- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Netfone
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz
sebgutkopf #156307 üzenetére
Hát ha már kíváncsiság:
A Michelin féle DH 24 gumira is kíváncsi lennék, de ugyan így érdekelne a Schwalbe Magic Mary, Continental Kaiser. Az a baj, hogy a mostani 26-os endurot valószínűleg lecserélem, így pedig nem szívesen vennék rá új garnitúrát már. Szeretem egyébként, szó se róla, de szeretnék kipróbálni egy modernebb vázgeometriával rendelkező vasat is.
WT-t kíváncsiságból vettem egyébként előre, hogy mennyivel lehet szélesebb a felnimen. Mért adatom nincsen, de meglepő a sima és a WT kivitel között. (A volt gumival (+Maxxis Ardent TLR EXO 26x2.4): Maxxis Minion DHF 3C MaxxTerra EXO 26x2.5 vs. a mostani (+Maxxis High Roller II EXO TLR 26x2.35): Maxxis Minion DHF 3C MaxxTerra EXO WT TLR 26x2.5) Remélem valamilyen szinten átjön a különbség, élőben meglepően szélesebb a WideTrail verzió, ballonosabb is. Emiatt bőven lejjebb lehet engedni, 1.4 bar volt eddig a legalacsonyabb nyomás amit használtam terepen. A csúszós sziklakert sem igen okozott problémát, gond nélkül át lehetett veretni. Amúgy valószínűleg azért fordult le a felniről a gumi abban az esetben amiről szó volt, mert egy kisebb domb oldalra érkeztem le (oldalasan) az említett 1.6 bar-os nyomással. Így erdőben nem vettem észre az ugrókon, droppokon, hogy problémát okozott volna. Bár tény, 1.6-on ritkán használom hátul, jobb szeretek 1.7-1.8 körül maradni (úgy nem kell gondolkozni, hogy a sziklakertbe bele-e merjek rakni egy kis bunnyt).