Hirdetés
- iPhone topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- VoLTE/VoWiFi
Hirdetés
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #69395 üzenetére
Teljesen rosszul látod, merev vázban több értelme van a 29"-nek. Annyi sok jó, fordulékony 29" van, hogy ezt nem lehet rájuk húzni, hogy nem fordulékonyak. Vázgeometrián múlik. Komolyabb 130mm és felette lévő fully gépekbe már valóban kijöhetnek a nagyobb kerék hátrányai, de ez sem ilyen fekete vagy fehér, mert nyertek már enduro versenyt is 160mm-es 29" fullyval. Merevben szerintem átlag felhasználónak pont semmi szüksége a kis kerékre, sokkal többet profitálsz a nagyobból.
(#69237) zoli03: Igaz, ha pontosan akarunk fogalmazni, akkor az valóban 6-os csavar, csak 5-ös a feje. Bár ez az ő szempontjából most mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nincs semmi baj az egészséges, fehérje dús étrenddel. Csak sokszor látom azt, hogy túlzásba esnek emberek. Próbálnak tartani egy testépítő verseny diétát úgy, hogy igazából a sport tevékenységük ezt nem is indokolná. Ráadásul hosszútávon pl nem igazán egészséges, mert egyoldalú és csak arra van kihegyezve, hogy a lehető legalacsonyabb legyen a testzsír százalékod, maximális izommegtartás mellett.
dokee78: Mielőtt cserélsz, próbálj ki pár gépet, nehogy mellényúlj. Ha nem annyira sürgős, menj el a szeptemberi mozgásvilág tesztnapra, csillebércre. Ott egy helyen rengeteg féle hegyikerékpárt kipróbálhatsz.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #69427 üzenetére
Persze. Meg lehet nézni egy hosszútáv futót, vagy egy sprintert. A hosszútávfutók 50kg-ot nyomnak vasággyal együtt, míg egy sprinter 80kg szín izom. Akárcsak egy országútis vagy pálya kerékpáros között lévő különbség. Egyszerűen funkcionálisan nincs szüksége egy hosszútávokat kerékpározó embernek nagy izmokra a felsőtestén. Még a lég ellenállásban is rosszabb lenne, súlyról nem is beszélve. Az edzése által így alakul át, a szervezete alkalmazkodik a körülményekhez. Bár nem vagyok pontosan tisztában egy profi országútis étrendjével, de azt látatlanban lefogadnám, ha azt a kalória mennyiséget, fehérjét, szénhidrátot, vitaminokat, kiegészítőket (anabolikát) amit egy profi a tour-ra való felkészülése alatt elfogyaszt, megenné mondjuk egy csak edzőteremben súlyzózó férfi, elég keményen kigyúrhatná magát.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #69482 üzenetére
Nem halott a 26"-os piac, csak nyomott az ára. Azt se felejtsd el, hogy szezon közepe van, ilyenkor könnyebb eladni mint mondjuk januárban.
A sor és lánctányér kopás könnyen észrevehető, mert a fogakba egy vájat kerül. Lásd a pár hsz-el feljebb lévő képek. Ott egy kopott sor és kopott lánctányér, na olyan ne legyen.
A lánc nyúlást láncnyúlás mérővel tudod ellenőrizni.
A villa kérdése már nehezebb, ránézésre ami látszik, az a becsúszó. Értelemszerűen kopás és karcolás ne legyen rajta. Illetve első féket behúzva, megmozgatva előre hátra ne kotyogjon. Az összes állítási lehetőség, visszaút, lock, esetleg compressio működjön. Telópumpával fújj is rá, hogy működik jól a szelep.
Viszont bele sajnos nem látsz, ahhoz szét kell szedni, de ha kopás nincs, nem kotyog és működik rajta minden, akkor remélhetőleg nincs nagy gond.
Oldalról nézd meg nincs e megütve és elhajolva. Bár az menet közben érződik egyből. Fékhídnál, papucsnál repedések előfordulhatnak, ezt a területet különösen nézd át.
Vázat ugyan így. Gyári fényezése legyen, ha át van fényezve az gyanús. Gyáritól eltérő matrica ha van rajta, azt érdemes leszedni, pláne ha olyan helyen van ahol behorpadhat, vagy hegesztés közelében.
kerekek szépen forogjanak, oldalirányban mozgasd meg, nincs e kottyanás. hajtóművet oldalirányban úgy szintén, kottyanás itt se legyen. Eredetiségét igazoló papír nem árt ha megvan, egy sima adásvételi önmagában kevés ahhoz, hogy igazold, hogy a tiéd a kerékpár. Bár ez inkább drágább kategóriánál kiemelten fontos.Én 29"-es kerékméretet ajánlok, hacsak nem vagy törpenövésű. Merev vázban ebből profitálsz a legtöbbet. Olyan sebességet merev xc géppel úgy sem lehet menni, durva terepen, hogy hiányozzon a kisebb kerék játékossága. Viszont kevésbé ráz, jobban tartja a tempót.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Vasinger! #69493 üzenetére
250k-ig bezárólag annyira talán nem kell ettől tartani. Ilyen értékű bringát nem fognak külföldről lopni, inkább a nagy értékűeket. Ha meg itthonról durrantott, azt nem hinném, hogy fel merik tenni egy bikemag apróra vagy testbike apróra. Rengetegen nézik ezeket az oldalakat. Létezik ilyen rendőrségi adatbázis is, ha oda regisztrált az eladó, akkor az is elegendő. Vagy kérd el az előző adásvételit. Bár azt is meg lehet hamisítani.
Laox: Esetleg nem a fékbetétek mozognak benne? Kis játéka lehet a betéteknek, az még normális.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Sajnos ezzel nem nagyon tudsz mit kezdeni, mint ahogy zoli is írta, tekeredik. Tárcsaféknél amúgy is normális jelenség ha néha cicereg, kanyarokba beleér. Masszív átütős villáknál, vázaknál kevésbé van ilyen jelenség, de még néha ott is előfordul. Azon is múlik mennyire nyomja ki a dugattyú a betéteidet. Ha nagyon kicsi a rés akkor gyakrabban csilingel a tárcsafék. Ha jól le van légtelenítve, elegendő a rés a betétek és a tárcsa között, akkor be lehet úgy állítani, hogy szinte alig érjen bele.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Ati007 #69700 üzenetére
Ha teheted mindenképpen menj ki. De mind a 4 napra, mert még talán az is kevés, hogy körbejárd az egészet. Egy kb 120 oldalas kis füzetet nyomnak a kezedbe a bejáratnál, ebben vannak a kiállítók és pavilonok leírásai, elhelyezkedése. Irdatlan méretű a kiállítás.
Ahogy nézem csak a kerékszett a különbség, ott meg van egy közel 500 eurós difi, így megérheti a 300 euro felárat. Ráadásul a keréken érzed meg a legjobban a súlycsökkentést. Én a drágábbat venném.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csikosben777 #69915 üzenetére
Hány centi magas vagy?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csikosben777 #69917 üzenetére
Az az országúti amit belinkeltél, 49 centis vázzal rendelkezik. 181 centihez az nagyon kicsi. Neked minimum 56 centis kéne.
Az a cube cross pedig 46 centis. Megint csak kicsi, a méretre nagyon figyelj, mert baromi kényelmetlen lesz nem ideális méretet használni.
Egyébként vannak jobb vételek annál, például: [link]
Legalább az 52 centis méret kéne cross trekkinkből, de nincs kizárva, hogy az 56-os lesz a kényelmes. Belső lábhossz függvénye is. -
Runner_fxr
Ármester
válasz -=RelakS=- #69923 üzenetére
Ilyen vázak mindig is voltak. Cube AMS 100
deicide: Ezzel csak annyi a baj, hogy még ha nem is hamisítvány, semmi nincs a kezedben, hogy igazold, hogy valóban a tiéd. Ilyen nagy értékű bringákat előszeretettel lopkodnak külföldről, ha valahogy előkerül a tulaj, az adásvételi ez esetben semmit nem ér sajnos. Én ezért óvatos vagyok az ilyen gépekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -=RelakS=- #69931 üzenetére
Ilyen is volt már anno több mint 20 éve. [link]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -=RelakS=- #69933 üzenetére
Itt egy szebb példány belőle. Manitou FS 1992 Hát mit ne mondjak, még mai szemmel nézve sem egy csúnya gép. Volt is belőle az aprón egy eladó, de hamar lecsaptak rá. Gondolom valami gyűjtő.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -=RelakS=- #69936 üzenetére
Nem tegnap volt, kb akkortájt kezdett érdekelni a mtb téma komolyabban. Gondolhatod, anno ez a gép mekkora szám volt. Szerintem komolyabb dolog volt, mint ma egy 3 millás csúcs karbon gép. Már egy olyan Manitou villa is egy hatalmas Isten császár dolog volt. Felmentél Normafára és mindenki úgy csodálta mintha ufo-t láttak volna. Más világ volt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Sterilzona #69976 üzenetére
Nem tudom milyen villád van, de az olcsóbb suntour villákba 1db csavar van a jobb szár alján. Ha ezt kitekered, szét tudod húzni a villát. Valószínűleg koszos, nincs kenése, azért mozog darabosan.
Krisz79: Engem nem hiszem, de a kollégám simán láthattad, mert neki van az autóján a Bergamont felirat, illetve a céges furgonon is van.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Sterilzona #69995 üzenetére
Jobb minőségű telókba van értelme a jobb kenőanyagnak. Például Motorex prepM. Az olcsó suntourba nem ragoznám túl ezt a kérdést, valami olcsóbb teflonos szilikonzsír elég oda. Sok nem kell bele, alaposan ki kell tisztítani, aztán csak kicsit a szimmeringet belülről.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dokee78 #70058 üzenetére
9-es rendszerhez új agy is kell majd, befog férni szerintem, mivel gondolom 135mm-es a vázad papucstávolsága.
Viszont tisztában vagy azzal, hogy ehhez mi mindent kell majd cserélned a 9-es soron kívül? Kell fűzetned egy új kereket, bár lehet jobban jársz egy új komplett hátsó kerékkel. Aztán 9-es hajtómű, 9-es lánc, 9-es váltókar, 9 fokozatot támogató hátsó és első váltó. Szerintem jobban jársz ha eladod a bicót és inkább veszel egy gyárilag 9-es rendszerrel szereltet.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az egyik legalapabb shimano váltó (TY21) nem fog rendes működni 9-es rendszerrel, ez még viccnek is rossz. Nem a láncméret a gond, vékonyabb lánc mindig felmegy, a váltó kialakítása nem jó hozzá. Nincs akkor átfogása.
Crytec210: Szerintem is teljesen jó a 8-as rendszer. Most én is ilyet használok melóba járós, mindenes gépnek. Egészen megszerettem ezt a bicajt. Tökéletesen elég, nem is drága a karbantartása. 6-7-es rendszerekhez képest tartósabb és jobb is. Egy integrált hajtómű azért kicsi hiányzik a merevsége miatt, esetleg annyit fogok rajta fejleszteni, máshoz nem nyúlok.
-
Runner_fxr
Ármester
Többször is említette, hogy rockrider 340-e van, azon pedig a ty21 van. Azért az exage váltót ne hasonlítsd a ty21-hez. Bár régi, de jóval magasabb szintet képviselt. 7-8-as rendszer között több a mozgástér, a 9-es egész más tészta, sokkal érzékenyebb a megfelelő komponensekre. Meg egyáltalán, ha már annyi pénzt költ valaki, hogy 7-ről 9-re fejlesszen, akkor már illik rendesen megcsinálni.
Crytec210: Bírja a gyűrődést, 30-as külsőkkel még teljesen jól elvan a városban. Lezárni mondjuk én sem zárom le sehol. Csak nagyon ótvar bringákat nem durrantanak meg rögtön.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Norbika88 #70124 üzenetére
Arra azért figyelj, hogy ha meg is csináltatod, a nyerget ne húzd ki a max jelzésen túl. Ha nem látszik a jelzés mert lekopott, akkor minimum 10 centi maradjon a vázban a nyeregcsőből. Ez a repedés tipikusan ilyen jellegű probléma, ami a felhasználó hibájából történik leggyakrabban. Egyébként a minőségi hegesztés nem olcsó.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz korcsillio #70169 üzenetére
Nem éri meg. Jófogást amúgy is érdemes kerülni ha bringát nézel. Ott többnyire olyan hirdetések vannak amik a nem hozzáértők átb@szására jók, másra nem nagyon. Inkább bikemag.hu, testbike.hu, bár ott is bele lehet szaladni irreális árakba.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz korcsillio #70176 üzenetére
Inkább kereskedőtől vegyél használtat, vagy vásárlás előtt vidd el átnézetni. Ha nem értesz hozzá bárki könnyen átverhet, még egy olcsónak tűnő bringával is, mert nem tudod mit kell nézni. Inkább bukj el pár ezer ft-ot egy átnézetésen, mint bukj esetleg 30-40 ezret, vagy többet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csibuka85 #70211 üzenetére
Szerintem ha el akarod cserélni arra cross trekkingre, akkor minimum 50k-t kérj rá.
Nem tudom merre jársz túrázni, de nem lehet, hogy az edzettséged nem elegendő? Azért sokkal nem lesz könnyebb az a cross trekking amire cserélni akarod. Jelentős gyorsulást inkább egy fitness vagy országúti bringa adna, mert ott jelentősebb a súly csökkenés is. Azért egy vékonyabb külsővel nagyobb nyomáson haladósabb lesz ez a monti is. Viszont arra készülj fel, hogy a komfort az jelentősen rosszabb lesz ha lecseréled. Aranyközépút egy 29"-es monti lenne cross külsővel. Azért próbálj ki mást is mielőtt döntesz. -
Runner_fxr
Ármester
válasz ghost364 #70350 üzenetére
Hát nem tudtad? "Magyarországon az egy főre jutó bunkók száma kettő"
Tulajdonképpen már nincs is értelme felhúzni magunkat bármi nemű primitívségen, megszoksz vagy megszöksz. Kb ennyit lehet tenni.Engem ami leginkább kiakasztott, hogy sokszor 5 percig is állok a zebránál mire megáll valaki átengedni.
Melóba menet, rendszeresen át kell mennem egy forgalmas zebrán ahol egy 2 sávos főút van. Nagy szerencse kell hozzá, hogy hamar átengedjenek. Aztán ha az egyik sávban kegyeskednek is megállni, attól még a másik sávban simán halad tovább a kocsisor. Nem egyszer volt olyan, hogy megáll a külső sáv, elindulok a zebrán, majd az autó takarásából 60-al átsuhan előttem egy autó a másik sávban. Miután megpillant a szeme sarkából satufékkel megáll a zebra után, mintha az bármit is számítana. Olyan is volt, hogy satufékkel megáll a zebra előtt, a mögötte lévő meg telibe vágta és átlökte a zebrán előttem. Teljesen érthetetlen számomra, hogy embereknek mi jár a fejében, amikor látja, hogy áll egy kocsisor a zebra előtt, erre ő még átslisszol a másik sávban gyorsan, nem foglalkozva azzal, hogy akár egy babakocsit is kitolhatnak elé.
Persze én ezekre számítok, ha megbíztam volna az autósokban, már kb 10-szer kinyírtak volna ott.
Volt idő amikor annyira felb@szták az agyam, hogy pár perc várakozás után beijesztettem, amikor már majdnem a zebra előtt volt egy autó kitoltam egy húsz centire a bringát majd gyorsan visszahúztam. Ilyenkor ijedtségükben átrántják a kormányt a mellettük lévő sávba. Majdnem baleset is lett belőle, bár megérdemelnék, de inkább felhagytam ezzel, kivárom türelmesen a sorom, és b@szok az egészre, mást úgy sem tudok tenni. Már nem is küldöm el a kurv@ anyjába ha ki akar nyírni, csak nevetek a seggfejeken.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ígyvanferi #70362 üzenetére
Persze vannak olyan helyzetek amikor előzékenyebbek, de sok helyen nagyon nem ez a jellemző. Én Budapestről tudok nyilatkozni, mivel itt közlekedem kerékpárral, napi rendszerességgel. Tulajdonképpen engem már nem is az zavar leginkább, hogy várnom kell ott ahol elvileg elsőbbségem lenne, hanem az, hogy amikor megadják az elsőbbséget, mások ezt telibeszarva, elszáguldanak úgy, hogy iszonyatos balesetveszélyt idéznek elő. Még is mit képzelnek magukról? Hogy merik ezt? Bárkit megölhetnek.
Nagyjából ilyenek járnak a fejemben ilyenkor, már az nem érdekel, hogy engem mikor engednek át.
És a legmegdöbbentőbb, hogy ezt leginkább átlag emberek művelik, nem kopasz, nagydarab, tetovált, csibészek, ahol dübörög a zene és kb már meg sem lepődsz rajta. Hanem 40-es nők, 20-70-ig férfiak, teljesen átlag emberek. Félelmetes.
Nem azt mondom, hogy én vagyok a szabályosság példa képe, és még soha nem mentem át piroson, meg semmi szabálytalanságot nem követtem el, de azért a józan eszem szerintem mindig a helyén volt. Legalább is mást nem hoztam közvetlen életveszélybe.Crytec210: Igazából nem jó, de mást nem nagyon tudunk csinálni. Itt jönne be a képbe a hatóság szerepe. Ténylegesen kéne nagyon szigorúan azokat is büntetni akik megérdemlik, nem csak pénzlehúzás céljából, csip-csup ügyekért, hanem a kirívóbb helyekre oda állítani rendőröket és a kurv@ anyját is lebírságolni mindegyik gyökérről amelyik közvetlen életveszélybe sodor másokat.
ghost364: Nincs közlekedési kultúra, intelligencia, türelem, se normális bringa utak. Persze, hogy egy nagy káosz az egész.
---Lasali---: Engem leginkább az bosszant fel amikor behozzák szervizre a pincében 10 éve pókhálósodott, vagy agyonhasznált bringát és 500ft-ból akarják feltámasztani. Szó szerint egy szarrá repedezett külsőt nem akarnak rajta kicserélni 2.990-ért, de elvárják, hogy felelősséget vállaljak a munkámért. Csak azt nem tudom, hogy még is, hogy, ha semmilyen alkatrészt nem akarnak kicseréltetni? Értem én, hogy a vaterán vették esetleg 10 vagy 15-ért, de ettől még a csere alkatrész új, nem 30 éves. És valóban, láthatóan anyagilag nem a legszűkölködőbb emberek ezek. Drága telefon, jó autó stb. Sokan tényleg úgy gondolkodnak hogy a kerékpár az ingyé van mert nem kell tankolni, meg ha a madars teszkóban van 39990-ért akkor ne akarjam már megmagyarázni, hogy megéri 150-ért bringát venni. Egyébként a decathlonnal nehéz versenyre kelni 100k-ig bezárólag, sajnos ezen az árszinten nagy csodák nincsenek más gyártóknál se. Persze minimális különbségek fellelhetőek, de ezzel nem lehet meggyőzni a vásárlót. Igazából 100k felett van értelme kerékpár boltban gondolkodni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #70463 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gergo5991 #70473 üzenetére
250k-s bringa 80-90-ért neked hol fél ár? Azt is elfelejted, hogy 3 év alatt az új árak is feljebb mentek. Illetve az olcsóbb modelleknél nem szokott akkora értékcsökkenés sem lenni mint a drágábbaknál.
csibuka85: Nem rossz kis bicaj, kb árában is vetted.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz felhasználó1 #70540 üzenetére
Több minden is okozhatja. Első körben a pedált kitekerném, megtisztítanám a meneteket, majd bezsírozva visszatekerném. Illetve a hajtókar csavart is kitekerném és zsírozva vissza. Ha még mindig kattog, akkor kiszedném a középrészt, menet tisztítás majd bezsírozva vissza.
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
Valamit valamiért. Nyilván az új drágább. Ha használt kell, kérj nagyfelbontású képeket, azon sokmindent lát egy hozzáértő szem. Utána azt már el lehet dönteni, hogy van e értelme elindulni megnézni a bicajt. Értelmes mtb, valódi mtb használatra, használtan se lesz 100k-ért. Cross esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ennyire szűk látókörű emberrel én biztos nem foglalkoznék. Ja hogy ő fingért akar perecet? Hagyd rá, vegyen amit jónak lát. Te próbáltál segíteni, ha nem fogadja meg a jótanácsot az legyen az ő baja. Montit aszfaltra csak nagy kerékkel érdemes venni. 26"-al semmiképp. Inkább cross.
Crytec210: Mtb felhasználásra manapság már alap a hidrós tárcsafék, árban sem elérhetetlen. Aszfaltra valóban nem létszükség. Bár használni jobb.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz flash- #71003 üzenetére
Terepen a cross trekking gyakorlatilag használhatatlan. Ezek a bringák jó minőségű földútra lettek kitalálva. Ide pedig akár a 37-622 külső is elég lehet ha bütykös a mintázata. A smart sam bütykös, megfelelő külső a föld utakra. 42 nem sok különbséget jelentene, de valamennyire talán megéreznéd, hogy kényelmesebb. 47 már neccesen fér be egy cross trekkingbe, de ott már biztos éreznéd, hogy kicsit jobb a tapadásod. Viszont aszfalton lenne lassabb. Én maradnék a 37-nél, ha elkopik utána esetleg egy 42. Terepen jobb használhatósághoz inkább egy mtb kéne.
-
Runner_fxr
Ármester
Én úgy tapasztaltam, hogy a 30mm-es becsúszós újabb Suntour xcm-ek egész jók már. Arra teljesen elegendőek, hogy valaki megismerkedjen a hegyi kerékpározással, megbízhatóan teszi a dolgát. A speed lockout-al kicsit nehezebb emberekhez is be lehet állítani. Egész jól mozognak, nem annyira kolbász mint a 28mm-es becsúszós. Viszonylag sportosabb használatra is jó lehet egy ideig, de ilyenkor az élettartama jelentősen csökken. Persze mindenképpen érdemes cserélni egy minőségibbre idővel. Városi használat mellett valóban sok évig teljesen jól működnek, különösebb karbantartás nélkül is. Rendszeres hegyi használat mellett azért érdemes időnként szétszedni, kipucolni, megkenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen