- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
ma A OnePlus Ace3 Pro lesz az első készülék a megnövelt kapacitású, de vékonyabb profilú teleppel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz
bardi #201285 üzenetére
Bizony főleg, ha van olyan nyom, amin rendszeresen jársz. Ahogy egyre jobban ismered az adott nyomot, egyre gyorsulsz rajta, ami egyre keményebb használatot is jelent. Az úgymond hazai pályán mindig több rugóutat használ az ember, mint ahol életében először jár és kóstolgatja a pályát. Kivéve, ha valami nagy mentés van és lekoppan a teló és váz
Ezek mellett elkezdtem arra is odafigyelni, hogy minél simábban folyékonyabban menjek, legyen a ride-nak egy ritmusa, ne akadjak. Ebben nagyon sokat segített, hogy télen és tavasszal kijárogattam pump track-ezni. Lehet egy nagy enduro gép furcsán néz ki a dirt bringák között, de a tudás és technika ugyanaz, amire szükség van.