- iPhone topik
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz
vhunor #255553 üzenetére
Uff, ez fájdalmas.
Amúgy a sérülés is olyan kalkulált dolog, ami bármikor megtörténhet, sajnos. Olvastunk már itt is olyat, hogy a begyűrt ág tépte szét a karbon láncvillát.
De eleve mindennek megvan a helye, úgy az univerzum rendjén belül. Ha valakinek a bringa éra közelebb van a 10k-hoz, mint az 5-höz (euróban), azzal sincs semmi baj, akkor sem, ha csak hobbiból csinálja. Ha telik rá, miért ne? Én tudom, mire vagyok képes, meg mit ér nekem ez a dolog, vehettem volna én is 2x, akár 3x annyiért is karbon országútit, mint amennyiért vettem, de kb semmit nem tett volna hozzá sem a feelinghez, sem az eredményeimhez. Ugyangy lennék most egy karbon kerékszettel is. 2300 euróért vettem a bringát, telne egy ilyen kerékszettre, ha nagyon akarnám, de mit érnék el vele? Marginálisan jobb érzés, marginálisan gyorsít, marginálisan könnyebb vele mászni. Ér ez 2000 eurót? Nekem nem, de mind mások vagyunk. Ugyanígy vagyok egyébként a karbon országútival is az alu biciklik mellett. Meg tudom mondani a különbséget, persze, naná, hogy jobb vele menni, de hogy ez mit jelent vajon az eredményekben? Őszintén? Nem hiszem, hogy sokat. Akkoriban az volt a kérdés, hogy ha már veszek egy rendes biciklit a belépő alu után (Bulls, alu, Tiagra, karbon villa, endurance geo), akkor miért ne karbon? 2300 volt az alapár, egy 1000-es lett volna plusz a jobb kerékszett, 500 az ultegra szett a 105 helyett, és további 500 a di2. Ja, meg 500 volt a tárcsa felára a felnifékes változathoz képest, azt bevállaltam. A kimaradt extrák közül a di2-n vaciláltam a legtöbbet, de sajnos az akkor csak ultegrával volt még. Ha most venném, lehet, hogy azt rászánnám még, nem tudom… Elvileg könyebb is, jobb is, meg ott az elektromos váltás feelingje, az talán megéri. A kerékszettem, ha jól rémlik, valami 1700 gramm, ezen lehetne nem egészen 500-at faragni kb egy bicikli áráért. Hááát…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Windows Phone felhasználók OFF topikja
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- EAFC 24
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- iPhone topik
- Fallout 3
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...