Hirdetés
- iPhone topik
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Hívószám-hamisítás
- Google Pixel topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Hollandia nem engedi el Kínát
it Hollandia gazdasági minisztere azt mondja, nem azért ment az USA-ba, hogy szankciókról tárgyaljon. Az ASML-nek szerinte a lehető legszabadabb üzleti működést kell biztosítani.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Massmurderer
őstag
válasz bulikavagyok #132643 üzenetére
Felesleges úgy cserélni ha ki se probáltad.Nekem 160as van fent,bika modon fog.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #132643 üzenetére
Nem ismerem az a Magurát,de én adnék egy esélyt a Deore féknek,felhasználástól függően akár elég is lehet.Korábbi Deorek nagyon jó fékek! Azt meg,hogy lehet-e tárcsádat növelni,az első villa teherbírása határozza meg.Olvass utána mekkorát ajánlanak arra a gyártói.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Massmurderer
őstag
válasz bulikavagyok #132647 üzenetére
Mivel gondolom nem filléres a bicó,sz*r féket nem tesznek rá.Felesleges pénzkidobás nálad csak,semmi több.
-
Ákkk
addikt
válasz bulikavagyok #132647 üzenetére
A deore fék szerintem jobb mint amit eddig használtál szerintem meg fogsz lepődni.
Ne a listákat sorrendeket nézd próbáld ki....A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #132654 üzenetére
Magyaror...ööö...vagyis Shimano fék jobban teljesít.
(#132655) cooi11...én már törtem el néhányat,ezt jónak tartom.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #132643 üzenetére
Első kerék, pedál, kormány, nyeregcső, dropper post, nagyjából ezek az alkatrészek igényelnek szerelést.
Illetve kónuszos agyak esetén, a csapágyhézagot is be kell állítani. Fék légtelenítés is majdem mindig szükséges, ritkán egyforma a két fék nyomáspontja. Nem rossz fék a deore, adj neki egy esélyt. Bár előre a 203-as tárcsát azért feltenném. Ha nem vadulásra használod, szerintem jó lesz. -
pikszel
őstag
válasz bulikavagyok #133308 üzenetére
A kedvenceim a kerékpárút közepén kocogók, persze zenével betömött fülekkel.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
pikszel
őstag
válasz bulikavagyok #133313 üzenetére
A Középszerre gondolsz? Ott meg a távirányítós kutyával sétálgatókat bírom. Csengetek, erre csak néznek bambán, hogy mit is akarok. Imádom.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
xy.zsolt
őstag
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #133313 üzenetére
Azért úgy videózgass a bringa+gyalogúton, hogyha látszik rajta, hogy nem 20-szal mész, téged is megbaxhatnak... Bringaúton 30+ szintén...
Ezer éves BMW, mondanom sem kell, h milyen ember vezette?! Szép általánosítás... Miért, kabrió BMW-t ki vezet?
Napfénysüti: ez a máshonnan indítjuk a Giro-t jó ötlet lenne, ha az indulás és Olaszország között lenne a verseny, tehát jelenleg mondjuk Szlovénián keresztül. De gondolom nem így van, így olyan fura.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz bulikavagyok #133320 üzenetére
Én sem általánosítottam, csak hoztam egy példát a tiédre. Van néhány propelleres ismerősöm, szerencsére mind értelmes ember.
trialboj: ez 10-es Deore lánc, az ilyen. Az oldalán a szutyok az a kenőanyag, vagy sűrűbben takarítsd, vagy használj waxot. Sokat mész te is vizes körülmények között, főleg sárban, az nem a lánc barátja. 1000 km mondjuk elég kevés. Meg is van nyúlva?
