Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Albigator

    őstag

    Sziasztok!

    Nem vagyok új figura prohardveren, de eddig valamiért nem jutottam el minden szaktopikba, azaz ide a kerékpárosba se... Viszont most eljött az idő.
    Előre leszögezem, nagyon amatőr vagyok a témában és az eddigi, mostani biciklijeim is elég gyér szintet képviselnek, legalábbis az itteni topiklakók között biztosan. :B

    Na szóval. Majdnem 2 hete vettem egy Prophete Alu Line trekking kerót használtan, 45-ért:

    A vásárlás napján Orosházáról tekertem vele haza Békéscsabára 37 km-t...
    (Szerencsére csak) rá pár napra ment benne szét teljesen a hagyományos négyszögtengelyes golyóscsapágyas középrész:
    [kép1]
    [kép2]
    [kép3]
    [kép4]
    [kép5]
    [kép6]

    Gondoltam veszünk bele ugyanúgy négyszögtengelyes közepet, de már monoblokkosat, az a "menő" mostanság. :D

    Viszont benéztem ide a topikba h milyen ajánlott stb, de hamar megtaláltam ezt a cikket is ami már kicsit elbizonytalanított ilyen kell-e nekem. Ott az Octalink vagy ISIS ami már nem négyszögtengelyes megoldás, elvileg jobb. Viszont ami még újabb és komolyabb technológia egyértelműen az az integrált hajtás, itt a topikban keresgélve is gyakran belefutottam ebbe és nagyon meg is tetszett.

    Szóval a kérdésem az lenne, hogy szerintetek lehet-e egyáltalán az én vázamba, megéri ekkora szintugrás hajtás tekintetében? 85 kg vagyok, általában városban bringászok de nem ijedek meg "nagyobb" távoktól sem.
    Ha igen, linkelnétek nekem ajánlott, "költséghatékony integrált szettet" pl az ebike.hu kínálatából? :R :R
    -3 tányéros, láncvédős hajtóművet (MTB v országúti?? :F )
    -hozzá középcsapágyat (+adapter ha kell)
    -megfelelő szerszámot, csavar ami még kellhet
    -1 pár jó pedált

    Középcsapágyházam 68 mm széles, angolmenetes (egyik oldalon sima, másikon fordított menet). Shimano márkát preferálnám. Láttam is, hogy ajánlott volt belőle az Acera de már nem nagyon lehet kapni...