Hirdetés
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Netfone
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- HMD Skyline - jó szerelés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz -=RelakS=- #21576 üzenetére
Sose volt autóm
Ellenben tizenéve van motorom, amit magam raktam össze, magam szervizelem ez miatt valamicskét értek az autókhoz is. (cbr400-vfr800)
Ha pedig nem cserélsz váltóolajat, simán széb.szod a váltód
Ráadásként olyan 130ezer km-t hajtottam már egy pizzás swiftbe, ami aztán kap hideget-meleget, és a múltkori váltóolaj-csere/utántöltés után megszűnt a sírása 4-5ben, és a váltás is könnyebb lett.
Tetszik vagy sem, mechanikai kopás ott is van. Fém-fémmel érintkezik, az olajmolekulák szép lassan széttöredeznek, és az olaj elveszíti kenő hatását.
Ez van.
Ugyanezért cserélünk a diffiben is olajat.
Magában a blokkban azért cserélsz, amiért fent leírtam. Ráadásként ott még komoly hőelvezető szerepe is van, meg normálisan kennie kell minden szart kezdve a hajtókarcsapágytól a hidrotőkéken át, gyűrű-hengerfal találkozásáig.
Ez mellett még koszt/kormot is megköt, stb.Én akkor röhögtem, amikor a szomszédot megkérdeztem, hogy mikor cserélt olajat a fűnyírójában, mert eléggé kéket pöfög néha-néha.
"Áááá, örökéletű olaj van ebben, nem kell azt cserélni".
Következő évben vitte szerelőhöz, mert beszart az egész, szétkúrta a dugattyút, meg úgy kb az egész hónolást, mindentÖrökéletű olaj... az.
(#21577) ---Lasali---
Én ha egy évben mondjuk csak 2000km-t tudok menni a vfr-emmel, tavasszal akkor is lecserélem.
6000 forint. Legyen 7000. Viszont 79ezer km után még gyári kompresszió van minden hengerben.
Írják ezeket a 15-20ezer km-es olajcsere intervallumokat... aztán csodálkoznak amikor 100ezernél beáll a blokk
Én egy dolgot szoktam felhozni. Nissan 300ZX TT. Igaz, hogy csak 3.8liter olaj megy a blokkba, és V6, meg ikerturbó, de a szervizkönyv 4000km-es olajcserét ír elő.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
- Stílussal és friss szenzorokkal futott be a Huawei Watch GT 5
- Subaru topik
- Dupla fejezetet nyitott a Huawei Mate XT a mobilok történetében
- Programozás topic
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- Apple notebookok
- World of Tanks - MMO
- ASUS routerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen