Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188456 üzenetére
Ja, tegnap láttam. Szerencsére amikkel mi találkoztunk nem futottak utánnunk, inkább menekültek.
12kg karbon merev szerintem nagyon sok, Rebával egy alu gép is elvárnám, hogy 11.x legyen. Amúgy nemrég láttam más fórumon egy régebbi hsz-t, Specialized Chisel alu gép, 8.86kg:Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #188421 üzenetére
Szerintem itt találsz még hasonló képeket az eseményről. Idén elvileg Belgiumban lesz, ha mákom van, kinézünk.
#188432 kenguru99: Visszaolvasva, írtam már hogy Kona Unit.
#188448 tacto: Szintén volt erről szó, nem is olyan régen.
#188454 Hasaggymeg: Létezik könnyebb alu, persze. De az már nagyon "sörösdoboz", másrészt szenes vázak előnye nem csak a súlya, hanem hogy szépen elnyelik az ütéseket, és ha vigyázol rá, örök életűek.
#188458 jjeahh: Azért itt a váz volt a legolcsóbb komponens. De tetszetős kis paripa. Ha elgurul a gyógyszer, akkor az acélra szenes cuccokat vadászok majd, és meglátjuk meddig megy le.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #188456 üzenetére
Lehet hogy nagy hülyeség amit mondok, de olyan mintha a maci emberekhez lenne szokva.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #188467 üzenetére
Igen azt látni lehetett hogy lazán kezelni tudja a helyzetet
BENEFON DELTA--------N8
-
cityman
újonc
válasz Hasaggymeg #188478 üzenetére
Én akkor asszem erről lemondtam.
Írtam az eladónak....azt mondták Ausztriából hozák be (gondolom bolháról).
Leírtam nekik, hogy szerintem mi nem eredeti...
Írtam, hogy a vázról és hajtásról küldjön még jobb képeket...Nem küld....inkább visszaírta: "Az nem eredeti"
Köszönöm a segítségeteket.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #188436 üzenetére
Ezt nagyjából úgy lehet elképzelni, hogy hidegben a gumi eleve merevebb és maga a keverék se tapad annyira, ilyenkor még lágyabb gumira lenne szükség. Ennek van egy határa a kínálatban. Ha nem akarod felütni a felnit, akkor pedig bizonyos nyomás alá nem fogsz lemenni, kivéve havon, homokon.
Amikor melegszik az idő megvan az a hőmérséklet ahol az adott keverék a legjobban működik, ott lesz a legjobb a tapadás és természetesen azon a hőmérsékleten is a lehető legalacsonyabb nyomást fogjuk alkalmazni a gumi optimális terülése érdekében.
Ezekkel együtt amit általában is érzünk elég jelentős tapadásbeli különbség lesz a hidegben tapasztalt és optimális hőmérséklet esetén fennálló tapadás között.
Túl melegben meg már nyúlik minden és simét visszafelé fordulhat.Szóval a használati optimális gumi nyomás szerintem nem lesz más a hőmérséklet függvényében, mert mindig a lehető legalacsonyabbat érdemes használni a legjobb tapadáshoz. Viszont nagy különbség lehet, hogy adott nyomás eléréséhez mikor mennyi levegő kell, hány fokos a levegő, illetve használat közben kell-e még számolni a gumi hőmérsékletének a növekedésével, ami imatt nő benne a nyomás és esetleg ereszteni kéne a gumiból. Ennek a hatása bringák esetében azért jóval kisebb, mint az autósportban, ahol a terhelt gumi akár kézzel érinthetetlen hőmérsékletre melegszik és jelentősen nő tőle a gumi nyomása (meg ugye a fék és felni felől is további hőterhelést kap a gumi). Ez nálunk bringán nem nagyon jelenik meg. Inkább annak van hatása, hogy épp rásüt a nap a gumira, vagy árnyékban vagyunk.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188497 üzenetére
Dehogy nem, csak vannak akiknek még fejlődniük kell.
Ma összeszedtem minden lelkierőm és szétkaptam a bicajt, bezsíroztam a forgáspontokat és letakarítottam a hajtást. Az alsó tám villa rögzítő csavarját ugyan ki tudtam szedni, de a másik oldalról nem akart megmozdulni az a hüvelyes része a csavarnak. Zsírozás azért megtörtént, csapágy jónak tűnik. Agyakat szétszedtem, bezsíroztam.
Aztán ha már így nekiálltam a szerelésnek, gondoltam végre lecserélem az első gumit Cross Kingre. Hogy mit össze nem copkodtam mire leszedtem a Race King gumit a wtb frequency team i23 felniről. Gondolom a kezem nem túl erős, de baxus egy óra alatt tudtam leválasztani, már csavarhúzót is bevetettem, de végül sikerült. A szeptemberben beletöltött muc-off tej még mindig szép rózsaszínű folyós állagú volt, mint amikor beletöltöttem. A gumi felrakása már nem okozott problémát. Gondoltam mint eddig ahogy szoktam felfújom, hogy a helyére pattanjon, majd pedig feltöltöm tejjel. Na ez nem működött. Gyorsan megbontottam a gumit, mert szelepen át töltve folyt mindenfelé a tej, hiába mutatta így a Joe's No-Flats papírja. Beleöntöttem a tejet, majd visszapattintottam a gumit, és jól átforgattam benne a folyadékot, és már fel is tudtam pumpálni. Eleinte eresztett a felni széleinél, de olyan hamar tömített ez a folyadék, hogy el se hittem, jó ragadós cucc lett pedig egy híg lötty. 3.5 bár körül szépen kipattant a gumi mind a két oldalon.Lenne egy kérdésem is ha már szétkaptam a hajtást. Szerintetek ezek a tányérok jók még vagy cserés?
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188501 üzenetére
Paráztatjátok itt az embereket a két sor utáni cserével.
Mondjuk amúgy is kell rendelnem du bushing kit-et, mert bár még jók, de nyárig tuti elkopnak. Lehet berendelek mellé 2 lánctányért is legfeljebb lesz tartalék.#188502jjeahh
Vissza vettem 2.5 bárig. Köszönöm, hogy figyelmeztettél rá.[ Szerkesztve ]
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188504 üzenetére
Azt egyelőre nem tudom elképzelni. Ugyan 11s támogatja a szabadonfutóm a rendszereket, de az alkatrészek árai annyival emelkednek, hogy nem szándékozom meglépni. Jó nekem az öreg 3x9s, olcsóbban fenntartható rendszer.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188507 üzenetére
Igazad van, ha vennék egy másik bicajt, azon már valószínűleg egy modernebb hajtás lenne.
-
szkink
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188512 üzenetére
Itt a boltban kb egy árban vannak,így kézben fogva a Pure párnázottabb szerintem,na megyek is egy kört azt kiderül,Az Cube nyereg adja nekem is,jól is néz ki
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #188525 üzenetére
Mást nem tudok csinálni.
Ha a hajtás felöli oldalról nézem akkor balra a negyedik küllőnél történik a lukasztás, belül a felniszalag oldalán.
Ez volt most a negyedik. 3 fajta belső és két fajta felniszalag.
Most megcsiszoltam a küllőnyílás peremét és alaposan kitakarítottam mindent. -
CharlieDrop
veterán
válasz Hasaggymeg #188558 üzenetére
Hű, köszi
Egy Montira lenne, SAVA kormány van rajta. Sima normál használat, semmi extrém.
Mivel a bringa piros, ezért vagy fekete vagy fekete-piros lenne jó. Ezt néztem ki elsőre.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #188520 üzenetére
Nézem miért nem hallottam még róla. Ja hogy női
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #188567 üzenetére
Főnök Úr, van már hiteles tapasztalat, visszajelzés a TRP félig hidrós-félig mechanikus tárcsafékjéről? Köszönöm előre is
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
CharlieDrop
veterán
válasz Hasaggymeg #188567 üzenetére
Kevés terep. Több aszfalt.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #188567 üzenetére
Hasaggymeg mugli kérdés, minimál terep rutinnal: milyen helyzetben kell a markolatra hirtelen erőből rászorítani? Én azt gondolnám, hogy inkább lazán fogni, persz úgy, hogy semmi ne szedje ki a kormányt a kezemből.
-
itouchfan
senior tag
válasz Hasaggymeg #188572 üzenetére
Köszönöm, várom
Amiatt kérdezem csak, hogy bújom a használt piacot, nézegetem a bringákat, és néhányat láttam már hasonló fékkel, így legalább tudom "melyik polcra" rakjam őket, felszereltség tekintetében.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Nutra
tag
válasz Hasaggymeg #188572 üzenetére
Hasaggymeg, ah OK, akkor sokkal inkább a stabil fogásról, mint az erőről van szó.
(Trekkingen én is "ergonomikus " markolatot használok, montira nyilván nem tenném ) -
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #188586 üzenetére
Köszi a kiegészítést
- Csak sima vizet szoktam vinni, így ez eszembe sem jutott!(Müa szag/íz ellen; a különleges, de mégiscsak műanyag kulacsok nem váltak be. Alu és acél kulacsokat/termoszokat póbáltam. Azok jók.)
(Müanyag szagtalanításra kicsit segít; ecetes-vizes, vagy szódabikarbónás-vizes áztatás.)A dekában vannak kicsi fémtermoszok a kirándulós részen. Gumipókozva benne maradnak a kulacstaróba.
▓▒░ Dell - i7 - akku 5ó ░▒▓█► https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_i7/friss.html
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #188589 üzenetére
Ez úgy néz ki mintha elhoztad volna a forgatásról a terminátor fütykösét
Amúgy nagyon menő Súly miatt nem kell aggódni, kulacs nélkül mérünk úgyis. -
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #188586 üzenetére
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #188610 üzenetére
Még vissza tudom vinni mert nem járt le az 1 hét. Ird nyugodtan ,hátha másnak is jól jön az infó.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz Hasaggymeg #188618 üzenetére
Köszönöm a tippet! Sajnos ez sincs raktáron.
Az ST900-at azt nem ajánlod jó szívvel?
Nagyon arra felé hajlok, ha majd lesz belőle rendelhető.
Se Kellys? Se Cross? Sehol nincs más alternatíva..Akkor marad a loklájdel.. hát nem repesek az örömtől, de tény ráülve nagyon adta
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
F-ECT$
titán
válasz Hasaggymeg #188620 üzenetére
Tudom én is, hogy nincs nagy választék. Egyébként ez lenne az igény 150k körül: Keresek magamnak (178 cm, férfi) egy biciklit, a besorolás szerint leginkább túrabiciklit (90% országút, 10% könnyű terep), amivel elsősorban a lányommal együtt biciklizgetnék, várhatóan nem túl nagy távokat.
Dive ever, work never.
-
parandroid
félisten
válasz Hasaggymeg #188638 üzenetére
Amatőr, és félprofi szintre sem?
Vicces, ahogy ezek a kifejezések degradálódnak a köztudatban. Mintha egy amatőr kerékpáros hajlandó lenne 150k-s fullival bohóckodni. Amatőr szinten kb egy első teló kerül ennyibe. Használtan. Profiknak, félprofiknak meg ugye úgyis mindegy, mert ők szponzorbringát kapnak.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
F-ECT$
titán
válasz Hasaggymeg #188645 üzenetére
Inkább az előbbi, még ha nem is annyira praktikus
Dive ever, work never.
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #188675 üzenetére
Moldova Börtönválogatottja jut eszembe:
"Paprikás minden teketória nélkül a tárgyra tért, átnézte a börtönválogatott edzésnaplóját és felkészülési tervét, a játékosok fizikai megterhelését túlságosan könnyűnek találta.
– Nézze meg: most is törölgetik az orrukat, ahogy jönnek le a pályáról. Márpedig ha a játékosban az edzés után maradt annyi erő, hogy meg tudja törölni az orrát, azt a napot az edzés szempontjából elveszettnek kell tekintenünk!"
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188675 üzenetére
Jóhogy, pont a kedvenc részemre fáradjak el?
Most amúgy azzal próbálkozok, hogy inkább megyek felfele lassabban, de tartsam a pulzust 150 alatt, aszfalton még úgy ahogy megy is. a szegmens időkből viszont látom, hogy lényegesen lassabb vagyok. Idénre nekem ez lesz az "alapozás"
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188706 üzenetére
érdemes az alábbi youtube-videóba legalább belepörgetni, sok múlik a gyorszár típusán is, hogy mennyire lehet előfeszíteni:
QR tension measured. How much load for a quick-release?! Wheel pull-out force predicted....
ja és síkosítani/zsírozni semmi esetre sem kellene.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #188706 üzenetére
bringasisti, Hasaggymeg:
1×12(sram) rendszeren mi a helyzet, ott hol érdemes cserélni?
ParkTool videóban 0.5%-ot írnak, de azt is jó lenne tudni, hogy nagyjából mennyi megtett km után kell a fogaskeréksort és a lánctányért cserélni. Itt elég meghökkentő számok is vannak. -
DDaniel
tag
válasz Hasaggymeg #188647 üzenetére
Én sem teljesen értem az árkülönbséget, én arra tippeltem, hogy a könnyebb váz miatt drágább.
A dilemmám oka a cross-trekking felé ez a súlykülönbség, a sportosság, meg az esetleges többoldalúság (azt írják, ha több mint a felében nem aszfalton akarsz menni, akkor ez jobb - bár gondolom inkább csak jobb minőségű földutakról van szó). -
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #188706 üzenetére
+PeterkeT:
Köszi, azóta úgy raktam rá, hogy alig tudom rányomni, így jónak tűnik. Ezek szerint én nem húztam rá eléggé.
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #188720 üzenetére
Üdv az 1x világában. Sor, meg láncból 2 db legyen otthon
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #188731 üzenetére
Nekem is lenyúlt 0,5-ig 1300 km alatt az SLX a Remedyn. Nem viccelek. Tartsál otthon 1 db sort, meg 2 db láncot, a mostani helyzetben indokolt, mikor alig lehet bármihez is hozzájutni.
-
RexpecT
addikt
válasz Hasaggymeg #188720 üzenetére
Akkor majd az idő eldönti
Hétvégén lemostam a láncot, meg felapplikáltam a waxot, ma pedál csere, aztán már csak tubelessesíteni kellene a rendszert.
Most nézem a GYIK-et, ez mennyire valid?
A kormány-nyereg távolsága:
Támaszd a nyeregorrhoz a könyöködet és vízszintes alkar esetén az ujjaid éppen el kell érik a kormányt.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #188794 üzenetére
Az én korosztályom már abban nőtt fel, hogy mindent tölteni kell, engem 1 percig nem foglalkoztat ez a kérdés.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188794 üzenetére
"Brytonnal is szívózok, hogy hagyjam még egy vonal eltűnése után, vagy azonnal töltsem, mert sosem tudom mikor és milyen hosszút megyek és már jártam meg, hogy végül hosszú menet lett és nem bírta ki a végéig"
A cserélhetetlen akksis lámpákat én sem szeretem, mert egy hosszú tekerést egészen biztosan nem bírnak ki és akkor sz*rban vagyok, de egy olyan komputernél, ami egy egész napos kört is simán kibír, sosem értem miért macera a tölthető akksi. Nálam már az elején rutinszerűvé vált, hogy ha tekertem és hazaértem, dugom usb-re azonnal. Teljesen mindegy, hogy 10km-t tekertem-e vagy 100-at és hány százalékon van az akksi, ha 90%-on van is dugom be tölteni reflexből. Ha jól tudom a li-ion akksikat már nem hozza zavarba a gyakori random töltögetés, sőt! Nálam legalábbis az öreg Touring Plus-nak még mindíg nincs semmi gond az akksijával.
szerk: amihez viszont én már öreg vagyok, az a mobilon matatás, a nálam 10 évvel fiatalabb generáció már nem csak útközben, hanem otthon az ágyban fekve is mindent mobilon old meg. Amíg nekem mindenhez égetően kell a nagy kijelző és rendes billentyűzet, addig ők teljesen jól elvannak azon a kis bökdösős kényelmetlen egérmozin, nagyon fura . Ezért a komputereknél sem érdekel a mobilos szinkronizálás, nekem csak plusz macera, szal a strava szinkronhoz amúgy is usb-re kell dugjam a garmint és olyankor tölti az akksit is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188797 üzenetére
"értelmetlennek érzem tölteni"
Egyszerű a megoldás: érezd értelmesnek . Szerintem ha nem akarsz vele szívni, dugd be minden tekerés után. Mivel hamar reflexé válik, egy idő után már egyáltalán nem kell agyalnod ezen, mert mindíg fullon lesz az akksi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188797 üzenetére
Szerintem ez attól függ, melyiket használod gyakran. Ha a mobilt használod ritkán, akkor azt ugyanúgy elő kell túrni, wifit bekapcsolni és még 5 lépés, amiket felsoroltál, ráadásul nekem nem esik jól egy tenyérnyi kijelzőt piszkálni.
Nálam a laptop reggel be van kapcsolva, ott az asztalon és estig nem kapcsolom ki, max elalszik. Szal nálam úgy néz ki a dolog, hogy, ha mobilról csinálnám, az 5-6 lépés wifi bekapcsolással együtt és mindezt apró kijelzőn, ráadásul a végén úgy sem úszom meg az usb-re dugást, mert tölteni is kell... vs ha laposon csinálom: felnyitom a lapost, felébred, bedugom usb-re a kütyüt, tölt, szinkronizál automatikusan anélkül, hogy bármi egyebet csinálnék. Nem kell elindítanom se bluetooth-ot, sem wifit, sem semmilyen appot, rá sem kell néznem a kijelzőre sem, csak bedugom és mindent megold. Gyakorlatilag ha az usb kábel nincs kihúzva, még azt sem kell elővennem.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #188797 üzenetére
A Garmin Edge tud wifit, és automatikusan küldi a Garmin Connectre, onnan a Stravára. Sokszor mire felérek a garázsból (zsebemben a GPS), már pittyen a telefon, hogy fenn van a Straván. Akkor is, ha nem akartam feltölteni
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #188797 üzenetére
Leszállok a biciGliről, lestoppolom a Garmint, berakom a zsebembe a telefon mellé (mert amúgy a bukóba raknám, ami a lépcsőn marad), és mire betolom a biciklit a tárolóba és felmegyek a 4-re, addigra ott virít narancs S. Mindig megy a BT, már csak a kocsi miatt is. Éljen a 200 g-os telefon.
Ja, hogy ne elfogult Garminos legyek, a Bryton 330 annyival volt lassabb, hogy leállítás után meg kellett várnia, hogy lássa az otthoni wifit.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188797 üzenetére
Frissítetted a firmwaret rajta? Ha nem, akkor frissítsd le, sokat javít.
Én is ezért szidtam folyamatosan, és még azért is, mert mindig ki és be kellett kapcsolni a ridert, hogy lássa az app.
Nem keresem vissza, de pontosan leírtam mennyit bír az akkumulátor és abból mennyi bekapcsolt világítással. -
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #188797 üzenetére
Meglett mondva hogy #csakagarmin, értem én hogy kellett a különbözet a karbonba.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #188851 üzenetére
Az úgy necces tud lenni. Február végén mértem egy hosszabbat, délelőtt 10-től du. 4-ig kb és fullról 2 vonásig vitte le.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188872 üzenetére
az tény, hogy bevett szokás (főleg ha lopni akarnak), de nem szabadna, normálisan frakcionált daráltbeton az megfelelő lehet, ha nincs tele minden szarral. (bár nem tudom, hogy az útügyi műszaki előírás mennyi szennyeződést enged meg (feltételezem minimálisat), infrastruktúrát nem tervezek)
terveken 100% hogy normális ágyazóréteg lett kiírva.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #188872 üzenetére
A gyári oldal megvan, de én ott nem láttam rendelési lehetőséget, tehát kérdés, hogy mennyi jön rá szállításra, illetve mi a magyar ár (áfakülönbözet miatt). De 700-800 euroóért alapból szerintem jobb vétel a Rose/Radon, viszont ha ez van készleten, de azok nincsenek, akkor jó döntés.
Karbon csúcsgépük viszont elég jó, de színben a belépő karbon viszi a prímet.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #188794 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a 25 órás üzemidő már bőven jó. Nyilván egy plusz dolog amit tölteni kell időnként, de sokkal nagyobb nyűg a belső bovdenezést kicserélni, mint néha tölteni egy akkut. Az elterjedést nyilván nem úgy gondolom, hogy akkor Józsi bácsi trekkingjén is Sram GX AXS lesz. Nyilván azok között fog terjedni akik felső kategóriás bringákat vásárolnak.
Ez amúgy épp elég nagy tömeget jelent és látok rá esélyt, mert az XX1 AXS árából kiindulva kb a duplája a mechanikusnak, tehát a sima GX váló és váltókar ára X 2 lesz kb az AXS verzió. 100 euro egy GX váltó és 40 körül van egy válókar. Kb 300 euro lesz az AXS szett.
Max 120k. Ennyit szerintem nagyon sokan ki fognak fizetni érte.Szerintem amúgy a Sram nem kevésbé feszes mint a Shimano, mert épp ugyan olyan jól feszíti a láncot, a Shimano még a fasorba sem volt amikor a Sram már Eagle szetteket árult, nyilván nagyobb benne a tapasztalatuk. A lemaradásból a Shimano sokat ledolgozott, de még azért van mit behozni monti fronton.
#188809 sebgutkopf
Akkor neked szerencséd volt, azért a szervizben én mást látok és a saját bringáimmal is szívtam már meg. A bovdenes váltással nekem addig amúgy nem volt bajom amíg az kívül volt elvezetve és nem voltak benne túl nagy hajlítások. A bringa gyártásba sajnos beleszólnak a marketingesek is, néha az ő szavuk nagyobb mint a mérnöké és ez okozza a problémákat. Az esztétika oltárán feláldozzák a használhatóságot, praktikumot. Alapvetően nem az a baj, hogy egy bovden belül fut, hanem ha olyan kanyarulatokat tesz, hogy az már alapból is megnöveli a súrlódást. Sok olyan vázzal találkoztam már, össztelós és merev egyaránt, ahol úgy volt elvezetve a bovdenház, hogy hiába fűzted be a legtutibb minőségű bovdent és házat, nem volt tökéletes. Be lehetett állítani a váltót, de nem volt 100%-os. Aztán több olyan váz is van, főleg országúti, merev XC, ahol a pressfit csapágyat is ki kell ütni ahhoz, hogy kicseréld a váltóbovdenházat. A 12-es rendszerek nagyon érzékenyek, de már a 11-es is. Muszáj, hogy a bovden tökéletesen mozogjon a házban, és sajnos ez sok esetben már az új bringán sem tud rendesen működni. Szóval a 2-3 éves bovden csere periódus, simán lehet 2-3 hónap is, aktív használat mellett, arról nem is beszélve, hogy ahol kibújik a bovdenház, ott dörzsölheti a vázat, nem minden vázon fordítanak kellő figyelmet arra, hogy a bovden ne dörzsölje a vázat, és ez egy össztelóson valós probléma. Engem megőrjít ha a váltó gondolkodik és nem kellő gyorsasággal dobja le a láncot az alsóbb fokozatba, milliós gépek esetében meg pláne vicc kategória. És mindennek oka egy szaros bovden, ne már. Azt mondjuk megértem, hogy sokan nem szívesen vettek volna 220K-ért egy XX1 AXS hátsó váltót, hiába szuper jó, ha odavered az sokba lesz, meg amúgy is sok. Viszont 90-ért vagy 100-ért GX-et már nagyon sokan venni fognak.A végállások ugyan úgy csavarok amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz Hasaggymeg #188872 üzenetére
Van ott minden mint a disznóvágáson, csak pénztárca legyen vastagon Nem lehetetlen, hogy belenézek majd egy komolyabb DH vagy Electric gépbe tőlük. Teljesen német gyártás, az szimpatikus. Mármint az összeszerelésre gondolok. A bemutatkozó videójuk a weboldalon a tervezési fázis, az egész atmoszféra ahogy dolgoznak. Minőségi alapok. Elvileg 3-5 nap a szállítás. (Ha van) legnagyobbat rendeltem, mert nekem többet kicsi bringa nem kell Na most a webshop 46cm-t ír a függőleges csőre (ST Lenght), a hivatalos oldal 52centit az "L"-re , meglátjuk. Egy biztos, nagyon szimpi a termékpalettájuk.
Veszik a fáradtságot, és rendes GEO-t raknak ki méretekkel. (nem mindenhol van így).
Egy amit sehol nem találok a gari idő.
6030D
igen sajnos ez a gond, hogy gyakorlatilag minden hiánycikk, ami van arany árban.Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188876 üzenetére
Akkor ez nem neked való
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest