Hirdetés
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- MIUI / HyperOS topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #305700 üzenetére
Ha már méretezés és decás bicók:
RCR-t nézegetem, pláne ezzel a 10% appos kuponnal tök jó lenne. Legnagyobb gondom vele a méret. Tábla alapján 189cm-hez XL-t kéne vennem. De az szerintem nagy lenne, ha jó dropot szeretnék. Az L viszont meg talán kicsi?
Roseból az 59-es van most, ezt tök jónak érzem. Előtte 57-es volt, bár az egy inkább endurance váz (SL pro), az kicsi volt. RCR L váz stack: 572, Rose 59 stack: 591. Azt talán már nagyon nagyon agresszív lenne?L-es mondjuk nincs is raktáron aminek a bankszámlám örül, de egyre inkább azon vagyok, hogy talán nem kéne örökké a repedt(?) vázas Roseon ülni.
Ja a harmadik dolog, hogy még 2 millás bringán sem tudom kiválasztani a kormány méretet, kezdhetem azzal, hogy viszem a szervizbe kormánycserére.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #305751 üzenetére
Mostani beallitassal nincs gondom, annyit tudok elkepzelni, hogy a jobb teljesitmeny miatt kelljen finomhangolni. De pl hétfőn is letoltam egyben majdnem öt órát, nem fájt semmim (csak az izmok a lábamban, de legalább tudom, hogy volt értelme ). Ezért is lenne jó leméregetni ahogy mondtad.
Viszont ha ajánlás alapján mondjuk megvenném az xl RCR-t és kiderül, hogy nagy, akkor eléggé ideges lennék.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #305846 üzenetére
Múltkor a kalobikenál volt Lapierre Aircode DRS 7.0 1.5 milláért azt kell volna megvenni. Csak akkor még nem tudtam mi a szitu a bringámmal. Ultegra Di2 alá nem mennék (vagy AXS). Ultegra még jobb is lenne, mert akkor át tudnám tenni a wattmérős hajtókarom. Ha Sram, akkor olyat vennék amiben van.
Winspacet amúgy régebben nézegettem, amerikai és ausztrál kritériumversenyeken rengetegen mennek Winspace vázakkal. Na meg profi mezőnyben is feltűnik néha (nem tudom fejből melyik pro-conti csapat használja). Szóval ja, olyan szar nem lehet az sem. Kritériumon általában nem a 60 kilós hegyimenők indulnak, ott kaphatja az ívet rendesen a technika.
#305848fulton: ha végleg megnyekken a Rose váz, akkor kénytelen leszek venni valamit. Aztán lehet még sokat kibír, ki tudja. Azon is gondolkoztam, hogy ahol repedt a fényezés megcsiszolom, hogy megnézzem a karbonszövetet, de utána házilag le kéne fújkálnom...semmi kedvem hozzá.
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #305884 üzenetére
Nem igazan venni eszre a ket ultegra kozotti kulonbseget, plane, hogy egy idoben csak az egyik oldalt latod ugyis.
-
lsebestyen
addikt
-
lsebestyen
addikt
válasz Ringman #306074 üzenetére
"de a csípőmozgás javulásával vagy 2 cm-rel (!) fentebb van a nyereg, mint volt (ehhez raktam még vagy 8-10 mm-t pluszban)"
Nem értek hozzá, de ja, szerintem is sok. Ha alapvetően nem volt gondod előtte, csak a teljesítmény miatt emelnél rajta, akkor szerintem állj vissza a 8-10mm előttire. Mennyit mentél a + 2 centivel? Hozd le a szezont a plusz kettővel, aztán jövőre emelj rajta kezdésnek fél centit. -
lsebestyen
addikt
válasz MC Pite #306408 üzenetére
Nekem tudsz outira olyan lámpát ajánlani, amit akkor használnék, amikor már lemenőben van a nap, de egyébként még napszemüvegben is simán tudok menni? Úgy látszik az autósok viszont kevésbé látnak (vagy retardált az összes 19h körül - tegnap 19:30 volt naplemente), később vesznek észre.
Villogó nem feltétel, viszont kicsi legyen és akkus. Outi kormányra szeretném a stucni mellé tenni, akár fejjel lefelé. Nem kell hogy nagy fénye legyen, csak látszani szeretnék vele. Van egy frankó lámpám, ami sötétben tökéletes, mert jól bevilágítja az utat, de azt erre overkillnek érzem. -
lsebestyen
addikt
Én még anno 25mm-es külsőt sem voltam hajlandó feltenni, mondván, hogy az lassú... Szerintem még 6-7 éve sem voltak ilyen részletes tesztek. Ahogy írtátok is, a tárcsafékes vázak elterjedésével eshetett le mindenkinek a tantusz, hogy ez nem biztos, hogy így van. Ennek ellenére még tavaly is 25-ös gumit vettem, már picit bánom. Szerencsére sokat mentem, úgyhogy lassan el is kopik (pedig tavasszal tettem fel), előző is 7k km környékét bírt, még egy ezres van benne ezek alapján. Legközelebb 30-ast rendelek szerintem.
-
lsebestyen
addikt
válasz balintbaba #306751 üzenetére
Esetleg később egy erősebb kerékszett kellhet bele, de szerintem még a duplájába kerülő bringákra is igaz lenne ez, ha ilyen súlyhoz kell.
-
lsebestyen
addikt
válasz INTELligent #306767 üzenetére
Nagyjából ezt a receptet kovetem.
-
lsebestyen
addikt
válasz nepszter1 #306782 üzenetére
Zwift hub / Wahoo Kickr Core (ez asszem koppra ugyanaz)
Elite Suito pedig egy konkrét típus, ezt azért merem ajánlani, mert én is ezt használom, off szezonban elég rendszeresen. De a Ringman által említett Jetblack victoryt érdemes lehet megvárni, rövidebb tesztek már voltak is róla. -
lsebestyen
addikt
válasz Hasaggymeg #306994 üzenetére
Az csak azért z3 és nem junk miles, mert a z3-at rövidebb leírni.
-
lsebestyen
addikt
válasz nepszter1 #307129 üzenetére
A tied ha jól látom hátul 10 sebesseges, ami a görgőn van az 11 sebesség, de szerintem be lehet állítani nagyjából, youtubeon tuti van videó. Azt kérdezd meg tőle, hogy hány éves a cucc, mert ha jól nézem a googlet, akkor ez 2017-ben jött ki, de általában évekig forgalomban vannak.
-
lsebestyen
addikt
válasz freemail.hu #307162 üzenetére
Hello, esetleg ezt a Giant TCR-t is nézd meg.
-
lsebestyen
addikt
Elmentem már én is egy ilyen esti körre, igaz még világosban indultam. Cimborám állandóan küldözget egy szegmenst, hogy milyen jókat megy rajta, nekem is jól sikerült volna, ha az a gyász Karoo nem hagyja el egyik pillanatról a másikra a jelet. Sose volt még ilyen, de vagy 15 percig kuka volt.
Persze így a szegmensnek lőttek, de azért lapot indítottam, abból tudtam számolni: 53.6 kilire 39.4km/h átlag, (273m szint van benne), ~80 perc, 298W átlag (nem NP, tényleges átlag, NP 310 körül).[ Szerkesztve ]
-
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #307347 üzenetére
Nincs sebességszenzorom, de az a gps jel hibán nem segített volna. Ja, ne is mondd, tiszta ideg voltam, hogy pont most csinálja ezt. 1.5 éve használom, soha hasonlo nem volt. Nagyjabol vegigneztem az addigi utvonalat, de hibatlanul ratett mindenhol az utra, aztan egyszer csak semmi jel.
@Ringman: azt nem tudom, nekem még nem sikerült lemeríteni. -
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #307355 üzenetére
Nem látom értelmét. Vagy a wattot nézem, vagy a hr-t, ha valami tervvel megyek ki.
@Mézga Aladár: persze, szerintem csukott szemmel végig tudnék menni, a sok kátyú ellenére is.
-
lsebestyen
addikt
válasz Mezga Aladár #307361 üzenetére
Legközelebb ilyen van, hajítom el, aztán veszek
wahootgarmint.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest