Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz avl #267295 üzenetére

    Most én végezzem el a keresgélést helyetted? :)

    - KMC Z7 lánc
    - Alul ott vannak a vele kompatilibis patentszemek, vagyis ez a Missing Link 7/8R EPT Silver 7,3 tökéletes neked, ez pedig ha jól látom újrafelhasználható is.
    - Mivel KMC a lánc, vehetsz hozzá tartozó fogót is: Missing Link Remover
    - Szintén a hasonló megfontolásból vehetsz KMC-s láncnyúlásmérőt is: Easy Chain Checker

    Igazából a lánc és a megfelelő patentszem a lényeg. A patentszem fogó akármilyen lehet, de vigyázz, mert van bontó és van "széthúzó" felrakáshoz, bár kézzel is a helyére lehet húzni. A láncnyúlásmérőből szintén sokféle van, azt hiszen a Park Tool CC4-re mondják, hogy "tuti", de az drága is, és igazából csak viszonyításra kell.

    Láncbontó ugyanez: olyat veszel, amilyet akarsz, de lehet, hogy nem is szükséges. Előbb nézd meg, hány szemes a láncod, mert lehet hogy épp 114, és ha akkora hosszú a Z7 lánc, amit veszel, akkor bontani sem kell. Mellesleg én se vettem, egyszerűen kölcsönkértem egyet, mivel ez csak akkor kell, ha bontod a láncot. Egyébként ha van multitoolod, amiben van láncbontó, akkor akár azt is használhatod (nekem van, de mivel a szomszédnak meg volt profi láncbontója, nem szórakoztam a multitool-al).

    Az árat és hasonlókat ki tudod számolni, ezek olcsó cuccok, és alig kell használni őket, szóval bármeddig jók. A patentszemet lehet, hogy adják is a lánchoz, de amúgy is célszerű venni egy 2-es csomagot, így tudsz a nyeregtáskába is rakni tartalékot.

    Kazetta cserét én nem csináltam (még), de azt szervizben is megteheted. 3 lánc cserélgetésével elmegy a kazettád minimum 15000 km-t, tedd fel magadnak a kérdést, hogy megéri-e szórakozni neked a cserével. A láncok cseréjével mindenképp, de az nem egy nagy durranás, ha van egy kis kézügyességed.

Új hozzászólás Aktív témák