- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android szakmai topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple Watch
- Június 13-án mutatkozik be a Honor első kagylótelefonja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Készül valami a Nothing boszorkánykonyháján
ma A CMF Phone (1), a Nothing Phone (3), esetleg a Nothing tablet?
-
Ömlenek a fiatalok a Facebookra
it A Meta szerint az utóbbi három év során még nem érkezett ennyi fiatal felnőtt a Facebookra, mint most.
-
Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
ph Az oldalán hullámmintázatot viselő, talpas konstrukció MLO segítségével igyekszik új szintre emelni a jelminőséget.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #255002 üzenetére
Igen, én azért maradtam végül a 100-as nál, mert a 110-el nem volt az igazi a közép fogás, kényelmetlen volt hosszabb úton, kinyúlós volt.(vagy a másik opció lett volna hogy fentebb hozom a stucnit, de nem akartam felfele emelni a kormányt, így jött a rövidebb stucni)
Kicsit lett direktebb/idegesebb a 100-al a kormányzás, személy szerint a 110-el nekem jobban tetszett közép fogásnál, stabilabb volt (ott nem árt) viszont már megszoktam a 100mm-et is semmi bajom vele. Ha közép fogással megyek van hogy nagyobb kanyarban sem váltok fogást szélre, simán belemegyek, nagyobb tempónál mintha cérnán húznák úgy viszi. Kis sebességnél azért érzékenyebb a történet kanyarodáskor, ott azért szélre váltok.600mm-es kormányt használok (nagyobb volt csak vágtam belőle).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs