- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Huawei P Smart Z - jól nézünk ki
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kiszivárgott anyagokon a még be sem jelentett Jet Set Radio remake
gp Úgy tűnik, hogy a SEGA egy teljes felújításon dolgozik, aminek nincs köze a free-to-play reboot változathoz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
Nos megmásztuk a Nagy-Hideg-hegy-et feka007-tel. Egészen a tetejéig mentünk, 864 méterig. Az útvonal itt található, a max sebességen kívül úgy néz ki minden stimmel, talán a mászás/ereszkedés sok kicsit, de ezt megszoktuk, viszont a legnagyobb magasság 3 méterrel tér el a valóstól ami azért elég szép teljesítmény.
A max sebességet meg nem nagyon értem, legalább 70-nel mentünk, ha nem többel, majd legközelebb km órával ellenőrzöm.
Nem rohanós tempót mentünk, először mentünk fel ketten, most már tudjuk mit bírunk együtt, elég jó időt/sebességet mentünk ahhoz képest, hogy ez volt így az első komolyabb mászás idén.
A lefelé menet is elég érdekes volt, hátul a Fox tag az Active 3D Systemével a Cube-nak hihetetlenül jól viselkedett, nem túlzok ha azt mondom, hogy semmit se éreztem lefelémenet a lábammal vagy a fenekemmel, ez nem mondható el az első Rock Shox telóról. Valamiért elég erősen rázott. 140 mm-ig ki volt engedve, a visszaút csillapítás nyúl állásban volt, a gate meg nagyjából középen, a levegőnyomás meg elvileg annyi amennyi rá van írva a telóra a táblázatban.
Erre valakinek valami ötlet?
A Formula fékek és a Deore-XT-XTR hajtás jól működött, lánc nem esett le menet közben, fékek túlmelegedéstől messze voltak. Öröm volt tekerni egy ilyen bringával.
szerk.: Jah és lefelé menet egy őz szaladt át előttem, nagy mákom volt, hogy nem mentem akkor túl gyorsan mert kanyarból jöttem ki. Egy percre megállt a szívem
[ Szerkesztve ]