- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
Hirdetés
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz ReFleXx #259057 üzenetére
Kamaszkoromban nekem kiállva tekerésnél a középtengely tört tőből, hajtókarostul, mindestül a Csepel Apolló ‘versenybiciklin’. Komoly mennyiségű hámszövetet hagytam ott az aszfalton. Aztán egy hét múlva áttekertem a szomszéd faluba a szervízbe - egy hajtókarral.
Ja, természetesen volt egy levegőzárvány a fémben, az még ilyen szocialista minőségellenőrzéses cucc volt az éppencsak posztszocialista időkben. Szóval a Csepellel kicsit előítéletes is vagyok azóta.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.