Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
Hirdetés
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Szivárvány
lo ...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Novics
senior tag
válasz Maximum1 #46787 üzenetére
Óóó... bakker, nem is tudtam, hogy ilyenek váltók is vannak! Ha nem jön be az egysebességes tekergőzés, akkor meg is van, hogy mire cserélem a hátsó Campát. Mondjuk a SRAM nem fér bele az eredeti koncepcióba, de simán eltekintek akkor tőle.
Lassan egy hónapja tekergek ezen az áttételen, és azt hiszem megvan az igazi. A mostani 30-40-es szembeszélben is tudok vele haladni. Igaz 30 km/h fölött már nagyon kell kapkodni a lábamat, ha tekerni akarok, így inkább néha csak gurulok.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Maximum1 #46922 üzenetére
Persze, onnan töltjük a boltot is.
Viccet félretéve, én már a cigányokkal kapcsolatban semmin nem tudok meglepődni, ezek ehhez értenek, ezt tanulják kisgyerekkoruk óta, az anyatejjel szívják magukba a szélhámosságot. A jó ég tudja honnan szerezték (tudtommal tőlünk nem loptak el egyet se), de az valóban egy Revox 4.0, ráadásul teljesen új ahogy nézem. Viszont valószínűleg nem kapsz hozzá gyári papírokat, élettartam garanciát a vázra és egy év teljes körű alkatrész garanciát se.(#46923) syler123: Igen, ott dolgozom, gyárilag szerintem elég jó gumi van rajta. 700 X 40c Schwalbe smart sam. Ez bőven jó városba is meg földúton is kiváló. Persze ha csak aszfaltozol vele, akkor lehet rá tenni vékonyabb, simább felületű külsőt. A sisakot ettől függetlenül melegen ajánlom, akár egy olcsóbbat is, de legalább legyen valami. Sisak nélkül szerintem felelőtlenség bringázni.
Ha érdekel egy ilyen bicó, vagy megnéznéd akkor keress privátban. -
syler123
veterán
-
syler123
veterán
válasz Maximum1 #46979 üzenetére
Egész jól néz ki ez a Radon, mondjuk árban magasabb a Gepidánál, ha a szezonvégi árra gondolok, ami olyan 150k. A Scart 5 ami 500 euro, az csak picit drágább a Gepidánál, ránézésre a váz ugyanaz, csak a felszerelés más.
Mondjuk ezt a márkát nem igazán ismerem.[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
-
Normi™
őstag
válasz Maximum1 #47230 üzenetére
Nekem inkább montis a formája a bringámnak(Trek 8.3Ds 2014-es),így egy picit hülyén nézne ki annyira vékony.Nagyon jó gumik,nekem jobbnak tűnnek a continál.
truefx : Értem...érezhetően jobban ráz?LT2 van nekem most fent.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
ivana
Ármester
válasz Maximum1 #47236 üzenetére
Az mondjuk igaz, csak arra annyit mondtam, hogy ennyiért már kapni azt is, a bringát nem is néztem.
(#47238) truefx dead link
(#47237) Because Az úgy érzed kimegy alólad és a kimegy alólad között azért rendes különbség van. Főleg akkor vicces ha a montiról ülsz át 23-as kerekes outira, akkor egy ideig biztos ilyen érzés kerülget, de aztán megszokod. Függ a kerék merevségétől is, minél merevebb annál kevésbé akar "kimenni".
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz Maximum1 #47246 üzenetére
A második mellett döntöttem,valahogy azt ezeken a poros,kátyús utakon biztonságosabbnak érzem.Köszönöm a segítséged!
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
syler123
veterán
válasz Maximum1 #47529 üzenetére
Értem, ezt akkor hanyagolni fogom. Viszont a Trekking és a Cross között sok eltérést nem látok a Gumibordázatot kivéve (de kb még az is ugyanaz). Igazándiból én 95 százalékban főúton, aszfalton használnám, akkor nekem melyik lenne a jó választás? Pl a Gepida 500 crs az Trekking, míg a Radon Scart 5.0 és a Cube LTD CLS Pro pedig Cross.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Maximum1 #47519 üzenetére
Igazából ez nem azt jelenti, hogy a Lidl-s sisak rossz, hanem hogy kicsit vettél. Hiába állíthatóak hátul, ezeknek is van méretezése. Ha 6cm-re volt a füledtől, az garantáltan kicsi volt a fejedre.
Runner_fxr:
"Gondolod, hogy egy lidl-ös védőfelszerelést ugyan úgy tesztelnek, mint egy nagy múltú gyártó cuccat?"
Azért azt mindenképp hozzá kell tenni, hogy a biciklis sisakok kiképzésükből adódóan alkalmatlanok arra, hogy komoly baleset esetén védjenek. A biciklis sisakok arra lettek kitalálva, hogy ha eldőlsz biciklivel, lassú tempónál felfekszel a motorháztatőre, stb. akkor egyrészt megvédjék az ember arcát / fülét a sérüléstől, másrészt csökkentsék az agyrázkódás esélyét. Ha döngetsz lefele a lejtőn 50-el, és megdob valami és felkenődsz az aszfaltra, vagy mész a kereszteződésben és oldalról elvisz egy autó, ha 50-el közlekedő autóval frontálisan ütközöl, stb, az ellen gyakorlatilag semmit nem védenek, mivel ezekben az esetekben nem a fej, hanem a nyak sérülések szoktak problémások lenni. Annak a védéséhez pedig olyan bukósisak kéne, mint a motorosokon.
Mondjuk ettől függetlenül célszerű használni a sisakot, mivel biciklis (de igazából autós) közlekedésben a kis koccanások gyakoriak, és nem az hogy átrongyol az emberen 80-al a kamion. És kis koccanásoknál nagyon hasznosak, több hetes felépülést vagy életen át tartó sebeket lehet kiváltani velük.
Amiért elkezdtem írni az egészet, hogy ilyen ütközések kivédésénél meg nem sokat oszt-szoroz hogy lidl-s vagy nem lidl-s. Mondjuk ettől függetlenül kényelem terén ég és föld tud lenni a különbség, ha sokat van az ember fején, akkor szerintem minden pénzt megér egy drágább modell... De védelemben nem igazán jelentenek különbséget.Because:
Én nem attól félek, hogy balesetet szenvedek és meghalok. Hanem attól, hogy balesetet szenvedek és az arcom ottmarad a betonra kenve, vagy lebénulok, vagy agykárosodást szenvedek. Ezekben az esetekben nem "minden gond elszáll", hanem jön még egy csomó a meglévőek mellé.[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Maximum1 #47657 üzenetére
Legyen már annyi felelősséged, hogy ha valamit linkelsz egy internetes fórumba, akkor felvállalod, hogy hibáztál. Nyilván te is úgy látod, hogy nem illik tapsikolós mosolygós smile-t rakni egy ilyen linkre minden komment nélkül főleg. Oké, nem láttad, megesik, de aztán még neked áll feljebb, mert megjegyeztük, hogy hibáztál?
Nyilván így visszaszívom amit írtam, mert más, de érthető volt a reakcióm...
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #47653 üzenetére
Szerencsétlen ürge,ilyen banális esés! Rossz nézni is! Biztos már számtalanszor ereszkedett 100 fölött is és így kell összetörje magát! Ez a tipikus átesel a bringán amit támasztasz szerű baleset. Én is kábé 20-al mentem mikor leugrottam a bringáról ne üssem el a gyereket...1 óra múlva telenyomták a térdem vasakkal. Kollégám meg helyben állt a sílécekkel,mikor azok egy kis puklin előre csúsztak,ő hanyatt ereszkedett és elszakadtak térdszalagjai) Röhej néha ez az élet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz Maximum1 #48200 üzenetére
van itt minden mint a bucsuban (egy cross és egy 27,5-es monti)
folyamatosan bütykölök valamit rajtuk (szerencsére, hogy nincs autóm.. az mennyi pénzt vinne el )
ennek az alfinenak az árából sokat tudok szerelgetni, amit tényleg jobban élvezek mint a tekerés[ Szerkesztve ]
-
krx21
nagyúr
válasz Maximum1 #48200 üzenetére
Szerintem jó ha van első váltó is, ott nagyot lehet váltani gyorsan. Én többet használom mint a hátsót. Ha el kell indulni középső tányér, mikor már jól begyorsultam jön a nagy tányér, a hátsóval finomhangolok csak...
Ha csak hátsó lenne sokkal többet kellene váltani... Bár most divat, hogy előre nem tesznek váltót, hisz van már 11 fokozatú hátul is. Kiváncsi lennék, hogy ott a lánc mennyire hajlik, a legnagyobb vagy a legkisebb fokozaton...[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
válasz Maximum1 #48871 üzenetére
Buzis nem buzis, én sem szeretem se a csomagtartót,se azon a táskát, de ha 5 napra kell cuccolni,ráadásul az asszony fele cuccát is nekem kell cipelni,akkor nincs apelláta 😊 Oda kevés bármilyen hátitasi.
Nekem a Velotech a legszimpibb, árban se gáz és űrtartalomban is elég lehet. Ehhez képest a Kelly's vajon jobb annyival amennyivel drágább?[ Szerkesztve ]
-
entropy
tag
válasz Maximum1 #49381 üzenetére
Sima XC/CC-hez kell csak ami megfogott benne az a kék szín (illik a bringámhoz), meg mert profi cucc (állítólag) és nem túl vastag, kevésbé akad be dolgokba. A sípcsonton verést semmivel sem lehet megúszni, szal teljesen mindegy Most egy alap gyári kutyasz*ar pedálom van és gondoltam ha már veszek rendeset, akkor nem fogom sajnálni rá a pénzt, mert sokat számít. A cipőmet nem gondolnám, hogy letépné, nem DH-zni fogok vele.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Maximum1 #49913 üzenetére
Ebayt kerülném VÁM miatt, de külföldi webshopok szóba jöhetnek EU-ból, csak ötletem sincs hogy honnan kéne és ahol biztosan eredetit kapok.
Én igazából most nem a 2015-ös képről szeretnék többet megtudni, hanem úgy általánosságban, mitől sokkal drágább egy Deore-tól egy XTR és miért vesz XTR-t egy hobbi biciklis? Mert a súly egyáltalán nem érv az árhoz képest.
ivana:
Ez azért egyáltalán nem biztos, hogy így van. Ma már olyan alu ötvözetek vannak a világban, hogy nem ritka, hogy felülmúlja az acélt amellett, hogy sokkal könnyebb. Hozzáteszem a fogaskereket nem azon a részén könnyítik, ahol kopik, hanem onnan szednek ki "darabokat" amik csak a merevséget adják elvileg.
-
syler123
veterán
válasz Maximum1 #51582 üzenetére
Köszi!
Előtte 2,5 volt benne , onnan fújtam tovább, abból lett 4 bar, nehogy még eldurrantsam, de akkor még teszek bele, gondolom akkor nagyobb eséllyel kerülöm el a kátyú okozta defektet. Elöl van telo, de attól még akkor oda picivel kevesebbet teszek. Mondjuk a 6 bar-t maximumnak írja a táblázat, akkor elvileg 5-nek elégnek kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #51847 üzenetére
Igen, ez jó ötlet!
- Még azon variálok hogyan tudnám a stucnira szerelni. Mert nekem a montin nem látható szögben állna, csak ha valamit alászorítanék adapterként. De arra meg nem vitt rá a lélek.... egyenlőre :-)Dell 5580 - i7 - akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7_akku_5o/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen