Hirdetés
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Frostpunk 2 - 350 ezer eladott példány alig néhány nap alatt
gp A készítők szerint a jelenlegi bevételükkel átlépték a játék gyártási és marketing költségeit.
-
Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
ph A Ryzen AI Max sorozat az Apple Max jelzésű rendszerchipjei ellen készül.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Felgumiztam a kerekeket az új bringához. Elég szenvedős volt felrakni ezeket a tubeless gumikat, remélem sehol sem sértettem fel a belsőt szereléskor. A 40-es szelephossz azért lehetne hosszabb, de gond nélkül felfújható így is.
Csak érdeklődés szinten, mennyi lehet a súlya az extra felniszalagnak és egy adag lötyinek? Mert ugye 112g ez a belső, a TPU meg jóval könnyebb.
Az egyes komponensek mérlegelt súlya a következő:
- DT Swiss P1850 első kerék RT70 féktárcsával: 1000g (akasztós mérlegen)
- DT Swiss P1850 hátsó kerék RT70 féktárcsával: 1130g (akasztós mérlegen)
- Schwalbe SV18 könnyített (butyl) belső: 111-112g
- Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR 35-622 gumik: 438-440g
- DT Swiss P1850 felgumizott első kerék menetkészen: 1540g
- DT Swiss P1850 felgumizott hátsó kerék menetkészen (kazetta nélkül): 1658g
- Cube RA 1.9 első kerék RT54 féktárcsával, Schwalbe G-One Allround 40-622 gumikkal és SV18 belsővel: 1790g (akasztós mérlegen)Az első keréken így 250g könnyítés lesz, a hátsón szintén kb. ennyi, bár a DT Swiss hátsó agy súlyát nem tudom. Lényeg: minimum fél kiló könnyítés a két keréken.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Arena Breakout: Infinite
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gyúrósok ide!
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen