Hirdetés
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz fulton #292360 üzenetére
Akkor lehet hogy félreértettelek, én azt hittem, az út átlagaid emelkedtek 26-ról 28-ra. Még emlékszem, hogy mondtad, hogy nem is olyan sokkal lettél gyorsabb az új bringától, és ez a 2 km/h emelkedés reálisnak tűnik. Jó, mondjuk neked a Csepelen sem voltak rossz gumik, és ugye a sík miatt nálad az új bringa előnye nem annyira tud kijönni, mint egy mászósabb menőnél.
Az átlagaimat azért nehéz hasonlítani ezekhez, mert én nem országúton, és főleg nem országúti stílusban megyek, még csak nem is országúti bringával, hanem sokkal inkább "trekking" stílusban. Az útjaim nagy része bringaút, van aszfaltos, van gravel erdei, van földút, illetve a városban is mellékutak, jobbkezes utcák, erre-arra keringő útvonalat, patakparton végigmenő bringaút, szóval ezek a szép, de baromira nem sebességre menős helyek. Sok kanyar van, rengeteg lassítás, forgalom, már annak örülök, ha pár km-en át lehet tartani a sebességet, mert nincsenek akadályok, és az út is relatíve sík. Megnéztem pár korábbi ride ilyen szakaszát, ahol több km hosszan relatíve "sík" szakaszon mentem, ott olyan 26-33 közötti átlagok jöttek ki, de ez nyilván széltől-időtől-emelkedéstől függött. És hát ugye a 660as kormány és az amúgy is széles "homlokfelületem" (az aero) itt már elég erősen korlátozó tényező.
Azért előzöd le az emberek javarészét az úton, mert lassabban mennek . Valszeg nem nagyon jar arra sportosabb egyén.
Én azt feltételezem, hogy ez nem így van, már csak a bringások összetétele miatt sem. Rendszeresen látok edző bringásokat, csapatban vonulósokat, és amikor úgy jön ki, rájuk szoktam tapadni és figyelni őket, tanulni abból mit hogyan csinálnak, szóval nagyjából azért látom, hogy mi a helyzet. Azt meg nem hiszem, hogy ennyi idő után is mindig csak olyanokkal találkozom, akik épp melegítenek vagy levezetnek. Le szoktak hagyni, de már csak a nem elhízott országútisok, akik korombeliek vagy fiatalabbak (ilyenből is van minden ride-on pár), meg az ebike-osok a nagyobb emelkedőkön (ilyenből szintén).Szóval nem az van, hogy irigykedek, vagy lusta vagyok, csak látom azt a hatalmas fejlődést, amit bejártam, mégis olyan, mintha alig kerültem volna közelebb azokhoz a számokhoz, amiket itt közöltök.
Na de mindegy, mert ha ezt mondtam, igazam volt, tényleg ez a lényeg: De am meg egyszer azt írtad nekem: te nem örülnél neki ha gyorsan fejlödnél me kiégnél, szóval türelem
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- DJI RC RM-330 drón távirányító
- DJI Mini 3 pro Fly More Combo FMC RC - drón szett - 3 akku, táska, garancia
- DJI Mini 4 pro Fly More Combo - RC-N2 drón szett - nagykapacitású akkumulátorokkal
- DJI Convertible hátizsákká alakítható drón hordtáska (Mavic 3, Mavic 3 Pro, Mavic 3 Classic)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen