Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mauimagic

    aktív tag

    Hiába erőltetem ezt a gravel témát, szerintem nem nekem való.
    Lefelé szar, homokban szar, mély szórt kavicson szar, nyomvályúkban szar.
    Aszfalton fasza, főleg amilyen minőségű utak vannak itthon.

    Egyedül egy szituban jó tényleg: szórt jó minőségű erdészeti út, ami vagy sík, vagy nem emelkedik és lejt nagyon.

    Lenyomtam a szokásos, esőben-sárban is tekerhető montis edzőkörömet vele, lett pár PB, de csak ott, ahol nem túl meredek jó minőségű "gravel" van.
    Ami meglepett, hogy a körön a legnagyobb emelkedő (2.6km, 220m szint) nem lett PB, pedig nyélgázon mentem. 180-as pulzus volt a 15-18%-os szakaszon, 50-es PF-al savasodtam felfelé.
    Mondjuk a 34/32 áttétel nem túl baráti ide :)

    A rövidebb stucni sokat segített, de a kormány is szélesebb, mint kéne, mert néztem, befelé dől a csuklóm.

    Nekem egyébként laikusként az a legszarabb a koskormányban terepen, hogy pont a montis ellentéte: mászásnál a hood-on van a kéz, lefelé meg elvileg drop, hogy le ne csússzon... pont fordítva kéne, mászásnál jobban terhelni előre, lejtőn meg hátrébb és magasabban fogni, csak ugye a hood-on normálisan nem lehet fékezni....
    Szerintem én elengedem ezt, remélem megjön a montimhoz az alkatrész és mehet a levesbe a gravel :)

Új hozzászólás Aktív témák