- Mobil flották
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- MIUI / HyperOS topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
Hirdetés
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
Tisztelt Intersport! Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy augusztus végén vásároltam önöktől egy kerékpárt. A vásárlást követő 2 héten belül nem volt időm használni, majd 2 napot használtam, és kiderült, hogy a vázméret kicsi, ugyanis hosszabb használat alatt kényelmetlen. Visszavittem az üzletbe ahol vettem, de szó szerint elhajtottak, hiába vagyok benne a 60 napos árucsere garancia idejében, pedig a kerékpár csak próba szinten volt használva, azonnal mentem, mihelyst a méretproblémát észleltem. Az üzletben azon felül, hogy "elhajtottak", számomra elfogadhatatlanul, mondhatni gúnyosan viselkedtek, főleg az üzletvezető hölgy... Annak a tetejébe, hogy az önök eladója hibázott, aki a méretet adta. Én mondtam neki, hogy nekem nem kéne-e nagyobb méretű, de azt felelte, nekem jó ez a méret. Mint felül írtam, nem. Egyértelműen az eladó hibázott, talán nem alapvető dolog egy szakembernél, hogy jó méretet ajánljon? Számomra ez elfogadhatatlan, ez a méret nem jó, kényelmetlen. Ha nem kapok mihamarabb egy számomra is elfogadható megoldást, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok. Egyértelmű, hogy az önök "szakembere" hiábazott, és még van képük elhajtani, mintha a tudatlan vásárló hibája lenne... Várom mihamarabbi válaszukat, legfeljebb 1 héten belül, tisztelettel:xy
Itt van, amit írtam a Facebook-oldalukra.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs