- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
ma A bogyószerű kialakítást felváltja a fülből lefelé lógó szár az idei szériában.
-
Free Play Days 2024 - 25. hét: Crusader Kings III
gp Extraként a Plants vs Zombies: Garden Warfare és a Hell Let Loose párosa is kipróbálható.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #240765 üzenetére
Ezer éves elavult geometriájú, sárnehéz szénacélból. A menetes kormányszerkezet is gyenge és rugalmasabb sokkal egy alap 1 1/8"-os A-Headnél. Alkalmi rövid távokra alkalmas csak.
Ezzel nem is lenne gond, mert rövid távokat akármilyen vackon el lehet menni, de ő 30 km/h-s átlagot akar. Ezért is írtam, hogyha nem akar bukni az alkatrészekkel, akkor át kell építeni egy megfelelő modern vázba. Egyedül egy kínai karbonvilla kellene és már ezzel sokat fejlődne. Utána vehetne mellé akármilyen csoda outit/gravelt, de addig se ezen a kis vackon nyomorogna.
Egyébként a gyári kinézet is szörnyű. Sosem tetszettek a vízszintes felsővázas, menetes villás biciklik. Acélt is kénytelen kelletlen használtam régen.
[ Szerkesztve ]