Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IMIIKE1998

    őstag

    Tisztelt Intersport! Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy augusztus végén vásároltam önöktől egy kerékpárt. A vásárlást követő 2 héten belül nem volt időm használni, majd 2 napot használtam, és kiderült, hogy a vázméret kicsi, ugyanis hosszabb használat alatt kényelmetlen. Visszavittem az üzletbe ahol vettem, de szó szerint elhajtottak, hiába vagyok benne a 60 napos árucsere garancia idejében, pedig a kerékpár csak próba szinten volt használva, azonnal mentem, mihelyst a méretproblémát észleltem. Az üzletben azon felül, hogy "elhajtottak", számomra elfogadhatatlanul, mondhatni gúnyosan viselkedtek, főleg az üzletvezető hölgy... Annak a tetejébe, hogy az önök eladója hibázott, aki a méretet adta. Én mondtam neki, hogy nekem nem kéne-e nagyobb méretű, de azt felelte, nekem jó ez a méret. Mint felül írtam, nem. Egyértelműen az eladó hibázott, talán nem alapvető dolog egy szakembernél, hogy jó méretet ajánljon? Számomra ez elfogadhatatlan, ez a méret nem jó, kényelmetlen. Ha nem kapok mihamarabb egy számomra is elfogadható megoldást, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok. Egyértelmű, hogy az önök "szakembere" hiábazott, és még van képük elhajtani, mintha a tudatlan vásárló hibája lenne... Várom mihamarabbi válaszukat, legfeljebb 1 héten belül, tisztelettel:xy

    Itt van, amit írtam a Facebook-oldalukra.

Új hozzászólás Aktív témák