, akkor ott már minimális növekedést lehet csak elérni.Nyilván amatőr szinten soha nem fogod elérni az elméleti maximumodat.
Ha szépen csinálod az edzéseket, meg leadod a plusz kilókat, akkor azért lehet szép eredményeket elérni. Mondjuk ehhez az is kell, hogy még időben elkezd. 30-40 évesen azért már nem nagyon vannak csodák. Ha időben elkezded, akkor 30-as éveid elejére el tudsz érni egy elég jó csúcsot, amit aztán utána egész sokáig fenn lehet tartani.
Ez a kinek mennyi az FTP-je dolgot kicsit fenntartásokkal kezelem. Szerintem a 316-os FTP-ből nem reális, hogy egyből 350-et csinálj. Ha leadod azt a 10kg-t és van egy felépített terved, amit be is tartasz. Akkor szerintem 1 éven alatt a környékére meg lehet érkezni. Lehet nem pont 350, hanem 342, de az is szerintem kézzel fogható növekedés.
Ha most tél végére a 210-es FTP-ből tudnék csinálni egy 225-öt, akkor én azzal elégedett lennék.
-
dom1n0
senior tag
válasz balintbaba #266599 üzenetére
Igen szerintem is, versenyen foleg ha ha van benne szint, a watt/kg lesz a lenyeg. Ha sik, akkor mar erdekesebb mert egy durvabb wattal lehet verni egy jo watt/kg versenyzot.
Nekem a celom tavaszra -5kg, es a 200watt legalabb alulrol surolni -
semmiho
tag
válasz balintbaba #271887 üzenetére
Stages: több saját mérést is végeztem 2019-ben. Nálam például rendre akár 10%-kal kevesebbet mért. Egy teszt mérés: [link]
Legdurvább eltérés, hiába kalibráltam, 20 perc átlagra Stages Gen3 319 Watt vs. Power2Max 355 Watt átlag (benti FTP-teszt volt, görgőn). Grafikon itt: [link] (adatok, Power2Max, mert a Stages-est töröltem azóta: [link] ) -
semmiho
tag
válasz balintbaba #271901 üzenetére
Elite Kura görgővel, azaz 3. eszközön is mértem. Sajnos töröltem az adatokat, de ~2 Watt eltérés volt a P2M-hoz képest.
Nekem a bal lábam gyengébb, mint a jobb, alapvetően ez okozza az eltérést. Hozzá kell tennem, nálam ez csak az I-es típusú és IIA , részlegesen a IIB/IIx izomrostokra igaz, Z5/Z6 határán már egyformán erős a két lábam, fölötte pedig erősebb a bal. (Csak mint érdekesség írom - sok mérést végeztem erre vonatkozóan, mert ~4 éve érdekelt ez a téma.)[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #272172 üzenetére
Ha egyszerűen akarod megoldani, ne olvass el a témában semmit, csak dobd bele befőttes üvegbe egy kis benzinbe, hagyd benne amíg megiszol egy kávét, rázogasd meg, majd vedd ki belőle és törlés után rakhatod fel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ixion77
őstag
válasz balintbaba #272172 üzenetére
"Mintha olvastam volna, hogy nem ördögtől való kihagyni a fent említett lépést az egész folyamatból. "
De az. Csináld jól, vagy ne csináld egyáltalán.
Ha nincs kedved "bajlódni" a waxolással, akkor maradj az olajozásnál, vagy fizess meg valakit hogy csinálja helyetted. Esetleg ne tegyél semmit, csak vegyél mindig új hajtásláncot mikor az előző nyikorog.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."