Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FerNandor

    őstag

    Megtisztogattam a hajtást. Féktisztítóval és a képen látható olajjal olajoztam utána be; a lánc minden görgője kapott egy cseppet. Egyszer még a pennyben vettem, mondva hátha kell, hát most jól jött, talán nem is sz@r. Így elég, nem?

    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]

    A fogaskeréksor lehet, hogy már nem gyári, mert nem is 12-28-as, mint a netes leírásokban, hanem 12-25-ös. Látszik az egyik képen.
    Kb 3 hete volt szervizben, de ilyen ezüst színű nem volt a fogaskoszorú, sem a lánc utána. Nem is tudtam, hogy ilyen az alap színe... Nem tudom, mivel lett olajozva, hogy kb fekete volt..

    Néztem pl a BringaXL lánccserélős videóját. Ott a rohloff képletet használták. Ez aktuális? Használhatom ezt majd az outinál?

    A képek között látszik a hátsó váltó is, de nem tudom, hogy ez milyen kanalas.

    Igaziból akkor kell vennem egy hátsó koszorút. 12-28-ast vennék max, 12-30 már túl könnyű lenne, igy, hogy 12-25 van rajta. ;] ez van amúgy rajta, hogy 12T, 25T, a "T" mit jelent?

    Aztán kell lánc, lehetőleg patentszemes.
    Meg patentszem leszedő fogó, fogaskoszorú leszedő fej, láncfogó, meg egy láncprés. Ugye?
    Kell még valami?
    Fogaskoszorúból, láncból milyet vegyek?

    "A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

Új hozzászólás Aktív témák