itouchfan: jobban jársz, ha találsz aprón valami használt 26" montit. Nem kell építgetni, és olcsóbb lesz, mintha mindent megveszel. És nem is biztos, hogy passzolni fog minden mindenhez.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
raggg
senior tag
válasz bulikavagyok #133308 üzenetére
Szerintem is nagyon gáz a közlekedési morál, de néhány más országhoz képest még szerintem egész okés. Otthon - Debrecen - egyébként rengeteg necces szitu volt és azt kell mondjam a fővárosban sokszor kellemesen csalódok, itt sokkal normálisabb az autósok nagyobb része. Én leginkább a taxisoktól rettegek... mindenesetre az útvonalon ahol járok azt tapasztaltam, hogy az autósok nagyon odafigyelnek a bicósokra. Egy-két kivétel persze van, pl. amikor mászok fel egy szakaszon és ledudál egy kedves hölgy, úgy hogy amúgy 10 méter múlva már lenne helye kikerülni...
Viszont! A bringások általában rettenet módon közlekednek. A gyalogosoknál is van pár cifra eset, de nekem óriási szívfájdalmam, hogy - szerintem - a bringások közlekednek a leginkább "lesz@rom" üzemben. Piros lámpán át, keresztbe kasul az utakon, egyirányú nem számít, ha futok, a bringások 30+-szal előznek... És ezeknek a bringásoknak a nagy része panaszkodik a többi forgalomban résztvevőre
[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
Tuomas
addikt
válasz bulikavagyok #133346 üzenetére
Áhh nem lehet általánosan sorrendet felállítani. Mindegyikből van ugyan olyan tróger. Aki autóba kretén, az bringán is meg gyalog is kretén lesz. Én mindhárom közlekedési módot használom, és egyformán szidom az autóst, a bringást és a gyalogost is, persze, aki megérdemli. Látok autóst kerékpárúton (nem sávon, úton!) Menni, látok bringást járdán, és látok gyalogost úton is meg bringaúton is menni.
Persze az autósoknál kéne a legjobban megszűrni, de hát boldog boldogtalan jogsit kap, aztán meg balról megy be a körforgalomba.We were here
-
Tuomas
addikt
válasz bulikavagyok #133352 üzenetére
De ez tudod miért van?!
Mármint a "Viszont a legtöbb hülyét az autósok közt látom, egyértelműen velük találkozom leggyakrabban (arányosan is)." rész.. Azért mert egyre nagyobb többség lusta és még a retyóra is kocsival járnak... Ha megfigyeled az autó forgalom 5-10 éve majdnem a fele volt. Most meg nagy többségben mindenhol 2 autó, egyik megy erre a másik meg arra. Gyereket az intézmények kapujába rakják ki, tolakodnak egymással real time dodzsemeznek, ki tud közelebb megállni. Lusták tömegközlekedni, lusták a gyalogos/kerékpáros módokhoz.We were here
-
Tuomas
addikt
válasz bulikavagyok #133359 üzenetére
"Egyre trendibb az egészséges életmód is"
Ja ez meg sokaknál abban merül ki, hogy beül az autóba és elmegy:
A: konditerembe
B: Szabadtéri fitneszpályára
C: a város másik felére futni.
Egy tapasztalat: ifi focista (már csak a melegítőből következtettem ki, amin rajta volt a nevelő egyesület neve) felült a buszra (ez még a jobbik eset) és 1 megállót (kb 500 m) buszozott. Amíg egy "sportember" ilyen lusta (máshogy nem tudom nevezni, én naponta annak a távnak a többszörösét sétálom le) addig nagy társadalmi csodát ne várjunk.We were here
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #133375 üzenetére
Szerintem nincs olyan aszfaltozott hely a világon ahol ne nőtt volna a forgalom.
(#133377) jjeahh...mivel így terjed,szaporodik,hogy felszedi minden aztán továbbviszi,akárhogy esik egyik tüske felfelé áll,mint azoknak a rendőrségi tüskéknek. Ezen kívül csontkemény,és roppant hegyes,mint egy tű. Kábé ennyi...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz bulikavagyok #133375 üzenetére
Fót és Budapest között a Külső Fóti út.
10 éve még az is egész használható volt. Ma ha arra esz a fene, csak ácsorgó kocsisort látok.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #133454 üzenetére
Magped . Én is agyalok egy ideje rajta, hátránya a súlya meg az ára.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
dudu5130
őstag
válasz bulikavagyok #133452 üzenetére
És márkából mi az ajánlott?
-
sebgutkopf
őstag
válasz bulikavagyok #133454 üzenetére
Egy ilyen váltáson vagyok túl, illetve a mostani bringára még nem spd pedált tettem, igaz az xc gépet nem adtam el. Mondjuk nekem az xc géphez is volt taposóm és attól függően cserélgettem a pedált, hogy inkább tekerős, vagy technikás menetre készültem.
Azt most is tartom, hogy hosszút tekerni és sokat mászni spd-vel jobb, sőt ha van egy jó flow tempó lefelé, akkor is szeretem az spd-t (síelni se szoktak kötés nélkül). Viszont ha nagyon egyensúlyozós, vagy sár van, nagyon köves, ugratós az útvonal, akkor magabiztosabb vagyok platform pedállal.Szerintem nem érdemes túlgondolni, ha szereted az spd-t használd, és amikor olyan útra mész, akkor meg taposózz, ha rutinosan használod őket nem igazán zavaró, se nem feltűnő a váltogatás.
-
6030D
Ármester
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #133660 üzenetére
Ha nagyon fájós a derekad akkor nem biztos hogy jó de ha gyógyul akkor már meg lehet próbálni.
Viszont mindenképp endurance geós outit nézz, azoknak magasabb a homlokcsöve és kényelmesebbek, nem kell annyira hasalni rajtuk.Més que un club!
-
bringasisti
őstag
-
rétisün
veterán
válasz bulikavagyok #134024 üzenetére
kettőt, mindkettő megjött 1 hét alatt.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134024 üzenetére
Melyiket várod,lássuk?
Más...tegnap volt lánc,váltógörgő és markolatcsere is,felkerülve a Fritz markolat. Mérni szoktam,így mára több,a 2 típushoz tartozó lánc elkoptatása után kijelenthetem,hogy a KMC 10 L [link] legalább 20%-al tovább tart mint a Shimano HG95.[link] Míg egyikből mindig 4500-5000 km-t mentek,a másikból 6000 fölött kicsivel koptak 1%-os nyúlásra.
6030D...ez a Stamp3 még nekem is nagynak tűnik,és szerintem is impozánsak az ilyen mini "habverők".[link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz bulikavagyok #134026 üzenetére
mondjuk most éppen egy bike24-ről rendelt csomagom álldogál már 5 napja a németeknél, "Küldemény átadása nemzetközi szállításra" státusszal.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mersant_le
csendes tag
válasz bulikavagyok #134026 üzenetére
ilyenkor szezon kezdeten, szezonban mindig sokaig tart. en februarban rendeltem anno, 1 het alatt megjott. haverom tavaly tavasszal es neki is 3-4 het volt mig megkapta, pedig csak ~300 km-re lakik toluk.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134223 üzenetére
És milyen teló dupla merevítéssel?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134228 üzenetére
Érdekes bringa lehet, miért nem láttunk eddig képet róla?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #134506 üzenetére
Egy jó alu váz és egy karbon váz között kb 0,5-1kg a súlykülönbség.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #134509 üzenetére
Ja hogy úgy, arra nézd meg, nem a belépőt 2000-ért, hanem a komolyabbat 5000-ért, mindjárt 9,8 kg.
Ugye ehhez a súlyhoz, pont erre próbáltam utalni, nem perdöntő a váz, kell hozzá a sok ultra könnyű csúcs alkatrészKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
bringasisti
őstag
válasz bulikavagyok #134509 üzenetére
Úgy gondolják hogy ahol lócitrom van ott veréb is akad. Minden termék annyit ér amennyit lehet kérni érte. Ha van aki kifizeti a lét mert akkor komoly bringás ha neki ilyen van addig miért adnák olcsón?
BENEFON DELTA--------N8
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134506 üzenetére
A váz sem ugyanaz mint a hatezresnél,de gondolom főleg a kerekek és a hajtás ami alsóbb kategóriás és nehezebb.2000 euróért én még nem vásárolnék karbont,nagyon kompromisszumos,alut viszont már teljes xt-st is kapsz annyiért.
(#134517) flash-...én vettem kici ócó Mitas-t aztán jól megfoltoztam még újan (!),hogy használhassam,mert...a toldásnál,amiből ezeken az olcsó belsőkön egy rakattal találsz,eresztette a levegőt.
(#134519) 6030D...kilométerben biztos most is többet megyek aszfalton,vagy kemény burkolaton mint terepen,hisz csak a míg odamegyek a terephez távban már annyit mentem,mint amennyit a terepen fogok még majd ha odaértem. Arról nem is beszélve,hogy minden évben befigyel néhány kerékpáros kirándulás,melyen zasszonyt csak hébe-hóba lehet terepre csalni és melyeken általában megyünk 3-400km-t egy héten,zömét aszfalton.Ez teszi ki egy jó részét az évi 7-8e kilométernek,melyet terepen biztos nem tudnék megcsinálni.Tiszta terepen jó ha 4-5e összejönne.Ugyanakkor időben már több a terep,melyen az aszfaltos átlagomnak talán csak 2harmada,fele a sebességem.Mindent összevetve gumikoptatásban talán mégis inkább átlagot képviselek a montisok között,mint mondjuk Runner,aki a libegő alatt ereszkedik elektromos tankjával,saját bevallása szerint is csúsztatott hátsó kerékkel,vagy te,aki immár 1ideje komolyan készülsz versenyekre és legtöbbször teljesítményed 6árait feszegeted. Persze egyéni felhasználói szokásokon is múlik,hisz nekem csak nagy ritkán csúszik meg a gumim,elég jól adagolom a fékeket,majd mikor a hátsó gumi sima,eldobom,előre újat teszek és az első megy hátra.Így,hogy megjárja mind2 kereket és addig hagyom amíg már alig van középen érezhető bütyök,egy Conti RK alap gumi kitart nekem majdnem egy évet,~5-7e km-t.
(#134526) Runner_fxr...na megelőztél ezzel az első hátra fuss dologgal.
(#134524) jjeahh...én továbbra is + macerának érezném a rugós tagot,a velejáró forgó/nyeklő részekkel együtt.Kényelmen kívül nem hozna nekem semmit,mert így sem érzem,hogy elkaparna és ezért nem bírok felmenni valahol (annál hamarabb elfogy a szusz),lefele meg (így KOM-ok hajszolása,időmérés stb. nélkül) bőven elégnek érzem a sebességet.Ha ezt hasonlítom ehhez,még mindig csak a végtelen karbantartás lebeg aggódó szemeim előtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz bulikavagyok #134597 üzenetére
Emmá jóféle guruló! Sok örömöt hozzá, mondanám a hátszeles marhaságot is, de ott a boost mód, akkor meg minek a széllel foglalkozni, nem?
Az egyetlen hibája, azt leszámítva hogy fox van rajta RS helyett (persze te lehet nem vagy elátkozva, és hamarabb eladod minthogy köhögni kezdjenek a telók) erre nem fér már fel a kulacs tartó. Tehát ilyen bringához kötelező a hátizsák? Nem akkora áldozat, de azért ha kissebb karikákra mész, és elfelejted...
Azt elárulod, hogy teljesen zárható-e mindkét teló, merev farúvá válik-É és aszfalton kikapcsolt rásegítéssel, sikerül-e 25 körül tartani a tempót, síkon 20+ percen keresztül?
Következő kép sáros legyen vagy legalább is az eredeti "élőhelyén" készüljön.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134597 üzenetére
Grat! +1 trialbojnak, vedd el a szüzességét egy jó kis sarazással
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134601 üzenetére
Kolléga kifogott egy sz@rt és nehezen talál (ha egyáltalán) rendes szervizt a közelben,ez mindenkivel megtörténhet,de a Fox attól még egyik legjobb telómárka marad a világon melyet prémium kategóriás kerékpárokba is szerelnek.
(#134551) jjeahh...milyen sor az pontosan,Deore?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134612 üzenetére
Nem a súlyelőny miatt használják a karbont egy eMTB esetében. A rejtett akkus vázakban sokkal jobban megoldható a hűtés. Az aluval már nehezebb dolgozni, annyira bonyolultak lettek a vázak. A gyártók esetében alig drágább a karbon. A karbonnak van egy plusz rezgés elnyelő tulajdonsága is az aluval szemben, kényelmesebbek is. Bár a lényeg a megmunkálás, könnyebben alakítják a karbont. Ráadásul a karbonnal jobb merevséget is érnek el ott ahol kell.
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
válasz bulikavagyok #134685 üzenetére
tehát nekiálltál motorozni
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #134693 üzenetére
nem tudom, de ez már párszor lefutott, és értelmetlen kör
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134693 üzenetére
Lajos lesz a következő aki majd "áldozatul esik" a villanynak.
StLui...csak komiszkodik,ne szívd mellre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
válasz bulikavagyok #134693 üzenetére
az élménybeszámoló hasonlított az én első robogózásomhoz
-
Because
őstag
válasz bulikavagyok #134698 üzenetére
tényleg ne kerítsünk nagyobb feneket ennek!
inkább ha rászánom magam és rendelek egy London Road Sl vázat majd jövök fotókkal
-
Ákkk
addikt
válasz bulikavagyok #134698 üzenetére
Nekem például az spd-vel első borulás pont pedelec-el történt sajna a motor tovább vitte picit a hajtókart ezáltal nem bírtam kilépni fulra állított rugóerő esetén a pedálból( teszt bringa volt) fék azt simán eldöltem.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
trialboj
őstag
válasz bulikavagyok #134705 üzenetére
Az nem csak hátsó tagnál jön elő, telóban sőt, dropperben v akármiben amibe pumpával fújsz ez lesz, DE azt nem abból az értékből veszíti amit neked kiírt!
Ha felfújod 120ra, leveszed elszisszen, az a csőből jön már ki, ha egyből rádugod megint, 120psid lesz, VISZONT ha nem fújsz rá a második alkalommal, csak felcsavarod majd lecsavarod, akkor ami a teló/tagból levegő kijött és elért a nyomásmérőig a csövön át, kb 10psi, na az elvesződik.
Tehát ha pontosan akarod belőni, egy utóállításnál, ereszd kicsit vissza a nyomást, és pumpáld fel a kívánt értékre, így biztos annyi marad benne levétel után, amennyit neked mutatott.
(#134704) jjeahh
Felesleges kiadás, majd ha tag, és droppered is lesz , akkor esetleg megéri egy fancy pumpa, addig meg, jó az ami van, ha a kívánt érték megvan, azért csak le lehet olvasni hogy kb mennyi is az, most a 93 és 96 között nincs különbség szerintem, ezt megjegyzed, akkor bármikor be tudod állítani.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Ironizer
tag
válasz bulikavagyok #134710 üzenetére
Amikor ráteszed a pumpát, akkor a telóból jön ki levegő, mivel a tömlő nincs nyomás alatt. Amikor leveszed, akkor a telószelep már zárva van, onnan nem jön ki levegő, amit hallasz szisszenést, az a tömlőből jön ki. Szóval most 220-on van a telód, nem 210-en.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bulikavagyok #134685 üzenetére
Elvileg most nyáron kiderülnek a pontos paraméterek a Bosch legújabb motorját illetően.
Én kb 7-8 éve követem nyomon az elektromos kerékpárok fejlődését, tudom, hogy miről beszélsz.
Kezdetben sok volt a kompromisszum, de ma már ez a technológia simán a fejére nőtt a hagyományos hajtásnak.
Nyilván mindig megmarad a hagyományos hajtásrendszer is, de gyakorlatilag a mai, modern pedelec rendszerek rárúgták az ajtót a klasszikus értelembe vett kerékpározásra. Ez van akinek tetszik, van akinek nem. Én úgy vettem észre, hogy 2 kategória rajzolódott ki az elmúlt években, azok között akik ezt az egészet ellenzik. Az egyik csoport pusztán elvi kérdést csinál belőle, számukra a kerékpár kizárólag emberi erővel hajtott járművet jelent, elismerik, hogy az e-hajtással hatékonyabb a bringa, azt is elfogadják, hogy ennek megvan a maga létjogosultsága, de az ő elveikkel ez összeegyeztethetetlen, hiába profitálnának ők is az egészből, hiába maradna meg a sport is számukra, értik az egészet, de ők úgy vannak vele, hogy inkább mennek lassabban, kevesebbet, de azt kizárólag a saját erejükből. Ez amúgy egy abszolút elfogadható álláspont. Ide sorolnám azt a gondolatot is, hogy nyilván az e hajtás bonyolítja a kerékpárt, ami plusz hibaforrást jelenthet, ettől is sokan tartanak.A másik kategória már kevésbé tolerálható, ők az úgynevezett sértett kerékpárosok. Ők általában csípőből elutasítják az egészet, anélkül, hogy egy betűt is utána olvastak volna, még azt sem tudják, hogy működik. A személyeskedéstől, sértegetéstől sem riadnak vissza, csakhogy igazolják magukat. Őket leginkább az zavarja, hogy gyorsabb vagy náluk. Egyszerűen frusztrálja őket, hogy egy koca kerékpáros adott esetben ugyan azt vagy akár kicsit többet is tudjon fölfelé, mint ő a superman. Ez a csoport a hatalmas egóval rendelkező kerékpárosok csoportja, illetve a tudatlanok csoportja.
Kár vitába szállni velük, ez az embertípus nem meggyőzhető, valószínűleg az élet egyéb területén is elég makacs, jobb elengedni.Saját véleményem az, hogy ha nem versenyző vagy, vagy nem egy olyan ember aki az életét a kerékpáron tölti, akkor az e-bringával csak nyerhetsz. eMTB kategóriában meg aztán különösképpen!
A telópumpálásra visszatérve, fújd 10psi-vel feljebb mint amit szeretnél bele fújni, kb annyi vész el, mikor leveszed a pumpát.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134732 üzenetére
Semmi gond az emtb-kkel, amíg a KOM-okat nem lopják el előllem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bulikavagyok #134735 üzenetére
Kingóvdömáuntins.[link]
jjeahh...a mi nyamvadt analóg komjainknak annyi! ...még jó,hogy nem kaptam rá a komozásra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sped
aktív tag
válasz bulikavagyok #134737 üzenetére
Igen segít, mert akkor nekem L-es biztos kell.
Berendelek egy szettet meglátjuk. KösziIndyCar Series - Real Racing, Real Sport
-
jjeahh
nagyúr
válasz bulikavagyok #134735 üzenetére
Stravan ha te vagy a leggyorsabb egy szakaszon, KOM-ot kapsz. Nemrég egyik kedvelt útvonalamon észrevettem, hogy a KOM irreálisan gyors, megnéztem a srác profilját és kiderült, hogy motoros és a környéken mindenhol motorral vadássza a KOM-okat . Szerencsére lehet jelenteni vagy mi és azóta eltűnt a listákról, remélem nem csak nálam, hanem másnál sem látszik.
Hasaggymeg: Annyira mondjuk én sem kaptam rá, de újabban ha látom, hogy valahol közel vagyok a KOM-hoz, következőben megpróbálom jobban nyomni, szal valamennyire ez is inspirál. Na meg ezek a listák adnak egy képet arról, hogy kb. milyen szinten vagy másokhoz képest
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Le Mans Ultimate
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest