Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #273744 üzenetére
Én nem vagyok érzékeny a bovdenekre, mint a topikgazda, de ettől függetlenül a Jagwire-t tartom eddig a legjobbnak, mert vékony, sokféle szín van és nagyon tartós. Pedig nekem valami olcsó verzió van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #273751 üzenetére
Jelentős visszalépés: [link] [link] . Amúgy nekem az az elvem, hogy sárba, hóba a nyílszerű, V alakú mintázat nem való, az száraz terepre az igazi. Ezen felül néhány márka anyagkeveréke hidegben is puha marad, ilyen pl. a Schwalbe, Continental és gondolom a Specialized is. Pl. a Maxxis nem szereti a hideget, felkeményedik az anyaga, a Kendát meg most tesztelem . Ez már ad egy alapot, hogy merre nézelődj és szerintem télre érdemes a lehető legagresszívebb mintázatot venni, amit még nem szégyelsz felrakni a kerekedre. Az agresszív gumik nem gurulnak jól, de ki akar télen sárban, hóban KOM-okat gyűjteni? Legalább jobban tapad, biztonságosabb. Szóval szerintem azt vedd, ami 50mm körüli szélességgel a legagresszívebb és nem nyíl-mintázat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #273756 üzenetére
Olyant, mint a Nobby nem fogsz ilyen méretben találni, de ha megveszed a lehető legbütykösebbet, már jobb lesz. Plusz amikor hóban tekersz, engedd lejjebb a nyomást, ott úgyis nehéz felütni a felnit és sokat segít. Ahogy elnézem tényleg csak ezek a Schwalbe gravel gumik vannak, esetleg ha 52mm beleférne, Vittoria Barzo.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273774 üzenetére
Ott a hegyen takarítják az erdei utat?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273780 üzenetére
Hát irigyellek ezért az biztos. Ilyenkor szívesen átköltöznék a Hargita túloldalára, ahol ti szoktatok kitekerni is faszán le van taposva most. De itt Csík környékén a terep járhatatlan bringával.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273782 üzenetére
Pedig leányálomnak hangzik
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273780 üzenetére
Mutatom a havernak, hogy ne bazki, ahol a nyáron voltam, olyan jófejek, hogy hóekézik az erdei utat. A reakciója: "azt hittem Ausztia" . Eskü, oda kell költözzek .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273835 üzenetére
Bár száraz lenne, de már nagyon felázott a talaj.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Nekem a gyári agyam ilyen Acera volt, 1500km-t bírt, valami műanyag tömítések szilánkosra törtek benne, aztán a csapágyak ledarálták . Haveroknál a Tourney és XT agyak még ennyit sem bírtak, max 8-900km után mind megdöglöttek. Érdekes módon ismerős körökben a Deore agyak nem akarnak meghalni, egyik haveromnak 6-7000 kilóméterrel ezelőtt megjegyeztem volt, hogy a Deore agya darál és hamarosan vehet új kereket helyette, erre azóta sem ment tönkre, ugyanúgy darál, de nem lett rosszabb . Ami engem még idegesít a kónuszos agyaknál, hogy ha egyszer leszervizeled, vért izzadva sem tudod a kontracsavarokat jól beállítani, ezért kotyogósra szokás hagyni, mert mégiscsak jobb, mintha túl lenne húzva és szorulna... Erre meg az szokott lenni a megoldás, hogy megbikázzák a gyorszárat rendesen, ami összébb nyomja, így megszűnik a kotyogás. Igen ám, de ha a gyorszáras tengely a váltófülre fekszik fel és megbikázod, a váltófül gyönyörűen elhajlik, aztán gondolkozhatsz, miért lett vacak a váltás is .
A kérdésedhez: szerintem az esetek többségében az agy fokozatosan hal meg, nem kell attól tartanod, hogy zakózol egyet miatta. Max ha már annyira darál, hogy az egész bringa berezonál és idegesít, muszáj lesz cserélned. A csapágygolyók cseréjének ha nekiállsz, számíts rá, hogy lehet nem tudod majd összerakni rendesen és végül rendelned kell újat. Egy belépő kónuszos aggyal én nem is szórakoznék, hajtanám, amíg lehet, aztán cserélném az egész kereket ipari csapágyasra.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273841 üzenetére
A bringákon több boszorkányság is van, a kónuszos agy az egyik . Szerencsére normális kerekeken nagyjából már csak a Shimano erőlteti. Ha sosem kéne szervizelni és így is bírnának 20-25.000km-t, akkor nem lenne semmi kifogásom ellene. Pl. a Shimano SPD pedáljai ilyenek, a PD-M520-amról már nagyon régóta lekopott az összes festék és a Shimano logó is, de még mindíg nincs semmi baja, tönkretehetetlen. Hogy a kerékagyakat miért nem ilyenre csinálják, passz... Mondjuk a pedálban a csapágy tömítése valami elképesztő, úgy ki van találva, hogy szvsz a büdös életben nem fog beázni. Az agyak sajnos teljesen másak, az agy két szélén vannak a csapágyak, amit pár porvédő gyűrű véd és ennyi. Elég telibelocsolni vízzel és simán beázhat, aztán elkezd rágni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #273870 üzenetére
Te tudod, de én télre simán rajta hagynám, nyárra meg tennék gördülékenyebbet. Montiknál a láncvilla és a gumi között gyakran kisebb a hely, szerintem az enyémen is. Sőt, ha elöl mini sárvédőt rakok, ott sincs több hely, amikor dagonyáztam, néha blokkolta a gumit . De te trekkinggel valszeg soha nem fogsz akkora sárba menni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #273882 üzenetére
Én is ezt írtam, szintén Nobby-t ajánlottam, de 50mm gumi kell neki, mert az fér bele a trekkingbe és ilyen méretben nincs Nobby. Így kötött ki a Barzonál, mert abból van 52mm, ami határeset, de még úgy ahogy belefér. Ha szétnézel a gyártóknál, rájössz, hogy sajnos ilyen méretben egyszerűen nincs Nobby Nic szerűen agresszív gumi, gyakorlatilag a Barzo a legbütykösebb, amit találtunk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #273898 üzenetére
Ezeket high end bringákra fogják első körben szerelni, ami annyit jelent, hogy lesz a gépen legalább 8-9 akksi, főleg ha ebike. Egy esti lámpás körrel hamar felszalad 10 fölé is az akksik száma, plusz ugy-e a gombelemek. Szép jövő elé nézünk . Dehát most ez a divat autóknál és mindenütt. Wireless, akksit, érintőkijelzőt mindenbe, mert az modern.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273902 üzenetére
"meglepően sokat kell burkolt felületeken tekerni ahhoz, hogy elérd a terepet, erdőt"
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #273910 üzenetére
Én legtöbbször, szezonban, ha egyedül tekerek, igen. Most már nem lehet, mert sár van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Mai közeli rövidke
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #273967 üzenetére
Amikor valamelyik olcsóbb kínai váz szenved hasonló hibáktól, hangosan kinevetjük, aztán kiderül, hogy a Cannondale sem jobb . Mondjuk én számítottam erre, Hambini szerint ugyanez van a BMC-vel, Cervélo-val, sőt, asszem a Canyonnal is. Valszeg a Scott, Trek, Orbea sem kivétel, a sláger márkák közül arra tippelnék, hogy talán a Cube vázak normálisak.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #274024 üzenetére
"Mezeknél is ugyanez van"
Még jó, hogy most hirdettem meg Vinted-en a Craft, Pearl Izumi, Ziener és Sugoi mezeimet, mert a 10 dolláros Kemaloce, Racmmer mezek mellett már nincs létjogosultságuk a ruhatáramban és gondoltam ha elmennek, legalább pár sör árát visszahozzák . Viccet félretéve megfelelnének a meghirdetett "márkás" mezeim is, az egyetlen bajom velük, hogy a nagy márkák belépő-középkategóriás mezeik általában mind casual fit-ek, ergo laza szabásúak és én azt nem szeretem. Outin elmenne, de amikor terepen bunnyzol egyet, a laza szabású mez zsebeiből kiugranak a cuccok és én nem szeretném az olcsó kínai mobilomat meg a medve sprayt elhagyni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #274034 üzenetére
Az S-es általában jó nekem, ahogy a hasonlóan vékony Toobee-nak is, nem kell XS-ig lemenjek. Az én bajom a mezekkel csak az, hogy ami annyira testhezálló, hogy a levegőt is ki akarja préselni belőled, az általában nagyon drága, kivéve persze a decathlonos pro fit mezek, a Siroko, vagy a kínai márkák. Valamiért a ruhagyártók úgy gondolják, hogy akinek szűk a költségvetése vagy egyszerűen nincs igénye high tech anyagokra, az a szűk szabást sem igényli, vagy el van hízva. A kínaiaknak az árukon kívül ez a nagy előnyük, a belépő fapados mezek is teljesen testhezállóak és nem azért, mert ázsiai a méretezésük, hanem egyszerűen ott ez a "divat". A legolcsóbb Kemaloce mezemnél is írja a leírásban, hogy "tight".
A Decathlonnál is megfigyelheted, hogy a belépő Triban mezek "regular fit" szabásúak, fel is tűntetik és csak a drágább Van Rysel mezek kapják meg a "pro fit" szabást:
Aszfaltos lovasként a laza szabású is szűknek tűnhet, mert ezek azért általában nem lobognak rajtad, szal valamennyire mind szűk, a különbség az, hogy a pro fit annyira szűk, hogy teljesen a hátadra préseli a zsebekben lévő cuccokat, amik akkor sem mozdulnak, ha ugrálsz. Otthon is le lehet tesztelni a dolgot, raksz a zsebekbe valami nehezet, pl multitoolt, telefont és előre hajolva, mintha bringán ülnél, elkezdesz nagyokat ugrálni . Boltban, a próbafülkében csak saját felelősségre
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #274041 üzenetére
Tudom milyen, nagyon durván elhízva sosem voltam, de volt már rajtam 15 kiló fölösleg. Az emberek akkor nem soványoztak le és azon kívül, hogy a hasam rálógott az övemre, nem volt bajom vele, kivéve amikor ki kellett menni szaladni vagy tekerni. Brutál, mennyire felviszi a pulzust és visszaveszi a tempót egy "kis" túlsúly . Ha te csak 5 kilót híztál, az szerintem még nem vészes, de emelkedőn már meg lehet érezni. Ami a mezeket illeti, most csak 4 kilóval vagyok több, mint nyáron, de ja, én is látom magamon, amikor felveszem a szűk rövid mezt, a hasamon már nem úgy áll, ahogy kéne
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #274045 üzenetére
1. Száraz terepre vannak jobbak és nem tudom te mennyire vagy érzékeny erre, de a 67 TPI merevebb, mint a 120. Negatívum még, hogy ennek nincs vágás elleni védelme, pl. egy üvegszilánk könnyen kivágja.
2. Van vágás elleni védelem az oldalfalon, nem próbáltam, de nagyon dicsérik a black chili-t, de Continál nagy a minőségi szórás, itt is volt, aki arról számolt be, hogy óriási nyolcas van a gumiban. Mondjuk ez felső kategóriás gumi, ami más gyárban készül a németeknél, szal lehet jobb.
3. Az Addix anyagkeverék ilyen apró mintázattal brutál gyorsan kopik és 67 TPI... Vágás elleni védelem az van benne.
4. Passz
5. Maxxis Rekon Race hátra, Maxxis Rekon előre, vagy Race elöl-hátul. Száraz terepen állat, de a féktáv sz*r és gyorsan kopik.
Kenda Booster SCT (nem a TR!). Ettől a gumitól én el vagyok ájulva, puha, csillapít, jól gurul, szárazon tapad, sárban is vállalható, még kisebb hóban is okés. Van vágás elleni védelem, tubeless összerakáshoz booster sem kell és nem is kopik gyorsan. Zseniális gumi, 10/10, de lehet csak én fogtam ki egy szuperül sikerült darabot. Hátra esetleg mehet egy Kenda Rush is, a mintázat jónak tűnik, de nem próbáltam. Eddig kedvenc gumim, Maxxist megeszi reggelire.
Vittoria Mezcal...
Esetleg próbálj ki egy Chaoyang Phantom Speed-et hátul és egy Phantom Dry-t elöl, majd számolj be róla, milyen . Bikeinn-en kapható.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #274047 üzenetére
A 120 TPI általában képlékenyebb, kényelmesebb picivel ugyanazon a nyomáson, de az is számít, hogy az oldalfala mennyire merev, pl. a Karma 2 Pro gumimban annyira masszív a vágás elleni védelem, hogy majdnem 1 bar-ra le kell engednem a nyomást, sőt, újan levegő nélkül is megtartotta a bringa súlyát . Annál a Schwalbe gumik is kényelmesebbek, főleg, amelyikben oldalfal védelem sincs.
#274048 Tin: így van, nekem két hónap maradt ki és sajnos nem csak 10-el lett magasabb a pulzusom
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Casual fit, regularl fit mezeket még mindíg vehetnél, azokból vannak olyanok, amik a trail-enduro felsőkhöz hasonlóan bő szabásúak és így a zsebekről sem kéne lemondanod. A gond csak annyi, hogy a prémium anyagokat elfelejtheted, mert ugy-e a gyártók csak a szűk mezeket varrják abból, gyakran még azokat sem. Vagy 1-2 mérettel nagyobb szűk szabású is opció lehet.
#274053 chubby2o6: szerintem így sem szabadna nyolcas legyen benne, ha évekig terepen strapálod, sokkal többet kell kibírjon, mint 6km tolás alatt.
#274056 Hasaggymeg: a nadrágot is meglépem egyszer, most ilyenek vannak: [link] [link] . Valszeg csak azért nem váltottam még szűk verzióra, mert nem szól mellette semmilyen komolyabb érv. Oké, "igazi" xc-snek néznék ki benne és picivel jobban szellőzik, de ennyi és ez is vitatható, mert a nagyobb rugóutas downcountry és trail bringák terjedésével egyre több haverom vált ilyen laza szabásúra mtb-n. Szóval már xc-n is egyre kevésbé muglis, amire én is meglépem, arra már fölösleges lesz . Ezzel szemben a szűk mez mellett komolyabb érvek szólnak, ha bunnyzok, átemelem a hátsó kereket egy akadályon, vagy átugrok valamit, a laza szabású mezekből könnyen elhagyhatom a mobilt, multitoolt, medve sprayt meg egyebeket. Úgy tűnik nem mindenkit zavar a dolog, de én nem szeretek minden körön 5 percenként a zsebeimet tapogatva azon rugózni, hogy megvan-e még a telefon.
#274061 mauimagic: az igazi racse fit gyárilag köldökig ér . Valahol olvastam erről egy cikket, hogy tényleg így van, a felső kategóriás szűk szabásúakon belül is van két különböző vonal, az egyik a race fit, a másik meg a túrázgatós fit. A race fit még a szűknél is szűkebb és sokkal rövidebb, a szabás úgy van kitalálva, hogy hobby bringázás közben, vagy egy helyben álldogállva már-már kényelmetlen, a bringára hasalva, versenyző pozicióban az igazi.
Este chipset már nem eszek, max napközben, mert úgy kevésbé hízlal, az alkoholról meg teljesen leszoktam már két éveFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #274069 üzenetére
Egy réteget raktál? A szalagok leírásában gyakran kihangsúlyozzák, hogy két réteg kell, mert egy réteggel nem bírja a magas nyomást, beül a küllőfuratokba és ki is szakadhat. Egyszer ki kell próbáljam azt a DT-t, bár gondolom drága és nálam a noname alis is működik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz f4lcon #274072 üzenetére
Ha jól számolom legalább 8 Schwalbe gumit elhasználtam már, pár Active Line-t, pár Performance-t és két EVO-t is .
#274071 Kro: Nekem nem tűnik biztonságosnak két réteg, mert tényleg vastag. Én nemrég cseréltem le normál tubeless szalagra, mert állítólag átengedi a tejet és ezért korrodálnak a küllőanyák, bár amikor leszedtem, ennek az ellentétét tapasztaltam, a szalag alatt száraz volt a felni . Az viszont tényleg fura, hogy gorillával hamar megbarnul a tej.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Szerintem a gorilla akkor jó, ha össze kéne raknod a tubeless rendszert, de épp nincs tubeless szalagod. Gorilla van mindíg kéznél, ha meg mégsincs, helyben meg tudod venni szinte bármelyik barkács áruházban és olcsó. Működni működik, sokkal jobban tapad, mint a tubeless szalag, de a múltkor kiderült, hogy lehet, hogy porózus és lassan átengedi a tejet. Ha a felnid keskenyebb, a széléből vágni kell, ha meg 23mm-nél szélesebb a felnid, akkor a gorilla nem elég széles, mert ugy-e tudtommal a gorillából csak 25mm szélességű létezik (lehet tévedek). Plusz ugy-e vastag, ezért nem biztos, hogy biztonságos két réteget felrakni, egy réteg meg nem tudom hosszú távon mennyire bírhatja a magas nyomást. Szal nem rossz, de vannak hátrányai. Best buy, de az alis szalagok is azok, nekem most épp ez van: [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #274092 üzenetére
Jól működik amúgy az IGPSport hosszú távon, nincsenek gyerekbetegségei? Az újak, pl. a BSC300 eléggé jól megcsináltnak tűnnek, videók alapján még a navi is fasza.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #274097 üzenetére
Szerintem jól gondolod, én pontosan így érzem a bringán, kivéve, hogy hátul nem muszáj keresztben elhelyezett barázdák legyenek, elég, ha nem nyíl, vagy döntött V alakúak. Pl. mivel te most Specializedes vagy és náluk van is jó példa az érvelésemre, hátra a helyedben következőben simán megvenném ezt, előre meg ezt. Most így rákeresve úgy tűnik nem csak én gondolom így, hanem a profi Speci versenyzők is, pl. Sina Frei:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #274101 üzenetére
A nyíl alakú döntött nem kapaszkodik olyan jól, ha meg fordítva rakod fel a gumit, fékezésben lesz gyenge, én így érzem. Neked ahogy elnézem teteszik nagyon az a Schwalbe szett, látsz benne fantáziát. Más gyártónak is vannak hátsó és első kerék specifikus gumijai amúgy, csak általában nem hirdetik ennyire, mint a Schwalbe, ők kihangsúlyozzák, hogy a Ralph "specially developed for the rear wheel". Más gyártók meg max leírják, hogy hátsó keréken az igazi, de tökös vagy, előre is felteheted
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #274107 üzenetére
Nem jó 1-2 bizbaszt rendelni . Minimum 20-30 cuccot kell rendelni egyszerre, lehetőleg különböző webshopokból, így idővel már azt sem tudod mit rendeltél, mi mikor jön, honnan, ezért nem is várod a csomagokat tűkön ülve . Anno amikor még a postára kellett menni a kínai csomagokért, ismerős dolgozott ott, 1-2 hetente összegyűjtötte nekem egy nagy fekete szemetes zsákba, majd szólt, hogy menjek érte . Marhajó volt több tucat kis csomagot bontogatni úgy, hogy gyakran nem is emlékeztem rá, hogy megrendeltem. Mostanában már futárszolgálat hozza ki a csomagokat, de már ő is röhög rajtam, amikor minden nap hoz valamit. Jobb esetben mondjuk az ali egy gyűjtőponton összerakja a csomagokat egy nagy szürke zacsiba.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #274113 üzenetére
Vicces lenne, ha kiderülne, hogy ez a lesajnlált, alulbecsült márka reális, bugmentes, normális megfizethetőbb Garmin alternatívákat kínál, miközben a népszerű Brytonra majdnem mindenki panaszkodik valamiért. Ha tényleg nincs semmi gyerekbetegségük, jól mérik a magasságot, jól működik a szinkronizálás stb, akkor itt lenne az ideje jobban elterjedjenek, szerintem egész pofásan néznek ki: [link] [link]
#274110 Hasaggymeg: ha zavar, miért nem kapcsolod ki? Alapértelmezetten egy rakás oldal ezt csinálja, a facebook is (tudom, nem vagy fent).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Végre rá tudtam venni magam egy kis aszfaltra. Nehéz, mert ahányszor elindulok aszfaltozni, végül mindíg felkanyarodok az első földuton a dombokra
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #274128 üzenetére
Ha lesz új bringa sem fogom az 1x hajtást aszfalton koptatni, valószínűleg ugyanezzel az őskövülettel fogok minden télen továbbra is néha aszfaltozni, szal egy ideig biztos nem szabadultok a látványától
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ígyvanferi #274141 üzenetére
Szerintem is jó ennyiért, esetleg ha cross is megfelel, ez talán egy fokkal jobb: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #274147 üzenetére
Igen, viszont trekkingen az rossz? Persze, az 5100-as szett trendibb, ugyanakkor az is ki lett nyírva, lehet hamarabb megszűnik a kazetta forgalmazása, mint a 8000-es XT-hez. Személy szerint nekem crosstrekkingen vagy fitnessen mindkettő megfelelne, a Canyon előnye a minimalizmus, a Radoné meg a levegős teló.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
Tudtommal és 6030D szerint sem az a valódi maximum pulzusod, amit mérsz, ha teljesen kihajtod magad is marad egy kis tartalékod, de ettől függetlenül a mért maximumból kell számolni. Aszfalton amúgy hogy lehet maximum pulzust mérni? Hosszú meredek emelkedő és fosnyél? Én úgy tapasztaltam, hogy önmagában a fosnyél sem elég, amikor úgy érzem, hogy teljesen elzsibbadtam és be fogok dőlni az árokba, akkor még bele kell tapossak 20-30 métert legalább, utána meg már tekerni sem bírok, le kell ülnöm, amíg helyreáll a rend. Mondjuk ha valami miatt izgatott vagy, vagy nagyon eléheztél, könnyebben is összejöhet.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #274185 üzenetére
Egyikkel sem értek egyet . Ha rendesen csinálod, utána szarul vagy egész nap, ha nem vagy hozzászokva a maximum közeli pulzushoz. Szerintem erre is rá lehet edzeni, jó példa a legtöbb profi versenyző, bírják a fájdalmat. Ha nem vagyok hozzászokva a max pulzushoz, utána aznap már nem tudok normális tempóban tekerni, mert nem bírom, de ha hozzá vagyok szokva, egy nap többször is fel tudom tolni a pulzust max környékére és semmi bajom.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #274194 üzenetére
"a max pulzustól nem leszel szarul, csak ha sokáig vagy a közelében, és nem vagy edzett"
Ja, pontosan így értettem .
#274196 Ringman: Velem is mindíg ez van covid után 1-2 hétig, csak lazákat lehet tekerni, különben elszáll . Szomorú, de nézd a jó oldalát: legalább nem szezonban kaptad el.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Do you have groomed fat bike trails near you? A válaszadók 71%-a szerint van a közelben ápolt fat bike trail . Én meg azt hittem ez valami ritka kiváltságos sport, amit csak néhány amerikai helyen és a finneknél űznek normálisan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fura fűzős, BOA L6-os majdnem high end karbon talpas Giro outi cipőt olcsóért valaki? 40-40.5 lábra valszeg jó. Mostanában már nem olyan jók a hibike akciók, de azért néha akad nagyon jó vétel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #274300 üzenetére
Én láttam az első linken lévőt több bringán gyárilag is. A második viszont nekem sem vált be, elcsúszkál és idővel eltörik, a Jagwire picit tovább bírja, de ezt leszámítva ugyanolyan.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz HEAHEA #274324 üzenetére
A Ridenow belsők outis haveri körben nagy slágernek számítanak. Olcsó, könnyű, működik. Tipikusan olyan cucc, ami szvsz hamarosan német webshopokban is kapható lesz, bár lehet már most így van. Mtb-hez nagyon hosszú körökre pótbelsőnek majd én is beszerzek egyet, pick 3 & save akcióban is szokott lenni. A karbon kulacstartót is kipróbálnám innen, az IGPSport komputert szintén.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mini-ITX
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- OpenMediaVault
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Asszociációs játék. :)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- Tripltek 9 Pro masszív drónos táblagép 1300 nit tartós fényerővel!
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest