Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Narakh

    senior tag

    Kíváncsi volnék a tanácsotokra a bringám ügyében.

    A közelmúltban újból feléledt bennem a vágy a biciklizésre, így aztán pár hete megvettem egy ismerősöm ilyesfajta Polarisát. A gyakorlatlanságomra (és a naivitásomra) azonban rövid úton rá is faragtam, ugyanis - mint kiderült - a váltás pontatlansága nem csak beállítást kívánt: két szervizben diagnosztizálták a feltehetően egy izmosabb buktától elgörbült hátsó váltót, ráadásul a nagy lánctányér sem teljesen százas (a szerelő szerint a tulaj izomból terhelés alatt váltogathatott vele). A váltót egyik helyen sem tudták már rendesen beállítani, így az legjobb esetben is cserés.

    Az eredetileg vállalt "egy-két hónap szerelési garihoz" képest a kedves eladó a csere költségének legfeljebb felét volna hajlandó állni, ellenben szívesen visszavásárolja a paripát (ami mögött nem teljesen értem a logikát). A kérdés most az, hogy nagyjából hétezer forint ráfordítással kicseréltetem-e a váltót, vagy inkább visszakérem a pénzem, és némi ráfizetéssel megveszek egy ilyen vasat újonnan, tényleges garanciával.

    A szívem a már birtokomban lévő Magellanhoz húzna, de tekintve, hogy a kolléga jótékonyan elhallgatta a nem is annyira apró hibát, nem tudom, mennyire érdemes rizikóznom, milyen egyéb problémák jöhetnek esetleg még elő a "gyönyörű állapotú, karbantartott" bringán.

    Mi a véleményetek?

    "This was I, a sparrow. I did my best; farewell."

Új hozzászólás Aktív témák