- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
ma A ZTE Voyage 3D a saghaji MWC-n debütált, egyelőre csak Kínában kapható.
-
Fejlesztői videót kapott a Terminator: Survivors
gp A túlélőjáték elsőként PC-re érkezik, később konzolokra is megkapjuk.
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz
Runner_fxr #202887 üzenetére
Én bízom benne, hogy nem fog elhalni ez a fejlesztési irány. Nekem nem is feltétlenül kéne hatalmas nagy teljesítmény, ha a mostani 40-50 km/1000-1300 m köreim helyett tudnék menni 70-80 km/ 1500-2000 m köröket, anélkül, hogy a végére teljesen meghalok, és másnap se bírok mozogni, az elég lenne
Itt ugye a váltó meg a plusz súly miatt valamivel több teljesítmény kéne ahhoz, hogy kompenzáld egy sima monti szintjére, hátha lesz majd róla valami teszt a későbbiekben, hogy milyen.
Ami nekem szimaptikusabb az efi gearben a pinionhoz képest, hogy sima sram váltókarral is használható.'92 Honda VFR 750