Hirdetés

Hirdetés

  • Shadows of Doubt teszt

    gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!

  • Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd

    lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....

  • 90 wattal tölt a Xiaomi 15

    ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz lanszelot #224267 üzenetére

    -mely esetben jobb a patkó fék a tárcsaféktől.
    Kiemeled, hogy neked Shimano váltó van amit nem kell magyarázni, de a fékek hiába tárcsák noname cuccok amiről nem beszélsz. A Decás bringán Tektro patkók vannak amikkel semmi gond nincs, a legnagyobb gyártók is használnak Tektro féket 1000€ alatti szegmensben, mégse hal meg velük mindenki lejtőn. Tektro patkóban még mindig több bizodalmam van mint a noname bowdenes tárcsában aminek a féknyergére az van írva, hogy "Speed"... :F

    -Sem azt hogy miért jobb a noname váltó a simano váltótól.
    Shimano váltó van a Decás bringán is. A váltókaron a Revoshift felirat a Shimano fantázianever a markolatváltóra... Itt a Revoshift termékpaletta Shimano honlapjáról, itt meg a Deca honlapjáról a kép ahol látszik a váltó.

    -De azt sem miért jobb, hogy mindenhova magammal kell cipelnem az akksit, annál, hogy ne kelljen magammal cipelnem.
    Nyerget nem félted meg a kereket? Pont ugyanannyi eséllyel viszik el ezeket is. Aki el akarja vinni, úgyis viszi az egészet, nem fog az akkuval cseszekedni egyedül. Gondolom nyilvános helyen amúgy sem összehajtva akarod ott hagyni. Ha meg olyan helyen lakatolod le akkor még az is megoldható, hogy szét se lehessen nyitni... Ebből az akksi cipelés dologból a pobléma csak mondva csinált

    -És miert jobb ha sokkal gyengébb akksi van benne. Vagy hogy nincs kijelző rajta.
    A tiédben 480Wh-s az akku, a Decásban 188Wh (mivel az egyik 24V a másik 48V-os rendszer, Wh-ban célszerű hasonlítani őket). A tiédben 350W-os a motor, a Decásban 250W. Szóval papíron dupla annyi a megtehető távolság a tiéddel, és elvileg mindkettő brushless, ergó nincs semmi trükk elásva. Élettartamról nem tudok nyilatkozni, sok múlik azon, hogy a vezérlő hogy hajtja az akkukat (én hybdrid vezérléseket írok hajókhoz, és koppra ugyanarra az akkura a gyártó az egyik hajón 5 évet, a másikon 15 évet mondott várható élettartamra, mert más a töltés/kisütés profil. Az egyiket dupla olyan durván hajtjuk és rögtön harmad az élettartam.) Kijelző meg fun dolog az első pár napban, aztán le se fogod szarni mi van rajta...

    -Vagy hogy nincs csomagtartója.
    Komolyan egy párezer forintos csomagtartó a probléma amit utólag még egy teljes műszaki analfabéta is fel tud szerelni mert 4 csavart kell betekerni? :F

    -Vagy miért jobb hogy drágább?
    Attól függ mit kapsz a pénzedért. Ez a kérdés magában nem értelmezhető. Kínai terepjáró vs Land Rover esete. Miért jobb a drágább?

    f4lcon:
    Az mondjuk elég konkrét. :DDD Végtelen lóvém lenne lehet én is kipróbálnám csak fun-ból, de azért a 20k € még egy nem nagyon kitömött versenyzőnek is szemöldökhúzogatós szerintem. Egy Fox 40 vagy RockShox BoXXer simán megáll a tizede körül... Eszement...

    [ Szerkesztve ]

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák