Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    ja előzőből ami lemaradt:

    megvolt az első BuBa, a fővárosból kijutni olyan balatonkör feeling, de már nem hat meg a dolog :) (néha táblák hiánya, nem egyértelmű fordulók, rossz utak és aggressziv autósok,stb.)
    Az elhíresült Kajászó előtti részt most volt lehetőségem élőben is tesztelni:) hát azért egyáltalán nem életveszélyes az a lejtő rész eleve.
    Egyrészt nem látszik a lejtő alja amikor az ember gyorsít, de ha ilyen lejtő kezdődik akkor nem tudom ki hogy van vele, de én mindig úgy megyek hogy ezt figyelembe veszem és olyan sebességet választok meg amivel meg tudok állni-le tudok lassitani ha a lejtő alján van olyan a helyzet. Ha pedig már ismerem az útvonalat akkor nincs is kérdés, tudom hogy ott hogy kell menni.
    Ki volt rakva a 30as tábla, szándékosan 30al mentem végig, a kereszteződés előtt bőven állóra tudtam fékezni csodásan. Tehát nagyon egyszerű be kell tartani a táblákat azért vannak. A piros figyelmeztető tábla ugyan látható hogy ott van, de mivel sok a szöveg még 30-as sebességnél is mire felfogja az ember mi van ott már elhalad mellette, a sebesség határ táblás megoldás egyszerű, és benne van a lényeg, esetleg még egy a veszély előre jelző táblát ki lehetne tenni a felkiáltó jellel, de ez így egyáltalán nem gáz.

    A fekvőrendőrből lett egy ilyen betonos elnyújtott csepp alakú? pukli, de aki fogja a kormányt és 30kmh körül marad amit ugye a tábla is jelez, biztosan nem fog lerepülni a bringáról. a kormányt nem simogatni kell hanem fogni néha szoritani mintazállat :DD
    (akinek nem megy annak ez a megoldás)

    egyébként ami számomra az egész BuBa-ban veszélyesebb azok a lejtők alján lévő kanyarokban található kavicsfelhordások amiket az autók visznek fel, nem tudom erre az autók teljes kitiltásán kivül(amit nyilván nem opció) van e megoldás, ezt tartom inkább balesetveszélyesnek, emiatt tényleg erőseket kell fékezni kanyar előtt és még néha akkor is megy az ima hogy tartson a külső (bevillant dodor kanyarképzéses videói ahol a motoros dőlését hangsúlyozza a motor nagy mértékű döntése helyett) próbáltam így kidőlni ahogy birtam a testemmel közben a bringát meg a kanyar külseje felé tolni hogy ne dobjon le a kanyarban a kavics, szerencsére nem tette.

    Prohardver csoport strava:
    most melyik az aktuális? van kettő, melyiket válasszam?
    (régen ment itt valami téma hogy az egyik valami rossz irányt vett,vagy nemtom, :U valami probléma volt az rémlik

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák