- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- iPhone topik
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Fotók, videók mobillal
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #58834 üzenetére
Tény hogy singlespeed párti vagyok
És szeretem a sallangmentes dolgokat. Alapvetően szerint a láncváltó egy borzasztóan pontatlan, karbantartás igényes és durva szerkezet (mondjuk maga a lánchajtás is). Egyetlen érv szól mellette: jelenleg nincs alternatívája. Alternatíva alatt azt értem, hogy olyan rendszer ami hasonló átfogásra képes anélkül, hogy túl komplexé (javíthatatlanná), nehézzé vagy aránytalanul drágává tegye a rendszert. Ráadásul a fokozatszám olyan lett a bicikliknél, mint a MP a fényképezőgépeknél egy időben, minél nagyobb, annál jobb... legalábbis a marketingesek szerint. Gyakorlatilag a használatban lévő biciklik szerintem 70-80%-ára teljesen felesleges (alapból a bicikli használat nagy része városi használat, és a városok jó részében nincs szükség ekkora tartományra). Ha nem is singlespeed, de egy 3-5 fokozatú agyváltó bőven elég lenne városi közlekedésre, de szerintem sok helyen még túrázásra is. És igen, ezek jelenleg elég drágák, de ha nagyobb igény lenne rájuk, akkor az áruk is lentebb kerülne. És tudom agyváltó ellen mindig a fő érv, hogy "de hát nem lehet otthon szerelni". De az emberek többsége úgyis elviszi szervízbe, vagy még gyakoribb esetben akkor viszi el szervízbe amikor már menthetetlen. Akkor meg már mindegy, hogy mit kell egyben cserélni. És akkor olyan előnyökről már nem is beszélek, mint hogy nem láncváltónál a lánc élettartama többszöröse (ha nincs nagyságrendi különbség), főleg ha figyelembe vesszük hogy egy agyváltós/ss láncot nyugodtan lehet addig hajtani amíg nem szalajt, mert nem 10 részes sort, meg 3 lánctányért kell cserélni, hanem csak 2 db olcsó fogaskereket. Persze ez a bicikligyártóknak nem jó, tudom én...
Új hozzászólás Aktív témák
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Casio Edifice Karóra
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Gepida Alboin 900 28 56 cm