- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Több Redmi, mint kolbász
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Egy titkos - eSIM-es - favorit, Moto G34 5G ( ~ 100 EUR)
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Poco X5 Pro - ránézésre jó
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Deliver Us the Moon - Jövő hónapban jön Switch-re
gp Bár korábban elkaszálták a Nintendo gépére szánt változatot, júliusban mégis megkapjuk az új kiadást.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz
fulton #278505 üzenetére
1 belső, 1 patch kit, egy multitool, 2 gumi leszedő, egy autószelep konverter, meg persze a pumpa vagy patron, bár valaki (lehet hogy pont te) írta, hogy a patron után könnyebben ereszt a kerék. Ja, és rakj el egy pár patentszemet is. Meg egy 5000-est sem árt elrejteni valahova.
Defekt után pedig a következő kúton megállsz, és a szelep konverterrel felfújod rendesen a bringát.