Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr. Erikszon

    senior tag

    válasz MPowerPH #256099 üzenetére

    Elől van a motor egy bafang middrive 750Ws (szoftveresen legyengített) bbs02b-m van, gyári 44T fogaskerekét cseréltem egy 42T narrow wideosra sokkal jobb minőség. Hátul meg ugye tettem a 36T valamilyen nickelezett shimanot, és vettem rá szép 9es ebike láncot :)).

    Fall-N: Én már nem akarok föltétlenül spórolni. Az alkatrészeket és mindent itthon szoktunk szervizelni. Évente egyszer szétszedem darabokra a 9es XT-m kipucolom. Most vettem hozzá új jockeykat is. AliExpressről vettem ilyen kis keféket mindenhová szépen be lehet dugdosni, szinte újszerűre takarítottam. Illetve most beszereztem egy pót 9es Xt váltót, ugyancsak M772, bár azt mondják ezek örök életűek, szó mi szó rendkívül jól működik még mindig. :DDD
    Cseréltem kormány csapágyat is így 15000km után, bár lehet hogy azt sem föltétlenül kellett volna, illetve bikeinnről vettem egy reba service kit-et és
    olajcsere és mindent is kicseréltem rajta. (8000km után, mondjuk használtan vettem úgyhogy nem tudom mennyi lehetett benne) a szimeringek jó állapotban voltak, csak a szivacsok voltak szárazok, de ha már vettem kitt-et akkor cseréltem szépen mindent. Jövő héten tervezem megvenni a dt swiss HU1900 kerekeket, így a biciklim összértéke kb 3500-4000 eur lesz. Szerencsére az emberek többsége nem nagyon ért a biciklikhez, mert lehet hogy már elvitték volna. Mondjuk van benne 4 airtag meg egy knog scout gps, ezenkívül riasztó természetesen, duda, tükör spéci kulcs az aku lezáráshoz, egyedi kulcsos QR a kereken.
    Szóval összefoglalva nekem belefér 9-es lánccsere meg fogaskoszuru csere 3-4 havonta, igyekszem a legolcsóbbat venni mindig. Mondjuk lehet nem föltétlenül kéne 3-4 havonta cserélni de én elég igényes vagyok ilyen szempontból. Tegnap találkoztam egy futár kollégával mutatja az új Riese & Müller biciklijét, dupla aksis 3000€ vette újan. Én meg már nevettem mondom azt hittem csak én vagyok ilyen megszállott. Mondjuk jelentős különbség hogy ő a szervizbe járogat mindennel is, én meg otthon szoktam megoldani. Egyszer valamelyik futár kolléga megkérdezte tőlem hogy a bicikli saját vagy bérlem. Hát mondom neki ezt már személyes sértésnek veszem, szerinted ki ad ki bérbe egy bianchi bicikit rock shox rebával, full XT felszereltséggel, többek között ezekkel a zsíruj 4 dugattyús Xt fékekkel? :))
    Kollégák gyakran, utcán is elég gyakran, de kliens viszont 3 év alatt csak kb 2-3x dicsérte meg a biciklit. Mondjuk az elején tényleg elég "absztrakt" volt teleragasztva zöld/sárga fényvisszaverőkkel

    Nem tudom hogy Magyarországon mi a trend , de itt nálunk a futár biciklik azoknak akik úgymond régóta vagy "komolyan" csináljak 1000eur kezdődik és mind elektromos, ez ugye a hegyeknek, meg a rengeteg dombnak köszönhető. Meg azért valljuk be a futárkodás nem föltétlenül csak a biciklizésről szól, hanem ez egy munka amit teljesítményre/ sebességre fizetnek. Sajnos itt nálunk kevés az olyan futár aki tényleg biciklis, vagy egyáltalán ért a biciklikhez. Ezt sajnos napi szinte érzékelem kávézás a kollégákkal, aztán megy az okoskodás, meg a sok baromság hogy mit meg hogy kéne csinálnom a biciklimen. Általában ezeknek az alakoknak vagy egy lehurblolt bérelt elektromks biciklike van vagy egy sima 30-40e ft értékű low-end biciklije.
    Mostanában elég vicces szituációk szoktak kialakulni mert betelepítettek egy csomó indiait meg más nemzetiségű embert a városomban akik papuccsal bicikliznek, és a forgalmat nem igazán értik. :)) Persze a cégek nekik is biztosítják az elektromos bicikliket.

Új hozzászólás Aktív témák