Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz Csokicsibesz #167850 üzenetére

    Nem tudom,szerintem attól függ.Van olyan csapágy melyet ki lehet venni úgy,hogy közben nem nyomod a közepét,vagy nagyon könnyen kijön,az újrahasználható lehet,de sok csapágyház olyan,hogy a beszoruló peremet,vagy a csapágy külső gyűrűjét nem lehet elérni betolva,így ha az ráadásul nehezen is jön ki biztos sérül a csapágy a kinyomáskor,kihúzáskor. Zárt csapágyat szervizelni meg én ideiglenes megoldásnak tartom az új csapágy érkezéséig,a zárt csapágyak porvédői nem amolyan ki-be járósak,ritkán tudod kivenni sérülés nélkül őket,egyszer megsérülve meg sz@rral meszeltek a csapágynak.

    (#167852) ZolkoW...elméletben akármekkora körirányú elmozdulás is legyen a fékerő azonos kellene maradjon,legalábbis az előrekottyanás után.Ha más irányú elmozdulás is van,vagyis helyenként kissé kimenne a tárcsa a betétek közül,akkor csökkenhetne a fékezett felület rajta,és vele a fékerő. Továbbá én tulajdonképp még mindig nem értem hogyan kotyogósodhatott meg 6 (!) szegecselés,amiből mondjuk elég ha 2 fix ahhoz,hogy tartsa. :F
    Közben ...kutakodtam egy kicsit,mert az jutott eszembe,hogy még a CL záró része is megkotyógósodhatna esetleg és [link] :F

    (#167860) Toobee...első kerék nem kotyog?

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák