Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz FireKeeper #249561 üzenetére

    Ha bevilágítod mögötte akkor pontosan látszik párhuzamos-e a betétek síkja a tárcsával, és ha nem akkor valóban az-e a gond amit feltételezel. A súrlódást még 10 egyéb dolog is okozhatja, hátha nem ez az extrém hiba áll fent mégsem. :F

    #249562
    fulton...a fék fejlődése úgy történt, hogy először fékeztük mindeféle felületet és felülettel kezdve a cipőnk talpától a kerékpár gumit, aztán a felnit ma meg már egy erre kifejlesztett, dedikált fékező felületet, a tárcsát. Ez nemcsak, hogy a cipőnk, a kerékpárgumik majd most a felnik/kerekek szabadabb és célirányosabb fejlesztését tette lehetővé, hanem sok szempontból egy megbízhatóbb és hatékonyabb lassulást is eredményezett...ja, hogy bonyolultabb és karbantartásigényesebb? A váltó vs. egyetlen sebesség, vagy rugózás vs. merev villa, (felhasználástól függően) merev váz esetében is ugyanez a kérdés, amazok létjogosultságát ma már mégsem kérdőjelezi meg senki.

    #249568
    Speedy007...
    3 kérdés adódik: 1. neked könnyű a 44/11?! 2. Nyolcvanas csapásszámmal próbáltad 15 percig folyamatosan?...és 3. Ha igen és könnyű akkor, te vagy az Froome? :D

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák