- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Yettel topik
- Magisk
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz Maximum1 #251911 üzenetére
Alföld. Azért itt is vannak olyan rövidebb szakaszok amik meredekek. Főleg városon belül vannak hirtelen szintkülönbségek.
De fotózhatok egy két gyöngyszemet, milyen meredek.
Amúgy az a titok, hogy hosszú éveken át izomból tekertem, így nem nehéz nekem feltekerni, 10 évig meg singlespeed biciklim volt. Azzal lehet erősödni rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #251960 üzenetére
Az egy 15 éves cikk! Azóta ezek a vázak igencsak elavultak. Eddig akárhány mostani karbon vázat/biciklit néztem, mind monocoque, mást nem is gyártanak. Még az AliExpressen található noname vázak is mind egy darabból vannak.
Persze régen alu muffolás is volt és ebbe ragasztották bele a karbon csöveket. De ezeken már túllépett a technika. Még a noname kínai gyárak is már megugrották már ezt a szintet.
-
Fall-N
veterán
válasz mpierre #252024 üzenetére
Sajnos átütő tengelyt nem tudsz a vázba rakni, ha 9 mm gyorszáras a papucs. Eleve kisebb a tengely számára a nyílás, másrészt az átütő tengelyes vázban furat van, nem nyílt a papucs. Olyan ritkán van, hogy cserélhető a papucs a vázon, de létezik olyan is. Elől villát vagy teleszkópot cserélve könnyű átállni. Más kérdés, hogy megéri-e.
-
-
Fall-N
veterán
Én ragasztanám. Az a baj, hogy bármi más nem fog érdemben segíteni. Érdemes olvasni tapasztalatokat FB-n, testbikeon. Zsírral elvileg nem szabad bepréselni, mert akkor mozogni fog egy idő után az egész és kinyúlik. Utána recseg, ropog. Kormánycsapágynál is a beütőcsészét szárazon szabad csak préselni. Az elv ugyanaz, csak itt műanyag adapter van. Elvileg egyszer használatos, azaz ha kiütöd, akkor sérül és azonnal cserés.
Vannak még speciális adapterek, amik egymásba csavarhatóak. Elvileg pont a mozgás kiküszöbölésére valóak.
Látom közben írod, hogy a SRAM zsírzást ajánl. Nem tudom, a milliós karbon vázakba is szárazon préselik be.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252105 üzenetére
Amúgy mi volt a kormánycsapágy hiba oka? Kíváncsi vagyok.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252116 üzenetére
Van ilyen. Például valamelyik merev villánál láttam, higy írta az ebike, hogy el kell távolítani a festést a villanyakról, mert nem megy fel a gyűrű. De a sokat emlegetett vágott gyűrű a legjobb. Azt kézzel fel kell tolni a tövéig.
Most nekem is aktuális lesz, mert megjött a Suntour levegős telóm és arra is fel kell rakni a gyűrűt. Próbálok helyben venni egy vágottat, hátha valaki tart.
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #252119 üzenetére
Nem írtam ilyet. De ha jól be van lőve a nyomás akkor elég aktívan mozog. Tisztában vagyok, hogy sosem lesz olyan jó egy Solo Air, mind egy Dual Rebound villa (vagy Debonair), nyilván a negatív kamerás csillapítás ezerszer jobb, mint az olajpatronos.
Na meg az sem mindegy milyen technikával készül. Egy Manitou teljesen más (pl. ABS+), mint egy RS vagy egy Suntour.
-
Fall-N
veterán
Eddig nem volt Remote Lockout a telómon és a neten sem találtam róla infót. Tehát a bowdenhez milyen bowdenház kell? Ha jól sejtem fékbowden ez és fékbowdenház kell hozzá. A huzalt adták a karral, viszont bowdenházat nem. Nem is baj, mert úgyis a saját piros Jagwire megy rá.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252156 üzenetére
Az, hogy a csillapítást nem egy olajpatron végzi, hanem egy levegős kamra. Jobban be lehet lőni a nyomással. Bár gondolom itt is más a karakterisztikája, mint amikor az olaj löki vissza a becsúszót. Ha jobbnak nem is jobb, de más. Hétköznapi embereknek szerintem egy Solo Air is bőven jó és elég.
gordonfreeMn: Van az is itthon, akkor abba húzom majd.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252177 üzenetére
Köszönöm. Futólag néztem csak. Útólag megnéztem, tényleg váltóbowden van a karban. Sok gyári biciklin fékbowdenházba húzva láttam kép alapján (azaz 5 mm vastagságú), ami fölösleges, mert nincs akkora erőátvitel. Leírást meg sehol sem találtam. A telóhoz szlovák nyelvű user manual jött (Muziker), így nem sokat értek belőle. Nem tudom miért nem angol nyelvűt adnak mellé, ha látják, hogy Magyarország a célország.
Már csak egy telópumpát kell vennem hétfőn, Alzáról jön majd a ZTTO csillagbeütő. Vicces módon fele annyiba kerül, mint AliExpressen.
FireKeeper: Milyen fejlesztés lesz? Látom van karbon villához A-Head expander, latexbelső (?), meg talán küllőkulcs.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252183 üzenetére
Gondolkodam, hogy vegyem-e meg, mert kábé egyszer vagy kétszer fogom használni, de így gyorsabb lesz. Van rá sok hack, például dugókulcs + csavar.
Viszont villanyak fűrész megvezető sablont nem veszek. [link]
Azt nem tudja valaki mekkora műanyag csövet kell venni a villanyak központosító gyűrű felütéséhez, ami passzentos az 1 1/8"-os csőre?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252233 üzenetére
Köszi, akkor 32-es kell.
Because: Na ez egy furcsa szörnyeteg. Menni biztos élvezetes vele, de nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252236 üzenetére
Én is így vagyok vele. Egész arzenál célszerszámom van. Szervizelésre amúgy is jól jön. De amit tényleg öt évente egyszer használok azt nem veszem meg. Esetleg AliExpressről, ott fillérekért kapni.
Villanyakat kézi fémfűrésszel tervezem vágni, tudok szépen egyenesen vágni. Flex is van itthon, de nem akarom azzal inkább. De megnézem, ha van itt helyben olcsón csővágó akkor veszek azt. A vízvezetékhez való töredékébe kerül a biciklis változathoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252242 üzenetére
Olyan nincs, hogy széleslátó kamera? Nálam, ha 0,6x-os "zoom" van, akkor kapcsol át a széleslátóra.
-
Fall-N
veterán
válasz RAiN91 #252277 üzenetére
Igen manapság az. Egyedül a millió fölötti eBike kategóriában értékelhető valamennyire, de ott is van jobb.
Az analóg Csepel MTB-k terén a Woodlands 29" Pro lenne a "csúcsmodell" 250ezer Forintért, amiben vicc kategória felszerelés van. Suntour XCT alap rugós teló (még csillapítás sincs benne, de legalább nehéz), ezer éves Tourney hajtás és váltás. Ennyi pénzért szarrá alázza a Decathlon.
Ami viszont tényleg jó, az az alu fixi/outi/városi RoyAL, TorpedAL vázak. Városba jók, de inkább klasszikus geometriájuk van, nem modernek.
Szerk.: Van Woodlands Pro 2.1 Alivio váltással és szintén alap XCR telóval, 315ezer Forintért. Szintén no comment.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Na ez jó kérdés. Asszony alacsony átlépésű Cruiser biciklijén van a gyerekülés és megszokásból én is át akarom tenni a lábam hátul, de nem megy. Férfi vázra emiatt nem is tennék gyerekülést. Akkor vennék inkább egy női vázas, régi MTB-t vagy trekkinget bagóért. Mondjuk utálok is menni a biciklijével. Nagy ritkán szoktam, ha valamiért nekem kell oviba vinni a gyerkőcöt.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252306 üzenetére
Ha jó az állaga, miért ne lenne jó? A Manitou sem egy kispályás gyártó. Sőt létezik Suntour zsír is.
