Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz csodavas #93739 üzenetére

    Épp csak a festék jött le a vázról, ez kb semmi, nem hiszem, hogy ezért vázat fognak cserélni. Valószínűleg akkorát kottyan a monoblokk, hogy amiatt érhet hozzá a lánctányér a vázhoz, bár nekem ez olyannak tűnik, mintha a lánc karcolta volna össze a vázadat. A monoblokk egyébként fellazulhat bármilyen bringán. Érdemes ezt időnként ellenőrizni, megfogod a hajtóművet és oldalirányba megmozgatod, nem szabad kottyannia. A te esetedben már az is lehet, hogy a vázban is adott a menetnek a monoblokk persely mozgása. Akkor viszont már szóba jöhet a vázcsere is, bár hozzáteszem, ezek azért kicsit felhasználói hibák is, mert bőven lehet érezni, hogy valami nem oké, ha egy kicsit odafigyelünk rá. Bár ha nem mondták el, hogy néha ellenőrizd akkor érthető a felháborodás. Vagy az is lehet, hogy maga a csapágy hullott szét, de inkább a fellazulás szokott előfordulni a viszonylag fiatal bringákon. Egyébként a pedálra is érdemes időnként ránézni, mert az is le tud lazulni, és akkor meg a hajtókarból szedi ki a menetet, illetve maga a hajtómű is lelazulhat, az is tönkreteheti a hajtóművet. Épp ezért szokott lenni a 100km-es vagy 1 hónapos ellenőrzés új bringáknál, csak úgy adok el új bringát, hogy erre felhívom a vásárló figyelmét. Így él a gari is, mert ha ezt elmulasztják az meghibásodást okozhat, ami tulajdonképpen a felhasználó sara ez esetben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák