Hirdetés
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
2024 - Íme a 39. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között megjelenik a Mortal Kombat 1: Khaos Reigns.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz Rottweiler89 #30103 üzenetére
Az a Courier DT egyszerűbb változata.
-
razzorr
őstag
válasz Rottweiler89 #30103 üzenetére
Én meg egy kislibazöld Tiagra váltós DT-vel szemezek egy jó ideje a helyi bringaboltban (90rugóért)
Más: ismeritek a Hardride-ot Debrecenben? Vélemények a bringáikról? [link]Ismerős akarna egy fixit építtetni.
-
TayRol
veterán
válasz Rottweiler89 #30113 üzenetére
ja, nem azért mondtam. jó kis canga, csak a neve volt fura, igazából maganak azonosítottam be.
(#30130) evilskati: ez használt?
én a bringaboardról csak jókat tudok mondani, mostanában elég sokat voltam náluk, hetente hoznak ha kell valami, amúgy megfelelő a raktárkészlet is. vagy hugo-sport. de az meg drága.
[ Szerkesztve ]
-
Narakh
senior tag
válasz Rottweiler89 #30173 üzenetére
Oké, készséggel elhiszem. Jó minőségű dolgokat gyártanak?
[ Szerkesztve ]
"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."
-
Narakh
senior tag
válasz Rottweiler89 #30180 üzenetére
Egy ilyen ötezer forintos, ipari csapágyas pedállal szerinted nem nagyon lőhetek mellé?
[ Szerkesztve ]
"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."
-
Cadal
őstag
válasz Rottweiler89 #30180 üzenetére
Hallottam a Force márkáról, illetve használom is az egy-két termékét. Egy téli biciklis kabátom van tőlük, illetve a lámpáim. A baráti társaságomban is használnak Force termékeket eddig mindenki megelégedve. Szerintem jó cuccaik vannak.
-
superecneB
őstag
válasz Rottweiler89 #30173 üzenetére
Inkább Abust vegyél. Van Kryptonite és Abus lakatom is.
Olyan mint egy Amerikai autó vs Német autó. -
yodamester10
őstag
válasz Rottweiler89 #30353 üzenetére
Tuti
-
fpeter07
veterán
válasz Rottweiler89 #30353 üzenetére
Forintba adtak meg az arat? En siman megrendeknem,nhga meg nem adjak el ennyiertt visszamondanam.
-
jackbacsi87
senior tag
válasz Rottweiler89 #30353 üzenetére
ááá,szerintem csomagolás sérült, pl kiszakadt a nyereg...nem éri meg
-
Teasüti
nagyúr
válasz Rottweiler89 #30355 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
tbp1007
újonc
válasz Rottweiler89 #33227 üzenetére
Ez igen szép lett, hogy tisztítottad?
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #33242 üzenetére
Én ha nagyon mocskos, le szoktam venni. Kerék ki, gyorszár ki, fogaskoszorú le, megvan az egész pár perc alatt. Befújom brigéciollal, nem is kell rá sok, fogkefével átdörzsölöm, ha nagyon mocskos volt, még egy adag brigéciol, aztán leöblítem vízzel. Így az egész megvan nagyjából 10 perc alatt, és teljesen tiszta lesz, mintha sose használták volna.
Ha nem olyan mocskos, akkor van az a fogaskoszorú tisztító kefeszerűség, azzal szoktam kipucolni, eBayen 3-400 Ft körül kapni, bőven megéri. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #34452 üzenetére
Szép bicaj, de ha már enduro akkor inkább Scott Genius LT 700, vagy YT Capra CF Pro.
-
venember83
nagyúr
válasz Rottweiler89 #34793 üzenetére
Hogy érted azt, hogy darabonként? Ha veszel integráltat, ahhoz járnak a külső csapágyak és a jobb-bal hajtókar együtt, persze tányérokkal, így együtt.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #34807 üzenetére
Milyen a mostani hajtóműved? Mert ha hajtóművet cserélsz, lehet, hogy láncot és fogaskoszorút is kell. Ha szétment a monoblokk (négyszögtengelyes), miért nem elég, ha azt kicseréld? Már 2-3e Ft-ért kapsz bele normálisat.
-
veterán
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #34828 üzenetére
Négyszögtengelyre biztos nem költenék ennyit. A BB-UN26 2500 Ft, a Sunrace BBS15 meg 2200 Ft.
-
borix
őstag
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #34897 üzenetére
3x8-hoz nem sok értelmét látom az integrált hajtóműnek. Én is azt használok, de azért, mert eléggé költséghatékony és az igényeimet is kielégíti. Amúgy újan Alivionál jobb váltókart nem is kapsz 8 sebességhez. 3x7-ről nem biztos, hogy 3x8-ra váltanék. Vagy hagynám 3x7-en, vagy 3x9-re vagy 3x10-re váltanék.
-
LonGleY
veterán
válasz Rottweiler89 #34934 üzenetére
Csak szervizben ajánlhatták.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #34934 üzenetére
Itthon mennyiért adják? Nem nagyon találtam meg sehol. Amúgy most már 10-es rendszert akarsz? Mert ez a hajtómű ahhoz való.
-
LonGleY
veterán
válasz Rottweiler89 #34952 üzenetére
Nem, csak gondoltam megemlítem, hogy a szerviz rövid i-vel írandó – csak mert már sokadjára olvastam rosszul leírva.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #35126 üzenetére
Oda van írva hozzájuk, pl ez. A többi valószínűleg már nem. De ez itthon se olyan drága.
-
venember83
nagyúr
válasz Rottweiler89 #35653 üzenetére
Méret?
-
venember83
nagyúr
válasz Rottweiler89 #35663 üzenetére
Nem, nem. Sok a jelenlegi 19 col? Kevés?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Rottweiler89 #36390 üzenetére
bike-discount.de ha nem félsz külföldről,de amúgy küldik a cuccot
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
rétisün
veterán
válasz Rottweiler89 #36827 üzenetére
beletekerek egy hosszabb csavart, aztán annál fogva a villaszárral párhuzamosan tartva finoman beleütöm.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szjoci
őstag
válasz Rottweiler89 #36832 üzenetére
Nem, én is úgy szoktam belerakni. Arra ügyelj hogy egyenesen álljon a csavar.
szerk.: szoktam..., dehogy szoktam: 2x hajtottam eddig végre a műveletet
szerk.2.: Kellemes ünnepeket biciklis társaim, ma is szép idő lesz egy tekerésre úgy látom.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Rottweiler89 #36919 üzenetére
Kevés a hézagoló.
(#36913) spanyoll szereld fel a falra bringatartónak, már láttam ilyet, képet sajna nem találok.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rottweiler89 #41872 üzenetére
Nekem CST SALVO high protection van.Igaz drágább egy kicsit,nem könnyű és esőben eléggé csúszik,de jó gumi.Térdem összetört,betették majd kivették a vasakat,a gumi meg még mindig nem kopott el. Van benne 10.000km aszfalt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rottweiler89
aktív tag
válasz Rottweiler89 #41872 üzenetére
Ebben tudnátok segíteni? Külsőt már ajánlott Hasaggymeg kolléga, de a küllő, valamint a sárvédő ügy még mindig kérdéses. Vagy ha tudtok jó külsőt is ajánlani még, jöhet!
[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
Acef
addikt
válasz Rottweiler89 #42123 üzenetére
A külsőhöz: akciós Continental Comfort Contact. ~3000/db [link] Én ma kaptam meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Rottweiler89 #42183 üzenetére
Elsőkörben megpróbálom a gumigyűrűt, szerintem én is találok otthon
Napfénysüti: a Longus kulacsod valami basic cucc? Link esetleg?
-
RichieTri
senior tag
válasz Rottweiler89 #42785 üzenetére
Karbon villanyakba való, mint az alu nyakba a rózsa csak az a karbon nyakat szétszedné
live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
Because
őstag
válasz Rottweiler89 #45880 üzenetére
elsőnek megpróbálnám letisztítani, így én nem venném meg maximum alapanyagnak töredék áron
-
Because
őstag
válasz Rottweiler89 #45883 üzenetére
de akkor azokat a képeket eladáshoz ne használd
szezon van, azt mondják most jobban mennek a bicók. hasonló felszereltséggel (már amennyit a képek látni engednek) tudtam eladni 50000-ért egy Kross Hexagon X2-es vázra épített montit[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz Rottweiler89 #45885 üzenetére
így azért persze ennél többet is. bringa is olyan dolog amit ha már kihozol a boltból -20% kapásból
-
andrisbandi
őstag
válasz Rottweiler89 #45885 üzenetére
Autómosóban nagynyomásúval 2-300 forintért teljesen letudod tisztítani. Kb 5 perc.
Száradás után pici szilokonspével áttörlöd és szép fényes lesz. Én így fényképezném le. :-)
Dell 5580 - i7 -akku 5ó _ https://hardverapro.hu/apro/dell_latitude_5580_15_6_fhd_i7_8gb_ddr4_512gb_ssd/friss.html
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #45890 üzenetére
Stílust akarsz váltani? Mert ez a Kona nem XC váz.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #45933 üzenetére
Attól függ mire szeretnéd használni? Alapvetően egy kiváló minőségű váz. Úgy emlékszem 150mm a rugóútja. Ez manapság egy keményebb All mountain kategóriának felel meg. A mozgása biztos, hogy kiváló. Hátránya, hogy mai mércével már kicsit nehéz és pedálozásra eléggé bemozdul. Érdemes egy lockolható levegős taggal összerakni. Levegős villával. Manapság is használható AM bicó építhető belőle. 15-16kg körüli súllyal.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #45948 üzenetére
Biztos, hogy bírni fogja a vandálkodást, ezzel a vázzal elég keményeket lehet ugrálni. A monarch 4.2 is jó lesz bele, ha 200 vagy 216mm-es szemtávú. Viszont az xc32 egy vicc. Ezt remélem te sem gondoltad komolyan. Ez egy xc villa, köze nincs a vandálkodáshoz, azonkívül meg a 100mm rugóút miatt a geot úgy elcseszi, hogy az nem viccel. Azzal a villával meggyalázod ezt a vázat. Inkább nézz valami használt fox36-ot, vagy marzo 55 vagy 66-ot.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #45984 üzenetére
Szerintem van itt egy kis fogalom zavar. A coiler matic azért nem downhill váz. 150mm az egy all mountain, lazább enduro kategória. A rock shox boxxer, meg úgy általában a mai dupla vállas villák 200mm rugóúttal rendelkeznek. 150mm-es vázba 200mm-es dupla vállast rakni felesleges. Ha ilyen igényeid vannak, tehát downhill kerékpárt szeretnél építeni, akkor ne coiler matic vázra építkezz hanem mondjuk ha kona-nál maradsz akkor stab supreme, stab primo, operator stb. Ezek 200mm rugóúttal rendelkező downhill vázak, ezekbe való a dupla vállas boxxer és társai. A coiler maticnak akkor van értelme ha egy zúzós de még tekerhető bringát szeretnél építeni. Ha beleraksz egy dög nehéz DH villát azzal agyonvágod az egész projektet. A coiler matic-ot könnyű all mountain vagy enduronak van értelme építeni, szimpla vállas 150-160mm-es levegős villával, levegős taggal. remélem most már kicsit tisztább a kép.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #46195 üzenetére
Miért? Még a nevében is benne van, hogy XC.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #46198 üzenetére
Abban sem vagyok biztos, hogy ilyen gépeknél szoktak-e 3 tányért használni. Szinte mindegyiken láncfeszítő van a hajtóműnél, az meg tudtommal csak 1 vagy 2 tányérral működik. Plusz nem árt, ha van rockguard, azt is sokon látni.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #46200 üzenetére
Én sajnos ezekhez az alkatrészekhez nem értek annyira, nem volt még ekkora rugóutas gépem. Csak az aprót szoktam nézegetni, aztán gyönyörködök . Ehhez a témához talán Runner_fxr ért a legjobban a fórumról.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #46203 üzenetére
Köszönöm a bizalmat!
Szerintem az a hajtómű bőven alkalmas egy All mountain felhasználásra. Nekem anno a kona stinkym egy 3 tányéros truvativ firex hajtóművel volt összerakva. Az ennél még egyszerűbb. Ugráltam vele 1,5-2 méteres letörést, meg 15 méter hosszú ugrások is voltak. Kb 75 kiló voltam akkor. Működött, nem volt vele gond. Egy coiler matic ennél szerényebb gép (15 centi rugóút nem 18 mint a stinky), gondolom nem akarsz ilyeneket repkedni vele, bár szerintem bírná. Egy 15 centi rugóutas gépre szerintem nem kell láncvezető, ezt tekerhető gépnek érdemes megépíteni, ehhez pedig kéne az első váltó. Én anno a stinky-t is kezdetleges enduronak építettem (szimpla vállas villával, 3 tányéros hajtóművel). Bár akkor még nem annyira volt elterjedt ez a kategória, sokan furán is néztek rám, de én fel is akartam vele tekerni a hegyre, meg le is zúzni. Ez többé kevésbé sikerült is, de azért elég nehéz volt a bicó, kb 18kg.
A kerékpár építés jó poén, én is csináltam. Viszont érdemes azon is elgondolkozni, hogy talán jobban járnál ha kompletten vennél egyet? Lássuk be, a coiler matic már nem mai darab. Mai szemmel nézve nehéz, pedálozásra eléggé bemozdul, bár kétségtelenül masszív és szép mozgású váz. Figyelembe véve azt az összeget amit rá akarsz fordítani. Első teló legalább egy 100-as, ezen kívül még 180-at szánnál rá, az 280, ehhez hozzávesszük a coiler matic váz árát a monarch taggal az még plusz kb 80-90. Az nagyjából 360k. Ezen az áron már van azért választék, ha használt piacot végig nézed. Sokkal modernebb, könnyebb bicód is lehetne ezen az áron. Ha később eladnád a coilert, örülhetsz ha a befektetett pénz felét visszakapod.
E helyett mondjuk nézd meg ezt 3 kilóért: [link] -
ivana
Ármester
válasz Rottweiler89 #46203 üzenetére
Új alkatrészekből nem érdemes építkezni mert drága, de nagyon. Használtból viszont egész jókat lehet összehozni.
-
zoli03
őstag
válasz Rottweiler89 #46214 üzenetére
Mennyiért láttad ezt a hajtóművet? Én rákeresve itthon nem nagyon találtam.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Rottweiler89 #46214 üzenetére
Megértem, mert valóban jó dolog bicajt építeni. Mindenképpen lockolható tag szükséges, hogy jól tekerhető legyen aszfalton. Azért én elgondolkodnék azon is, hogy egy másik vázra építkeznék. Hátul csak gyors záras agyat fogad a coiler, illetve e fejcső is 1/18-ad. Komolyabb villát is nehezebb már találni ilyen nyakkal.
A truvativ hajtóműhöz a hozzávaló gxp csapágyat kell beszerezni, ha nem adják a hajtóműhöz. Egyébként ha nem ragaszkodsz a truvához, egy új deore vagy slx hajtómű is simán jó. Amiből lehet vegyél újat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen