Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #280218 üzenetére

    Itt pontosan leírja úgy a működési elvet mint a kenés és főleg az utána tisztítás menetét. Igaz ketten csinálják és egyedül macerásabb, de nem lehetetlen. Ugyanakkor a végén megemlíti azt is (amiért én az estek 80%-ban a lazít-rámarkol-rögzít megoldást találom a legcélszerűbbnek ), hogy értelmetlen elvárás a munkahengerek teljesen azonos mozgása így sokkal inkább célszerű a féktestet állítani rá a tárcsára, vagyis extrém eseteket leszámítva mikor egyik munkahenger annyira xarul működik, hogy kábé már a féktest is beleérne a tárcsába ha rámozdítanád, egyáltalán nem muszáj a tárcsának pontosan a féktest tárcsarésének közepén futni. Én rendszeresen azt tapasztaltam, hogy közvetlenül a nagy tisztítás-kenés után talán egyforma a rés, de az idő nagy részében egyik betét és/vagy munkahenger közelebb van a tárcsához és/vagy jobban ki van mozdulva helyéről mint a másik és az úgy működik jól, vagyis akkor harap tökéletesen és akkor nem ér bele az "üzemszerű" gyakran extrém féloldalas váz és kerékterhelés alatt sem.

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák