- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Mobil flották
- Hét bő esztendőt ígér a Galaxy S24
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Premier előzetest kapott az RKGK
gp A 3D-s platformer játék végre elérhető lett, azonban egyelőre csak PC-n játszhatunk vele.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #79226 üzenetére
Tippre az lehet mint a muffolt acélnál, betakarja a kötést és formázza így könnyebb összerakni nem kell finomabb munka a kötéseknél. Anyaga meg sima egyszerű nap álló műanyag is lehet pl. PBT, mondjuk azt nehéz önteni és drága, de tartós.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #79239 üzenetére
Egyre többen vannak a hülyék erre. Szakmai topikokban képesek nettó baromságokat írni, és csodálkoznak ha le vannak oltva.
Kedvenceim a gumidómos bill jó és mindenki hülye aki mechát vesz, a hifi kábelek, a noti topikban segítséget kérők akik inkább vesznek új olcsót mint használt üzletit 100-ért pedig utóbbi sokkal jobb, vagy a prohardveren a múltkori kvantum számítógépes post...
Vicces, hogy itt a bringás topikban ritkábbak az ilyen új tagok... -
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #79282 üzenetére
Mondjuk Taiwan nem a komcsi kína azért, a karbon váz gyártás meg nem feltétlen európai embernek való.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #79286 üzenetére
Persze nem is erről van, szó inkább a sokkal szigorúbb előírásokról, itt jön az ellenőrzés és ha nem tartod be az előírásokat rendesen megbüntetnek. Ott ezek az előírások lazábbak, ezért is olcsóbb arra gyártani, miközben a bérek között manapság akkora különbség nincs, főleg Tajvanon ott szerintem még többet is kap a melós.
-
ivana
Ármester
Ezzel a geóval neked szerintem az S való. Esetleg az M, de inkább az S az 53 hosszú. M még lehet az 54,5, de szvsz jobb lesz az 53.
Amúgy röhej, hogy már a sora hajtás is egész jó és azon spórolnak a gyártók egy outin (!), hogy szar filléres fsa négyszögest raknak fel.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Egy használt bringával nehéz befürödni, ha tudod mit nézz, minden látszik, a hibák egyből feltűnnek, nem nehéz rájönni a bajok okára, kivéve agyváltó az húzósabb. A legfontosabb a lánc ha az rendbe van, meg a sor, meg a tányérok akkor figyeltek a bringára, nagy baj nem lehet, a kerekek forogjanak zaj mentesen, meg a kormánycsapi. Középcsapágy csere belefér, az úgyis csak terhelés alatt jön ki.
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #79431 üzenetére
A kicsiket én vettem mert az műszerész készlet része, a nagyobbokat meg fater vette készletben (mondjuk elég jók chrome-vanadium és nem nyalódik).
Egyetlen gyárilag torx bringa alkatrész amivel eddig találkoztam az a campa fékváltó csavarja, de elvileg mostanában a campa szinte csak torxot használ, nehezebben nyalódik el elvileg mint a sima imbusz, az autó gyártók is azért szeretik. A mobilokban is jobban szeretem mert a t4 torxot alig lehet elnyalni, a kicsi csillag csavart viszont megeszi a csavarhúzú simán.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz szjoci #79433 üzenetére
Itt van egy leírás, hogy miért tartósabb a torx. Szerintem a jövőben szép lassan ki fogja szorítani az imbusz csavarokat, ahogy a csillag csavarhúzó is tette a lapossal.
Inkább kelljen másik szerszám, mint egy elnyalódott csavarral szívni. Amíg csak le kell reszelni a fejét az még talán ok, de amikor kénytelen vagy felfúrni aztán új menetet vágni az már elég kemény munka...[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #79438 üzenetére
Az imbuszt szorítja ki, a phillips előnyösebb ha valamit bele kell nyomni csavarás közben, pl. egy facsavarra kemény nyomó erőt kell kifejteni főleg keményfa esetén.
A sima torx meg olyan, hogy ha a security mindkettőhöz jó akkor minek vennék simát. Biteket amúgy nem szeretem, sokkal jobbak a rendes kulcsok/csavarhúzók, a bit mindig akkor nem fér be valahova amikor kéne Van néhány nagyon nagy torx itthon ami krovába megy bele, van hozzá ilyen átalakító fej. Van egy adag imbuszkulcs szerű, van egy-két csavarhúzó, meg a műszerész készletem.
A lapos meg a halálom, egyszer nagyon csúnyán megsértettem vele a kezem mert kicsúszott a nútból.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #79582 üzenetére
Amúgy röhejes mennyire nem értik a kreszt az emberek. Itt egyértelműen az autós a hibás, áthúzta a kormányt a szembe sávba A jobbratartás meg továbbra se azt jelenti, hogy a sáv jobb szélén megyünk, hanem, hogy több sávos úton a jobb oldali sávban megyünk ha nincs okunk bent menni. Pl. egy szarabb úton kocsival (meg bringával is) be kell menni középre aztán ha jön valaki szembe akkor lehúzódni, mert általában az út közepe sokkal jobb mint a két széle.
-
ivana
Ármester
válasz Emtra Prime #79655 üzenetére
Sora alatt minden offos, de a sora se egy nagy eresztés. A btwinek elég szarok, főleg a váz. Ez a merida se egy nagy eresztés. 200 körül használtat kell venni. Kb. minden van, ha méretben jó Tothgera bringája azt vedd meg mert az jó cucc. Ennyiből simán kijön bármilyen jó szett használtban.
-
ivana
Ármester
válasz TomMusic #79674 üzenetére
Az vitatott, hogy a teljes mosás jó-e a láncnak. Én például csak a más által valami okádékkal kent láncokat mosom el petróban, utána meg sima műszer olajjal kenem (ez vált be, spéci lánckenő anyagok vagy a szárazat szeretik vagy a vizet, ez mindkettőre ok viszonylag, de ez tényleg finom jó minőségű olaj), ha sajátom akkor a mosás ritka, inkább csak letörlöm és olaj. Nyáron esetleg ultrás víz mert akkor probléma mentesen pillanatok alatt szárad.
-
ivana
Ármester
Pontosan, a 3*-os csepel az tanyabike szint. Geoban is, anyagban is. Neuzer is felejtős. A HR designtól meg végképp mentsen meg az ég. A rendszert adom
Emtra Prime 54-55 a leggyakoribb méret ne mond már, hogy semmi nincs. Itt érdemes nézelődni 200-ért már nagyon brutál bringák szoktak lenne, full karbon olasz, 10-es campával simán belefér.
Strezi Amiket leírtál az montira igaz. Outiban a váztörés esélye elég kicsi ha nem baleset miatt törik. A merevség is fontos szempont, meg a súly is.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #79694 üzenetére
Szerintem egy outinál egyértelmű, ipari hulladékot nem érdemes venni. A btwin vázak olyanok, hogy ahhoz képest az én acél vázam is az atomhintó kategória A szettet még mindig cserélheted később viszonylag normális áron, a vázat nem éri meg semmiképpen.
Pedig pc360 kategórizálása szerint az enyémet, valahová az egész jó és a korrekt közé sorolnám, ha olasz menetes lenne akkor egész jó, így viszont francia menettel inkább a korrekt kategória.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Strezi #79703 üzenetére
A korrekt itt a használható kategória. Legalább a geója normális. Nem lesz olyan merev mint egy rendes alu az biztos, ez egyértelmű. Az a btwin az nagyon gáz, még geóban is, de túl merevnek se mondható miközben 11-2kg-s bringák.
Mondjuk szívesebben hajtanék valami olasz csodát, de arra nincs pénzem. Amúgyis tanxabike forever, szinte csak azt használom már ilyenkor télen.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Emtra Prime #79716 üzenetére
Most melyik btwinről van szó? Mert az ilyen 180-190 körüli ami szóba jöhet ha mindenáron új kell vagy 300 körül mert nem mindegy... De 300-ért sokkal jobbat is lehet venni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #79866 üzenetére
Nem tudom mit akarsz 44-11 már outin is elég sok síkon, azugyan az mint az 52-13, miközben legtöbben síkon nagytányér esetén a 15,16,17 tartományt használják.
-
ivana
Ármester
válasz Emtra Prime #79985 üzenetére
Szerintem először döntsd el mennyi pénzt akarsz bringára költeni. Ez használtban is belépő kategória a fékváltós outik közé, ennél olcsóbban, csak 8-as campa van, az mondjuk jobb sokkal, csak az alkatrész ellátás kicsit nehézkes, viszont mostanában tényleg 80-ért kapni 8-as mirageal szerelt bringát, ami jó mechanikás sokat váltós campa.
Helyedben vagy vennék használtan 100 és 150 között valami normálisabb szettel szerelt bringát (105+) vagy szereznék egy régi alsócsöves váltós rendes outit (vagyis normális geo, normális csövek) mert azok nem szarok aztán ha tetszik szépen lehet őket fejleszteni, illetve a váltó rendszerük sose megy tönkre.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Emtra Prime #79989 üzenetére
Bármilyen régi 105 sokkal jobb a clarisnál. Ha olcsót akarsz akkor 8-as mirage az jó cucc, csak arra figyelj, hogy a sor legyen jó mert azt elég nehéz beszerezni, de amúgy használható bőven és 100 körül tuti lesz, olyan 80-90-ért van. Mondjuk most télen mindenki kiszórja a cuccokat. Most pl. például campa fékváltós bringa van az outis csoportban 50-ért is.
-
ivana
Ármester
válasz Emtra Prime #79995 üzenetére
Ez igen jó szett
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #80012 üzenetére
A küllő anya jó esetben rézből van, a küllő maga rozsdamentes acél. Alu anya is létezik, de hiába könnyebb minimálisan sokkal jobban szeret össze rohadni, szóval a réz ezerszer jobb.
Jó küllőt rendes csípő fogóval is alig lehet elvágni, értelmes küllő a legolcsóbb dt/sapim talán az utóbbi jobb, de a dt anya jobb, én inkább sapimmal fűzök mert kicsit olcsóbb.
Én olajozni szoktam, mert az összerakásnál kell a kenés de utána jó ha kicsit erősebb a kötés. -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #80187 üzenetére
Egy láncszakadásnak szerintem minimális az esélye, egyszer volt jó régen akkor is valami decathlonos szaron aminek olyan volt a lánca, hogy nem lehetett összerakni se utána.
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #80214 üzenetére
Most az a bajod, hogy 52-11-ben gondolom síkon amit amúgy nem kéne mert a térdnek se tesz jót az alacsony cadencel erőltetni, 1mm-et hajlik a dolog? Ami kb. semmi a kifejtett erőhöz képest, a láncvilla nem lehet atommerev mert akkor kirázza a beledet, kell valamekkora csillapítás.
A váltót meg rendesen kell beállítani akkor nincs ilyen legyen 2mm-re a lánctól az első váltó az már tuti elég. -
ivana
Ármester
Olyan gumit keresek ami 622-ben kb. hasonló a 28 x 1 1/2-es tanyabike gumihoz. Kinézet mindegy. Esetleg legyen ez? Ilyenem volt ezt szeretem olyan mint egy outi kerék ami meghízott. Csak ezt fel kell lőni 5 barra, hogy guroljon, szóval annyira azért nem jó. Viszont akkor megy. De az 5 bar tanyabikeon már kicsit sok.
-
ivana
Ármester
válasz Strezi #80327 üzenetére
Nekem volt ilyen, kettlebellen voltam és hazafelé megáztam rohadt hideg volt az eső, alig értem haza, a combon meg napokig fájt. Szarabb volt mint amikor egy vasúti sínben elszálltam és térdre érkeztem, pedig akkor máig nem tudom, hogy értem haza mert utána egész délután jegeltem mert bedagadt mint az állat.
-
ivana
Ármester
válasz #43960832 #80570 üzenetére
Egy teljesen elrugaszkodott kérdés: egy egysebességes bringa sok kompromisszumot jelentene ezzel a felhasználási móddal?
Szerintem teljesen ok a kérdés. Ingázni jobb egy egysebi, vagy egy 3 sebi agyváltós ha elég az adott helyre, magyarul nincs rendes emelkedő. Illetve 100-ért abból már kapsz olyat is ami jó valamire.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz LustaDick123 #80629 üzenetére
Az, hogy miért van két fékkaros bringákon az első balra jó kérdés. Kontráson mindig jobb oldalon van az első fék, illetve az angoloknál fordítva van.
-
ivana
Ármester
Ma fater elvitte a kocsit így kénytelen voltam bringával menni egy olyan 4 km-et (Már egy hete nem fűlik a fogam a bringázáshoz brutál hideg van) Természetesen jó öreg '75-ös női túrámmal indultam útnak. Először nézem miért ilyen nehéz hajtani Összefagyott a kontra A lánc is meg volt fagyva több helyen össze-vissza csörgött. Na mindegy valahogy oda értem, vissza már alig. Egyből ittam otthon egy jó szőlő páleszt de az se hozott teljesen rendbe... Pedig vastag kabát, vastag kesztyű, sál, sapka, jäger alsó minden franc volt rajtam
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #80707 üzenetére
Most vizsgaidőszak van, így egy ideje nem voltam az egyetemen, az Örsig szoktam menni 5 oda, 5 haza. Ezen a héten csak a kerületben mászkáltam, ezt leggyakrabban outival teszem, mert az gyors, de most a tanyabike is gáz, így egész héten autóztam, csak ma hoztam ki a bringát, de kár volt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen