- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- iPhone topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
parandroid #269689 üzenetére
sima póló helyett felveszel egy biciklis alsót+felsőt, és az kapásból 1-2 kmph növekedés az átlagban
akkor gyakorlatilag másfél éve csak edzek (bár keveset tekerek), kb azóta nem volt rajtam testhez álló biciklis mez (hosszú ujjú felső igen a zsebek miatt, de az sem túl feszes, az sem biciklis nadrággal, max télen mtb-os nadrággal)amúgy ki lett mérve: [link]
The second is the difference between baggy and fitted cycling clothing. The numbers here suggest your choice of clothing is almost as important as your luggage setup, which makes sense, as your body makes up the largest percentage of your frontal area, and the drag is higher on a flappy surface.
Cycling 100km @ 30KPH:
Baggy Clothes – 5% slower (10:00 slower over 100km)
---
Bicycle Quarterly has also tested different bike and gear setups in a wind tunnel.
At 32KPH, they found that the difference between a close-fitting jacket and a looser rain jacket is an 8% difference in terms of wind resistance, which according to my estimations is around 2% slower cycling speeds.