Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
Hirdetés
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #93280 üzenetére
Átérzem a helyzeted, már rég óta húzom hogy megmutassam a térdem egy specialistának, a körzeti orvos nem vett komolyan.
Holnap még megyek egy túrát az erdőben, csak úgy öregesen, aztán hétfőn kiderül hogy meddig lesznek parkolópályára helyezve a gépek.Most a nagy melegben talán nem olyan nagy érvágás ha 1-2 hétig hanyagolni kell, de lassan itt az ősz, és addigra illik kigyógyulni. Szóval hajrá neked is, csak ésszel kezdj el visszarázódni.
Ezt a magas fordulaton való tekerést nekem is mondták, de sajnos sokszor elfelejtem, pedig állítólag serkenti a térdben a porcok közti váladék termelését, ami enyhíti a porckopást.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #92344 üzenetére
Tanácsot kérnék mert kezd kabarészerűvé válni ez a jelenet.
18. án jött ki a szervízből a Fox Talas teleszkóp, azért vittem be mert enyhe kotyogást éreztem, nem azt javították meg hanem a rebound részt, ami tényleg szét volt menve, megmutatták h a perselyek állítólag jó állapotban vannak.
Mikor hazahoztam továbbra is éreztem azt a nagyon enyhe mozgást a jobb becsúszónál, azt gondoltam hogy akkor ez lehet normális, ekkora rúgóútnál, mutattam más bringásnak is, aki azt mondta lehet h érez valamit, de tanácsot nem adott.Azóta 4x tekertem vele, és ma már tekerés elején éreztem hogy valami nincs rendben, mire hazaértem hallhatóan és egyértelműen érezhetően kotyogni kezdett, akárhogy szorítom a headset részt.
Szóval ha most visszaviszem, milyen jogos elvárásaim lehetnek? Pl hogy szedjék szét cseréljenek perselyt de nem fizetem a szervízdíjat csak az alkatrészt?
nem szeretnék balhézni mert ők az egyetlen említésre méltó szerviz a környéken, de silány munkát végeztek, ferde pipa, gumigyűrű lehagyása, ferde féknyereg behelyezés, úgy rakták össze a telót mint egy amatőr"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz planbmokus #93369 üzenetére
Először el akarták magyarázni hogy ez teljesen normális mozgás, illetve épp hogy érezhető. Aztán mondtam hogy ne vicceljünk már, ha csend lenne hallatszana is hogy kotyog, kikapcsolták a zenét és egyből elhitték hogy nem szórakozni jöttem.
Viszont előrébb nem lettem, azt mondták esetleg el tudják küldeni az országos fox szervizhez hogy lemérjék mekkora a kotyogás?!
Illetve azt mondták hogy nagyon drága lenne a persely csere?! Ez igaz?
Csak mert azt olvastam valahol, hogy a fox szerviz köteles a világ minden pontján hasonló áron szervizelni vagy legalább is értékesíteni a szervizcsomagokat."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz soultrapp #93387 üzenetére
Ez majdhogynem alapnak mondható. Mondjuk a gyári nyergek a legritkább esetben kényelmesek, vagy passzentosak.
Ha következő nap(okban) nem fáj, azaz nem törte fel a feneked, akkor nincs nagy baj, sajnos nem fogsz olyat találni amiben vigyorogva végigtekersz egy 100ast.
Függ attól is, hogy mennyire vagy edzésben, mikor kezdted a szezont, mostanra már meg kellett szokd, ha 2-3 hónapja letolsz havi pár 100 km-t.
Összefoglalóban van ülőcsont távolság mérés, amivel kiszámolhatod milyen széles kellene legyen a nyereg. Ez szerencsére nem a legdrágább alkatrész, szóval érdemes legalább még 1 eltérő stílusút kipróbálni(ívelt, lapos, puhább keményebb, zselést kerüld) hátha az jobban beválik (a mostanit meg esetleg elbótolod valakivel).
Jobb helyeken van tesztnyereg is..."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ez az a videó, amit ha megnézel, átértékeled hogy mekkora tehetség is vagy valójában. Viszont ha szimpla fanatikusként fogod fel, akkor csak egyszerűen egy király videó.
Hajós mondta, hogy az internet az a hely ami arra jó, hogy ha elhiszed hogy zseni vagy valamiben, rákeresel és kiderül, hogy a világ másik végén egy 4-5 éves kisgyerek sokkal jobban csinálja mint te
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Vasy09 #93522 üzenetére
Ez elég erőteljes recsegés pattogás. Nem ártana lokalizálnod kicsit.
Megkérsz valakit v kötegelővel rögzíted az első féket, és hallgatózol miközben hintáztatod a bringát, honnan jön pontosan.
Nem laza a féknyereg, első gyorsszár, féktárcsa, fékpofák mozgása? Teló nem kotyog, nem az egyik lábból jön a hang?
Annyira hangos, hogy majdnem biztos valami kilazult dolog lesz, legrosszabb esetben teló, ezt mondjuk már nem tudom tovább bontani, ha onnan jön akkor ott valami eltörhetett, mert ez nem kis játékra utaló zaj.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Aki mostanság járja az erdőket, nem tapasztalta, hogy rengeteg a pókháló, mindenfele? A nagy meleg miatt, vagy az elcsalt rovarirtás miatt terjedtek el ennyire?
Már megszoktam, szóval annyira nem zavar, de az elmúlt hetekben annyira pofátlanok, hogy néhány szakaszon percenként beleakadok egybe.
Így néz ki a bringa egy laza 3-4 perces leejtő után, ahol nincs lehetőségem kerülgetni. [kép]'
[kép]Vagy az van, hogy rajtam kívül már mindenki a tengerparton lazul, és a pókok érzik hogy itt a nagy lehetőség hogy átvegyék az uralmat : ))
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
A muslica féle szir-szarok, errefelé eléggé lomhák 12kmph felett már nem tartják a lépést, szóval csak a nagyobb emelkedőkön zavaróak.
Valami videóban hallottam hogy megoldás lehet ha feltartod a kezed, mert ők a legmagasabb izzadós testrészedet keresik, viszont mikor már 12 perce szenvedsz felfele, nem olyan egyszerű elengedni a kormányt.Az itthoni pókok jól neveltek, tudják hogy a bringákat békén kell hagyni, és akkor nem kell naponta új "házat" felhúzniuk
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #93764 üzenetére
És hogy sikerült megállni? Vagy milyen terepen kaptad? Sziklás erdős? Még sosem kaptam ilyen defektet, de elég nagy szerencséd lehetett.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Most hallottam erről a bótról, nem tudom hogy ez csak trükk, vagy tényleg minden(ami nekem nem kell) ennyire olcsó.
Nevetséges árakon vannak első telók, ez a fék is iszonyat olcsó szerintem, persze ilyesmiket nem néztem itthon szóval lehet csak trükk. A pedálok amelyek érdekeltek volna már lazán 50től kezdődnek
Viszont pl hűtőbordás fékbetét is jó árban van, szóval aki még nem ismerte mentse el, mert biztos talál valamit amire elverheti a nyaralás árát : ))
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
RedBull minőségű, VÁrosi örjöngés / Hangulatvideó
Csak mert bitang meleg van, és épeszű ember ilyenkor nem megy tekerni : )
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Teljesen laza szinte öreges túrára mentem egy haverral, és egy helyi kiépített bringás résznél ahol mutattam neki hol kellene jöjjön, olyat csípett belém egy lódarázs hogy szó szerint majd leharaptam a kormányt. Először csak kicsit szúrt aztán éreztem ahogy még jobban belenyomja a fejembe a fullánkját, elkezdtem lehajolni, majd csapkodni a fejem felett.
Minden nyers gyümölcsöt tettem rá az úton haza, de nem igazán segített, szétterjed a fájdalom a fejem búbjától 5-5 cmre, olyan mintha most is szurkálná.
Nincs valakinek ilyen tapasztalata, mi fenét érdemes rárakni ami elmulasztaná (a sima darázs v méh csípést egy kis nyers szőlő v szilva/dióhéj simán lelohaszt), most viszont kb 1 órával a csípés után ugyan annyira kellemetlen.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Tothgera30 #93954 üzenetére
Nem találom a videót, de pár napja láttam valami tesztet, ahol kisebb palackba rakták a láncot, és a felhasználóra bízták hogy milyen löttyöt használ, ők azt állítják hogy ha eléggé kitartóan (3-5 perc) rázod akkor kb bármi feloldja a zsíros szemét nagy részét.
Én benzinnel szoktam tisztítani, de egy kerek vajas dobozban, ecsettel, legközelebb kipróbálom ezt a verziót, kíváncsi vagyok beválik-e.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz -=RelakS=- #94018 üzenetére
Nem lehet hogy túl laza tekerés volt, és annyival lassabb voltál saját magadnál, hogy alapból Hidden Segmentként tárolta? Nekem már sokszor dugta el, pedig egyszer sem kértem rá, ilyenkor a mobil appon azt hiszem nem is lehet megnézni sehogy sem, én csak a gépen tudtam átrakosgatni őket.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Találtam egy ismerőst aki elég merész és szeret is bringázni, szóval megpróbálunk összehozni egy komolyabb túrát éjszaka az erdőben. Már voltunk 1-2x de az inkább csak olyan ismerkedés volt a helyzettel és állatvilággal. Most el is hagynánk a főutat, és olyan ösvényen ereszkednénk ahol jóval kisebb a forgalom.
Az előző út is elég mélyen beért az erdőbe, és volt 1 pont mikor a villanó macskaszem is rémisztő volt
Az volt a taktika, hogy 3-5 percenként hangosan füttyentgettem, a társam meg csattogott néha a sokkolóval.Volt már valaki hasonló túrán, esetleg valami jó tipp hogy tartsuk távol magunktól az állatokat(azon kívül hogy néha zajt csapunk)? Értelemszerűen nincs ragadozó, vaddisznók vannak, őzek, nyulak, és talán róka, de azt erdőben még sosem láttam csak a környező mezőkön.
A legjobban a kóbor kutyáktól tartok, a rövid szakaszon ami az erdőt és a falut köti össze. Elméletileg a vadállatok félnek már csak a zajtól is, és ha nincs sarokba szorítva (amit erdőben nehéz összehozni) akkor semmi nem támad ránk.VÉdelmi felszerelésnek 1 sokkolót 2 paprika sprayt és 1 bicskát viszünk, de ezek 1-1ig közelharci eszközök, szóval használat esetén kva nagy bajban vagyunk. Olyan ötlet érdekelne ami esetleg elkerülhetővé teszi már a találkozást is. ...azt leszámítva hogy maraggyá' otthon
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #94105 üzenetére
Megvolt az éjszakai erdős túra.
Nagyon királyra sikeredett, jóval túlmentünk a heti szinten látogatott szakaszon. És ahogy sejtettem nem a vadak hanem a kutyák voltak a legijesztőbb lények.
Remek szerencsével pont a 19.kmnél, amikor 150 méterre voltunk az erdő szélétől, hallottunk 2 kutyát, az egyetlen ott árválkodó ház udvarából, én tudtam hogy nincs kerítés, ezért legalább 5 percet tanakdotunk hogy megyünk-e tovább, és max menekülünk visszafele, vagy megfordulunk és pont a végén adjuk fel.
Aztán fütyöltem párat, és hallgatóztunk hogy van-e lánccsörgés, vagy közeledik-e, de semmit nem hallottunk. Viszonylag messziről hallatszott, elkezdtünk osonni, majd a kerítést helyettesítő sorompó alatt a kisebb kutya kifutott hőbörögni, erre viszont mindketten ráparáztunk, mert én tudtam hogy ő hergeli a nagyot, illetve nem találtam az utat jobbra, aminek ott kellett volna lennie, haver meg annyira ráfókuszált a kutyára, hogy majdnem megölelt egy félig belógó fát.Hogy miért kell éjszaka túrázni? Mert ez is egy olyan helyzet mint pl sárban tekerni már ismert helyeken, teljesen más hangulata van, jóval koncentráltabb kel legyél, és végig van egy kis bizsergés amit a zajok, és villogó szempárok tartanak fenn.
A feszültség ami végig benned van, és a kutyáknál meg is emelkedett, úgy foszlott szerte ahogy aszfaltot értünk, és tudtunk hogy onnan már akármi jöhet mert végig sík az út, és aszfalton nem ijesztő már a kóbor eb sem.
Ide jön, a do not try this at home rész. Ezeken a helyeken én sokat jártam, ez Erdély pereme, semmilyen emberre veszélyes állat nincs, többféle védelmi felszereléssel indultunk, a legtöbb eshetőségre felkészülve.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz varsam #94166 üzenetére
Nem olvastam még a cikket, de ennyi pénzért egy GPS trackerrel ellátott bringa tökéletes lehet városban cirkáláshoz.
Annyit láttam hogy shimano olajos fék van ami egész jó, illetve valami badass kinézetű váltó. Hajtásról sok nem derült ki, de szerintem ez még vámmal is egész jónak tűnik.
Xiaomi egész jó cuccokat gyárt, viszont a legtöbbet a marketingen, illetve ami nagyobb gond a minőség ellenőrzésen spórol, ezért lehet én jó cuccot kapok, de meg hibás sz@rt. Egy 30-50$ szállítással, és ugyanennyi vámmal, már nem akkor buli, de első ránézésre korrekt vasnak tűnik.
Szerk:
Ez közösség álltal támogatott projekt, szóval csak akkor ennyi ha most fizeted ki, később valószínüleg drágul.
Erre a váltó rendszerre amúgy kíváncsi lennék: [link]
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Strava ügyben kérnék némi felvilágosítást. Az esti tekerésnél egy leejtős részen megálltam takarítani a keresztbe dőlt ágakat, majd a végén bevártam a többieket, és így is egész jó időt értem el a szakaszon. Nem értem hogy lehetséges ez, a strava mikor megállok és szünetelteti az aktivitást, akkor ott megáll a segment stopper órája is?
Már többször észrevettem, hogy irreálisan kevés időt mutat olyankor mikor valamiért meg kellett állni többször is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Imseritek ezt a csapatot IFHT? Profi videókat készítenek(ez a munkájuk) és szeretnek bringázni, szóval van jó pár érdekes anyaguk.
My First Time At The Whistler Bike Park
Amúgy sok videóban hallom a whistler és singletrack pályát/neveket, de olyan kontextusban is hogy a singletracket nem mint egy bizonyos pályanév használják, hanem megnevezik a stílust, vagy hogy olyan típusú a pálya...
Ez most akkor a két legnagyobb bringa park, és mindent ehhez hasonlítanak, vagy én értettem félre valamit?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #94199 üzenetére
Én olcsó km órából csak a tyúkbelest ajánlom, sok havert láttam már szenvedni a filléres wireless szarjaikkal, állandóan eldobta a max speedet, volt h nem mért, stb.
Én ezt használom, tavaly 5000km raktam bele, végig tökéletesen működött, megáztam saraztam estem. Idén is vettem 2őt, aztán az összes havernak is, mert nevetségesen olcsó és remek a kijelzője, egyszerre az összes hasznos infót mutatja, idő, megtett km, tekeréssel töltött idő, reset óta eltelt idő, gomb nyomsára pedig hőmérséklet és az alap cuccok... csak ajánlani tudom.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Tudom hogy kevesen tolják bringaparkban vagy nehezebb terepen, de hátha mégis van valaki aki tud segíteni, és nem csak elméleti síkon penge.
Szóval az érdekelne, hogy egy olyan droppnál, amikor a bringát legurítva fejreesnék, tényleg elég csak annyira hátradőlni amennyire lehet, és ez tehermentesíti az első kereket, hogy felfele rántás nélkül is megálljon a levegőben addig amíg a hátsó kerék legördül? Itt átlagos 10-15kmph sebességre gondolok?
Készítettem, egy rendkívül precíz szemléltető ábrát, ahol Boldog Boby mutatja be mire is gondolok pontosan.
Valahogy nem tudom elhinni hogy ez igaz lehet, nekem az az érzésem hogy ha nem rántom ki az elejét, akkor belezuhanok fejjel előre.
Ha viszont rossz ütemben rántom ki akkor meg sokkal nagyobbat esem, szóval muszáj tisztázni, hogy melyik megoldás a biztonságosabb."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Zsír kis videó. Igen ott megvolt a sebességed hozzá, de mi a helyzet ha egy technikás szakasz után v közben van a drop? Ott nincs ekkora sebességed ami megoldja az egyensúlyt. Ott is simán legurulsz, anélkül hogy emelnéd az elejét?
A első kerék emelésről valahogy nem tudom elhinni hogy valós amit mondasz, egy ugrás előtt biztos vagyok benne hogy senki nem teker már bele, mert instabilabb leszel a levegőben. Velem is előfordult már hogy hamar kaptam ki, de szerencsére megmentett a 150es rugóút, ettől függetlenül szerintem ha sikerül megtanulni a megfelelő ritmust akkor nem ördögtől való ha kihúzod manualba egy drop előtt...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
(#94244) Hasaggymeg: Mult héten hasonló cipőben jártam, mondjuk szerencsésebben megúsztam mert nekem a fejbúbomat csípte meg, pár óráig fájt, jegeltem, aztán estére enyhült, másnapra pedig szerencsére elmúlt. De olvastam róla hogy mindenkinek másképp reagál rá a szervezete, remélem te is hamar túl leszel rajta.
A darázs v méh csípésre jó a nyers gyümölcs leve, itt én bármit raktam rá nem reagált, szóval nem véletlen hogy mindenki fél ezekétől a dagad repülő terroristáktól (mellesleg minden emlősből ki tudja húzni a fullánkját, és akár többször is megcsíphet, szóval csak óvatosan!)jjeahh Nekem is s twooc van, és működni működik, de rendkvül zavaró, a váltásnák, sokszor hozzáért a kezem ilyekor elmozdul a teteje, és nem cseng olyan szépen. Persze a városi bringámon van, azon elég öreges a váltó stb, de akkor is mecerás. Viszont szép, és amire kell használható, szóval ajánlott.
A kisebb verziót 22mm szabad csak venni, a nagyobbak szép színekben vannak, de az egy baromság hogy a pipa mellé rakd, máshova nem megy fel, sosem esik kézre.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Csk egy gyors kérdés van egy REBA RL telóm, normál bowdenes lockal, és szeretném elvinni szervízbe, de csak a villát. A lock rendszer szétszedésénél kell valamire ügyelni, vagy nem lehet nagyon elbarmolni? (kevés a hely a boltban, félek h megkarcolják a bringát // illetve szeretem bütykölni a bringát)
Továbbá ezt mutatja a becsúszón, 80 és 100mm van a leírásában, de nem értem hogy a 80mm alatt mi az a felosztás amiből csak a 20 és 30% látszik ki... ? lehet hogy 120mm-re is lehet állítani?
Köszi
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ti hogy álltok az éves távval? Sikerült teljesíteni a kitűzött célokat? Nincs bennetek hogy legalább annyit jó lenne összehozni mint tavaly +1 ?
Én nem értem mi történt, de rettentessen alul teljesítek tavalyhoz képest, pedig ugyan annyi időm van, és mikor tehetem kerekezem is, de még így is 2000 alatt vagyok, és már csak vagy 2 jó hónap van hátra.
Persze nem a táv, hanem a minőség a fontos, és idén érdekesebb helyekre jutottam el, illetve 3 bringával toltam, amiből csak 1 nek volt km órája(összeadva is alig 500al lennék előréb), de kicsit akkor is fura hogy miként maradtam el ennyire a tavalyi önmagamtól.
Mondjuk ezt a hetet sikerült majdnem kimaxolni, először sikerült ekkora távot 1 hét alatt bejárni, és ez mind különböző túra volt.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz bandi0000 #94306 üzenetére
Én benzinnel, és WD40el takarítom a zsíros alkatrészeket, mindkettő elég hamar elpárolog, utánna áttörlöm és mehet vissza a zsír. Biztos van jobb kence is rájuk, de franc fog komolyabb pénzeket fizetni érte. Lénc olaj, ésbringa samponból sem éri meg a drága, nem segít annyit amennyivel többet kifizetsz érte, szerintem.
Az a becsúszó elég durván rozsdás, sajnos átérzem a helyzetem, nekem pont a porfogó alatt rozsdázott el, egy alap suntour teló. AHogy látom ezt már nem hozod vissza, a rozsda lemarta a felületet, és érezhetően belemart az anyagba. Van több videó is, ahol pl Colaval, vagy ecettel próbálják lemarni a felületi rozsdát, ez működik is egy ideig, de onnantól hogy nagyon mély már csak fakít a rozsda színén. Acélszálas súrolókefe kell hozzá...
De én majdnem biztos vagyok benne hogy az a teleszkóp nem mozogja ki már azt a részt, szóval akkor sincs világvége ha nem sikerül javíts rajta. Illetve ha lemosod v megázik, de még a kint tárolásnál a levegő páratartalma miatt is visszajön bármennyire tünteted is el.
(#94297) szjoci
De ezt most hogy meg, miért? Te kaptad? Biztos több ember is felhasználhatja? Így talán nekifutnék egy kicsit drágább pedálnak, mert ezzel a bónusszal, visszahozza az annyit még megér kategóriába.
Annyit még hogy elég ha a kupon előtt van 75 ajró a kosárban v a kupon után is kell?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Vasinger! #94347 üzenetére
A kép címében szerepel, szerintem ez az BBB Vanguard
Elég vékonynak tűnik, szerintem ez az átlagnál keményebb."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ismerősöm Pesten szeretne venni magának egy használt bringát, többnyire melóba járáshoz. Mintha már olvastam volna itt pár embertől, hogy boltból is lehet felújított bringát venni, amire esetleg még egy kis garanciát is vállalnak.
Tudna valaki ilyet mondani 12,14 kerülethez közel?
Köszönet
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz varsam #94424 üzenetére
Én ilyet fogok venni, ha a mostani leharcolódik. Mondjuk nekem többnyire a piros logóval ellátott gyűrű kell, de azért remélem a minőség sem túl gagyi.
Ilyet már használtam, ez tuti jó, főleg ha kesztyűvel gyötröd.
[link]Erről nem tudok sokat, de nagyon jól néz ki, szóval csak saját felelősségre, viszont volt ilyen márkájú szemüvegem, és egész korrekt az ár értéket aránya.
[link]"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Mennyire jogos elvárás v kérés az hogy a nevetségesen hosszú szervíz idő miatt megtagadom kifizetni a teljes javítási költséget? 3 hete van szervízben a villám eddig 35000 ftnál járunk, mult csütörtökön hétfőre ígérték hogy átvehetem, akkor okéztam le a javítást is... addig fsz tudja mit csináltak, gyönyörködtek benne?!
Még 2 hét előtt voltam reklamálni hogy ez már sok, akkor a bolt azt mondta hogy ha eltelik a 2 hét, ők is reklamálhatnak a hivatalos FOX szervíznél, mert hogy én oda küldtem nyaralni a bringát /
Azt most hagyjuk hogy miért nem küldtem pestre meg hasonlók, azt hittem ez max 1 hetes történet lesz.
Szerintem jogos lenne valami kedvezményt kérni a rettenet sok késlekedésért, esetleg azt mondani, hogy a köv jóval könnyebb rebámat, csinálják meg ingyen. Csak ezzel meg az a bajom, hogy ha beleegyeznek akkor összecsapják, v esetleg végig sem csinálják a szervízt, csak kibontják és összerakják...
Ha nem lenne másik bringám, nem tudom hogy reagálom le ezt a szitut.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
A mai túrán nem volt barátom a szél, amint kedvem és erőm lett kicsit tolni neki, egyből szembe fordult velem.
Amúgy a kezdő bringások szoktak panaszkodni a szél miatt. Viszont szerintem aki komolyabban is tolja, meg tudja számolni max 2 kezén, hogy hányszor volt olyan hátszél amit valóban érzett.
Ki kell próbálni, mikor szembeszél van síkon, fordulj meg és kezdj el megegyező irányba tekerni, észre fogod venni hogy nem észlelhető a szél, csak akkor jössz rá hogy segít ha már ismered a limiteidet, és a terepet, és tudod hogy itt most azért megy lazán a 35 mert kis szél segít hátulról.
Gondoltam megosztom, hátha van valaki aki ennek tudatában kissé kibékül a széllel, mert attól hogy sokszor nem érzed még segít neked, és nem csak hátráltat.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Felhasználtam, köszönöm. Nem tudom más tudja-e ezek után, nekem többször nem engedi, szóval sanszos hogy nem. Remélem én is kapok majd egyet aztán viszonzom
szerk: feliratkoztam és kaptam egy 10 ajrósat, nem tiszta hogy csak én tudom használni vagy bárki más, de azért megosztom hátha. JLOTGZOLSXQFSN
Kicsit más:
Nem vagyok egy nagy természetvédő, de igyekszem minimálisan szennyezni a környezetemet. Az viszont zavar mikor mások teljesen feleslegesen pazarolnak.
Normális hogy ezt a pár apróságot egy ekkora dobozban küldjék el? Még a futár is szóvá tette, hogy szeretném ha megvárná amíg kibontom, mert szerinte ebben nincs semmi.
Óriási pocséklásnak érzem, főleg azt a rengeteg papírt amivel kibélelték, ez BIKE24 ról rendelt csomag volt, elég nagy cég, nehogy ne tudják megoldani másképp hogy a 800mmes kormányt becsomagolják.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz SOAD19 #94597 üzenetére
Attól függ mire használod. Városba elkóvályogni vele még talán megfelel, viszont ha túrázni mennél vele ahol jól jöhet a segítsége akkor valószínűleg nem fog már jól/sokat működni.
Akárhogy zsírozod a rozsdás rész ki fogja hozni a zsírt és beviszi/engedi a port, szóval innentől hatványozottan fog romlani a mozgása.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Ma reggel tekerés előtt vettem észre hogy egy nagyon picit lötyög a hátsó kerék, szétkaptam és vázbók kiemelve, épp hogy érezhetően kotyog.
Már többször olvastam itt a fórumon hogy a gyors záras rendszereknek még ajánljátok is a kis kotyogást, de ezt hiába rakom vissza nem feszül bele.Az érdekelne hogy akkor ez most így károsodhat? Csak mert jelenleg nincs kulcsom hozzá, helyi szervízt elkerülöm, és ha nem muszáj akkor nem vennék csak azért 2 kulcsot is, ha nem nagy gond, akkor majd csak karácsony fele szerzek be egy ROSE készletet...
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #94607 üzenetére
Erről amúgy elég keveset beszélünk itt, mi ilyenkor a protokoll? Leszállsz, és elkezdesz hátrálni? És ha muszáj arra menned, de 2-3 kutya utadat állja?
Én a napokban szereztem egy gázsrpayt, jóval nagyobb biztonságban érzem magam, viszont nem igazán tudnám eldönteni mikor használjam. Nyilván ha megtámadnak, de a kutyák nem támadnak csak úgy, viszont ha nekem muszáj arra mennem, akkor jogom van "lelőni" ha közel merészkedik?
Általában nem is az ő hibájuk, mert csak területed védenek, nem akarnak bántani, csak a süket gazdájuk nem javítja meg a kerítést, nem figyel rájuk és kijönnek.Boltban ahol vettem, volt még hangkürt, de mondtam hogy ez szerintem semmit nem csinál a kutyákkal, max 1 pillanatra megszeppennek. Illetve mondta hogy az ultrahangos kutyariasztókat sem ajánlja, mert az meg nem tudni melyik kutyára hogy hat, van aki észre sem veszi. Sokkolóra azt mondta hogy jó lehet, de oda már full kontakt kell, és amíg csattogtatod, lehet jobban felhergeled a kutyát, szerintem.
Szóval egyetlen járható út a spray maradt, számomra.A nagy többség itt szuperbiztosságos helyeken közlekedik, vagy odaát nem csak a fű zöldebb, hanem a kerítés is rendben van?
Kónuszkulcs:
Szerintem két 15ös kell, legalább is nekem a bontrager hátsó agynál mindkét csavar 15-ös.Elnézek majd 2 boltba, de én még sehol nem láttam ilyen kulcsokat.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz #27813376 #94625 üzenetére
Nekem ilyenem van Pfeffer, lehet nem gázspraym de mikor kipróbáltam nem tűnt sárgának, mindenesetre kutyák ellen készült, remélem nem csak elméletben, de jó lenne sosem fényt deríteni rá.
(#94624) Örni
Ennyire kínos szituban már én is voltam egyszer, igaz, ott még nem vettek teljesen körbe, de már kezdtem pánikolni, mikor füttyentett a pásztor és egyből elkushadtak. Mondjuk ennyi kutya ellen kb semmi nem véd meg, azóta annyira nem vagyok nyugodt ha juhokat látok.
(#94630) IMIIKE1998
Viszont az erdőn-mezőn való túrázgatást nem adnám fel csak ezért, az aszfalt számomra végtelenül unalmas.(#94627) Tufa_
Nem írtad hogy pontosabban mire kellene. Ha csak dokumentálni akarod a tekerést, akkor mindkét kamera elég drága. Viszont ha ez nem akadály, akkor inkább a session 4v5, mert az kicsi, és szinte bárhova fel tudod pattintani, sok más helyzetben is hasznos, alapból vízálló, stb.Ha szeretnéd felvenni jó minőségben a túráidat leejtőzést stb, akkor csak a gopro, a yi ebben még mindig nem elég király, nem kezeli elég jól a rezgéseket. (session, sisakra rögzítve a legstabilabb)
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #94612 üzenetére
Szereztem kulcsot, de ahelyett hogy megszorítottam volna és vége, bele akartam nézni hogy minden okés-e. Erre a porfogóról az összes kosz beesett, és kiderült hogy nem tudom csak úgy kiszedni a tengelyt, le kell kapni a fogaskoszorút is.
Úgyhogy beraktam a hangulathoz leginkább passzoló muzsikát és összedobtam ezt .
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Kicsit kezdem azt hinni hogy ez a lazára hagyás majd meghúzza a gyors zár inkább csak mítosz.
Végül nem sikerült leszednem a fogaskoszorút, szóval összeraktam a tengelyt, pont annyira hogy ne érezzek mozgást, beraktam a helyére és tökéletesen forog, nem érződik semmi, pörög és jó lassan áll meg. Rendes csapágyak vannak benne, nem az a régi rendszer, az AM bringán is passzentos a hátsó kerék, és ott sincs gond.
Eleve azért szedtem szét ma, mert egy enyhe kotyogást már éreztem, és ezt nem orvosolta a megfeszített gyors zár.Ez nem csak az országúti bringákra vonatkozik?
Más:
Egy haver azt mondta hogy az ő bringás társa a lidl-ből vásárolt egy nagyobb bringás kulcs szettet. Én nem járok ebbe a boltba, valóban lehet rá esély hogy ilyesmit áruljanak? Azt hittem ott csak kaja van, meg néhány rongy a közepén"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
trialboj
őstag
válasz J.Pinkman #94683 üzenetére
Vigyázz mit raksz rá, mert ez komolyan befolyásolhatja a szellőzését. Drágább sisakoknál is van hogy rosszul választják meg a háló anyagát, esetleg nem jól alakítják ki a szögeket, és az áramlás a kis háló miatt nem megy keresztül a lyukakon...
Persze ha annyit nem tekersz a nagy melegben talán nem olyan fontos, csak gondoltam megemlítem, hogy ki tudsz tolni magaddal rendesen."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz SSJmeszes #94687 üzenetére
Ez engem is érdekelne, mondjuk nem mondtad milyen teleszkópról van szó. Ha minden igaz, én hétfőn viszem be a rebámat kis szervizre, mióta megvettem ez lesz az első, remélem nem találnak semmi furcsaságot benne, és megúszom az alap szervizzel.
(#94688) Vasy09: Mennyi idő rosebiketól a ?DHL szállítás?
Volt egy kulacs ami nem volt stockon, írtam hogy nem fontos, csak azért ne küldjenek külön csomagot, de mondák hogy amint megérkezik elküldik azt is... az vajon sima postával jön majd? Csak mert azt a szállítást már nem én fizetem, és a kulacs alig ér 5 eurót."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #94714 üzenetére
Mekkora emelkedők vannak arrafelé? Olyat sem láttam még hogy hamarabb tönkremenjen a felfogatás mint a fogassor.
Talán ez az első jel hogy ideje váltani.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Vasinger! #94738 üzenetére
Nem. Ha sokat mászol ezzel a régi rendszerrel akkor magától brutálisan rászorul, amíg nem szükséges nem kell piszkálni, tisztogatni lehet másképpen is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
Több féle appot is használok navigálásra, de eddig még sosem próbáltam saját utat létrehozni itthon, hogy aztán azt kövessem...
Most viszont terveznék egyet, és ki szeretem menteni GPX be hogy a locus maps végig tudjon vinni rajta. Erre van valahol lehetőség? Nagyon elhagyott kis ösvényeken mennék. Strava látja google maps nem...
Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz #27813376 #94751 üzenetére
Köszönet a jó tippért, tényleg nagyon egyszerű használni és rengeteg infót mutat, sok ösvényt ismer, és még app is van hozzá. Az nem tetszik hogy net nélkül nincs térkép, szóval nem tudom meddig tart az erdő és honnan jön a mező stb.
Más Fontos kérdés:
Nem tudom kivenni az első villát a vázból, bele van szorulva, hiába püföltem óvatosan gumikalapáccsal, meg sem moccan?! Bármi ötlet, ide semmilyen oldószert nem lehet használni mert csapágyak vannak, a nyers erőt meg óvatosan adagolom így sem tetszik hogy ekkorákat ütök a bringára.
Az a kis műanyag feszítőgyűrű hogy kellene kijöjjön, nincs rá valami okosság?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #94777 üzenetére
Nem találtam semmilyen videót v tippet mit csináljak az összeragadt headset és villanyak kombóval, ezért visszaraktam a kormányt, kihagytam egy hézagolót és mentem 1 fél kört, 2 fékezés és egy erősebb kigyorsítás szétugrasztotta.
Talán érdemes lett volna megpróbálni csak helyben is feszegetni a kormánnyal a helyén, hézagot hagyva a nyaknál, de ez rettenetesen egyben volt.
Sajnos nem ipari csapágyas, rendes golyós csapágyak vannak benne, kár pedig nem olyan régi modell, de gond ezzel sem volt, szóval remélem miután összerakom is hasonlóan megy majd.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #94816 üzenetére
Szerintem a legnagyobb hátrányuk majdnem ugyan az mint az elektromos autóké, azokat nem tudja mindenki tölteni, mert kevés az állomás, ezt meg valószínűleg javítani. Aki nem fővárosban lakik mekkora eséllyel talál a közelben egy szervizt aki látott már ilyen rendszert?!
Illetve nem mindegy a belépő szintű bringa felszereltsége sem, én láttam már pár gépet itt használtan, de majd 1000euroba kerültek, és nevetséges felszereltségük volt, úgy hogy használtan árulták.
Nem vagyok benne a témában, de biztosan tudom hogy a leghamarabb elkopó alkatrész az aksit, gondolom ebből adódóan az a legdrágább is. Egy jobb model talán bír 1000 töltést, de a belépőszint szinte biztos nem tud ennyit.
Én is szeretnék majd egy hardtail villanygépet, mert óriási buli lehet, viszont még mindig inkább ritkaság számba megy az ilyesmi, és amíg nincs rá komoly kereslet, adok alkatrészek és szervizek sem lesznek elterjedve mindenfele.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #94846 üzenetére
Itt azért kicsit megbillent alattam a szék.
"Egyébként pont a hardtail pedelec montinak nem látom semmi értelmét. Iszonyú merev váza van, és a hatótávja nem lesz sokkal nagyobb mint egy komolyabb fully-nak."Még talán messze van az elhatározás hogy villanygépet vegyek, de mindig is a hardtail érdekelt, főleg mert én inkább túrázni szeretek, és gondoltam ott nagy előnyökkel indul. Illetve mert sokkal olcsóbb karbantartani mint bármilyen am/trail montit.
Ennek majd lehet még utána nézek, hátha más is foglalkozik vele, de elég elszomorító lenne ha csak a fullos gépeken érné meg az elektromos rásegítés. Aki nem a hegyekben él, az mit kezd a 140es rugóúttal csupa 300méteres dombokon?!
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Drum 'n' bass
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpársportok
- Hardcore café
- Nintendo Switch
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- LeBron 21 "Optimism" EUR 44,5
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - 1 év garancia (AV1)
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- Seiko Sportura Kinetic GMT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen