- Elnéztük a mai dátumot
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz promagus00 #92008 üzenetére
Nos igen, egy defekt miatt tényleg muszáj képként beilleszteni egy 7 MB-os fotót
Legalább jpeg lenne png helyett...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz balintka #92135 üzenetére
Én nemrég építettem át a bringát 2*10-re (11-42T fogaskoszorúval, fuckyeah). A Deore 610 és 615 között töprengtem, előbbi lett. A váltó hibátlan, de nem bánnám, ha rázós terepen kevésbé csattogna a lánc. Az XT felárát biztos nem fizetném meg, de a Shadow+ szvsz jó dolog lehet.
Néha karban kell tartani, és cserélhető is a "kuplung" (angolul clutch, magyar nevet nem tudok)[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz geotigris9 #92509 üzenetére
Az egyébként hogy a csöcsben van, hogy csak úgy lefordul a külső a felniről? Ráadásul 2x
Ennyire alacsony nyomással mennek a tubeless kerekek?rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Játékos #93321 üzenetére
Ha a szélesebb fajta (talán 35mm?) szabadonfutó van a bringán, akkor egyáltalán nem muszáj agyat cserélni.
A 10 seb. váltó és váltókar viszont egyáltalán nem kompatíbilis a 7/8/9 seb. fogaskoszorúval, mert a 10 seb. rendszernek más a bowdenhúzása.
Ha cserélsz, akkor a fogaskoszorút, láncot, váltót és váltókart egyszerre tedd fel.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz ShiTmano #93577 üzenetére
De ki az az állat aki a gyakorlatban így használja!? Szerintem épeszű ember nem.
Én
Néha direkt úgy megyek (pl. folyó gátján), hogy elöl csak kis tányér, hátul pedig a 13T és 11T lánckerekeket használom, hogy ez is kopjon. Különben soha nem használnám ezeket a lánckerekeket, csak dísznek lenne a bringán. Így egyenletesebben kopik az összes lánckerék/tányér. Kiállva tekerni pedig nem szoktam.
Ez szerintem elég logikus és praktikus érv ahhoz, hogy ne tartsam magam hülyének.Az első váltót pedig be lehet úgy állítani, hogy semmilyen keresztbe váltás esetén se érjen bele a láncba.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Azért kíváncsi lennék, hogy a 22/32T-nél hogy raknál fel kisebbet előre
"Sajnos" egy régi össztelós bringám van 2.35-ös terepgumikkal, és pörgetni szeretek, ezért a 32/11-es végáttétel csak dísznek vanShiTmano
Nem rövid kanalas a hátsó váltóm, ezt honnan szedted?[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz trialboj #95489 üzenetére
Nem szeretnék negatív lenni, de én attól félek hogy ha csak 1 fele ilyen érdekes szép kalandos túrára elutaznék, utána egyáltalán nem tudnám értékelni azokat a helyeket ahol nekem napi v heti szinten esélyem van tekerni.
Nézd, én pár hete az Isonzó partján traileztem, aztán 2 hét múlva a Börzsönyben, a Vasfazék-patak mellett egyáltalán nem éreztem azt, hogy az az ösvény nulla lenne az Isonzóhoz képest, pedig ugye sokkal jobb volt az előbbi...
Minden jó helynek megvan a maga varázsarip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Ronald #96270 üzenetére
Ezek nem akciós árak, csak kamuznak. Ezek a "normál" árak, csak vevőcsalogatóan néz ki, ha egy kb. 150 ezres bringát 350-ről leakcióznak 190-re.
A helyedben bemennék egy bringaboltba, ott jobb vételek vannak. Pl. BP-n a Berguson, elég nagy készlettel dolgoznak, lehet válogatni. De van még pár...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
felniteszt Danny MacAskill-módon
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz cozmo #101153 üzenetére
Én speciel ugyanazt az Alivio hátsó agyat használom már kb. 10-12 éve, eddig 2 kónusz cserén kívül más baja nem volt. Mondjuk keveset megyek, de azt főleg terepen, és 95-100 kg vagyok.
Egyébként én is láttam már a kb. semmitől elhajló tengelyt egy 525-ös Deore első agyban...rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Sleek #101400 üzenetére
Biztos, hogy még sokáig lesznek cuccok 8 seb. rendszerhez. De még a 7 seb. cuccok se koptak ki a kínálatból.
A 8-9-10 seb. fogaskoszorúk ugyanolyan szélesek (legalábbis MTB-n), vagyis amire felment a 8 seb. fogaskoszorú, arra felmegy a 9-10 seb. is.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Sleek #101420 üzenetére
Én ugyanazon az MTB agyon használtam 8, 9, és most 10 seb. fogaskoszorút is.
Ha 10 seb-re váltasz, mindenképp új hátsó váltó kell, más a bowden húzása. A 8-9 seb. bowden húzása egyezik. Figyelj a kompatibilitásra.hátsó váltó is görbe kicsit
Lehet a váltótartó fül is görbe.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Tothgera30 #101644 üzenetére
Klassz
Lőnél nekem egy közeli fotót a hátsó váltóról, miközben az 50t lánckeréken van a lánc?rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz IMIIKE1998 #101728 üzenetére
Nem tudom, mennyiért vetted, de nem adod olcsón.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz cozmo #102094 üzenetére
Nekem ilyen, szintén 42t-s fogaskoszorúval. A két csavar ugyanolyan magasan van, emiatt jobban be tud nyúlni a fogaskoszorú alá a váltó. (RD-M610)
szerk.
10 sebességesből is van már olyan, ami "hivatalosan" is boldogul a 42t-s fogaskoszorúkkal.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done