Szerelő ismerős sem márkás zsírt használ, hanem sima gépzsírt, általános célokra (nem telóhoz). Mondjuk én ha ebből élnék akkor Motorexet vennék.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252345 üzenetére
Az sem mindegy mennyi ideig dekkol a raktárban. Ha évekig ott áll simán kiszáradhat a szivacs.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #252353 üzenetére
Inkább sokan csak nyomott áron vesznek meg használt cuccokat. Én is úgy vagyok vele, hogy nem vagyok hajlandó a szarrá karcolt alkatrészt megvenni 2/3-ad áron.
Telókat nézegettem és értelmes áron nincs használtan. Akkor inkább rádobok pénzt és megveszem újan. Arra legalább van garancia és nem kell szervizzel kezdeni. Viszont ha nyomott áron van, akkor elgondolkozom rajta.
Váltókarokat is néztem, amikor 9s Deore váltó volt tervben. Használtan az új 10s XT árában (25ezer) akarják adni, ami vicc kategória. Rohadjon is rá az ilyen eladóra. A teleszkópot is drágábban adták, mint amennyiért vettem újan. No comment.
Én az alig használt cuccainmat két-három hónap alatt adtam el, valamit előbb.
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #252362 üzenetére
A RockShoxhoz méltatlan az a lockout megoldás. A sokszor (méltatlan módon) lenézett Suntour megoldása ezerszer jobb. Múltkor be is linkeltem a képet. Az új telómon is ez a fajta van (RSLO), pofonegyszerű bekötni és stabilabb (ahová meg be kell kötni fém). A fogaskerék ami mozgatja a mechanikát műanyag, ez lehet hátrány is, bár ha megnézzük a váltóban is műanyag alkatrészek vannak (meg a váltókarban is). Nagy erőt nem kell elviselnie, de ha tönkremegy, akkor veszek helyette fémet.
Manitou megoldása is sokkal jobb (főleg a TPC+) és a Foxé is, Öhlins megoldását nem ismerem, de gyanítom, hogy az is átgondoltabb (mondjuk árban is jóval drágábbak).
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252367 üzenetére
Ez így van, nem tartana semeddig nekik, hogy így tárolják. Azért gondolom, hogy sokáig állhat a raktárban, mert sokszor vannak akciók, hogy kidobálják a készletet. A kevésbé népszerű méretek (26", 27,5") meg szinte 0 kereslettel bírnak. Mondjuk ki az a tébolyult, aki például 150-200ezerért vesz 26"-os telót. Én is 28/29"-osat vettem, így ha esetleg megunom a kis kereket, akkor tovább tudom vinni. A beépítési magassága meg úgyis egyforma.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #252385 üzenetére
Ez két esélyes. Lehet, hogy gyárilag szar a kenés, de lehet, hogy nincs gond. Viszont rengeteg használt telót árulnak úgy, hogy nem működik a lockout, nem működik a rebound. Persze meg lehet csinálni, csak olcsó nem lesz. Főleg ha az egész lockout rész kuka és lehet venni új olajpatront is hozzá.
Másik véglet, mikor jó műszaki állapotban van, de olyan mintha háborús övezetben biciklizett volna a tulaj vele úgy le van ütve, nyúzva az egész. Lett volna egy friss szervizes RockShox SID, erre a komplett láb lezúzva.
Majd megvizsgálom beszerelés előtt, ha kell szétszedem, de remélem nem kell még azzal is vackolni.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252415 üzenetére
171 ezer a BikePro.hu-n, így tényleg drágább, mint 150 ezer. Bezzeg a Silver az 130ezres.
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #252418 üzenetére
Az azért durva, hogy ennyivel olcsóbb kint. Még a világbajnok ÁFA sem indokolja, hogy 2,5x vagy 3x annyiba kerüljön ugyanaz.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252429 üzenetére
Valószínűleg a hazai forgalmazók veszik le a legnagyobb sápot, ők nyerészkednek. A webshopok nagyjából egy áron adják a dolgokat, egyedül az ebike szokott olcsóbb lenni 10-20%-kal. Lehet a boltosok is jobban járnának, ha külföldi nagykertől vásárolnának, csak a garancia ami gáz lenne, mert a hazai élből visszadobná. Ha pedig külföldre kéne postázni, az a boltnak sem lenne jó, már csak a várakozási idő miatt is.
Más: találtam egy jó hacket itthon az alsó kónusz felütésére a villanyakhoz. A porszívó csöve pont 32 mm vastag és aluból van, plusz műanyag "ütköző" van a végén. Ráhúztam próbaként a villára és pont jó. Persze csak 1 1/8" nyakhoz jó ez, tapered más tészta. Még jó, hogy nem dobtam ki a régi porszívó csövet, így befogom szerszámnak.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz sebgutkopf #252439 üzenetére
Igazad van, nevetségesek a magyar webshopok. Ahol van választék az mindössze a BikePro és az eBike. Mellette van millió kisebb áruház, ahol szinte semmi sincs. Sok kiegészítő, alkatrész márkát nem is forgalmaznak itthon, így csak külföldről lehet rendelni. Példát vehetnének a szlovák Muziker vagy az mtbiker boltoktól. Ugyanannyi idő alatt megjön az áru, mint itthonról, ugyanúgy a 27% Áfát fizetik be, mégis olcsóbb. Minimális befektetéssel lehetnének EU szerte ismert webshopok. Csak a nem akarás. Pedig a DPD, GLS, Packeta korában nem lenne nagy fáradtság kiszolgálni a környező országokat. Csak ahhoz nem szabad ekkora vastag hasznot rátenni a dolgokra.
Alf65: Igen felteheted. Egyedül az "L" határoló csavart kell beljebb csavarni a váltón, hogy ne akarjon túlváltani a váltó. Mondjuk nem tudna, mert összevissza váltaná a fokozatok között. De én a Tourney váltókar helyett vennék egy 7s Altus M315 kart, az sokkal jobb minőségű.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz sz_abika #252446 üzenetére
Montira nem tennék outi alkatrészeket, de 6/7/8/9 sebességig cserélni lehet őket egymás között - a Tiagra is akár-, de egyenes kormányra csak drágán kapsz outi váltókart, ami nem koskormányra való.
Egyébként a működési elv és a beállításuk ugyanaz. A sorrend meg így néz ki:
Tourney TZ, Tourney TY, Tourney TX, Altus, Acera, Alivio, Deore, SLX, Deore XT, XTR. A "mellékvágány" a Saint, amin DH, Trail, Enduro váltó és a a GRX, ami gravel.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Teljesen igazad van. Viszont rengeteg poszt van Facebookon, ahol az egekbe emelik a kormányt. Valami becsípődés lehet sokaknak. Nekem már vizuálisan is gagyi, így én is úgy vagyok vele, hogy maximum 1 db 0,5 centis hézagoló legyen. Mivel a héten cserélek telót, már így fogom vágni a nyakat. A mostanit a szerelő ismerős vágta és meghagyta hosszabbra. Én meg lusta voltam még vágni belőle, most meg már megy majd eladásra, ott még előny ha hosszabb, így biztos bármilyen vázba belemegy.
-
Fall-N
veterán
Ezt FB-n osztották meg. Nukeproof Reactor leárazás. [link] 2999£ helyett 1649£.
-
Fall-N
veterán
válasz apszi #252588 üzenetére
A váz sárférőhelye határozza meg. Ha cross trekking a váz, akkor van olyan, hogy csak 50-622 azaz 28"x2.0" megy csak bele. Főleg ha a gyári teleszkóp egy Suntour NEX/NCX, azokba nem fér be egy vastagabb MTB külső. Előszeretettel rakják be az NEX/NCX telókat trekkingeknél, nagy ritkán van RockShox Paragon (de egy kutya). Átlag trekking gumiméret az 1,75" széles, így nem sok helyet hagynak a vázban.
Olyan is előfordulhat, hogy befér simán a nagyobb külső, de olyan kevés hely marad a vázban, hogy nem ideális ha terepre mész és összeszedi a sarat. Meg kell mérni mennyi hely van a berakott kerék mellett jelenleg. Ha nem sok, akkor biztosan nem fog beférni. Ha csak város és asztalt a cél, akkor nem akkora gond ha nem maradna sárférőhely.
A kormány magassága sok tényezős dolog. Általában aki zsiráfnyak stucnit használ, annak kicsi a váz mérete vagy nem megfelelő biciklit választott. Akinek magasabb pozíció kell, annak cross trekking való, ott magasan van a fejcső. Ilyenkor nem érdemes MTB-t venni és azt halálra magasítani.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz arcitec #252610 üzenetére
Aha, majd nézz meg pár képet, ahol 1-3 éves felnit megette az ammónia és kuka lett a felni. Olcsó keréknél meg hagyján, de egy normális szettnél már sajnálnám. Meg ha van olyan tej amivel ez elkerülhető, akkor miért is nem azt venném? (Elméleti kérdés, mert nincs tubeless kerekem.)
Szerk.: Látom belső mellett használod, úgy más. Ott nem érintkezik közvetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #252642 üzenetére
Csomó kerékpáros/szerelős FB csoportban vagyok benne, pont tegnap töltötte fel az egyik emberke, hogy megette az ammóniás tej a felnijét, ami szarrá repedt. De ha rákeresel guglin, gondolom találni még erről. Nincs ebben semmi csoda, ha tanultál kémiát, akkor az ammónia egy elég agresszív anyag. Másrészt ha el lehet kerülni, akkor biztos nem vennék amiben van.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #252675 üzenetére
Attól még, hogy nincs tubeless kerekem, attól még látni nem egy így járt embert. A megoldás az, hogy különböző a felnik felületkezelése. Csak lutri ez alapján bevállalni, hogy most megeszi az anyagot vagy sem. Drágább felniknél ugyanúgy festve van belül a felni, az jobban is bírja, ha jó minőségű a bevonat. Én nem azt írtam, hogy az összes kereket tönkreteszi, hanem hogy megfontolandó használni, ha van ammónia mentes lötyi is. Ezt írta jjeahh is.
FB disszertáció meg nincsen, csak sok tapasztalat szerelő, aki pont azért oszt meg ilyet, hogy más ne járjon így. Persze érdekesség is, de a lényeg, hogy sokan nem gondolnának rá, hogy nem azért repedt szét a felni, mert például felütötte, hanem mert kikezdte a tej. Így lehet más "hibájából" tanulni, hogy ne járjon így.
De írhatnám azt is, hogy kötöd az ebet a karóhoz, hogy ne adj másnak igazat classic mauimagic.
balintbaba: Nem feltétlenül teszi tönkre, ahhoz be is kellene jutnia belülre. Nekem a gagyi kerekek sem mentek szét a sós létől pedig a régi városi vackokat télen - nyáron, hóban és sárban használtam. Egy alap Remerx duplafalú felnieim voltak, V-fékesek.
arcitec: Attól függ milyen gumikeverék van a külsőben meg milyen a belső. A tubeless rendszernél eltűnik a tej (beszívja a külső, beszárad), ezért kell utántölteni, belső sem mindegy milyen. Nekem a CST-k pár hónap alatt beszívták teljesen a Slime-ot, ami sokkal sűrűbb, mint a tej. Amikor kidobtam a belsőket, már semmi nem volt benne. Direkt kiszedtem a szeleptűt, semmi nem jött ki belőle. Pedig elvileg két évig nem kell azt sem utántölteni papíron.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #252689 üzenetére
Nyilván nem érintkezik, mivel ott a felniszalag. De az sem zárja le hermetikusan, nem véletlenül fordul elő az, hogy szárazon ereszti a levegőt az egész. A tej ezeket a pontokat tömíti.
Egyébként nem tudom miért belém álltok, jjeahh használ már régóta tubelesst és gyakorlatilag ugyanazt írjuk.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #252698 üzenetére
Az a baj, hogy az alu kerekek nem 100% alumíniumból vannak, hanem ötvözet, így lehet valamelyik ötvöző anyagot eszi meg, vagy a fene se tudja.
Én különösebben nem foglalkoztam a témával, mert nincs belső nélkül rendszerem, de sokszor hallottam a jelenségről.
A többieket ezért sem értem miért kapták fel a vizet. Nem minden kerék, küllőanya kombinációval jön elő a hiba, így lehet nekik sosem lesz belőle baj. Mi csak azt írtuk ha el lehet kerülni, akkor minek ammóniás tej? Másrészt más is írta, hogy benti görögőzésnél rohadtul zavarta a húgyszag. Amúgy is úgy vagyok vele, ha van környezetbarát alternatíva az agresszív vegyszerek helyett, akkor miért ne?
gordonfreeMn: Nálad lehet a megoldás! Ha veszít a tej a víz arányából, akkor sokkal sűrűbb lesz és amiatt fordulhat elő. Ha rendszeresen rátölt az ember akkor lehet elkerülhető.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #252697 üzenetére
Éppen leszarom, de ne úgy állítsa be egy-két ember, hogy a másik hülye. Még a másik hülye duma ha neked nincs otthon, akkor hülye vagy a témához. Biztos nincs egy ismerős sem aki tejet használ, szerelő ismerősöm sincs... Egyébként sok mindennek utána olvastam, a tubeless is érdekelt mindig is, mert lehet egyszer belevágok. A vágás és szúrás ellen ez a legjobb megoldás még mindig.
Más: az új villanyakat már rövidebbre vágtam:
A porszívó cső bevált, szabadalmaztatom.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Ringman #252711 üzenetére
A porszívó csöve (kihúzható alsó része) pont 32 mm vastag, így a belső átmérője ráillik a 28,6 mm-es 1 1/8"-os villanyakra. Mivel fémből van a cső és az alján van műanyag tömítés, így erős és nem bántja az alsó kónuszt. Kettő -hármat ráütöttem és rögtön a helyére került. A kocogtatás baromi lassú volt múltkor, ezzel pár másodperc. Sajnos tapered nyakhoz nem jó, oda 1,5"-ra illő műanyag cső a jó megoldás.
Csapágy kiütésre van egy régi masszív acél öntvény kitámasztó láb, amin rajta a gumi, így nem sérti a csapágycsészéket.
Van még pár házi megoldás, mert öt évente egyszer használatos szerszámot kár megvenni. Viszont a csillaga beütéshez vettem az Alzán egy ZTTO beütőt, így 10 másodperc volt a művelet.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252712 üzenetére
Szerintem is rossz vicc. Azt a Csepelt maximum virágládához tartónak használnám a kertbe, persze rat bike festéssel, zománcfestéket rá ecsettel. Itt Baján sok biciklibolt előtt ott van dísznek egy telibe festett régi Csepel. Még a gumik is le vannak festve zománccal.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252718 üzenetére
Fulton erősíti a szabályt, hogy nem csak a bicikli számít, hanem a belefektetett energia. Viszont egy megfelelő biciklivel még jobban menne neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Raspberry Pi
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Melyik tápegységet vegyem?
- Fotók, videók mobillal
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest