Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    Felgumiztam a kerekeket az új bringához. Elég szenvedős volt felrakni ezeket a tubeless gumikat, remélem sehol sem sértettem fel a belsőt szereléskor. A 40-es szelephossz azért lehetne hosszabb, de gond nélkül felfújható így is.

    Csak érdeklődés szinten, mennyi lehet a súlya az extra felniszalagnak és egy adag lötyinek? Mert ugye 112g ez a belső, a TPU meg jóval könnyebb.

    Az egyes komponensek mérlegelt súlya a következő:
    - DT Swiss P1850 első kerék RT70 féktárcsával: 1000g (akasztós mérlegen)
    - DT Swiss P1850 hátsó kerék RT70 féktárcsával: 1130g (akasztós mérlegen)
    - Schwalbe SV18 könnyített (butyl) belső: 111-112g
    - Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR 35-622 gumik: 438-440g
    - DT Swiss P1850 felgumizott első kerék menetkészen: 1540g
    - DT Swiss P1850 felgumizott hátsó kerék menetkészen (kazetta nélkül): 1658g
    - Cube RA 1.9 első kerék RT54 féktárcsával, Schwalbe G-One Allround 40-622 gumikkal és SV18 belsővel: 1790g (akasztós mérlegen)

    Az első keréken így 250g könnyítés lesz, a hátsón szintén kb. ennyi, bár a DT Swiss hátsó agy súlyát nem tudom. Lényeg: minimum fél kiló könnyítés a két keréken.

Új hozzászólás Aktív témák