Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Macrodroid
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Decadent - Az őrület határán
gp A jövőre érkező játékban egy veteránt irányíthatunk, aki a fiát szeretné megmenteni a rémségektől.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
válasz ReFleXx #256497 üzenetére
Nah, reggelre a vállam javult az újjam meg bedagadt és még mindig sajgott/érzékeny volt.
Biztos ami biztos elmentem a kórházba, mind a kettőt megröntgenezték, szerencsére nem látszódott semmi a felvételeken, sikerült megúszni egy kis zuzódással.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
jjeahh
nagyúr
válasz ReFleXx #257243 üzenetére
Egész életében sportolt, crossfit, terep futás, jóga, túrázik, régen montizott és most országútizik is. Mivel sokat nem eszik, elkerülhetetlen volt, hogy idővel látszani is fog rajta a sportolás
#257248 Dark Archon: én nem vagyok annyira átlagb*zi, a 180km körön kétszer néztem rá, ha már az orrom előtt van a Garmin, csak hát avl kérdezte mennyi idő alatt jártuk meg és gondoltam hozzátartozik. Szerintem az a sz*r, amikor valaki nem tud nyugodtan tekerni és az átlagért bringázik, személyesen is ismerek pár olyan outist, akik 30km/h alatt fel sem rakják a tekerést stravara és bandázáson képesek mindenkit b*szogatni, hogy gyorsabban, mert nem lesz meg a 30-as tempó sem . Mondjuk nem csodálom, hogy inkább az outisokat fenyegeti ez a betegség, mert aszfalton általában ha a táj unalmas vagy már unalomig ismert, más nem nagyon van ami motiválja a ridert, csak a táv és a tempó. Terepen az edzettségen kívül szinte minden a terepviszonyoktól függ, ott nincs olyan, hogy legyen meg a 20-as átlag, mert nem mindegy, hogy sziklakerten, sárban vagy gravelen tekersz. Mondjuk ott is rá lehet buzulni a szegmensekre és a KOM-okra .
#257253 ZolkoW: nem rossz hely, egynek elmegy, de a környéken nekem a hargita Csíki oldalán jobban tetszik, főleg a csíki havasok, gyimesek vagy hagymás hegység fele. Csak ne lenne ennyi veszély.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #257711 üzenetére
Húzz picit a csavarokon, azokon is amik a kormányt fogják, meg azokon is amik a villanyakra szorítanak...ha lehetséges, mert a túlhúzástól is recseghet. Ha abbahagyja jó, he nem akkor szedd szét törölgesd meg, enyhén zsírozd az összes csavart és minden vissza, lehetőség szerint nyomatékra...ha így sem jó mehet a karbonpaszta, telibe.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #257760 üzenetére
Még szerelés elött be tudod azonosítani a hangból. Nagyon jellegzetes, van több videó is fönn.
A villa koránájából jön, a press fit-ezett szárak csinálják. A mikro mozgások által kezetkezett alu oxid recseg a száron. Ami durva, akár egy tekeréstől. Nekem is új korától csinálta, csak nem jöttem rá honnan jön a zaj.
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
jjeahh
nagyúr
válasz ReFleXx #257759 üzenetére
Köszi!
Tényleg nem rossz hely, idilli, hangulatos hogy több helyen van kilátás a dunára, a várra. A julianus vége szegmensen terveztem, hogy megnyomom, legyen egy KOM, de egyrészt elfelejtettem, másrészt úgy tűnik itt is volt vihar, sár volt és egy helyen ki volt dőlve egy fa, segítettem egy terepjárósnak odébb vinni. A terepviszonyokról: nem unalmas a terep, sőt, elég jó, kb mint felénk a csíki havasokban, a hargita csíki oldala otthon sokkal rázósabb. Ugyanakkor kifogtam néhány annyira meredek emelkedőt, hogy a pofám leszakadt, marhajókat lehet mászni, kellenek a legkönnyebb fokozatok is hátul . El sem hittem, hogy 20 kilóméteren megvan majdnem 700m szint. Sok a singletrail is, ami király, felénk inkább a széles erdei utak a jellemzők. Ugyanakkor fura, hogy az erdőben a semmi közepén is van aszfalt, szerencsére általában ki lehet kerülni, mert mellette ösvények is vannak. Röviden és tömören: maradnék még, ha lehetne, de sajnos holnap megyünk tovább
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #257886 üzenetére
menetrögzítő
threadlockPl LOCTITE 243
AlisA helyi barkácsboltban vettem utoljára valamelyik szomszég országból a koppintását, talán Force márkájút. Ugyan annak tűnik teljesen, bevált.
AAS JUICE ASSEMBLY PASTE
Ez is valami ilyesminek tűnik. Egyszer lehet kipróbálom.Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #257983 üzenetére
Azzal közvetlen nincs, de annak a külső menetét kened, így ha beragad a vázba mint állat azok a nútok kell kibírják a felszakítást.
6030D...csak éppen esőt nem hoznak, mi? A bögöly amúgy nagyon g*ci, egyrészt kitartó, vagyis meglehetősen sokáig és gyorsan képes követni, ha megütöd kábé kiröhög mert jól bírja a nyomást kitin váza és a csípése marhára megdagad, fáj, viszket.😬
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz ReFleXx #257901 üzenetére
ReFleXx :nagy respect - az asszonynak - ugy ha tenyleg alig bringazik azert megterhelo lehet azaz 1 napos 200km, ha nincs megszokva a nyeregben ules, stb. Mondjuk ha 40 kilo vasaggyal akkor talan nem töri fel ugy a nyereg a hátsót, de ebben most nem vagyok biztos, de szamithat a súly.
ilyen jellegű problémája közben nem volt, mint ahogy az előző körökön sem. könnyű az tény, 55 kg, mondjuk a 156 centijével nem is magas. azért az csak számít hogy minden nap teker fél órát még ha csak a városban A ból B be is. -
.LnB
titán
válasz ReFleXx #258858 üzenetére
81600 körül volt nekem a DPD-s szállítással. Szállításnál több opció van, több árban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ringman
nagyúr
válasz ReFleXx #259047 üzenetére
a 48-16 és a 46-15 vagy között azért nincs hatalmas áttétkülönbség.
persze ha azt a ~2%-ot is érzi valakiEladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
balintbaba
tag
válasz ReFleXx #259045 üzenetére
Rosszul karbantartott, viseltes hajtásnál könnyebb elszakítani a láncot. Tönkretenni meg igazából bármit tönkre lehet. 60 kilós hegyimakik nem nagyon fognak sprintnél láncot szakítani, de akinek megvan a súlya meg a lába is hozzá, könnyen előfordulhat.
Fehérváron gyerekeknek szánt kis KRESZ körön rugdostam, harmadiknál elszakadt a lánc én meg át a kormányon.fulton kollégának meg másik kerékpár a dekából, van hátul 16-os is.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz ReFleXx #259057 üzenetére
Kamaszkoromban nekem kiállva tekerésnél a középtengely tört tőből, hajtókarostul, mindestül a Csepel Apolló ‘versenybiciklin’. Komoly mennyiségű hámszövetet hagytam ott az aszfalton. Aztán egy hét múlva áttekertem a szomszéd faluba a szervízbe - egy hajtókarral.
Ja, természetesen volt egy levegőzárvány a fémben, az még ilyen szocialista minőségellenőrzéses cucc volt az éppencsak posztszocialista időkben. Szóval a Csepellel kicsit előítéletes is vagyok azóta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
flash-
veterán
válasz ReFleXx #259045 üzenetére
nekem még sose volt lánc szakadás, szerintem ha a world tour versenyzők másodpercekre kb 2000 wattokat tudnak leadni és általában nem szakad el ettől nekik a lánc, akkor egy 100 kilós hobbistának sem kell félnie , hiába túlsúly nem fog ilyen wattot beletenni, a váltás közbeni terhelés mindenképpen jobban igénybe veszi(olyankoat tudok többet akiknek akkor szakadt), azt mindenképpen kerülni kell (gondolom egy versenyen ahol 5cm dönt és nem szempont a bringa megóvása, ott gondolom váltanak terhelés közben is, senki sem fog emiatt elbukni egy végső sprintet mert inkább nem vált sprint közen stb,
de ez csak feltevés, ezt nem figyeltem eddig sosem, aki járatos itt a versenyzésben az majd fogja megerősiteni vagy cáfolni[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #259045 üzenetére
Meglehet ez csak lábaim erejét minősíti, de nekem olyan sosem volt a ~45 év kerékpározásom alatt. Gyári hiba, korábbi ütés (durván felütöd az első tányért a lánccal rajta), extrém elhanyagolás (kenés hiánya, rozsda, lenyúlás stb.), esetleg erőteljes, alacsony csapásszámon történő megindulások erős lábakkal és nagy súllyal lehetnek az okok, másképp láncot el nem nagyon szakítasz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz ReFleXx #259653 üzenetére
Próbálgatni kell. Attól függ mennyire alacsonyan van a kormány, azaz mennyire "hasalós" a pozíciód. Minél jobban előre dőlve tekersz annál jobban azt fogod érezni, hogy csúszol előre a nyergen. Pár fokot előre lehet billenteni, meg kell próbálni. Ha semmilyen beállítás sem jön be, akkor kell venni rövid nyerget. Én is így érzem, hogy váltani kellene egy rövid fajtára. Egy cikk a témában: [link]
-
Ringman
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #260475 üzenetére
Ritka ami annyira gyűjti a koszt, mint a gyári lánczsír. Az egész hajtás trutyis lesz. Legegyszerűbb leáztatni róla. Pl festékboltos petróleum, brigéciol D3, ilyesmik.
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
arcitec
addikt
válasz ReFleXx #260484 üzenetére
Van szerelő aki azt mondja rajt kell hagyni(letörölni le lehet a felesleget), majd ha már koszos lesz, tisztítani és kenni. De, ha van jobb olaj - mint amit én is használok - akkor akár ki is lehet tisztítani mosni belőle a gyárit, oszt minden megy ahogy kell...
A Smoove az wax azt nem tudom mennyire szereti a vízet. Egyébként ahhoz zsírtalanítani kell elsőre. Azta én is Muc-off c3 használok, de még nem ázott el. Azért az fura, hogy így berozsdált egy kis esőtől. Miféle lánc az? Egyébiránt van wet a Muc-off-nak is.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Fall-N
veterán
válasz ReFleXx #260484 üzenetére
Attól függ milyen lánc. Shimano használ ilyen trutyit, SunRace-n alig van olaj. Nem az első láncot veszem tőlük és rögtön 0 km-esen kell olajozni, mert szinte száraz.
Létezik hajtómű tisztító a BikeWorx-től, pont ma vettem ilyen spray-s kiszerelésűt, az is teljesen zsírtalanítja a láncot és a kazettát. Pont ajánlotta az ismerős boltos, hogy nem viszek akkor már waxot ha zsírtalanítani fogok. Most Weldtite teflonos, csöpögtetős olajat vettem (Dry Lube), később lehet veszek waxot és átállok én is.
-
addikt
válasz ReFleXx #260488 üzenetére
Én ezért hagytam abba a Mucoffot, mert ez így nem életszerű. Talán a sivatagban lehetsz benne biztos, hogy nem kap el az eső. A Smoove-val el lehet felejteni az aggódást, csak tekerni kell, és amikor eszedbe jut, kenni. Szakadó eső meg se kottyan neki amúgy, illetve még kerékpár mosás után sem feltétlenül kell újrakenni.
Cserébe akkor szívsz, ha el akarod távolítani.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-
Ringman
nagyúr
válasz ReFleXx #260488 üzenetére
Ez egy eso utan durva, amugy Sram nalam jobban rozsdal, mint a kmc vagy a shimano lanc
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
LénaLeila
újonc
válasz ReFleXx #260540 üzenetére
Hát pont ez a bajom, hogy elég magas emelkedő van ahogy viszem edzésre a gyereket, igazából engem csak az érdekelne, hogy lehet e másik racsnit vagy váltót rátenni, amivel kicsit könnyebben lehetne tekerni, (és ha igen, akkor tudtok tipust, ajánlani?) vagy ez ilyen? Amúgy ahogy tekerem eléggé recseg-ropog valami ott a pedál környékén is.
-
andrisbandi
őstag
válasz ReFleXx #260952 üzenetére
Egyszer dög nehéz külsőt raktam föl, plusz nagy adag defektgátlót bele. K. nehéz lett a kerék, rendesen érzeni lehetett a ledkerék effektust gyors lefeléken. Ott tűnt ilyen önbeállósnak a kormány.
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #260954 üzenetére
Bekopott a csapágy ott ahol a legtöbbet kapja az ívet, vagyis középen. Mikor már nem mered elengedni a kormányt mert ott beakad akkor cserélni kell.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #260960 üzenetére
Golyós/golyókosaras/csészés kormánycsapágyak kopnak be így, gondolom a beütött csésze golyópályája. Korábbi bringáimon enyém is így bekopott amit úgy vettem észre, hogy mikor felemeltem és picit lógott az eleje a kormány ott akadozott a forgásban a kerékpár hossztengelye irányában.
gabro0...elől elég nagy a tolerancia, sok fog kapaszkodik így xarrá lehet koptatni mielőtt átugrana a lánc. A tengelyt hogyan mérted le?...csak mert azt beszerelve elég macerás lemérni pontosan.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen